Tytuł: Eaglets Chopper Team :: King drag 110
Dodane przez domin dnia 16-03-2010 21:11
#1
Witam. Mojego KINGa kupiłem 18 Sierpnia 2007r. Nie miałem jeszcze wtedy karty, ale i tak zrobiłem dużo kilometrów, bo już 21 sierpnia jechałem na pierwszy przegląd (po 300 km).
Gdy zrobiłem 1000 km wszystko było dobrze.
Gdy zrobiłem 2 tyś. km, dostałem kartę i wtedy zaczął się tuning. Najpierw piórnik i frędzle.
Przy 2.5 tyś. km wymieniłem moduł na odblokowany i tak jeździłem do 4 tyś. km. W tedy założyłem lightbary, filtr stożkowy, a potem wymieniłem sobie oponę na używaną sportową, do polatania uciąłem wydech i tak było do 6741 km.
Jechałem wtedy KINGiem, przełączam dwójkę na trójkę i trzask - łańcuch spadł i zablokował przednią zębatkę. Rozwalił się w tedy 3 tryb, a 2 był trochę zdarty, ale dało się jechać.
Po 2 tygodniach, po przedyskutowaniu z tatą, kupiliśmy silnik 110ccm. Przyszedł po 2 tyg. i go zamontowałem. Miał dobrego kopa. Docieram go - już mam 1000 km i tata powiedział, że trzeba kupić nowy wydech, bo ogień strzela na 20cm. Dobra, tłumik wymieniony i jeżdżę do 3 tyś. kim i wtedy poszła uszczelka pod głowicą, więc zawieźliśmy do naprawy i gostek zobaczył cylinder i powiedział, że trzeba kupić nowy cylinder, tłok i pierścienie, a głowicę i zawory się splanuje, a wszystko przez to, że był zły filtr powietrza. Dobra, wszystko wymienione. Przywożę silnik, zakładam, jeżdżę dwa dni i nie chce odpalić. Tata więc zawozi choppera i gostek już go rozebrał i mówi, że śrubka od ssania wleciała do zaworu i przyblokował tłok... ale dobra już o tym silniku.
Zaczął się tuning: podświetlenie tablicy, sakwy, dolne mocowanie silnika, nowa opona, klosz i żarówka H4, zębatka 16z... ale nie będę się rozpisywał z tuningiem. Wszystko pięknie, ale do tej soboty co była, podchodzę do KINGa, chcę odpalić, a tu nóżka od odpalania odlatuje razem z kawałkami wałka. W środku jest cały, ale na zewnątrz to nawet nie ma tych ząbków. Wyjąłem silnik i w domu czeka do naprawy.
Za tydzień jadę po silnik 50ccm i na razie na nim będę się turlał. Pojechałem po silnik, montuje a tu silnik rozwalony. Odpalił, ale ledwie się wkręcał na obroty. Zadzwoniłem do mechanika i powiedział, że musi być nowy tłok i cylinder do szlifu. No to wpakowałem do KINGa z powrotem silnik 110ccm i zrobiliśmy tę nóżkę. Teraz mój KING ma gmole od Jawy 350.
Więcej opisu na moim profilu na PJ -
http://www.polska...KING/47303
A tu wszystkie zdjęcia -
http://picasaweb....10/MojKing
Jakieś pytania? To pisać.
Edytowane przez domin dnia 19-06-2011 12:10
Dodane przez luki94 dnia 16-03-2010 21:24
#2
To co ty miałeś za filtr powietrza, że niby był zły???
Dodane przez domin dnia 17-03-2010 06:39
#3
miał gąbkę w filtrze i z tego cylinder był cały porysany bo łapał kurz
Dodane przez mati429 dnia 17-03-2010 13:25
#4
Dla mnie jest brudny i brzydko przez to wygląda
Umyj go dokładnie i daj ładniejsze foty :)
Dodane przez George dnia 17-03-2010 13:41
#5
coś kolega nie dba o tą swoją maszyne
Dodane przez _michas_ dnia 17-03-2010 14:07
#6
trochę brudny a tak fajna maszyna
Dodane przez domin dnia 18-03-2010 06:36
#7
otóż wczoraj (17.03.2010) założyłem gmole od jawy 350 trzeba było trochę je poskracać i pomalować ale efekt jest fajny
http://picasaweb....6068232386
Dodane przez George dnia 18-03-2010 09:13
#8
Jeżeli chodzi o mnie to rozumiem że gmole to ochraniacze goleni ale dlaczego zamontowałeś je w miejsce starych podnóżek?
Dodane przez Athemis dnia 18-03-2010 10:46
#9
Jak oglądam to zdjęcie to się płakać chce.
http://picasaweb....1738576914
Coś Ty najlepszego zrobił tej maszynie...Ehh
Edytowane przez Athemis dnia 18-03-2010 10:47
Dodane przez domin dnia 18-03-2010 14:47
#10
George gmole są montowane pod podnóżki
Athemis to jest stare zdjęcie nie mieliśmy co robić wiec się trochę pobawiliśmy a poza tym to teraz mam inny tłumik
Edytowane przez domin dnia 18-03-2010 14:50
Dodane przez George dnia 18-03-2010 14:53
#11
Nawet jeżeli są montowane po podnóżkami,to jak na mój gust wygląda to nie zbyt estetycznie ...
Dodane przez domin dnia 31-05-2010 21:55
#12
A więc tak na razie mój king wygląda tak
http://www.polska...KING/47303 w najbliższym czasie planuje zrobić to: wydłużyć podnóżki, zmienić kierownice, zestaw 72cm, obrotomierz od poloneza wpakowany w oryginalną obudowę od licznika i przemalować go.
a teraz mam kilka pytań
1.jaki jest powód ze na kolanko przy głowicy kapie mi olej i to cały czas uszczelki są w dobrym stanie więc czago to wina?
2.dzisiaj gdy jeździłem quadem to przyłożyłem rękę do wydechu i gdy dodawałem gazu to z wydechu nie zimne nie ciepłe leciało powietrze z wydechu a gdy w 50cm tak samo zrobię to tam jest gorące powietrze nie utrzymie się reki przez 5 sekund
3. mój licznik od benzer texas gdy wezmę wskazówkę to ona powinna lekko się kręcić po liczniku a teraz jest ciężko i przez to mi okłamuje licznik bo przedtem na starym na trójce jechałem 65km/h a teraz 45km/h ale od 45km/h zaczyna dobrze mierzyć licznik wiec co może być?
Dodane przez Toman94 dnia 31-05-2010 22:18
#13
1. Dekielek od zębatki rozrządu może być pęknięty/nieszczelny. Przy najmiej u mnie tak jest.
Dodane przez domin dnia 01-06-2010 07:34
#14
ale olej leci na kolanko więc to po drugiej stronie
Dodane przez domin dnia 06-06-2010 21:31
#15
dobra problem kapania oleju rozwiązany
i takie pytanie dlaczego mój silnik kopci jak lokomotywa nawet jak wymieniłem tłok i pierścienie na nowe i to i tak kopci jak lokomotywa
Dodane przez kamil66kl dnia 06-06-2010 21:51
#16
ja mam teraz to samo u mnie jest nieszczelna uszczelka przy kanale olejowym pod głowicą i olej się dostaje do cylka. sprawdź czy ci leci powietrze jak odkręcisz bagnet od oleju na odpalonym silniku
Dodane przez domin dnia 06-06-2010 21:55
#17
a ja mam nowe uszczelki
Dodane przez domin dnia 11-08-2010 16:55
#18
Witam. Dawno nic nie pisałem, a więc tak. Mam założony cylinder 60ccm, żarówkę H4 niebieską i musiałem przerobić KINGa na wersję solo. Zrobiłem to dzisiaj, ponieważ oryginalny błotnik jest cały popękany (już go sklejam i maluję). Przeróbka polegała na tym, że tablica i lampa poszły na wahacz, a błotnik jest skrócony od WSKi.
Zdjęcia dam jutro.
Nie pisz wszystkiego jako jedno zdanie, bo nie od razu wiadomo o co chodzi. eDameXxX
Edytowane przez eDameXxX dnia 11-08-2010 20:13
Dodane przez domin dnia 19-06-2011 12:13
#19
Siema czas odświeżyć temat. A wiec king stał od października bez silnik a i niedawno udało mi się zrobić silnik, a od kwietnia był rozebrany na części pierwsze. Nowa elektryka i takie inne duperele i oto co z tego wyszło
https://picasaweb...bCK8ezMkQE
Dodane przez szymo_97 dnia 19-06-2011 12:18
#20
no ładnie go przerobiłeś :D
Dodane przez kew dnia 19-06-2011 12:22
#21
omg ale kiera wygodnie się jeździ? ja tez planowałem zmienić kiere na draga ale na troche inna nie cała prosta ale na końcach zagieta do kierowcy;D
Edytowane przez kew dnia 19-06-2011 12:23
Dodane przez memek dnia 19-06-2011 12:31
#22
Ładny king i mam pytanko jak długie są te amorki tylne co teraz masz od jakiego one są crossa?
Dodane przez kuba dnia 19-06-2011 13:41
#23
Od jakiego motoru masz siodło?? Radzę ci jeszcze jakis błotnik przycięty zamontuj.
Dodane przez Luki96 dnia 19-06-2011 16:05
#24
Teraz jest ładny :D
Dodane przez domin dnia 19-06-2011 23:14
#25
Teraz opiszę tuning
-opona 80/90-17
-niebieska żarówka h4
-kierownica szeroka na 92cm
-manetki
-zmieniona tarcza do 100km/h
-pochylona główka ramy
-wysunięte podnóżki
-obrócone mocowania kierownicy
-silnik 110cc w karterach od rometa ogara 900 nowy cyl i tłok
-głowica od 125cc z większymi zaworami
-gaźnik 22mm będzie 26mm mikuni ale jak go dotre
-pusty wydech
-amortyzatory inne właściwie to tył jest sztywny
-frędzle
-opona 140/70-12
-cały nowy napęd zębata tył 35z przód 17z
-tablica i lampa na wahaczu
-cała nowa elektryka
jak o czymś zapomniałem to dopiszę a teraz co jeszcze muszę zrobić
-przedni błotnik ściąć
-jakiś tylny błotnik
-zrobić tylny hamulec
po tym wszystkim pod koniec miesiąca chopper idzie na allegro