Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Aprilia classic 50 jak zdjąć blokady

Dodane przez pele7384 dnia 29-07-2010 23:40
#1

Witam wszystkich jestem nowym użyszkodnikiem więc proszę o wyrozumiałość :) Chciałbym się dowiedzieć gdzie są blokady w apce classic 50 i jak je zdjąć. W tym momencie jechałem 50km/h może poszedł by trochę więcej ale mimo wszystko chyba taka prędkość oznacza, że aprilka jest przyblokowana :)

Dodane przez pele7384 dnia 30-07-2010 13:29
#2

Biegi mam 3 albo 4 już sam nie wiem, bo dziś wydawało mi się, że wbiłem 4 ale może tylko mi się pomyliło.

Dodane przez pawel10 dnia 30-07-2010 14:56
#3

Na razie nic nie wymieniaj sprawdź gaźnik, sprawdź króciec, zobacz ile masz zębów na zębatkach, sprawdź kompresje ;)

Dodane przez pele7384 dnia 30-07-2010 17:19
#4

Jeżeli będzie blokada na gaźniku to jak ją poznać ? I gdzie znajduje się króciec

Dodane przez jnqwy dnia 30-07-2010 20:19
#5

króciec idzie od gaznika do silnika (łączy)

Dodane przez pele7384 dnia 30-07-2010 21:05
#6

A ta blokada na gaźniku jak wygląda i na króćcu.

Dodane przez jnqwy dnia 30-07-2010 21:55
#7

Sprawdź czy nie masz w króćcu lub w gaźniku jakiś blaszek blokujących przelot...
Możesz mieć tez wsadzoną mniejszą dysze w gaźniku.
Zobacz tez czy nie masz jakiejś zwężki w tłumiku oraz możesz mieć zablokowany moduł..
To chyba na tyle z blokad... but im not sure ;)


Dodane przez pele7384 dnia 31-07-2010 11:28
#8

Tłumik mam zmieniony, więc żadnej zwężki nie mam.

Dodane przez jnqwy dnia 31-07-2010 12:02
#9

uuu.. a jaki masz tłumik? :>

Dodane przez hansrpg dnia 31-07-2010 12:11
#10

Jarecki już kiedyś o tym pisał tyle że mi się nie chce szukać to napiszę głowy sposoby dławienia motocykli:
- ograniczony przelot przed gaźnikiem
- mniejszy gaźnik
- mniejsza dysza w gaźniku
- ograniczony przelot króćca ssącego
- zwężki w układzie wydechowym
- moduł zablokowany
- elektroniczna blokada połączona z czujnikami obrotów i biegów
Więcej grzechów nie pamiętam, jednak eliminując krok po kroku kolejne z tych możliwości dowiesz się w jaki sposób twoja maszynka jest dławiona (co do ostatniego to raczej odpada, bo stosowana metoda jest przy większych sprzętach jednak wyminiłem ją bo istnieje).

Dodane przez pele7384 dnia 31-07-2010 12:37
#11

Ok thx teraz muszę sobie poradzić :)

Dodane przez jnqwy dnia 31-07-2010 13:23
#12

Sprawdź jakie masz zębatki, bo jak masz na przyspieszenie to może tyle jechać ; p

Dodane przez pele7384 dnia 31-07-2010 13:37
#13

Sprawdzę ale jeszcze nie teraz jak zobaczę to napisze na razie jeżdżę tak jak jest

Dodane przez jnqwy dnia 01-08-2010 20:18
#14

jaki masz tłumik? ;>

Dodane przez jnqwy dnia 01-08-2010 20:54
#15

Sa classiki 3, 4 i 5 biegowe, w piątek akurat czyściłem gaźnik w pracy w classicu 3 biegowym z 93 lub 94 roku ;p
Classic i red rose to są dwa inne modele motocykli...

Dodane przez jnqwy dnia 01-08-2010 21:34
#16

heh, jak ja 4 czy 5 lat temu kupiłem classica to pierwsze dni sie uczyłem jeździć i tez nie wiedziałem ze mam 5 ; p

Dodane przez jnqwy dnia 01-08-2010 22:10
#17

prędkość max nie ma nic wspólnego czy sie ma 3 czy 6 biegów

Dodane przez hansrpg dnia 01-08-2010 22:37
#18

Jak nie ma jak ma, jak masz więcej biegów (są krótsze) to szybciej się rozpędzisz no i więcej biegów zwykle przekłada się na szybsze końcowe przełożenie (na przykład dam dużego fiata z 4 i 5 biegową skrzynią - 20-25km/h różnicy w prędkości maksymalnej).

Edytowane przez hansrpg dnia 01-08-2010 22:38

Dodane przez jnqwy dnia 01-08-2010 23:12
#19

miedzy 3 a 5 stopniowa skrzynia będziesz miał różnice miedzy przyspieszeniem i elastycznością, a prędkość max będzie taka sama.
Skrzynia 3 biegowa ma długi ostatni bieg...

Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 00:42
#20

EasyRider napisał/a:
pele moge prosic o fotki twojego motorka ? Bo coś mi sie wydaje że kręcisz i wogóle tego motorka nie masz bo nie wyobrażam sobie np nie miec pewnosci ile sie ma biegów ...


Wstawie fotki jak tylko będe miał możliwość czyli za kilka dni (możliwe, że w środę). Nie wiedziałem ile mam biegów, ponieważ w pierwszy dzień jeździłem tylko po jednej krótkiej ulicy i nawet nie było jak sprawdzić. Teraz wiem, że mam 4 biegi. Zdjęcia tłumika też zamieszczę wtedy kiedy dam zdjęcia motoru. Po za tym dziś (właściwie to wczoraj... patrz godzina postu) zobaczyłem, że na osłonce łańcucha pisze aprilia red rose. Na baku pisze custom classic. Nie wiem czym różnią się te modele. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaka jest pomiędzy nimi różnica?

Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 00:44
#21

EasyRider napisał/a:
pele moge prosic o fotki twojego motorka ? Bo coś mi sie wydaje że kręcisz i wogóle tego motorka nie masz bo nie wyobrażam sobie np nie miec pewnosci ile sie ma biegów ...


Wstawie fotki jak tylko będe miał możliwość czyli za kilka dni (możliwe, że w środę). Nie wiedziałem ile mam biegów, ponieważ w pierwszy dzień jeździłem tylko po jednej krótkiej ulicy i nawet nie było jak sprawdzić. Teraz wiem, że mam 4 biegi. Zdjęcia tłumika też zamieszczę wtedy kiedy dam zdjęcia motoru. Po za tym dziś (właściwie to wczoraj... patrz godzina postu) zobaczyłem, że na osłonce łańcucha pisze aprilia red rose. Na baku pisze custom classic. Nie wiem czym różnią się te modele. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaka jest pomiędzy nimi różnica?

Dodane przez jnqwy dnia 02-08-2010 08:12
#22

Czyli masz Classica, różnica miedzy nimi do silnik ;p red rose ma rv3 lub 4 a classic ma am3,4,5..
No i oczywiście wygląd ;]

Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 11:40
#23

W wyglądzie czym się różnią ?

ps: ktoś wcześniej napisał, że może być zatarty silnik. Jeżeli naprawde jest zatarty to co muszę zrobić i jak poznać, że jest zatarty ?

Edytowane przez pele7384 dnia 02-08-2010 11:45

Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 13:14
#24

To są zdjęcia z aukcji z której apkę kupiłem. Wstawię swoje fotki tak jak mówiłem w środę lub w czwartek chyba, że coś by się stało :P ale to jest mało prawdopodobne.
http://img18.alle...62057082_1
http://img18.alle...1162057082
http://img18.alle...62057082_2
http://img18.alle...62057082_3

Dodane przez mati429 dnia 02-08-2010 13:51
#25

Pele dodaj temat o swojej maszynie ;)

Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 14:38
#26

Już dodałem :)

Dodane przez jnqwy dnia 02-08-2010 17:26
#27

1. Aprilia Classic i Aprilia Red rose sa to rożne motocykle. W Classicach sa Minarelli am, wiec z czego wnioskujesz ze pewnie jest tam silnik rv?
2. Silnik rv to nie żaden rarytas ;p po prostu to juz jest starszy motor i większości ludzi nie chce się bawić w tak stary silnik i moto.. i po prostu mało ludzi ma red rosy.
3. Pele7384 sprawdź kompresje, jest masz małą sprawdź uszczelkę pod cylindrem i głowica. Moze ci tak mało jechac bo nie masz szczelności.
4. wth? nie mogę patrzeć na ten tłumik wyrwanego z jakiegoś ruskiego czy .. wie moto...



pce..
jnqwy

Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 17:53
#28

jnqwy napisał/a:
1. Aprilia Classic i Aprilia Red rose sa to rożne motocykle. W Classicach sa Minarelli am, wiec z czego wnioskujesz ze pewnie jest tam silnik rv?
2. Silnik rv to nie żaden rarytas ;p po prostu to juz jest starszy motor i większości ludzi nie chce się bawić w tak stary silnik i moto.. i po prostu mało ludzi ma red rosy.
3. Pele7384 sprawdź kompresje, jest masz małą sprawdź uszczelkę pod cylindrem i głowica. Moze ci tak mało jechac bo nie masz szczelności.
4. wth? nie mogę patrzeć na ten tłumik wyrwanego z jakiegoś ruskiego czy .. wie moto...



pce..
jnqwy


Na żywo wcale źle nie wygląda :P Koleś od którego motor kupiłem mówił, że on po prostu ma blokady.

Dodane przez jnqwy dnia 02-08-2010 17:58
#29

mógł tak mówić ;p
sprawdź kompresje, nigdy nie zaszkodzi..
a tak to rozmontuj gaźnik i króciec, napisz jaka masz dysze, zobacz czy masz jakąś zwężkę na króćcu... godzina roboty.. nawet mniej

pce.

Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 19:45
#30

jnqwy napisał/a:
mógł tak mówić ;p
sprawdź kompresje, nigdy nie zaszkodzi..
a tak to rozmontuj gaźnik i króciec, napisz jaka masz dysze, zobacz czy masz jakąś zwężkę na króćcu... godzina roboty.. nawet mniej

pce.


Wiem, że to nie jest dużo roboty ale na razie pojeżdżę takim jakim jest. Mój ojciec miałby pretensje jak bym kilka dni po kupieniu grzebał w silniku.