Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Chopper's bartq8

Dodane przez bartq8 dnia 27-09-2010 20:41
#1

Każdy przedstawia swój motor, więc pozwolę sobie zaprezentować swój motorek.:)

A więc chopperka dostałem na swoje 15 urodziny w 2008roku. Na początku starałem się w nim nie grzebać, ale z biegiem czasu zacząłem się coraz bardziej zastanawiać nad "tuningiem".
Na początku moje zmiany nie były zbyt wielkie. Był to jakiś filtr stożkowy, listwa rantowa, wentylki(meeega tuningxD), neony i takie tam.
Po czasie doszły manetki, klosz z żarówką H4, inne kierunkowskazy.
Aż wreszcie nadszedł czas, gdy zabrałem się na cylinder 72- i dałem rade;d A to wszystko dzięki waszej pomocy dostarczonej z forum. Dzięki chlopaki!!:)
http://www.polska...r_50/56572

W chwili obecnej king jest kompletnie rozebrany. A to z tego powodu iż musiałem wyjąć silnik, bo leci mi olej. Muszę wymienić tłumik, łożyska, gumy tylnej zębatki, łańcuch, zębatki. A poza tym planowałem od dawna zmianę koloru i wyglądu chopperka. Pomalowałem ramę na siwo
Jutro postaram się wrzucić fotki.

To tyle z mojej strony:)

Dodane przez fantomas123456 dnia 28-09-2010 18:46
#2

Fajne moto ale powiedz mi skąd masz te amory i czy je coś skróciłeś od oryginalnych?

Dodane przez eDameXxX dnia 28-09-2010 20:08
#3

Przecież widać, że amorki od motorynki. Oczywiście musiał je skracać, bo bez skracania, to nie ma szans, żeby w ogóle je założyć.

Dodane przez bartq8 dnia 28-09-2010 20:34
#4

Chyba o 5 oczek skróciłem...

Dodane przez fantomas123456 dnia 29-09-2010 19:32
#5

Cyli ty poprostu rozkręciłeś amory od motorynki i skróciłeś sprężynę o 5 oczek? A z tłoczkiem nic nie robiłeś? Aha i to są amory zamawiane, znaczy się " nowe " a nie od jakiejś starej motorynki bo ja mogę kupić amory właśnie nowe. Tylko o ile są one sztywniejsze od oryginalnych, bo moje oryginalne w xt z 2006 r już doprowadzają mnie do szału.

Dodane przez bartq8 dnia 29-09-2010 19:32
#6

Zrobiłem na stałe, ale chyba coś krzywo albo coś, bo łańcuch jest raz luźny, a raz naciągnięty...;/

Dodane przez fantomas123456 dnia 29-09-2010 19:44
#7

Bartqu możesz mi odp??

Dodane przez eDameXxX dnia 29-09-2010 21:02
#8

@fantomas123456, jeśli pozwolisz, to ja Ci odpowiem, bo dosłownie niedawno montowałem te amorki od motorynki. Po pierwsze, samo skrócenie sprężyn nie wystarczy. Musisz także skrócić tłoczek i prawdopodobnie ten cylinderek w który wchodzi.
Dodam także, że musisz uważać przy skracaniu sprężyn, bo ja niestety za bardzo je skróciłem i teraz jak jadę z bratem, to często amorki już nie mają luzu i końcówka amortyzatora wali o cylinderek.

Zresztą zerknij na ten "schemat":

img713.imageshack.us/img713/4826/amorki.th.png

Dodane przez bartq8 dnia 30-09-2010 16:52
#9

Wybacz, że Ci nie odpisałem ale nie zauważyłem Twojej wiadomości...:)

Dokładnie zrobiłem tak jak eDameXxX...

Edytowane przez bartq8 dnia 03-10-2010 19:27

Dodane przez bartq8 dnia 03-10-2010 19:28
#10

Wczoraj właśnie wstawiłem silnik do pomalowanej ramy. Zrobiłem dolne mocowanie silnika...:)
http://www.imagic...2Brama.jpg



Z góry przepraszam za post pod postem!

Dodane przez tomek_wielun dnia 03-10-2010 21:24
#11

Silikonu to ładnie nawaliłeś na ten silnik.

Dodane przez eDameXxX dnia 04-10-2010 21:17
#12

No rzeczywiście, aż wycieka...

Bardzo ładnie wyglądają te amorki z tą srebrną ramą.

Dodane przez fantomas123456 dnia 05-10-2010 15:59
#13

Wielkie dzięki edamex za odp, a te amorki od motorynki są lepsze i twardsze niż te oryginalne od XT? Bo mi jeden gość który ma motorynkę że te amory od niej są słabe. Mógłbyś mi edameź zrobić filmik na youtube swojego motory, siadł byś na nim i trochę się "pohuśtał" wiesz o co mi chodzi, chciałbym zobaczyć jak one się chwieją. Sorry za błędy ort. ale trochę nie mam czasu. Jak się komu chce to może poprawić oczywiście

Edytowane przez fantomas123456 dnia 05-10-2010 16:01

Dodane przez eDameXxX dnia 05-10-2010 16:04
#14

@fantomas123456, niestety nie zrobię tego. A dlaczego? Dlatego, że za bardzo skróciłem sprężyny i ogólnie teraz jest minimalnie gorzej niż było na oryginalnych amorkach, a powinno być dużo lepiej :). Dlatego na razie tak jeżdżę, ale jak kupie nowe sprężyny i tym razem skrócę je odpowiednio, to w tedy nagram jakiś filmik i zobaczysz.

Dodane przez mati429 dnia 16-10-2010 21:01
#15

eDameXxX - masz miękkie bo niepotrzebnie cylinder skracałeś :)
Wystarczy same amorki ,trochę tłoczka ,zdjąć tuljkę z tłoczka o długości 2cm a drugą o długości 4cm zostawić :)

Dodane przez Athemis dnia 16-10-2010 21:06
#16

Kurde...chłopie. Miałem taki sam pomysł w głowie i widzę, ze ty miałeś identyczny. Spowiadaj się czym ciąłeś błotnik i gdzie najlepiej zamontować rejestracje i światło tylne bo z tym też mam problem.

Dodane przez patryczekk344 dnia 16-10-2010 21:25
#17

Widzę że wszystko malowałeś jak szło nawet ślizgacz łańcucha..