-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: EAGLETS CHOPPER TEAM :: Pytania i propozycje
 Drukuj temat
Przyszłość ECT
szymo_97
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2014 23:49
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Pluslike, Ja przecież nie sugeruję, że zostaniemy na lodzie tylko stwierdzę, że jest sens to ruszać tylko wtedy, gdy będzie Twoje pełne zaangażowanie :)

Jeżeli takie podejście jak masz teraz utrzyma się przez dłuższy czas i powstanie nowe forum, bez błędów itd. to będziesz miał bardzo dużą zasługę względem nas i mam nadzieję, że również satysfakcję z tego co osiągnąłeś. :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
pluslike
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2014 02:35
Główny administrator


Postów: 46
Data rejestracji: 13.06.12

Szymo nie narzekam na swój poziom satysfakcji :) , jak wspomniałem sukces będzie wtedy, kiedy zaangażują się wszyscy zainteresowani . A do jakich ról trudno mi w tej chwili się wypowiadać. Czekam na to, co w funkcjonalnościach trzeba poprawić i ile będzie to wszystko kosztować
www.forumdieta.pl
 
szymo_97
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2014 09:04
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Satysfakcji nigdy za dużo :D

W sumie to nie wiem czy cos oprócz rejestracji, małej ilości znaków w sb i za dużego tła strony jest jeszcze złego. Może za mało oprawnień ma Junior Admin (brak możliwości nadania rang, zmian kolorów itd.), bo jestem tutaj jedynym aktywnym adminem i mam bardzo związane ręce w niektórych sytuacjach.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2014 09:26
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Próbuję złapać na Fb Szarafa, bo On jako ostatni miał kontakt z Artem. Moze to cos da w co wątpię, ale trzeba próbować wszystkiego. Wasza praca, zwłaszcza poniesiony czas są jednak niewspółmierne do tzw. satysfakcji. Fakt Pluslike został wyrolowany ze swojej obiecanej roli/pozycji w klubie. A to wszystko za durne pieniądze rozbija się z właścicielem strony jakby co. To chyba nie jest już śmieszne, bo paranoja ma też swoje limity. Chyba, że się mylę. A tak niewiele trzeba do pełni sukcesu.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Bandyta
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2014 12:40
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Wiecie dlaczego odszedłem z ECT? Właśnie dlatego, że nie był tu żadnych zmian. Coraz mniej ludzi, mniej tematów, mniej postów. Jeśli chcemy aby forum nadal żyło i powróciło do dawnej świetności konieczne są zmiany. Kiedyś byłem przeciwny wprowadzeniu innych rodzaju maszyn do klubu. Ale teraz? Wydaje mi się to konieczne.

Druga sprawa jest taka, że gdy tylko pojąłem wszystkie informacje jak co zrobić forum wydało mi się już niepotrzebne. I tak było. Czasem tylko napisałem do kogoś na fb w ramach pomocy. Gdybyśmy rozszerzyli forum o inne maszyny problem ten sam by się rozwiązał.

Tak jak już ktoś wspominał moda na łosie już przeminęła. Nie chodzi mi tutaj o to, że każdy je w jakiś sposób przerabia. To jest jak najbardziej spoko. Chodzi mi tutaj o to, że coraz mniej ludzi je w ogóle kupuję. Gdy 3 czy 4 lata temu kupowałem łośka, nie było ich tak dużo i w takiej cenie jak są teraz.

Podsumowując. Jestem jak najbardziej za zmianami. Są one według mnie nieuniknione, jeśli chcemy odbudować te forum na nowo.

Pozdrawiam. LwG!
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
forest
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2014 18:40
Administrator


Postów: 21
Data rejestracji: 17.03.10

Bandyto, dołożyłem dwie kategorie forum: 125cc i >125cc. Myślę, że tak na początek to może wystarczy. Proszę też o sugestie dalszej rozbudowy bądź reorganizacji forum.
 
wujek
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2014 18:55
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

forest , te tematy nic nie dają. :) Moim zdaniem na sam początek przydałaby się zmiana nazwy forum przykładowo "Custom Bikes Poland/Polska" I zacznijmy od tego żebyś my się nie ograniczali do łośków , początek zawsze trudny. Z czasem przybyłoby o wiele starszych użytkowników na przeróżnych maszynach od poj. 50cc tak jak my po 1800cc , wszelkiej maści motocykli , zabytkowych , współczesnych itp. itd. Mamy konkurencyjne forum tak? Ale ono jest podobne do naszego , nasze cec*BRZYDKO*e się łosiem , ich cec*BRZYDKO*e się chińskim silnikiem poziomym i pionowym i na tym się skupiają. My możemy stworzyć forum dla każdego rodzaju motocykla. Potrzeba nam po prostu społeczeństwa , trochę znawców (mechaników) od silników spalinowych. Taka propozycja ode mnie. Jeśli dalej chcecie ciągnąć forum o łosiu to niema sensu. Albo zrobić coś dużego albo nic.
 
forest
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2014 20:02
Administrator


Postów: 21
Data rejestracji: 17.03.10

OK, przyjmuję ten głos i czekam na kolejne. Obawiam się, że każdy będzie miał inne zdanie ale może coś z tego wyniknie.
Myślę, że kącik łosiowy powinien pozostać ale faktycznie ciężar powinien się przesunąć w kierunku 125cc dla tych, co nie będą robić kat. A ale będą śmigać i większych pojemności. I raczej pozostałbym przy custom/cruiser/chopper.
Edytowane przez forest dnia 25-12-2014 20:13
 
pluslike
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2014 22:39
Główny administrator


Postów: 46
Data rejestracji: 13.06.12

Choć nie jestem bikerem zdaje sobie sprawę, że sentyment do pewnych rzeczy mija lub się z tego wyrasta, aby znaleźć większą maszynę, dlatego podzielam głos o rozszerzeniu forum o nowe pojemności , modele itd. Z dobrych wieści za sprawą Foresta i innych baza jest już zabezpieczona przed dalszymi pracami i dziękuję Sebastianowi, bo to też kwestia podejścia i dobrej woli.

Jak pisałem do Foresta , ponieważ jest to forum, a nie strona wizytówka dla firmy z kilkoma podstronami uruchamianie nowej wersji widzę, jako proces, a nie pstryk i wyskakuje spod taśmy produkt. Na pierwszym etapie zależy mi, aby usunąć aktualne błędy, o których wiele razy tu pisaliśmy - mam na myśli najbardziej dokuczliwe.

W międzyczasie ważne, aby jak najwięcej z Was się wypowiedziało, co do zmian i trendu, bo temat dwóch kółek jest wam bliższy aktualnie niż mi. Ja natomiast pomogę na miarę możliwości przekształcić to w nową jakość oraz reklamować, aby napływały nowe osoby.
www.forumdieta.pl
 
klemens244
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2014 22:44
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Słusznie Forest mówisz. Ja np. właśnie dzisiaj wyjąłem z kartonu 125 ccm. Więc dlaczego nie ma być tej grupy. W zasadzie ten silnik jest jak 110 lub 72 ccm ogólnie FMB /154/. Znam wszystkie silniki występujące w klubie. Natomiast inne, wieksze pojemności jak się przyjmą to trzeba też poprowadzić. Tak to jest na dwóch Polaków są trzy zdania. Prowadź ankietę. Coś może z niej sensownego wyniknie. Będzie co robić na wiosnę. LwG
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
forest
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2014 09:35
Administrator


Postów: 21
Data rejestracji: 17.03.10

ok napisałem w czacie ale tamten tekst jest ulotny więc tu powtórzę. Wujek ma rację!!! To ma być forum chopper/custom i ograniczanie pojemności jest bez sensu. Zaproponowałem dwie nowe kategorie forum do 125cc i powyżej 125cc bo to są dwie całkowicie różne kategorie motocykli i różni użytkownicy (125cc to młodzież z kategorią A1 i ludzie dorośli z prawkiem na samochód) Powyżej 125cc rozbijanie na oddzielne fora nie ma sensu, bo dziś jeżdżę 500-tką a jutro 1800cc.
Podziały wg pojemności zestawów tuningowych do łosia to już zupełne nieporozumienie!!!
Popieram w pełni wujka, że ma to być forum customowe a nie ogólnomotocyklowe, bo takich to jest pełno.
 
kew
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2014 13:36
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

Również jestem zdania że to forum powinno pozostać głównie forum o chopperach ale na pewno już nie tylko o 50-tkach. Oczywiste jest to że wiele osób z czasem przesiada się na większe pojemności i dla tych właśnie użytkowników trzeba stworzyć także miejsce, aby nie musieli emigrować.
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
pmimarek
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2014 13:43
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

Moim zdaniem forum powinno obejmować bez ograniczenia pojemności ale tylko i wyłącznie choppery i turystyki i bobbery
ogółem motorowery i motocykle do rekreacyjnej jazdy.
Takie mam zdanie
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
pmimarek
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2014 13:49
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

Na tym forum powinny tylko zostać choppery bobbery i turystyki bo jedna rodzina choppere.
Aa co do pojemności to od 49cm do tylu ile się komu podoba.
Ja jak wchodzę na tą stronę to po to by po oglądać choppery
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
wujek
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2014 18:40
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

marek , gadasz trochę bez sensu...

choppery - co znaczy chopper? Oznacza motocykl cięty/gięty (chodzi tu o ramę). Można też powiedzieć że bynajmniej na kołach 19-21cali przód i 16-18cali tył.
turustyki - teraz coś co najbardziej rozprasza mnie w twojej wypowiedzi. Piszesz że tylko z rodziny choppera , a turystyki to nic innego jak wszelkiej maści enduro , naked bików no i jakiejś ilości chopperów.
bobber - teraz podałeś jedną z odmian konstrukcyjnych customa , a zapominasz że custom to nie tylko bobber , a także , cafe racer którego można osiągnąć z jakiegoś ścigacza bądź naked bike , board trucker'y - coś jakby rowery z na dużych kołach z silnikami spalinowymi , scramblery które można zrobić z enduro lub cross'a.

Ostatni raz powtarzam , jak ma być nowe forum , to z customowymi motocyklami!
Nic się raczej nie stanie gdy ktoś tu wejdzie i się zarejestruje , a będzie w posiadaniu R1 czy tam Shadow w serii.
Na chwile obecną mamy niby forum tylko i wyłącznie o king łosiach. A czy ktoś ostatnio napisał posta co ostatnio robił przy swoim łosiu ?
Od ostatniego czasu ja nadaje o moich gratach z garażu , szymo o swoich nikedach , teraz Toman też ma CB 500 , hans XJ 600 , CoX ma Suzuki SV i kamil_gs na aprilce. Większość ma sportowe motocykle i co z tego ? Mają się wynieść ?
 
hansrpg
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2014 20:21
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Czytałem, czytałem i czytałem nic nie pisząc, bo jakoś nie miałem pomysłu jak w składny sposób się wypowiedzieć jednak po przeczytaniu powyższego postu coś mi zaświtało.
Niezależnie od pojemności 49-125 silniki praktycznie są identyczne (pomijam tu wymiary elementów) i borykają się z podobnymi problemami, niezależnie czy jest to 50, 70 czy 110 są problemy z gaźnikiem, elektryką, sprzęgłem czy regulacją zaworów. I to mógłby być jeden dział bez dzielenia na maszyny fabryczne, przerobione wizualnie czy z większym silnikiem. Zwracam uwagę że maszyny typu zipp pro, zumico gr i inne mają ten sam silnik więc i te same problemy, dział "mechanika ogólna" że tak to nazwę byłby nie tylko dla chopperowców ale dla szerszego grona posiadaczy chińskich 50-tek. Na jakimś forum samochodowym był fajny podział w mechanice na silnik, elektryka, skrzynia, zawieszenie itp więc widzę tu jakiś sposób na uporządkowanie działu mechanika np na silnik, elektryka, zawieszenie i hamulce, układ paliwowy. Działy pomoc techniczna, tuning i naprawy to 25 stron po 20 tematów na każdej więc jest tego sporo jak ktoś chciałby poszukać tematu o czymś co jest na 11 stronie listy tematów, zakłada więc nowy temat i lista niepotrzebnie rośnie.
Mechanika innych pojazdów niż z leżącym silnikiem, jest nas kilku, każdy coś wie o swoim sprzęcie a przez to także o konkretnej serii motocykli, marce czy o typie silników (ja japońskie rzędowce, CoX coś musi wiedzieć o V-kach, Kamikl_gs o singlach, Wujek coś o Jawach, Rometach i Simsonach a podejrzewam że jeszcze trochę osób by się znalazło co potrafiłby rozwiązać problem z czyimś sprzętem, bo kiedyś coś podobnego miał ktoś znajomy u siebie i rozwiązanie okazało się takie lub inne.
Dział z tuningiem wizualnym czyli wszystko (niezależnie od typu maszyny tu wchodziłby też większe sprzęty) co tyczy się wyglądu, rady dot. malowania, polerki, może ktoś robi kanapy też niech pisze coś o arkanach tej sztuki.
Będąc przy czyichś pracach/pasjach kolejny dział typu ogłoszenia z podziałem na motocyklowe i pozostałe, jesteś lakiernikiem zareklamuj się tu, chromujesz zareklamuj się tu, sprzedajesz swój silnik lub inne części zareklamuj się tu, a w dziale pozostałe wszelkie ogłoszenia niemotocyklowe (sprzedam telefon, laptopa, oddam chomika itp).
Taka jakaś wizja zaświtała mi w głowie. A jak reklamy mają wrócić co zrobić net jest za free to nie ma co narzekać, jak wrócą to dodatek blokujący reklamy dla tej strony wyłączę.
Dopisywałem jeszcze jakieś myśli wtrącone w środek więc nie wiem czy wyszło składnie, ale chyba coś idzie z tej treści wydedukować.
Edytowane przez hansrpg dnia 27-12-2014 20:26
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
klemens244
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2014 10:29
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Wujek; wykład godny Mistrza. Niezłą selekcję zrobiłeś. No i rzeczywiście druzgoczące końcowe pytanie. Wymieniłeś protoplastów strony, którzy koleją rzeczy posuwają wiekowo w większe pojemności. Ja zostaję przy chopper'ze. Jego ergonomiczna fotelowa pozycja wystarcza mi w zupełności do emerytury.
Hans też niezły podział zaproponowałeś: mechaniczny i liftingowy/tuningowy. Rzeczywiście możliwości są różne, ale ten podział wydaje sie być dosyć nieskomplikowany i przejrzysty. Cholera wie jak będzie i jak inni klubowicze osądzą przemiany.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
sikorbs
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2014 14:14
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 15.09.13

Forum Eaglets Chopper Team - jak sama nazwa wskazuje, tutaj eksponujemy choppery. Do tej pory były to łosie, padł pomysł, aby rozszerzyć granice do większych pojemności. Jestem za, ale niech forum bazuje głównie na chopperach, cruiserach, różnych customach, trike itd. Będziemy w ten sposób oryginalni, bo ciężko doszukać się drugiego takiego miejsca. Motocykle typu enduro/ścig/naked umieściłbym w tzn mniejszości, dział "inne motocykle". Myślę, że teraz połowa forum rzuci się na mnie z nożami za ten pomysł, ale wiem co mówię. Fora mieszanych motocykli - tego jest od groma, a my mielibyśmy swoje, oryginalne, o chopperach. :) Do tego dobrze zrobiona szata graficzna, poukładane działy wg. pojemności - to przyciąga ludzi. Takie jest moje zdanie :)
 
wujek
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2014 15:31
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Sikor dobrze nawet mówisz , pomyślmy teraz bardziej na tym jakie działy przydałoby się zrobić. Chyba już ustaliliśmy na temat jakie motocykle tyczą się tego forum , nowego forum. :) Więc może teraz pora na to aby ustalić jakie działy mają powstać.

Moja mała propozycja.

------------------------------------------------------------
LOGO
-----------------GŁÓWNE---------------------
- Regulamin (jak się zachować no forum i takie tam...)
- FAQ (najczęściej zadawane pytania)
- Ogłoszenia (np. skład administratorów forum , gdzie i jaki zlot się szykuje itd.)
------------------NAPRAWY---------------------
- Pomoc Tech. (szybkie pyt. , pomoc przy naprawach silników , danych elementów ramy itd.) << bez względu na rodzaj motocykla
- Pomoc wizualna (pomoc w lakiernictwie , dobieraniu farby , obróbka metali np. polerowanie itp.) << bez względu na rodzaj motocykla
- Wady fabryczne (tu mógłby każdy posiadacz jakiegoś motocykla opisać jakie są w nim wady fabryczne)
- Silnik (tu zamieszczane byłyby poradniki jak np. docierać zawory , wymienić tarcze sprzęgłowe , wym. oleju itd.)
- Elementy konstrukcji ramy (tu zamieszczane byłyby poradniki dotyczące wymiany łożysk główki ramy , uszczelniaczy w przednim zawieszeniu , tulei na wahaczach , łożysk w kole itd.
- Elektryka (tu zamieszczane byłyby poradniki powiedzmy choćby jakie żarówki dobrać do naszej maszyny. ;))
- Układ hamulcowy i napędowy (poradniki jak wymienić wkładki hamulcowe , płyn i odpowietrzyć układ i napędowy to jakie np. polecacie łańcuchy , marki opon.)
-----------------Nasze motocykle----------------
- Użytkowe (tu użytkownicy chwaliliby się swoim maszynami których używają zwykle do jazdy bez tam jakichś grubszych tuningów/przeróbek.
- Customs (tu zamieszczane byłby projekty , w fazie przeróbek lub też i skończone projekty. Lub też motocykle mniej wyglądające na fabryczną wersję.)
-----------------Rozrywka---------------
- Zdjęcia (tu nie muszę dużo mówić , jakieś zdjęcia np. "nasze pojazdy" , "co dziś spotkałem" , "ze zlotu"
- Video (-"-)
- .....
- .....
----------------Bazar-----------------
- Kupię (ogłoszenia dotyczące kupna)
- Sprzedam (ogłoszenia dotyczące sprzedaży)
- Zamienie (ogłoszenia dotyczące zamiany)
- Oddam za darmo (wiadomo)
----------------Kosz----------------
- Archiwum (tu znajdowałyby się usunięte tematy które ktoś mógłby jeszcze odczytać lecz nic już napisać.)


-------------------------------------------------------------SHOUT BOX (czat)------------------------------------



---------------------------------------------------------Użytkownicy---------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------
 
wujek
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2014 15:31
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Taka moja mała wizja , co wy na to ? Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły na działy to pisać , mi tyle przyszło do głowy. ;)
Edytowane przez wujek dnia 28-12-2014 15:32
 
Przeskocz do forum: