Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Xt125q by Rafal (Bandyta)
Dodane przez Bandyta dnia 20-07-2011 23:15
#1
Witam. Chciałbym Wam przedstawić Kinroada xt50q. Jest to model z 2007 roku, lecz zakupiony w 2011r. jako 1 właściciel. Motocykl był nieużywany, lecz niestety z silnikiem 110ccm (bezbiegówka). W zimę 2011/2012r został on rozebrany i po części zmodyfikowany. Między innymi doszedł nowy silnik 125ccm, nowe koła, błotnik i parę innych detali. Motocykl cały czas jest w fazie przeróbki. Mam zamiar skończyć go na sezon 2013r.
Zdjęcia z dnia zakupu
Rozbiórka 2011:
Mechanika
- Silnik 125ccm
- Skrzynia biegów od GW/LK (dłuższe przełożenia)
- króciec 26mm (polerowany w środku)
- Gaźnik Mikuni vm26
- Chłodnica oleju
- Świeca irydowa NGK
- Fajka świecy NGK
Płyny:
- Paliwo: Pb95
- Płyn Hamulcowy: DOT4
- Olej silnikowy: Mobil 10w40 - półsyntetyk
- Olej w amortyzatorach: Castrol Fork Oil 10w
Napęd:
- przód: 14z (420)
- tył: 35z (420)
- łańcuch YBN (420)
Koła:
- przód: 18' (Kingway py-50)
- tył: 15' (Suzuki Gz 125 Marauder)
Zawieszenie:
- przód: Kingway Yamasaki 125 + tuleja 18cm
- tył: Rex Smc 125
Rama:
- przesunięte mocowania tylnych amortyzatorów o ok. 4cm
- wysunięte podnóżki o około 20cm
- pochylona główka ramy o około 15 stopni
Kosmetyka i inne pierdoły:
- Kierownica 41cm* (*wysokość)
- Błotnik tył (Yamaha Virago 125/250 - baza błotnika)
- Błotnik przód (Honda Rebel 125)
- Kierunkowskazy przód (chromowane, na lagach)
- Kierunkowskazy tył (chromowane, na błotniku)
- Postojówki w przednich kierunkowskazach
- Licznik (Honda Rebel 125)
- Nowe listwy boczne
- Polerowany króciec
- Wyświetlacz biegów
- Nowe obicia siedzeń
- Ćwieki na siedzeniach
- Polerowane dekle silnika
- Czarny lakier silnika
- Pompa hamulcowa (Yamaha Virago 125)
- Linka gazu (WSK Bąk 125)
- Linka sprzęgła (WSK Bąk 125)
- Przewód hamulcowy 150cm
Edytowane przez Bandyta dnia 10-07-2013 16:48
Dodane przez Bandyta dnia 03-03-2012 16:11
#2
Dawno nic nie pisałem. W motorku zamontowałem nowe koła i tylną zębatkę. Wstępnie przykręciłem gaźnik, lecz muszę kupić nowy króciec. Błotnik z Virago idzie po niedzieli do spawania. Niebawem pojawi się w kingu silnik Lifana 125. Oto parę fotek (sorry za jakość, ale baterie w aparacie padły):
Dodane przez Kryniax dnia 03-03-2012 16:21
#3
Z tyłu widzę piękne koło, na to samo polowałem ale nigdzie nie udało mi się kupić i odpuściłem sobie. Nie wiem natomiast jakie wsadziłeś na przód. Motor ładny, dbaj i składaj dalej.
Dodane przez Bandyta dnia 03-03-2012 16:52
#4
Na przód mam wsadzone koło od Kingwaya Yamasaki. Sam bym nigdy nie kupił takiego koła, ale że dostałem je za darmo od kolegi na urodziny no to grzech było odmówić.
Dodane przez Kryniax dnia 03-03-2012 16:55
#5
Właśnie widzę, że ślimak pasuje, a koło wygląda na większe niż to z ogara 900. Przez to nie mogłem wymyślić co to :D
Dodane przez chopper bober dnia 03-03-2012 17:47
#6
przednie koło w kingwy yamasaki ma 18' bo to cross , poznaje gaźnik i oponę tył :P jak się sprawują ?:P
Dodane przez Bandyta dnia 03-03-2012 17:54
#7
Oponka super, a gaźnik pewno też, ale nie testowałem bo muszę nowy króciec kupić, bo do tego mi nie wejdzie.
Dodane przez Kubix dnia 03-03-2012 18:05
#8
Co to za oponka z przodu ? Chodzi mi o szerokość, bo na 3.00 mi coś nie wygląda ...
Ogólnie motor fajny :) Widzę, że masz ciekawe plany.
Dodane przez Bandyta dnia 03-03-2012 18:09
#9
Oponka 3.25. Wiem, trochę szeroka, ale mi nawet pasuje taka. Plany są dość duże, ale żeby je zrealizować, to trzeba jednak trochę czasu.
Dodane przez Kubix dnia 03-03-2012 18:33
#10
Ja właśnie myśle nad kupnem nowej oponki i zastanawiałem się nad 3.25 .. Bo wg. mnie 3.00 to jest w porządku, ale przydałaby się szersza :D
Ogólnie życzę Ci powodzienia przy wszystkich pracach i obyś jak najszybciej wyjechał ;)
Szerokości
Dodane przez Bandyta dnia 03-03-2012 19:04
#11
Kubix, dzięki. Za niedługo wrzucę fotki jak zamontuje błotnik. Potem czeka go malowanie (oczywiście kompresorem) no i licze na silnik Lifana ;).
Dodane przez memek dnia 03-03-2012 19:35
#12
Mi się zdaje że w yamasaki jest koło 21" przód i 18" tył. Bo kolega takiego posiada więc to nie może być z niego
Dodane przez kuba dnia 03-03-2012 19:36
#13
może to tylne xD a tak serio to tak szeroka opona jest za gruba do tak małego moto
Dodane przez Luki96 dnia 04-03-2012 15:02
#14
Podobają mi się oponki wygląda mocarniej :D
Dodane przez maciejju dnia 04-03-2012 15:48
#15
z kad masz taka felge z tylu ??
Dodane przez GuRuMyMaster dnia 04-03-2012 19:06
#16
<me gusta>
Dodane przez Bandyta dnia 04-03-2012 21:29
#17
maciejju - co za głupie pytanie .... Kupiłem na allegro :kozak:
Dodane przez maciejju dnia 06-03-2012 17:43
#18
masz jakiegos linka albo od czego sa te 2 felgi przod i tyl?
Dodane przez szaraf dnia 06-03-2012 17:45
#19
maciejju, ciężko zjechać do góry? -.-
- Przednia felga 18' (opona: 3.25-18 ) [Kingway Yamasaki]
- Tylna felga 15' (opona: 130/90-15) [Suzuki gz 125 Marauder]
Dodane przez memek dnia 06-03-2012 19:32
#20
Przód to nie kingway yamasaki bo ten kingway to cross i on ma 21" z przodu, a nie wygląda mi to na felge tył :P
Dodane przez Bandyta dnia 06-03-2012 20:02
#21
@memek2314 - ja wiem że to cross. Jakbym to ja kupował tą felgę to rzecz jasna wiedział bym od czego ona jest, ale dostałem ją na urodziny od kolegi więc nie wiem. Pewno z jakiegoś chinola. Co do tych pytań o felgi itd. to bardzo Was proszę o niezadawanie głupich pytań bo to jest już wkurzające. Nie po to robiłem taki opis żeby każdemu z osobna tłumaczyć jakie części od czego i gdzie je znalazłem. To tyle jak na razie.
Dodane przez bamboo dnia 07-03-2012 18:17
#22
Yamasaki to nie jest na pewno... Tu masz zdjęcie z porównaniem koła mojego i koła z yamasakiego kolegi:
Uploaded with
ImageShack.us
Edytowane przez bamboo dnia 07-03-2012 18:21
Dodane przez Kondzislaw dnia 30-03-2012 13:41
#23
Mam pytanie, czy tylne koło pasowało Ci bez żadnych przeróbek? Tzn. zębatka od kinga pasuje? Gumy mocujące ją? ośka ? Wszystko pasowało czy coś przerabiałeś? Jeśli tak to co i jak? Bo mam koło na tył szprychowe ale mi nie pasuje bo łożyska są za szerokie jak na ośkę kinga, a i zębatka nie pasuje za bardzo.
Edytowane przez PeeTER dnia 30-03-2012 14:52
Dodane przez kuba dnia 30-03-2012 15:55
#24
wstaw oryginalną ośkę, tulejki seryjne i ściśnij jak najmocniej umiesz i jeździj, a z biegiem czasu dorób se ośkę pasującą i tulejki i powinno być dobrze
Dodane przez Bandyta dnia 30-03-2012 21:18
#25
Do koła ogólnie dużo przerobiłem. Nowe tulejki, ośka, nową zębatka przerobiona u tokarza, przesuwałem mocowania amortyzatorów, musiałem także rozwiercić wahacz z naciągaczami pod większą ośkę. Zabierak jest całkiem inny więc zębatka z kinga Ci nie wejdzie. Trzeba ją zawieść do tokarza, albo samemu zrobić.
Jutro zaczynam malować ramę i lagi. Może coś zdołał złożyć jutro. W niedziele idzie bak i błotnik do malowania. Wszystko robię sam w garażu. Jak dobrze pójdzie to we wtorek, środę wyjadę na silniku 125ccm :)
Edytowane przez Bandyta dnia 29-08-2012 02:09
Dodane przez Bandyta dnia 10-04-2012 22:15
#26
Temat trochę zamilkł. W kingu został zamontowany nowy silnik. Stwierdziłem, że niepotrzebny mi jest Lifan lub Zongshen więc kupiłem zwykłą 125ccm. Dzisiaj go wstępnie przepaliłem i jazda po ogródku :1diabel:. Ogólnie dzisiaj go złożyłem na nowo z nowo pomalowanymi częściami. Brakuje mi jeszcze przedniego błotnika i przedniej zębatki, bo aktualna mi troszkę inny rozstaw zębów niż oryginalna i się łańcuch ślizga. Miało być też dolne mocowanie silnika, ale okazało się, że dałem za gruby płaskownik i silnik nie mógł wejść na swoje miejsce :(. Zamieszczam trochę fotek z prac:
Kliknąć aby zobaczyć większy obrazek
Edytowane przez Bandyta dnia 10-04-2012 22:21
Dodane przez Carlos dnia 11-04-2012 07:54
#27
Fajne kierunki !!!
Dodane przez kuba dnia 11-04-2012 14:58
#28
mi też płaskownik nie wchodził, więc go lekko wygiąłem ( tata-80 kg zaklinował jeden koniec w miejscu gdzie miało być zgięcie i oparł się na nim całym ciężarem), a tak wogle to piknie to wygląda
P.S. Jesteś z sekty i będziesz robił turystyka bardziej????
Dodane przez chopper bober dnia 11-04-2012 18:00
#29
jakoś mi nie podchodzi , może jak dojdzie błotnik przedni bd ok :P
Dodane przez szaraf dnia 11-04-2012 18:23
#30
fajny :), z czego masz błotnik tył?
Dodane przez Bandyta dnia 11-04-2012 21:15
#31
Mojego płaskownika nie było szans wygiąć :D. Błotnik tylni od Yamahy Virago 125/250 jest założony. Przedni błotnik niebawem wróci.
Dodane przez Bandyta dnia 22-04-2012 19:03
#32
Siema. Dzisiaj wybrałem się z kolegą na pierwszą dłuższą wyprawę w tym sezonie. Była to trasa ok. 100km. Dodam że Każdy z nas nie miał karty motorowerowej, każdy docierał silnik, a ja dodatkowo miałem rozregulowane sprzęgło. Najpierw 30min szukaliśmy sklepu, bo jak wiadomo w niedziele nie każdy na drogach bocznych jest otwarty. Wtedy już nabiło około 40km. Potem jeździliśmy bez celu, aż w końcu zatrzymaliśmy się na 2 godzinny postój, aby zjeść obiad. Motorki ostygnęły a my pojechaliśmy dalej. Pojechaliśmy na obwodnicę miasta, gdyż jest tam świeży asfalt i zrobiliśmy kolejne 20km. W między czasie rozładował mi się akumulator, więc z powrotem musieliśmy jechać lasem. Droga jednak była dobra, jak oczywiście na leśną bo wysypana była drobnym żwirkiem. Jakieś 2 km od domu zabrakło mi benzyny, więc kolega znalazł butelkę w lesie i spuścił trochę paliwa. Zajechałem do domu praktycznie na oparach. Zamieszczam kilka zdjęć z niedzielnej przejażdżki:
Więcej fot może prześlę później, bo pozostałą część ma kolega.
Dodane przez Krengiel dnia 22-04-2012 20:13
#33
Jak na docieranie silników to długą trasę sobie wybraliście :) Ja osobiście tak długiej trasy nie polecam, wysiłek dla niedotartego silnika.
Edytowane przez Krengiel dnia 22-04-2012 20:14
Dodane przez Bandyta dnia 09-05-2012 19:08
#34
Witajcie. Ostatnio w kingu wymieniłem olej po dotarciu silnika. Silnik chodzi precyzyjnie, nic nie stuka i nie puka. Nie wiem jakim cudem, ale przy pełnym gazie na około 5km prostej wibracje są minimalne. Może przez to, że włożyłem mniejsze śruby do silnika i jest jakby taki minimalny luz między ramą a silnikiem. Oprócz tego poprawiłem mocowanie tablicy rejestracyjnej, dałem blachę między poduszkę a oparcie. Złamałem także lusterko, bo wpadłem w krzaki (długo by opowiadać). Dodaję kilka zdjęć z dzisiejszej trasy (specjalnie zjechałem z drogi, gdyż był duży ruch).

Edytowane przez Bandyta dnia 09-05-2012 19:15
Dodane przez Zipp3k dnia 09-05-2012 19:18
#35
Nie myślałeś, żeby przenieś lampę oraz rejestrację trochę wyżej?
Ogólnie to skompletuj przedni błotnik i będzie super. ;p
Dodane przez Bandyta dnia 09-05-2012 19:23
#36
Nie, lampa i rejestracja jest dla mnie idealnie. Do tego już są seryjne otwory na kierunkowskazy. Co to błotnika to już do mnie idzie, ale jeszcze go pomalować muszę i w ogóle, więc go tak prędko nie założę.
Dodane przez Carlos dnia 09-05-2012 20:05
#37
Fajny mam nadzieje że fajny motorek ci wyjdzie :P
Dodane przez chopper bober dnia 09-05-2012 22:20
#38
Co z tego że poprawiłeś mocowanie tablicy rejestracyjnej jak i tak jest w c*CENZURA* krzywo... błotnik też jest ustawiony krzywo masz w nim wogóle tą stalową wkładkę która go stabilizuje ? kierunkowskazy tylne lepiej by wyglądały wyżej na oryginalnych mocowaniach virago , lampa tylna skromna mi się wydaję w proporcji do tyłu i przydała by się pokrywka schowka.
Dodane przez Bandyta dnia 09-05-2012 23:06
#39
chopper bober, jak mam mieć wkładkę, skoro błotnik jest spawany pod innym kątem? Gówno mnie to obchodzi że jest krzywo, nie będę tego poprawiał bo dla mnie jest dobrze. Kierunkowskazy według mnie o wiele lepiej prezentują się zaraz obok lampy. A co do lampy to dla mnie jest idealna. Po prostu gdybym wziął inną to dla mnie już by nie przypominał łosia.
Co do dalszego projektu: mam bardzo wiele pomysłów, których teraz nie będę ujawniał. Powiem tylko że na pewno nie będę inwestował w jakieś piórniki i inne tego typu pierdoły. Jest to po prostu dla mnie zbytecznie, a łoś wygląda przy tym co najmniej komicznie dla mnie. Ujawnię tylko że być może będzie robione coś z tłumkiem, ale jak na razie projekt znają tylko nieliczni. Jakby ktoś miał jakieś pytania to zapraszam na PW lub
Gadu-Gadu
18247188
Dodane przez Bandyta dnia 10-06-2012 20:37
#40
Sorry że tak post pod postem, ale po miesiącu trzeba by coś napisać. King dostał nowe tylne mocowanie rejestracji, gdyż stare się złamało. Otrzymał także pokrywkę schowka. Dotychczas zrobiłem nim prawie 750km i chodzi bez zarzutów. Jedyną jego wadą był nagar na tłoku, lecz tylko i wyłącznie z mojej winy. Niedawno przyszła do mnie nowa kierownica (ta wysoka od Kryniaxa) i w niedługim czasie ma dojść przedni błotnik od Lewanda (o ile go wysłał :P). Jak już wcześniej wspominałem łoś będzie gruntownie przebudowany, ale wszystko w swoim czasie. Zamieszczam kilka zdjęć.
Fotki z piątkowej wycieczki na jagody :D

Edytowane przez Bandyta dnia 30-07-2012 00:49
Dodane przez Zipp3k dnia 10-06-2012 20:44
#41
Pięknie, sam konkret. :D
Dodane przez Bandyta dnia 13-08-2012 18:46
#42
Odświeżę trochę temat. Niedawno wróciłem z obozu i wziąłem się do roboty. Wymieniłem dzisiaj olej i zacząłem prace nad tylnym błotnikiem. Do błotnika przyjdą jeszcze nowe listwy, które jeszcze muszę odpowiednio wygiąć. Wydech będzie całkiem inny (samoróbka). Wszystkie rzeczy prze zemnie robione zostaną oddane do niklowania. Zamówiłem też nowe przednie zawieszenie i przewód hamulcowy. Może do nowego zawieszenia uda mi się w końcu dopasować błotnik taki jak bym chciał. Kilka fotek z prac:
Edytowane przez Bandyta dnia 13-08-2012 18:47
Dodane przez _KamiL_ dnia 13-08-2012 20:31
#43
Ile kosztuje takie niklowanie ?
Dodane przez Bandyta dnia 13-08-2012 22:21
#44
W zakładach zajmujących się takimi rzeczami nie jest to pewno tanie, ale mój ojciec ma znajomego pracującego w zakładach, które między innymi niklują czy chromują więc mam za pół darmo.
Dodane przez szaraf dnia 13-08-2012 22:59
#45
a co z ta kierownica od kryniaxa?masz ja w planach?bo jestem ciekawy ;)
Dodane przez Bandyta dnia 13-08-2012 23:06
#46
Oczywiście, że mam w planach. Jest malutki problem tylko, mój king po zmianie kiery i/lub zawieszenia przedniego nie zmieściłby się po prostu do garażu. Prace nad garażem są już rozpoczęte, więc z tym nie będę miał większych problemów. Przewód hamulcowy i tak musiałbym dokupić do zawieszenia, linka od gazu jest cała zardzewiała w środku, kable przedłużyć dla mnie to nie problem, a linka sprzęgła jest odpowiedniej długości. Tak więc kierownica pojawi się na pewno, lecz w bliżej nieokreślonym czasie.
Dodane przez szaraf dnia 14-08-2012 10:58
#47
kurcze,az taki potwór że nie mieści się do garażu :evil2:.ładnie,czekam aż to skomponujesz ;)
Dodane przez Bandyta dnia 18-08-2012 21:48
#48
Z racji tego, że wczoraj miałem urodziny, a przed wczoraj cały dzień robiłem mój nowy garaż, dzisiaj postanowiłem zrobić sobie dzień wolnego. Kupiłem parę diód, przewodów i napisze szczerze, że zadziwiło mnie to co zrobiłem. Kolor zielony - znalazł się tam nieprzypadkowo, ale dlaczego - o tym dowiecie się w późniejszym czasie. Na razie wszystko podłączone jest do zwykłych świateł, lecz gdy kupię przełącznik i parę wsuwek to podłączę je bezpośrednio do akumulatora. Diody mam zamiar umieścić jeszcze na górze kierunkowskazów. Parę zdjęć z prac (sorry za jakość, ale jedne zdjęcia były robione komórką, a drugie aparatem z zepsutą stabilizacją obrazu):
Edytowane przez Bandyta dnia 18-08-2012 21:49
Dodane przez Zipp3k dnia 19-08-2012 12:26
#49
Znam trochę planów co do tej maszyny i może wyjść a raczej na pewno wyjdzie coś zajebistego. :D Czekam na kolejne zdjęcia. :P
Dodane przez Bandyta dnia 30-08-2012 18:22
#50
Siema. Wyginanie listw bocznych musiałem zostawić na późniejszy termin, gdyż niedawno temu przyszły do mnie nowe lagi. Od razu rozebrałem je, wyczyściłem, założyłem nowe uszczelniacze i wlałem olej: Castrol Fork Oil 10w za 27zł 0,5l. Jeździ się dużo lepiej, niż na seryjnych lagach. Muszę jeszcze dokupić przewód hamulcowy 1,50m bo do tej kiery nowej taki trzeba. Dzisiaj założyłem też króciec 26mm z polerowanym środkiem. Dorobiłem też klin na wał z hartowanej stali ( śruba kolejowa :D ), gdyż stary po prostu ścięło. Niestety nie mogę przetestować jak chodzi, bo po prostu nie chce odpalić. Iskra jest, paliwo dostaje, rozrząd ustawiłem, zawory też, sprawdzę jeszcze świece a potem uszczelkę pod głowicą. Parę zdjęć:
Edytowane przez Bandyta dnia 30-08-2012 20:12
Dodane przez kamil_gs dnia 30-08-2012 18:54
#51
widzę że jeszcze nie wszystko zrobione :p więc tak jak mówiłem ci już, przerobić mocowania blotnika, hebla i bd zajebiscie :d ja jak przerobie silnik to też. zmienię uszczelniacze bo w końcu wiem jakie :d
Dodane przez Bandyta dnia 30-08-2012 20:12
#52
Kamil_gs, wiem wszystko zrobię w swoim czasie. Wszystkie części i modyfikacje opisane są szczegółowo na 1 stronie tematu. Opis jest aktualizowany na bieżąco.
Dodane przez wujek dnia 30-08-2012 20:18
#53
O bandyta ty wymieniales uszczelniacze , pomogl bys? Bo chce wymienic i nie ogarniam co po zdjeciu lagi robic.
Dodane przez Kryniax dnia 30-08-2012 22:13
#54
Spokojnie 1,5m przewodu hamulcowego starczy do tej "nowej" kiery :D Ogólnie to czekam w końcu na zdjęcie z kierownicą bo już się stęskniłem :D
Edytowane przez Kryniax dnia 30-08-2012 22:15
Dodane przez Zipp3k dnia 12-09-2012 07:45
#55
No i jak tam? Dzieję się coś? :D
Dodane przez Bandyta dnia 20-09-2012 19:34
#56
Sorry, że tak długo nic nie pisałem, ale po prostu nie było co, bo bak był w spawaniu. Dziura została zaspawa mosiądzem. Oprócz zaspawanego baku zrobiłem nowe mocowania siedzeń. Teraz obydwa są przymocowane do błotnika. W weekend może zajmę się wyginaniem listw, ale nie na 100%, gdyż nie mam na wyłączność palnika. Od razu odpowiadam na pytania: Kiera będzie, ale nie wiem kiedy. Jak zwykle kilka fot (Sorry za jakość):
Edytowane przez Bandyta dnia 20-09-2012 19:34
Dodane przez kamil_gs dnia 20-09-2012 20:08
#57
ten blotnik jest chyba metalowy, poza tym ma twardsze amory. Brakuje mi tu sakw :p
Dodane przez Zipp3k dnia 20-09-2012 20:25
#58
Dokładnie, mam ten sam błotnik i jest metalowy więc nie ma jak pęknąć, szczerze to on się trzyma na 2 śrubach które mocno wkręcimy i 2 nakrętki w miejscu listw bocznych, ale to taki mały off. ( Testowane. ;) ) To taki mały off.
Co do moto, to już się wypowiadałem wiele razy. :P Jeszcze golenie na czarno pomaluj. :)
Pozdro!
Edytowane przez Zipp3k dnia 20-09-2012 20:26
Dodane przez Bandyta dnia 20-09-2012 21:40
#59
Sakw nie będzie bo według mnie nie wygląda to jakoś super. Błotnik w miejscu uchwytów jest trochę cieńszy niż oryginalne listwy boczne w łosiu. Golenie będą oczywiście malowane. W sobotę mam nadzieję, że znowu będą jakieś postępy.
Dodane przez serafin dnia 21-09-2012 19:49
#60
można spytać od czego jest zębatka tylnego koła 35z /420 i czy musiałeś ją przerabiać żeby pasowała ?
Panowie: Zipp3k i KucaQ - dzięki za info.
Ale po prostu byłem ciekawy czy kolega znalazł seryjną pasującą zębatkę czy wyprodukował i tyle - dlatego cały czas liczę, że jednak Rafał coś dorzuci od siebie :U
Edytowane przez serafin dnia 21-09-2012 21:09
Dodane przez Zipp3k dnia 21-09-2012 20:20
#61
Trzeba zaspawać stare otwory wywiercić nowe oraz zgrać ''środek'' zębatki. :)
Dodane przez Bandyta dnia 27-11-2012 23:19
#62
Odświeżam temat po długiej przerwie spowodowaną głównie nauką oraz częściowo budową nowego garażu (który z resztą jeszcze nie został ukończony). W weekend zrobiłem jedną listwę boczną stabilizującą błotnik. Drugą musiałem zostawić na inny termin, gdyż muszę ją jeszcze dogiąć. Listwy będą oczywiście niklowane, lecz muszę je jeszcze wyszlifować od spodu, gdyż powstały nierówności w procesie wyginania.
Mocowanie kierunkowskazów oraz lampy tylnej będzie nieco inne. To samo mogę powiedzieć o wydechu oraz puszkach, w których znajduje się cała elektryka. Błotnik tylni będzie zregenerowany, tak, że nie będzie widać żadnych spawów, wgieceń itp. Natomiast błotnik przedni już mam upatrzony a licznik najprawdopodobniej będzie od Hondy.
Jak zwykle zdjęcia:
Dodane przez szaraf dnia 15-01-2013 16:46
#63
jak moto?
Dodane przez Bandyta dnia 15-01-2013 17:19
#64
Moto w fazie przemian. Obecnie jestem na etapie prac kierownicy a także siedzeń. Licznik i błotnik są już prowizorycznie zamontowane (zdjęcia w weekend). Siedzenia otrzymają nową gąbkę i będą obszyte naturalną skórą z dodatkami (o nich kiedy indziej). Kierownica - z nią mam trochę roboty, a najwięcej w poprowadzeniu kabli przez nią. Ale wszystko jest dla ludzi. Serce Bandyty otrzyma nową skrzynię biegów z GW oraz zostanie w nim wymienione wszystko to, aby żyło mu się lepiej. Zamieszczam porównanie starej kierownicy z nową, zdjęcia skrzyni biegów oraz zdjęcia prac z kablami :D.
Więcej fot w weekend.
Edytowane przez Bandyta dnia 15-01-2013 17:19
Dodane przez Kryniax dnia 15-01-2013 17:21
#65
Ooo, ładna kierownica :D. Czekam na zdjęcia jak to zmontujesz :P
Dodane przez kew dnia 15-01-2013 17:27
#66
Ciekawe;P czekam na efekty.
Dodane przez Bandyta dnia 28-01-2013 18:44
#67
Na wstępie przepraszam ale nie było jakoś specjalnie okazji do robienia fot. Ostatnio z pomocą Kamila rozebrałem silnik. Umyję wszystko, zmienię uszczelki wybite łożyska, uszczelniacze i skrzynie biegów i skręcam z powrotem. Dzisiaj doszła do mnie chłodnica oleju. Od razu przy składaniu zakładam adapter no i podłączam wszystko. Zrobiłem także część z projektu nowych podnóżków,który podesłał mi Zipp3k (za co mu bardzo z resztą dziękuję). Do podnóżków zostało tylko dorobić wkręcane stożków i można zakładać do Bandyty.
Foty:
Podnóżki:
Kierowcy:
Pasażera i dźwigienek:
Dodane przez kamil_gs dnia 28-01-2013 18:56
#68
jakieś dziwne te podnóżki :P zobaczymy jak bd wyglądały w łosiu :) jakbyś jeszcze potrzebował pomocy to pisz :D myślę że te przełożenia do no name bd idealne :) mógłbyś policzyć ilość zębów na org i byłej mojej skrzyni ???
Dodane przez LukMoto dnia 28-01-2013 19:03
#69
Bandyta te podnóżki to są pręty gwintowane, na nich podkładki i na końcach skręcone śrubkami ? :D Czy źle mi sie wydaje :P A tak to wszystko cacy... czekam na dalsze postępy :)
Dodane przez kuba dnia 28-01-2013 19:06
#70
nietypowe te podnóżki, ale ładne, czekam na montaż :D
Dodane przez Kryniax dnia 28-01-2013 19:14
#71
A mi się podobają te podnóżki, tylko trochę za długie. Składaj go szybko :D
Dodane przez Lewand dnia 28-01-2013 20:10
#72
A powiedz mi jak to przyczepisz do ramy ? :D na stałe czy jak ? :D
Dodane przez Bandyta dnia 28-01-2013 22:04
#73
Ilość zębów na poszczególnych trybach (stara skrzynia/nowa skrzynia)
1. 24/24
2. 27/28
3. 31/32
4. 36/36
Niby niewiele. ale zawsze coś. No i przede wszystkim wałek krzywkowy, który powoduje, że po 4 ma się bieg jałowy :).
Co do podnóżków to tak LukMoto jest to pręt gwintowany i na nim są podkładki, lecz zamiast zwykłej nakrętki będzie tam nakrętka w kształcie stożka. Największą ich zaletą jest to, że można ustawić sobie dowolny wzór jaki się tylko chcę.
Co do samego mocowania ich to mam już pomysł, ale nie wiem czy dobrze to wyjdzie. W każdym razie na 100% nie będą one przymocowane na stałe do ramy.
Dodane przez kamil_gs dnia 28-01-2013 22:14
#74
rafale ale to jest z jednego wałka, a istotne jest z dwóch bo dopiero wtedy można policzyć rozniecę w przełożeniu :P
a te podnóżki bd w tym samym miejscu co oryginalnie czy nie ???
Dodane przez KML_TDU dnia 29-01-2013 00:08
#75
Kamil ma rację żeby obliczyć przełozenie potrzeba znać il zębów na wszystkich parach zebatek np. te tutaj policzylem kiedys dla quada i ktoregos kinga (tak przynajmniej bylo na aukcji)
Biegi King (XT lub LK/GW)
1 bieg 3,27
2 bieg 1,94
3 bieg 1,61
4 bieg 1,35
Biegi Quad 110
1 bieg 3,36
2 bieg 1,94
3 bieg 1,35
4 bieg 1,04
Im przelozenie ma mniejszą wartość tym szybciej pojedziemy tak w duzym skrócie (co ciekawe teraz zauważylęm ze teoretycznie skrzynia w quadzie jest szybsza niż ta z kinga)
Dodane przez Bandyta dnia 29-01-2013 22:09
#76
Ilość zębów na drugim wałku w przypadku nowej i starej skrzyni jest taka sama.
1. 11
2. 16
3. 20
4. 23
Co do podnóżków to być może będą przesunięte. Wszystko w swoim czasie.
Prezentuję wam teraz nowe manetki i ćwieki na siedzenia:
Dodane przez michalool dnia 29-01-2013 22:53
#77
Ciekawie się zapowiada, życzę powodzenia w składaniu :)
a te ćwieki Ci nie będą przeszkadzać ( drapać ) o nogę ? :P
Dodane przez Bandyta dnia 31-01-2013 16:46
#78
Hmm, myślę, że tak niewielkie ćwieki nie powinny utrudniać jazdy. Ostatnio zająłem się polerką silnika i jak na razie myślę, że jest nieźle. Dodaję foty obecnego stanu Bandyty:
Jak widać mocowania błotnika i licznika nie jest jeszcze skończone, jest to mocowanie prowizoryczne.

Edytowane przez Bandyta dnia 31-01-2013 16:46
Dodane przez FreeDay dnia 31-01-2013 17:56
#79
Ciekawie się zapowiada. Łady przedni błotnik, pomysłowe mocowania :)
Powodzenia~
Dodane przez Kryniax dnia 31-01-2013 21:27
#80
Błotnik z tego co widzę, to zamocowany tak aby się tylko trzymał jak na razie :D. Wiesz na co ja czekam :D
Dodane przez Bandyta dnia 04-02-2013 16:48
#81
Kryniax - zrobiłem zdjęcia z nową kierownicą. Jest zajebiście według mnie. Kable zostały pochowane w kierownicy. Jeszcze zostało dokupić linki i przewód hamulcowy. Siedzenia dzisiaj ściągnąłem, żeby wiedzieć jak dokładnie je obszyć:
Dodane przez kew dnia 04-02-2013 17:51
#82
Hah fajny;P kiera jaka szeroka ;D wygodnie się siedzi xd?
Dodane przez Kryniax dnia 04-02-2013 19:20
#83
Powiem ci, że bardzo mi się podoba :D
Dodane przez Bandyta dnia 05-02-2013 18:31
#84
Prace trwają nadal. Linki do kierownicy zostały wczoraj zamówione. Dzisiaj natomiast postanowiłem dać podnóżki w inne miejsce. Niestety zrobiłem tylko jedną przedłużkę, gdyż zagrzał się korek i cały czas go wywalało. Jutro dokończę na prądzie kolejowym :D
Takie jakieś artystyczne wyszło:
Dodane przez kuba dnia 05-02-2013 19:32
#85
ładna ta kiera, strasznie szeroka :) widzę że też dałeś za wysoko mocowanie dolne silnika i musiałeś ciąć :D Miałem taką samą maskę, ale ona to jest bardziej do podglądywania spawacza/ patrzenia na słońce, przy spawaniu możesz naświetlić oczy nawet odbiciem od ścian a ta maska nie ma tych ścianek z boku, ja dokupiłem taką maskę jakby tekturową czy coś takiego za 15 zł, dużo lepiej dla oczu jest, a i wygodniejszy uchwyt drewniany :)
Dodane przez Lewand dnia 06-02-2013 00:48
#86
Kierownica kozacka :D Tylko zadaję sobie pytanie czy nie jest troszeczkę zbyt szeroka :P Ale ogólnie spoko ;)
Dodane przez Bandyta dnia 06-02-2013 20:04
#87
Przedłużenia podnóżków gotowe. Zostało tylko dorobić jakieś sensowne uchwyty na podnóżki i dźwigienki. W sobotę być może zaskoczę Was miłą niespodzianką (związaną oczywiście z chopperem, a konkretnie z ramą). Więc kto pierwszy zgadnie co to będzie, ten lepszy.
Zdjęcia:
Jak widać profesjonalny stojak :D
Ogień :evil2:
Dodane przez Kryniax dnia 06-02-2013 20:12
#88
Czyżbyś pochylał główkę ramy? :D
Dodane przez Bandyta dnia 06-02-2013 21:01
#89
Kryniax win! Myślałem, że będzie trochę większa rywalizacja, no ale ...
Dodane przez kuba dnia 06-02-2013 21:07
#90
podnóżki jak w mojej poprzedniej wersji :D
Edytowane przez kuba dnia 06-02-2013 21:08
Dodane przez Bandyta dnia 09-02-2013 18:03
#91
Prace na główką ramy zostały na dzisiaj zakończone. Odciąłem wszystkie blachy i samą główkę. Jak widać mistrzem cięcia nie jestem, ale to się wszystko zaspawie :D. Dzisiaj nie chciało mi się już po prostu spawać. Dalsze prace ruszą najprawdopodobniej w poniedziałek po szkole.
Dodane przez kuba dnia 09-02-2013 18:30
#92
nie rozumiem czemu tak zrobiłeś, nie lepiej byłoby naciąć od góry taki "klin"?? wtedy tylko pochylasz i masz pewność, że nie ma odchyłów od pionu :) tak wogle widzę grubo idziesz :) będzie mam nadzieję najlepszy cruiser na forum :D
Dodane przez Kubix dnia 09-02-2013 21:33
#93
Dokładnie, powodzenia przy ustawianiu główki. Są małe szanse, że ustawisz ją idealnie. Pomógłbym Ci i powiedział co i jak zrobić, jednak już jest po fakcie, więc to i tak nic nie pomoże..
Życzę powodzenia przy pracach i mam nadzieję, że efekt będzie zajebisty ;)
Lewa.
Dodane przez Bandyta dnia 09-02-2013 23:07
#94
Panowie, spokojnie. Oryginalnie główka też nie jest super idealnie prosto o czym zresztą
Ryland wspominał jak dobrze pamiętam. Więc nawet jeżeli główka będzie krzywo, to przecież nie jeździ się tym powyżej 100km/h (przynajmniej ja nie jeżdżę, bo nie umiem wytrzymać jak silnik żyłuję). Żeby potwierdzić, że nie musi być tak zajebiście prosto to dodaję fotkę. Od razu piszę, że fotka nie ma na celu obrazić jej twórcę czy coś w tym stylu.
Dodane przez kew dnia 09-02-2013 23:09
#95
Haha no oby Twoja tak nie wyglądała;P
Dodane przez Bandyta dnia 16-02-2013 17:40
#96
Główka wstępnie przyspawana do ramy. Na zdjęciach wydaje się, że główka jest niedużo pochylona, ale ja cały czas mam wrażenie, że zrobiłem za duży kąt. Zostało jeszcze wszystko oszlifować, zaspawać ewentualne ubytki no i oczywiście osłony samej główki. Miałem dzisiaj głównie problemy z samą główką ramy, bo zrobiła się w niej mała dziurka (zaraz przy mocowaniu łożyska), ale chwilka modelowania blachy, zmniejszony prąd w spawarce i jakoś powoli dało radę to zaspawać. Niedawno doszła do mnie nowa pompa hamulcowa wraz z zaciskiem z virago 125. Była okazja, to kupiłem. W końcu skończą się problemy z niedogasającym stopem. Miałem dzisiaj odebrać też magiczne części do przedniego zawieszenia, ale tokarz nie wykonał jeszcze tego, co chciałem.
Wiem, mam zabójczo szybkie tempo pracy, ale jakoś specjalnie w tygodniu po przyjściu ze szkoły nie chcę mi się już nic robić.

Edytowane przez Bandyta dnia 16-02-2013 17:40
Dodane przez paziu77 dnia 16-02-2013 23:39
#97
widzę że spawarką spawałeś czy migo matem
Dodane przez bamboo dnia 16-02-2013 23:41
#98
a migo-mat to nie spawarka ? <hahaha>
Dodane przez kuba dnia 17-02-2013 10:51
#99
widać że elektrodą :) kąt robi robotę :P
Dodane przez Kryniax dnia 17-02-2013 12:43
#100
Kąt prezentuje się naprawdę bardzo dobrze. Teraz potrzebujesz długaśnych lag żeby przód się nie obniżył :P. Żeby tylko to zdało egzamin bo będzie zajebiście gdy już poskładasz :D.
Dodane przez Bandyta dnia 17-02-2013 12:48
#101
Dzięki za miłe komentarze :). Główka pospawana elektrodą. Nie mam migomatu u siebie. Miałbym możliwość korzystania z niego, lecz po przeczytaniu paru tematów i komentarzy na innych forach postanowiłem pospawać wszystko elektrodą. Te "magiczne" części do zawieszenia to przedłużki lag. Wydłużą zawieszenie o około 20cm.
Edytowane przez Bandyta dnia 17-02-2013 22:37
Dodane przez Bandyta dnia 15-04-2013 22:34
#102
Witam wszystkich po dość długiej przerwie. Ostatnio postanowiłem ostro wziąć się do roboty po tym, jak to zobaczyłem ile motocykli już wyjechało na drogi.
W czwartek osłony zostały przyspawane do ramy. Jeszcze tylko zostało zaspawać dziury wywołane pochyleniem główki ramy. W sobotę wyszlifowałem wszystkie spawy i zacząłem coś robić z tylnym błotnikiem. Dzisiaj zaś wziąłem szpachlę i zacząłem łatać ubytki w błotniku. Potem, aby dopasować parę nowych części złożyłem tymczasowo maszynę. Maszyna stoi na razie na samych lagach bez przedłużek, bo tokarz, źle mi je zrobił i czekam na nowe.
Jak zwykle kilka fotek:
Dodane przez grimm33 dnia 15-04-2013 22:40
#103
Składaj składaj. Na zlot do Częstochowy jedziesz??
Dodane przez Kryniax dnia 15-04-2013 22:49
#104
Pochylenie wyszło świetnie, czekam teraz tylko aż założysz przedłużki. Jednak z tego co widzę to jeszcze długa droga przed tobą :D
Dodane przez kuba dnia 16-04-2013 07:05
#105
chłopie, i bez przedłużek jest zajedwabiście, długo w uj, pewnie ze 2,3m ponad jest :Dprzy takich lagacch ładnie dół ramy się układa :)
Dodane przez Lewand dnia 16-04-2013 12:54
#106
Pięknie Ci to wyszło :D A bez przedłużek wygląda też kozacko :D
Dodane przez Kompozytor dnia 16-04-2013 14:48
#107
Zarąbiste czekam na efekt końcowy
Dodane przez Bandyta dnia 25-04-2013 21:55
#108
No! Jestem już raczej bliżej niż dalej końca. Podnóżki przyspawane, główka już na 100% też. Zostały tam jeszcze jakieś drobiazgi jak dopasowanie przedniego błotnika czy pociągnięcie elektryki do tyłu. Jeszcze oczywiście trzeba poskładać silnik, ale nigdzie nie umiem dostać łożysk do skrzyni. Mam nadzieję, że kamil_gs znajdzie je :)
Dodane przez szymo_97 dnia 25-04-2013 22:01
#109
Nie będziesz tarł podnóżkami na zakrętach?
Dodane przez Bandyta dnia 25-04-2013 22:10
#110
Szymo_97 - szczerze to nie wiem :P. Mam nadzieję, że nie.
Dodane przez Kubix dnia 25-04-2013 22:32
#111
Według mnie z tymi podnóżkami trochę przesadziłeś stary :D I ogólnie widzę, że zajebisty skręt teraz masz :U
Czekam na dalsze fotki !
Lewa !
Dodane przez Kedziorek dnia 26-04-2013 20:50
#112
Ci powiem że wygoda może i jest ale na wygląd mi się nie podoba ale każdy ma inny gust i jeżeli ci się podoba to jest ok :D
Dodane przez janiu49 dnia 26-04-2013 21:10
#113
A co z cięgłem biegów?
Dodane przez Bandyta dnia 27-04-2013 17:52
#114
Nie wiem czy tylko u mnie tak jest, ale praktycznie u mnie wszystkie motocykle typu drag, chopper czy cruiser mają właśnie tak szeroko podnóżki. Fakt, część z nich ma gmole, ale niektórzy mają właśnie takie szerokie. Co do cięgła biegów - szpilka budowlana i 3,4 spawy :P.
@Edit:
Dzisiaj znalazłem miejsce dla licznika. W poniedziałek albo we wtorek przyjdą mi nowe części także jestem już coraz bliżej końca.

Dodane przez kuba dnia 27-04-2013 20:46
#115
na lewej by się mi on lepiej widział :P
Dodane przez pojebusss dnia 27-04-2013 22:30
#116
Ja bym go dal troszke wyzej :))
Dodane przez Kropa dnia 28-04-2013 00:57
#117
hmm.. Moje zdanie takie, iż jeśli przenoszę licznik to w okolice baku, tj., np. z prawej strony pod bak. Wd. mnie lepiej by to wyglądało, ale to już kwestia gustu. ; powodzenia w pracach! :d
Edytowane przez Kropa dnia 28-04-2013 00:58
Dodane przez Bandyta dnia 29-04-2013 22:04
#118
Głównym ograniczeniem w przenoszeniu licznika była linka. Bo po co kupować nową jak można coś nieźle wymodzić ze starą.
Dzisiaj przyszły mi części. Czekam jeszcze tylko na lusterka. Przymierzyłem też oparcie. Od razu piszę, że zapytałem się bamboo czy mogę coś takiego zrobić. Ten mnie jeszcze zjebał za to :P.
Dodane przez Zipp3k dnia 01-05-2013 22:02
#119
Lakier kupiony? 8)
Dodane przez Bandyta dnia 01-05-2013 22:14
#120
Lakier kupiony :D. Według mnie kolor jest zajebisty. Oprócz lakieru zrobiłem mocowanie licznika, pospawałem oparcie, zrobiłem mocowanie przedniego błotnika no i tylni hamulec. Jutro czeka mnie cały dzień szlifowania.
Dodane przez Kompozytor dnia 01-05-2013 22:21
#121
Szybciej szybciej super ci to idzie zrób zdjęcie mocowania tego przedniego błotnika bo chce zobaczyć jak to u cb wygląda.
Dodane przez bamboo dnia 01-05-2013 23:04
#122
Farba zielona perła? ;> Co do oparcia, to pod łańcuch podspawaj płaskownik. Tak że łańcuch będzie leżał na nim, a to on będzie przenosił obciążenia. Bo sam łańcuch szybko sie złamie. I polecam pociągną je do wahacza, a nie do błotnika, bo będzie się kiwać i krzywić błotnik ;D A tak po za tym to czekam na koniec prac ! ; )
Dodane przez wujek dnia 01-05-2013 23:38
#123
Bardzo ciekawy kolor , kiedy malowanie ? ;]
Dodane przez Bandyta dnia 01-05-2013 23:40
#124
Malowanie? Może w piątek zacznę. Zależy czy będzie kompresor :)
Dodane przez Kryniax dnia 03-05-2013 13:12
#125
Bardzo mi się podoba mocowanie licznika :D
Dodane przez Bandyta dnia 24-05-2013 21:52
#126
Dzięki za komentarze, jak ktoś jest czegoś ciekawy to pytać, postaram się odpowiedzieć.
Jak już wspominałem w SB przyszły do mnie części od lakiernika. Początkowo miałem je sam malować, ale okazało się, że bazę, którą kupiłem była do dupy ... Lakiernik za dobrą flaszkę pomalował mi wszystko profesjonalnie bez żadnych zacieków czy innych jakichś uszkodzeń. Trwało to co prawda tydzień, ale jakoś to muszę przeboleć.
Jutro zacznę składać wszystko. Brakuje mi jeszcze skrzyni biegów, która jest u tokarza i nieszczęsnych przedłużek do lag, które także się robią. Siedzenia mają już nowe obicia, zostało przyszyć ćwieki.
Fotki lakieru (specjalnie jedno zrobione w półmroku):
Wszystkie komentarze ą mile widziane :)
Dodane przez kamil_gs dnia 24-05-2013 21:55
#127
ło kurde :D myślałem że tylko bak i błotniki bd zielone :D ciekawy jestem jak to bd wyglądać :D składaj jak najszybciej :D
Dodane przez Zipp3k dnia 24-05-2013 22:01
#128
Co się z błotnikiem od Virago stało?
Dodane przez FreeDay dnia 24-05-2013 22:02
#129
Łoo kur*aaa xD
kamil_gs napisał/a:
myślałem że tylko bak i błotniki bd zielone :D
Ja też :DD
Ciekawe jak będzie to wyglądało jak poskładasz :P Więc składaj jak najszybciej ! :)
Dodane przez Bandyta dnia 24-05-2013 22:04
#130
Zipp3k napisał/a:
Co się z błotnikiem od Virago stało?
Nic się nie stało. Parę dziur, trochę szpachli i jest dobrze :D
Dodane przez Kompozytor dnia 24-05-2013 22:55
#131
No kolorek świetny to będzie zaje wyglądać jak skończysz no ze jeszcze trochę pracy cię czeka
Dodane przez Bandyta dnia 28-05-2013 23:24
#132
Troszeczkę już poskładałem. Specjalnie nie montowałem błotników i baku, gdyż chce je założyć na samym końcu (z wiadomych przyczyn). Jutro podłącze akumulator z samochodu to troszkę się elektryką postaram zająć. W piątek być może dostane także wałki i przedłużki, ale to już się okażę w piątek.
Dodane przez Kryniax dnia 28-05-2013 23:59
#133
Ja nie mogę jaki długi :D
Dodane przez Zero dnia 29-05-2013 15:16
#134
Przynajmniej będzie miał jak nogi wyprostować ;] Na oryginalnej ramie, trzeba wstać :P
Dodane przez Bandyta dnia 15-06-2013 01:05
#135
Prace wznowione. Wszystko powoli idzie ku końcowi. (Taki kolor wyszedł przez flash, w rzeczywistości czarny połysk)
poprawiłem zdjęcia // kamil
Edytowane przez Bandyta dnia 15-06-2013 23:23
Dodane przez kamil_gs dnia 15-06-2013 01:39
#136
zobaczymy czy te ćwieki nie odpadną :P
na przyszłość dawaj bezpośrednie linki a nie przekierowujące na IS ;)
Dodane przez Kryniax dnia 15-06-2013 09:09
#137
Bardzo ciekawy pomysł z tymi cwiekami. Czym kleiles?
Dodane przez Bandyta dnia 15-06-2013 23:22
#138
Ćwieki były klejone silikonem temperaturowym.

Edytowane przez Bandyta dnia 15-06-2013 23:29
Dodane przez kuba dnia 15-06-2013 23:51
#139
nie uważasz że z tym tłumikiem trochę przegiąłeś? :P
Dodane przez Bandyta dnia 15-06-2013 23:54
#140
Wiadomo, że jeszcze trzeba przyciąć :D
Dodane przez kuba dnia 16-06-2013 00:15
#141
ufff, to git, ciekawy patent z tymi ćwiekami :D
Dodane przez Kryniax dnia 16-06-2013 09:25
#142
Mogłeś zrobić tłumik odgięty do góry :D. Ciekawe czy będzie wygodny na dłuższe trasy :D
Dodane przez szaraf dnia 16-06-2013 10:26
#143
składaj go szybciej, bo sie nie doczekam :D!
Dodane przez wujek dnia 16-06-2013 11:06
#144
To raczej bobber nie bedzie , zgadza sie ?
Dodane przez Bandyta dnia 16-06-2013 21:16
#145
Ja stawiam, że to raczej będzie/jest taki chopper niż bobber.
Dodane przez krysiak115 dnia 16-06-2013 23:02
#146
chopper czy bobber to i tak będzie z tego łoś ;)
Dodane przez Bandyta dnia 18-06-2013 21:14
#147
Przedłużki przywiozłem od tokarza, ale głowice tam zawiozłem :(.

Dodane przez Kryniax dnia 18-06-2013 21:32
#148
O cholera, jest zajebiście :D
Dodane przez Kropa dnia 18-06-2013 21:37
#149
Żeby ino ni pynkło! :p
Kozacko wygląda, ale ja bym takich długich przedłużek nie dał. (tylko takie aby laga była minimum 2cm ponad dolną półką i dopiero przedłużki, ale każdy wd. swojego uznania). :)
Dodane przez Bandyta dnia 18-06-2013 22:02
#150
Tuleje wystają po ok 1,5cm. A nie zapominajmy, że lagi trzyma jeszcze dolna półka :)
Dodane przez kuba dnia 18-06-2013 23:18
#151
o ja piżdże, kozak, dla mnie za długie z 5-10 cm, ale i tak jest moc ! :D Ciekawe jak będzie się jeździło :P
Dodane przez szaraf dnia 19-06-2013 17:37
#152
jak dla mnie idealnie :) piekny projekt jak i wykonanie
Dodane przez Kedziorek dnia 19-06-2013 23:12
#153
O w mordę zarąbisty boberek. Powaga za wykonanie :D
Dodane przez kuba dnia 19-06-2013 23:41
#154
a tak wgl nie myślałeś o 21 na przód? :P
Dodane przez Bandyta dnia 19-06-2013 23:51
#155
Dzięki za komentarze i proszę abyście więcej komentowali co Wam się podoba a co nie.
Myślałem o 21' na przód, ale jakoś nie mam potrzeby wydawania pieniędzy na szprychę, którą mam. Może gdy stanie się obok, wydaje się, że tylne koło jest większe od przedniego, ale gdy pójdzie się trochę dalej to efekt zaraz znika.
Dodane przez kuba dnia 19-06-2013 23:58
#156
perspektywa dużo działa, ale i tak przy takich lagach ja bym nawet się nie zastanawiał tylko sprzedawał tą i kupował 21 :D
Dodane przez Bandyta dnia 25-07-2013 15:20
#157
Pierwsza przejażdżka w sezonie. Stoimy akurat na postoju, bo zaczął mi się bandaż jarać. Potem może wrzucę jakiś filmik z GoPro Hero 3.

Edytowane przez Bandyta dnia 25-07-2013 15:21
Dodane przez Kompozytor dnia 25-07-2013 15:47
#158
zajebisty team masz do jazdy i moto wszystkie super zrobione :P zazdroszczę ci u mnie same skuterki ;/ i kto by powiedział że to chińczyki ;D własna produkcja i koniec
Dodane przez Kryniax dnia 25-07-2013 16:17
#159
Jestem pod wrażeniem :D. Szkoda, że kumple nie mają tematów, naprawdę bardzo dobre produkcje :P. Zrób coś z tą rączką od biegów bo jest obecnie masakra :D. Szerokich dróg! :D
W ogóle to niezłe masz przednie hamowanie, pewnie do pionu stawia łosia :D. Wywaliłeś przedłużki do lag?
Edytowane przez Kryniax dnia 25-07-2013 16:37
Dodane przez Kedziorek dnia 25-07-2013 19:53
#160
Maszyny w prost wypasione taką ekipą to można polatać :D
Dodane przez matrix dnia 25-07-2013 20:04
#161
Kogo jest środkowy( czerwony) king? :)
Dodane przez kurzac dnia 25-07-2013 20:28
#162
może mi ktoś wsadzić link do tych zdjęć bo się nie mogą załadować i nie moge podziwiać pieknych moto ;d
Dodane przez Bandyta dnia 25-07-2013 20:29
#163
To może po kolei. Zrobiliśmy dzisiaj ok 70km. Nie jest źle, jednak nie obyło się bez przygód. Najpierw zaczął mi się ten bandaż palić, a na sam koniec jazdy odleciało mi magneto ( :szok: ). Ale na szczęście kuzyn od kumpla (czerwony king) ciągnął mnie 12-14km.
Kryniax: Właśnie jutro albo w sobotę miałem się brać za tą rączkę. Przedłużki do lag zdjąłem, bo muszę dorobić takie trzymadło jak bamboo, bo mi się strasznie kiwają na boki.
Czerwony jak i biały king mają aerografy, może spróbuję namówić kumpli, żeby założyli sobie tematy ... :)
Dodane przez kuba dnia 25-07-2013 22:30
#164
ja piżdżę, zajebiste, Jak cię magneto wyprzedziło, oni to sami malowali? :o
Dodane przez Bandyta dnia 25-07-2013 22:40
#165
Sam nie wiem jak to się stało. Jechałem sobie normalnie około 50km/h. Nagle zaczął przerywać (czyli już tracił iskrę) a potem dostał mocnych wibracji. Wrzuciłem luz i patrzałem jak magneto leci w stronę rowu. Nie wiem dlaczego tak się stało. Kolega jadący za mną też miał w głowie takie WTF?! Miałem podkładkę sprężynującą i nakrętkę samo kontrującą.
Aerograf to wiadomo, że robił profesjonalista. Białego łośka pomalował za około 700zł, a drugiego to nie wiem.
Dodane przez Kropa dnia 26-07-2013 00:20
#166
Wszystko git, ale ta kiera za duża jak dla mnie :p.
biały king, to kozak no i Twój,bo przód ładnie wysunięty. Ten biały co ma za koło z przodu, tzn. rozmiar i z czego?:)
Dodane przez Bandyta dnia 26-07-2013 17:52
#167
Biały z przodu ma 21' z crossa. Z tyłu seryjne, ale za niedługo kupuje szprychę 15'.
Dodane przez Zipp3k dnia 30-07-2013 22:20
#168
Dopiero teraz zauważyłem, że w białym Kingu jest mój GMOL. :D
Dodane przez Bandyta dnia 30-08-2013 19:40
#169
No to dzisiaj pierwsza trasa od miesiąca chyba. Poskładałem silnik, powybierałem najlepsze części z dwóch silników i złożyłem w całość. Pomalowałem hydrołape i założyłem błotnik z przodu. Jeszcze tylko hamulec z przodu i powinno być git.
http://www.youtub...e=youtu.be
Dodane przez klemens244 dnia 29-11-2013 05:54
#170
Bandyta/Kubix, b. ciekawy temat na prace w zimie. Czy mógłbyś podzielić się swoim doświadczeniem w ustawieniu liniowości jednego śladu przy zmianie kąta nachylenia główki kiery. I pytanie podstawowe.: jakie są zalety oraz wady, które jednak są ? Wasze doświadczenie będzie ciekawym wyzwaniem na forum. Może załóż oddzielny temat, bo to jest rzeczywiście coś nowego/starego w pracach własnych. Wiem jakie bardziej wady sa na miasto, a zalety na drogę. Ale tu chodzi o TWOJĄ/Waszą wypowiedź/bagaż przemyśleń, a nie o moje teorie. Lewa
Edytowane przez klemens244 dnia 29-11-2013 05:56
Dodane przez Bandyta dnia 08-05-2014 18:18
#171
:)

Edytowane przez Bandyta dnia 08-05-2014 18:19
Dodane przez wujek dnia 08-05-2014 20:02
#172
Coś ty to bandyta namodził.. :D