-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Pomoc przy wyborze silnika 125
piotrek1513
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2014 13:42
Początkujący biker


Postów: 37
Data rejestracji: 06.06.11

Witam chciałbym się was poradzić przy wyborze silnika do mojego choppera,powodem jest dojeba** silnik nie ma dnia bez
usterki już 2 razy wymieniałem skrzynie a za trzecim razem jeden z wałków .Ja zastanawiam sie nad tym
http://allegro.pl...91223.html
http://www.pitbik...ts/engines z tego to 120 ewentualnie 140 i nurtuje mnie jedno
czy wszystko będzie pasować do łosia bez przeróbek. Jeśli ktoś ma inne propozycje i może wyrazić swoją opinię na temat
danego silnika jestem na to otwarty. Z góry dzięki za pomoc.
Edytowane przez piotrek1513 dnia 01-09-2014 13:43
http://www.youtub...qHU-szng0k
 
LukMoto
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2014 14:17
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Z Lifana 120 będziesz bardzo zadowolony. Większość osób, które znam i mają moto z tym silnikiem nie narzekają. z YX140 kilka osób miało problemy ale to z EBAY. Te z MRF podobno są bardzo dobre, wiec też myślę, że jeszcze bardziej byłyś zadowolony. bo moc :D
YX140 z rozrusznikiem nie ma sensu...
Jakbym tylko mógł brałbym tego ZS155 ale to już grubsza kasa :)

Mocowania bez problemu spasują, wsadzasz tylko nowy moduł, gaźnik, podpinasz kable i jazda :D Myślę, że żadnych problemów byś nie miał, bo inni nie narzekali :)
Edytowane przez LukMoto dnia 01-09-2014 14:18
 
wujek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2014 17:41
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Lifan tak , 120cc , on byłby dobry. Ten z alegro co podałeś to nic innego jak 110cc no-name. Czyli tak jakby przerobiona 50cc na 110cc.
To tyle jeśli nie chcesz bawić się w przeróbki mocowania , bo też można znaleźć używany silnik japoński który chodziłby wieki. W tej samej cenie. :)
 
piotrek1513
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2014 19:41
Początkujący biker


Postów: 37
Data rejestracji: 06.06.11

myślałem nad tym ale większość japonćów ma pionowe cylindry,z poziomym to chyba nawet nie widziałem nic.
http://www.youtub...qHU-szng0k
 
LukMoto
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2014 19:45
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Dax, Monkey, SS50
Wszystkie tym podobne Hondy mają silnik, na którym nasze bazują :)
Ja proponuję z MRF Lifana 120 lub YX140 i tyle w temacie :)
Tych z allegro bym się wystrzegał, bo lepiej za 300zł sobie przerobić silnik na 110, ale Ty masz problemy to kup nowy z MRF :)
 
infermus
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2014 21:04
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

Ja tak jeszcze cichutko od siebie powiem, że nowa Honda MSX 125 ma poziomy silnik ;)
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
wujek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2014 16:39
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

To co że pionowy? Ważne że 1 cylinder. Chinskie motorowery z pionowym cylindrem maja silniki rozmiarow tych japonskich 125. ;)
 
szymo_97
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2014 20:39
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Luk, a według mnie 140 z rozrusznikiem to spoko sprawa, bo jeżeli silnik ma rozrusznik to na pewno ma zacne ładowanie, a z tym w YX 140 ciężko.

Sam użytkowałem YX 140, ale sie rozpadł i leży na strychu rozłożony na kawałeczki. Może kiedyś jak będzie mi się chciało to go naprawię (koszt części jakieś 400zł ;/ ).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
piotrek1513
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2014 22:20
Początkujący biker


Postów: 37
Data rejestracji: 06.06.11

Niestety przeróbka na 110ccm odpada bo juz go przerabiałem zrobiłem około 10000km ale kartery sa spękane w miejscach gniazd na łozyska i juz pare razy wymieniałem skrzynie i po kilkudziesięciu km zrywa ząbki a wszystko jest robione dobrze.Widzę ,że większość poleca lifana 120 a mógł by mi ktoś powiedzieć jak np w późniejszej eksploatacji będzie z nim, chodzi mi o dostep do czesci i cenę ich??
http://www.youtub...qHU-szng0k
 
wujek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2014 19:59
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Ceny są nieco droższe , a części są dostępne. :)
 
klemens244
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2014 23:22
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

https://www.youtube.com/results?search_query=vanishing+point
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
LukMoto
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2014 10:50
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

szymo_97 fajna sprawa to to może i jest, ale dopłacać tyle kasy za możliwość odpalania z rozrusznika? :D
 
Toman94
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 07-09-2014 12:24
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

Był pewnego czasu Jacek na forum, miał lifana 125ccm i przyjechał do mnie, pogadał tego i pojechał do domu. Jakieś 200 km w jedną strone. Z nowego sącza do warszawy pojechał na tym silniku. Bez problemów.
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
Przeskocz do forum: