-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
King 125 problem
PatryS50
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2015 21:08
Początkujący biker


Postów: 37
Data rejestracji: 24.12.11

Witam, nie dawno zakupiłem nowy silnik 125, pewnie 110 ale to jest nie ważne. Przełożyłem do kinga sam i przez chwile było dobrze, a teraz nie chce odpalać, rozpędza się gorzej niż było na początku, przyśpiesza do 60 i od 60 przerywa, nie chce jechać szybciej choć wcześniej jeździł. Iglica jeździła już w każdym rowku, śrubą regulacji mieszanki też próbowałem ustawić ,ale jak dam troche więcej powietrza to dusi, nie chce wejść na obroty, natomiast jak ma mało tak żeby silnik się w miarę wkręcał to po przejechaniu kawałka i puszczeniu gazu strzela nie dopaloną benzyną. Gaźnik PZ 22 taki jaki przyszedł z silnikiem, kruciec 24, nie ma mowy żeby łapał lewe powietrze. Co to może być?
łoś, king, chopper: PatryS50
Zapraszam, komentujcie to motywuje do dalszych starań.

Jeśli ,,POMOGŁEM'' kliknij pomógł to nic nie kosztuje a cieszyhappy
 
Kompozytor
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2015 21:12
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

A jak wyglądało docieranie nowego silnika ?
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
PatryS50
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2015 21:14
Początkujący biker


Postów: 37
Data rejestracji: 24.12.11

Przejechałem dopiero 204 km według łosiowego silnika, nie żyłowałem go, jeździłem do 3/4 manetki gazu, nawet nie wiem jaki v-max
łoś, king, chopper: PatryS50
Zapraszam, komentujcie to motywuje do dalszych starań.

Jeśli ,,POMOGŁEM'' kliknij pomógł to nic nie kosztuje a cieszyhappy
 
kamil_gs
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2015 08:41
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

Zobacz zawory, ew założ stary gaźnik
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
matrix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2015 15:43
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Podobne objawy miał znajomy, gdy rozrząd był przestawiony o 1 ząbek.
Mało prawdopodobne, ale mogło też coś się stać z uszczelką pod głowicą...
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
pmimarek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2015 17:16
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

Sposób jest jeden sprawdź ustawienie rozrządu bo może przeskoczył o ząbek lub regulacja się przyda.
A ewentualnie to może iskra się gdzieś gubi i przy wysokich obrotach gubi się.
No i jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie sprężania.
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
wujek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2015 18:43
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Sprawdź dobrze połączenie kabli silnika z instalacją. Sprawdź luz na zaworach , rozrząd nie mógłbym się przestawić jeśli to nowy silnik niema szans , a nawet gdyby się przestawił to szybko by się grzał. Jeśli pod nogą przy kopaniu czujesz ten sam opór ciśnienia (kompresji) to nie powinno się raczej nic z silnikiem stać. Na końcu czep się gaźnika. Ewentualnie zmień chińską świecę która przyszła wraz z silnikiem , ona u mnie miała iskrę przez 4-5dni.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
PatryS50
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2015 22:24
Początkujący biker


Postów: 37
Data rejestracji: 24.12.11

Ciesze się że jest tak duże zainteresowanie i kilka porad, sprawdziłem rozrząd, nie przestawił się, na dniach zobaczę połączenie kabli silnika z instalacją i zawory. Według mnie kompresja jest taka sama, na 1 na piachu nawet nie próbuj odpalać z pychu. Kupiłem cewke z fajką nową, ale to nie dało żadnego efektu, wymiana świecy (aktualnie mam 3) też nie pomaga,a stary gaźnik dużo wcześniej spróbowałem założyć, ale on jest za mały, silnik odpalił ale gasł, za mało paliwa dostawał.
Edytowane przez PatryS50 dnia 10-03-2015 22:26
łoś, king, chopper: PatryS50
Zapraszam, komentujcie to motywuje do dalszych starań.

Jeśli ,,POMOGŁEM'' kliknij pomógł to nic nie kosztuje a cieszyhappy
 
matrix
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2015 22:46
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

hmmm, przypomniało mi się jak mój king też do pewnych prędkości przyspieszał ładnie, a później przerywał. Okazało się, że mocowanie przy cewce było luźne i cała "latała" przy wyższych obrotach i przez to przerywało..
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
Toman94
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2015 18:05
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

Próbowałeś na innym module? Ja tak miałem przez moduł
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
PatryS50
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2015 09:10
Początkujący biker


Postów: 37
Data rejestracji: 24.12.11

Moduł jest nowy dostałem razem z silnikiem, na starym nie chce chodzić, sprawdziłem luzy na zaworach 010 ssący i 018 wydech.
łoś, king, chopper: PatryS50
Zapraszam, komentujcie to motywuje do dalszych starań.

Jeśli ,,POMOGŁEM'' kliknij pomógł to nic nie kosztuje a cieszyhappy
 
wujek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2015 12:37
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Daj 0.05mm i 0.07mm
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Krisztu
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2015 23:19
Początkujący biker


Postów: 46
Data rejestracji: 29.08.10

Jaki masz filtr powietrza?
 
Przeskocz do forum: