Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Jaki reflektor zamontować(oryginalny czy zamiennik)??
|
|
comandos21 |
Dodany dnia 28-05-2016 18:23
|
Biker Postów: 52 Data rejestracji: 08.04.11 |
Cześć poradzicie jaki reflektor oryginalny lub wkład (wchodzący do naszej fabrycznej ramki) zamontować by światło znów było światłem ? 2 rzecz czy reflektor na h4 musi mieć przekaźnik ? Jeśli tak to może schemacik mi ktoś podrzucić tak by działał pod oryginalny przełącznik świateł długie/krótkie? Edytowane przez comandos21 dnia 28-05-2016 18:24 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 28-05-2016 21:33
|
Moderator Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Fabrycznie w japońcach nie było przekaźników do żarówki H4 (u mnie dorabiałem) jak zastosujesz dedykowaną do mniejszych silników 35/35W to nie ma konieczności stosowania przekaźnika. Pamiętam że chłopaki pisali coś o odbłyśniku z dużego fiata i konieczności rozgięcia na boki nóżek w żarówce, ale niech napiszą ci co to robili. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
comandos21 |
Dodany dnia 29-05-2016 08:00
|
Biker Postów: 52 Data rejestracji: 08.04.11 |
hansrpg napisał/a: Fabrycznie w japońcach nie było przekaźników do żarówki H4 (u mnie dorabiałem) jak zastosujesz dedykowaną do mniejszych silników 35/35W to nie ma konieczności stosowania przekaźnika. Pamiętam że chłopaki pisali coś o odbłyśniku z dużego fiata i konieczności rozgięcia na boki nóżek w żarówce, ale niech napiszą ci co to robili. No dobra ale jak ten przekaźnik zamontowałeś, schemacik jakiś? Z tym odbłyśnikiem od fiata to ok ale tam h4 wchodzi? |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 29-05-2016 11:29
|
Moderator Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Bliżej wieczora wrzucę opis ze zdjęciami poglądowymi i schematem.
Edytowane przez hansrpg dnia 29-05-2016 11:29 "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 29-05-2016 16:11
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ja robiłem tak, że wkładałem reflektor od dużego Fiata wraz z żarówką H4 (bez przekaźnika) Fakt, trzeba podgiąć nóżki w żarówce, bo inaczej nie mieści się ona do oryginalnego wkładu, poza tym prawie plug&play Przykładowy reflektor: http://allegro.pl...ml#thumb/2 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
comandos21 |
Dodany dnia 29-05-2016 18:04
|
Biker Postów: 52 Data rejestracji: 08.04.11 |
szymo_97 napisał/a: Ja robiłem tak, że wkładałem reflektor od dużego Fiata wraz z żarówką H4 (bez przekaźnika) Fakt, trzeba podgiąć nóżki w żarówce, bo inaczej nie mieści się ona do oryginalnego wkładu, poza tym prawie plug&play Przykładowy reflektor: http://allegro.pl...ml#thumb/2 I daje rade instalacja? nie grzeje się osłona klosza? Jak z mocą świecenia? Duża różnica? |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 30-05-2016 10:03
|
Moderator Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Wczoraj nie dałem rady więc klepię dziś. Montaż przekaźników świateł (hasło do wyszukiwarki) Lista zakupów: Przewód 1mm^2 lub 1,5 (w zależności od zaplanowanej mocy żarówki H4 35 czy 55 W ta druga opcja dla odważnych) długość około 2 m lub według uznania bezpiecznik 10 lub 15 A (zależnie jak wyżej) konektery oczkowe 6mm 2 szt i wsuwki pasujące do nóżek przekaźnika samochodowego 8 szt. 2 przekaźniki typ 541 (widoczne na zdjęciu) lub inne załączające o rzeczach takich jak cyna, lutownica, taśma izolacyjna, koszulki termokurczliwe nie będę pisał. Wykonanie Od + aku ciągniemy przewód z założonym bezpiecznikiem do nóżki 30 na przekaźnikach łączymy oba równolegle). Przewód który szedł do żarówki w oryginale podajemy na nóżkę 85 a nóżkę 86 łączymy z masą nowym oczkiem lub prowadzimy bezpośrednio do - aku. Z nóżki 87 prowadzimy przewód do żarówki, warto też dać - żarówki nowym przewodem do ramy lub jak w przekaźniku bezpośrednio do - aku. Oczywiście procedurę powtarzamy dla świateł drogowych. Teraz pozostaje to wszystko ładnie poupychać w zakamarkach motocykla i gotowe. W razie potrzeby mogę zrobić schemat jeżeli opis jest zbyt mało czytelny. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
comandos21 |
Dodany dnia 30-05-2016 18:14
|
Biker Postów: 52 Data rejestracji: 08.04.11 |
Dobra teraz dylemat są klosze do fiata125 na światła drogowe na żarówę r6 czy jskoś tak i klosze na długie h4. Które brać? |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 30-05-2016 22:35
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ja miałem raz taki, raz taki i do każdego z nich ładowałem H4. Nie zauważyłem większej różnicy Tak, instalacja i wszystko inne daje radę bez problemu GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
comandos21 |
Dodany dnia 31-05-2016 09:27
|
Biker Postów: 52 Data rejestracji: 08.04.11 |
To git, ale na którym lepiej jeździ się tak żebym nie oślepiał innych? |
|
|
comandos21 |
Dodany dnia 30-07-2016 10:21
|
Biker Postów: 52 Data rejestracji: 08.04.11 |
Póki co wsadziłem żarówkę krypton 50/50W zobaczymy jak to świeci Troszeczkę dłuższa niż ta na fotce poniżej
Edytowane przez comandos21 dnia 30-07-2016 10:26 |
|
|
comandos21 |
Dodany dnia 30-07-2016 10:24
|
Biker Postów: 52 Data rejestracji: 08.04.11 |
|
|
Przeskocz do forum: |