Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Kingroad by maksimus95

Dodane przez chopper95 dnia 12-04-2010 15:35
#1

Odświeżam temat o moim "czopku". W zime zrobiłem w nim sporo rzeczy. BIorąc pod uwagę oryginał nastąpił następujący tuning:
MECHANICZNY:
- sportowy, odblokowany moduł zapłonowy
- większy króciec
- większy gaźnik
- sportowa świeca
- przelotowy tłumik
- filtr stożkowy
- domontowany filtr paliwa
- domontowane sitko do wlewu paliwa(bak)

Optyczny i funkcjonalny:
- chromowane listwy
- lightbary
- kierunkowskazy
- Naklejka na baku(smok)
- frędzle
- piórnik(jeszcze na fotach nie zamontowany)
- Z tyłu opona od "malacza"
- tłumik


FOTY:
http://zapodaj.ne...2.jpg.html
http://zapodaj.ne...5.jpg.html
http://zapodaj.ne...d.jpg.html
http://zapodaj.ne...5.jpg.html
http://zapodaj.ne...f.jpg.html



I sorki, że motorek taki "uśmodrany" :-)

Edytowane przez chopper95 dnia 29-03-2011 20:08

Dodane przez jaro247 dnia 12-04-2010 15:51
#2

landy motorek czarny ;) tez mam kingway'a.
PS: Proponuje ci wstawic te linki w [ url][ /url] bez tych spacji na poczatku bedzie latwiej wchodzic :D

Edytowane przez jaro247 dnia 12-04-2010 15:52

Dodane przez dawid00029 dnia 12-04-2010 16:42
#3

Taki jak mój kiedyś;p

Dodane przez pawel10 dnia 12-04-2010 17:13
#4

w porządku motorek ;)

Dodane przez chopper95 dnia 12-04-2010 17:17
#5

dz za miłe komentarze ale proszę również o odp. w sprawie krućca

Dodane przez Bartek dnia 12-04-2010 17:28
#6

można rozwiercić na 16 mm ja tak mam ale zmieniam na króciec od 110 bo do 72 cmm to trochę mały jest ale do 50 cmm jest w sam raz :D

Dodane przez chopper95 dnia 12-04-2010 17:37
#7

Ale czy to dużo dało 50-tce i czy zaczął więcej palić i czy musi być akurat 16mm

Dodane przez chopper95 dnia 12-04-2010 18:01
#8

Proszę o odp. sorki że post pod postem ale chciałem zwrócić na mnie uwaę ale i tak napewno jakiś admin się przyczepi.

Dodane przez pawel10 dnia 12-04-2010 18:04
#9

Zacznie więcej palić a czy to coś więcej da... może ale niewiele...

Dodane przez chopper95 dnia 12-04-2010 19:09
#10

aha czylki nie rozkręcam ale mam jeszcze 1 pytanie czy opyla się rozwiercać ostatnią przegrodę w tłumiku??

Dodane przez pawel10 dnia 12-04-2010 19:15
#11

Czemu nie ;) poprawi to głos motorka choć jedna przegroda może być za mało zobacz sobie w innym temacie tam więcej o tym pisze ;)

Dodane przez chopper95 dnia 29-03-2011 19:59
#12

Odświeżam temat o moim "czopku". W zime zrobiłem w nim sporo rzeczy. BIorąc pod uwagę oryginał nastąpił następujący tuning:
MECHANICZNY:
- sportowy, odblokowany moduł zapłonowy
- większy króciec
- większy gaźnik
- sportowa świeca
- przelotowy tłumik
- filtr stożkowy
- domontowany filtr paliwa
- domontowane sitko do wlewu paliwa(bak)

Optyczny i funkcjonalny:
- chromowane listwy
- lightbary
- kierunkowskazy
- Naklejka na baku(smok)
- frędzle
- piórnik(jeszcze na fotach nie zamontowany)
- Z tyłu opona od "malacza"
- tłumik


FOTY:
http://zapodaj.ne...2.jpg.html
http://zapodaj.ne...5.jpg.html
http://zapodaj.ne...d.jpg.html
http://zapodaj.ne...5.jpg.html
http://zapodaj.ne...f.jpg.html


I sorki, że motorek taki "uśmodrany" :-)

Edytowane przez chopper95 dnia 29-03-2011 20:03

Dodane przez pawelka23 dnia 29-03-2011 20:12
#13

Ładny motorek, niczego sobie ;) Chociaż na naklejka na baku mi nie pasuje ale i tak jest ok. A ten sportowy moduł coś ci dał ? Czy się wkopałeś przy jego zakupie ?

Dodane przez chopper95 dnia 29-03-2011 20:16
#14

Wiesz cena sportowego a zwykłego to mniej więcej to samo. Musiałem kupić nowy moduł, bo tamten mi się uszkodził. Na starym module jeździłem 78/75 a na nowym ok. 80. Jednak muszą przyznać, że po tych wszystkich zmianach z dolotami king pali o 0.4 litra więcej.

Dodane przez Deywa xt50q dnia 29-03-2011 20:17
#15

a wg mnie ta naklejka nawet fajnie wygląda:cool:

Edytowane przez Deywa xt50q dnia 29-03-2011 20:19

Dodane przez chopper95 dnia 29-03-2011 20:22
#16

Różnicy raczej nie odczujesz, ale ten V-max o jakieś 3km/h się powiększył. Może to być także spowodowane lepszymi warunkami a nie modułem. Więc jeżeli masz dobry moduł nie wymieniaj go na sportowy, ja musiałem kupić nowy i wybrałem ten sportowy.

Dodane przez osama dnia 29-03-2011 20:57
#17

mi po sportowym module v-max o 20 km/h wzrósł ;p ale i tak pewnie znowu bede sie musial na forum kłucic, bo muj king to moto-zagadka;p a stozek sobie zdejmij bo zaraz silnika nie bedziesz mial.

Dodane przez chopper95 dnia 29-03-2011 22:23
#18

Przecież ten stożek jest w obudowie

Dodane przez szymo_97 dnia 29-03-2011 22:24
#19

to moze wczesniej byl zablokowany?? :D

Dodane przez chopper95 dnia 29-03-2011 22:32
#20

chyba tak o 20 km/h to nie jest za bardzo możliwe

Dodane przez matrix dnia 29-03-2011 22:34
#21

Jest możliwe bo jak blokowany jest do 45-50 to po zmianie jedzie 70-75 więc 20km/h :)

Dodane przez chopper95 dnia 29-03-2011 22:38
#22

Hej jeszcze w sprawie tego filtra, przecież stożek w obudowie nie szkodzi na cylinder, prawda??

Dodane przez kamil_gs dnia 29-03-2011 22:39
#23

w obudowie jest ok :23: a bez to nie polecamy :wykrzyknik:

Dodane przez pawelka23 dnia 29-03-2011 22:40
#24

obudowa chroni tylko przed wilgocią, błotem itp.

Dodane przez mati645 dnia 29-03-2011 23:20
#25

Ja mam stożek tyle, że Polini Air Box i nie narzekam :D

Dodane przez Deywa xt50q dnia 30-03-2011 14:56
#26

wystarczy że jakiegoś syfu naleci do stożka bez obudowy i już dalej nie pojedziesz