Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Aprilia classic 50
Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 14:37
#1
Aprilie kupiłem kilka dni temu. Rok produkcji 1994, przebieg 18000km z czego podobno w polsce tylko 900km. Jak narazie jeździ i nic nie wskazuje by przestała. W pierwszy dzień musiałem tylko podładować akumulator.
Jeżeli chodzi o tuning to ma neony nad tylnym kołem i lampkę na przednim wachlarzu. Do tego zmieniony tumik dzięki czemu ma bardziej basowy dźwięk. W planach mam jak narazie zdjąć blokady.
Link do PJ nowe zdjęcia w środę lub w czwartek:
http://www.polska..._50/106330
Nastepnym razem wstaw klikany link.
Edytowane przez Zacek dnia 02-08-2010 14:41
Dodane przez mati429 dnia 02-08-2010 14:59
#2
Ładny motor :)
pierwsze za co bym się wziął to porządne umycie i polerkę elementów chromowanych ,aby ją odmłodzić .
Dziwne w niej że z przodu jest szprych a z tyłu jakby gwiazda ;)
Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 15:38
#3
mati429 napisał/a:
Ładny motor :)
pierwsze za co bym się wziął to porządne umycie i polerkę elementów chromowanych ,aby ją odmłodzić .
Dziwne w niej że z przodu jest szprych a z tyłu jakby gwiazda ;)
Mi podoba się właśnie bardziej takie tylne koło niż to... pełne :) To są zdjęcia tak jak mówiłem z aukcji na której ją kupiłem więc jest tutaj troszkę brudna. Jak by coś to ma dwa lusterka na zdjęciach jedno było odkręcone. Gdzie nie gdzie pojawiała się rdza i zaszedł na metalowych elementach osad już się tego pozbyłem. Powoli będe apkę doprowadzał do coraz lepszego wyglądu.
Dodane przez pawel10 dnia 02-08-2010 18:54
#4
Bardzo fajny motorek dbaj o niego ;)
Dodane przez eDameXxX dnia 02-08-2010 19:10
#5
Wygląd mojego KINGa już mi się znudził, dlatego Twoja Aprilia prezentuje się bardzo dobrze. Dużo masywniej niż KING.
Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 19:42
#6
eDameXxX napisał/a:
Wygląd mojego KINGa już mi się znudził, dlatego Twoja Aprilia prezentuje się bardzo dobrze. Dużo masywniej niż KING.
Apka jest większa od kinga bez porównania. Chociaż pamiętam, że kiedyś kiedyś chciałem kinga kupić. Potem była długa droga decyzji :P myslałem nad skuterem rs-ką itp, a w końcu kupiłem classica :) i jestem bardzo zadowolony.
Dodane przez sebek96 dnia 02-08-2010 20:05
#7
No ładna apka ładna ;)
Dodane przez adrian19w1994 dnia 02-08-2010 20:43
#8
Zaczepista apka!! Chciałbym taką, jest na prawdę spoko!
Dodane przez RiderKarol14 dnia 02-08-2010 20:53
#9
Super Aprilia.
Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 21:05
#10
thx za wszystkie opinie :)
Dodane przez hujoza1 dnia 02-08-2010 21:08
#11
super apka chociaż ja kupiłbym RS-kę gdybym miał wybierać z pośród tych dwóch:)
"dwuch" dobrze napisałem?? :P
Źle;)
Spoksik
Edytowane przez Spoksik dnia 05-08-2010 00:31
Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 21:32
#12
trucker0000 napisał/a:
super apka chociaż ja kupiłbym RS-kę gdybym miał wybierać z pośród tych dwuch:)
"dwuch" dobrze napisałem?? :P
Ja gdybym miał wybrać drugi raz wybrałbym moją apkę.
Dodane przez jnqwy dnia 02-08-2010 21:55
#13
skąd wiesz na 100% ze bez remontu? ;>
Dodane przez pele7384 dnia 02-08-2010 22:04
#14
KarolGTR napisał/a:
źle napisałeś :D
Classic bardzo podobny do Red Rose tak jest dużo wyższa i cięższa ale ty masz lepiej bo masz AM choć one nie są tak wytrzymałe jak RV mój ma 39000 km bez remontu :DD
Przy mojej apce na razie nic nie wskazuje aby wymagała remontu.
Dodane przez Zurich dnia 03-08-2010 11:47
#15
Ładna seria. Wyrzuć tą naklejkę z Silnika!
Dodane przez pele7384 dnia 03-08-2010 12:02
#16
Zurich napisał/a:
Ładna seria. Wyrzuć tą naklejkę z Silnika!
Właśnie zamierzam ją wypier****
Dodane przez pele7384 dnia 03-08-2010 13:52
#17
Jak się okazało w mojej apce nie było dokręcone tylne koło. Skutki tego są takie, że kilka razy spadł łańcuch i w jednym miejscu się roznitował. Do tego zęby na zębatce się pokrzywiły i muszę kupić łańcuch i zębatki. Ehh efekt zaniedbań poprzedniego właściciela...
Edytowane przez pele7384 dnia 03-08-2010 13:52
Dodane przez pele7384 dnia 03-08-2010 17:10
#18
Wiem, że basowy nigdy nie będzie. Ale dzięki temu zmienionemu tumikowi jest troszkę inny, szczególnie na niższych obrotach, bo na wyższych jednak słychać wyraźnie dźwięk dwusuwa. Co do zestawu to już się właśnie orientowałem i będzie niestety ponad 100zł no ale cóż nic już teraz innego nie poradzę.
Dodane przez jnqwy dnia 03-08-2010 17:23
#19
a jakie masz zebatki? chodzi o liczbę ząbków
Dodane przez pele7384 dnia 03-08-2010 17:38
#20
No właśnie będe sprawdzał najprawdopodobniej jutro
Dodane przez jnqwy dnia 03-08-2010 17:40
#21
przecież żeby sprawdzić trza odkręcić 2 śrubki ... ;p
Dodane przez pele7384 dnia 03-08-2010 17:45
#22
Tak tylko nie ma mnie teraz w domu. Jestem u babci i wrócę do domu dziś wieczorem albo jutro. Od razu powiem, że zadzwonił do mnie tata i powiedział mi o tym łańcuchu żeby nie było pytań skąd wiem o tym co stało się w moim motorze.
Dodane przez pele7384 dnia 04-08-2010 21:26
#23
Wstawiłem nowe zdjęcia. Ilości zębatek nie sprawdziłem, bo nie miałem dziś też czasu. Musiałbym szukać kluczy, a już jest ciemno więc będę musiał sprawdzić jutro. link do PJ:
http://www.polska..._50/106330
Dodane przez jnqwy dnia 04-08-2010 21:54
#24
Tłumik i tynie siedzenie to jakas masakra... ;p
co to za jakis stelaż przy przedniej lampie?
Dodane przez pele7384 dnia 04-08-2010 21:58
#25
Wiem, że niektóre rzeczy trzeba w nim doprowadzić do porządku. Wszystkim po czasie się zajmę. Co do lampy to nie wiem o jaki stelaż ci chodzi.
Dodane przez jnqwy dnia 04-08-2010 22:10
#26
od lampy idzie jakis uchwyt do lag... cóż to?
Dodane przez Spoksik dnia 05-08-2010 00:34
#27
Ile ogolnie kosztuja takie maszynki?:)
Dodane przez Hiszpan dnia 05-08-2010 02:13
#28
za 3.500 też mozna kupić, np eliminatora czy rebel.
Dodane przez pele7384 dnia 05-08-2010 17:07
#29
jnqwy może chodzi Ci o klakson, nie wiem.
Spoksik mój kosztował 3300zł do tego dali mi kask. Jeszcze trochę w niego włożę żeby lepiej wyglądał.
Dodane przez jnqwy dnia 05-08-2010 17:26
#30
Regulacja kątu światła jest na samym dole lampy.. nie wiem co to jest...
tłumik jest okropny, ale tuningowe sa drogie, a używany oryginalny tez nie taki tani ;p
Dodane przez pele7384 dnia 05-08-2010 19:26
#31
Mogę zadzwonić do poprzedniego właściciela o ten oryginalny tłumik. Ale jeżeli bym go od niego wziął to moży być w nim chyba ta zwężka, prawda?... Jeżeli będzie to jak ją usunąć?
PS: Ząbków mam 14 na przedniej zębatce i 46 na tylnej.
Edytowane przez pele7384 dnia 05-08-2010 19:27
Dodane przez jnqwy dnia 05-08-2010 20:25
#32
A koles da ci tłumik za darmo? ; D
Te 60km/h leci ci tak na wolnych obrotach czy na bardzo wysokich?
Dodane przez pele7384 dnia 06-08-2010 10:07
#33
jnqwy napisał/a:
A koles da ci tłumik za darmo? ; D
Te 60km/h leci ci tak na wolnych obrotach czy na bardzo wysokich?
Na wysokich raczej... tłumik da mi za darmo chciał mi dać od razu przy kupnie ale nie mógł znaleźć. W każdym razie mówił, że gdzieś go ma i, że może dać.
Dodane przez jnqwy dnia 06-08-2010 17:24
#34
to bierz tłumik, jak tobie sie nie bedzie podobał a bedzie w ładnym stanie to go sprzedasz... np mi :P
jak chcesz mam do sprzedania odblokowany moduł do classica.. ;p
Dodane przez jnqwy dnia 06-08-2010 18:43
#35
nie, na sprzedaż mam jakiś chinski ( ale sprawny i odblokowany), w moto mam założony oryginalny ducati energia
Dzis sie przejechałem aprilia classic z 93' (AM3)to nawet ładnie sie zbierała... na 2 biegu szła 45 na 3 nie wiem bo nie było miejsca by sie rozpędzić
Edytowane przez jnqwy dnia 06-08-2010 18:46
Dodane przez jnqwy dnia 06-08-2010 19:33
#36
są silniki am3 ;) rvy to są wogóle inne silniki montowane w innym modelu...
Dodane przez pele7384 dnia 06-08-2010 20:50
#37
Nie są te obroty takie super wysokie. Tylko nie są i niskie.
Dodane przez jnqwy dnia 06-08-2010 21:09
#38
ja mam elektroniczny obrotomierz stage6 wraz z czujnikiem temperatury ;]]
Dodane przez pele7384 dnia 07-08-2010 11:26
#39
Lol, nie chcę kupować obrotomierza :P
Dodane przez jnqwy dnia 07-08-2010 13:06
#40
nikt cie nie zmusza hehe
Edytowane przez jnqwy dnia 07-08-2010 13:07