Tytuł: Eaglets Chopper Team :: King by PeeTER

Dodane przez PeeTER dnia 16-04-2010 21:01
#1

Siemanko

Mój łoś Kingway pochodzi z 07r i jestem jego pierwszym właścicielem.

Tuning mechaniczny:
- zestaw 72cc
- kruciec 21mm
- odblokowany moduł
- stożek
- zębatki 14z/41z
- ścięta końcówka tłumika i jakieś 10 dziur w drugiej przegrodzie

Tuning optyczny:
- przednie koło 18'
- tylne koło 15'
- sprężynowe amory tył SHOWA'a
- lightbary ;D
- złote lagi, tarcza hamulcowa oraz zaciski
- kierunkowskazy
- polerka silnika
- białe tarcze licznika ze skalą do 90km/h
- ścięta końcówka tłumika
- rejestracja na wahaczu


Inne:
- odcięty bagażnik z tylnego oparcia
- wywalona końcówka błotnika
- lampka u góry na błotniku została wywalona a dziura zaszpachlowana
- przesunięte mocowania amorów do tyłu o około 3cm
- rozwiercone miejsce na większa ośkę
- dziura na ośkę została przedłużona do tyłu o około 1.5cm
- filtr paliwa
- inna linka prędkościomierze, teraz licznik wskazuje prawidłowo
- nieco dłuższa stopka boczna

v-max nie sprawdzany :jezyk:

Motorek wymaga jeszcze kilku poprawek a w planach mam jeszcze pewne zmiany ;)

Kilka fotek :
img31.imageshack.us/img31/4286/dsc00228bq.jpg
img51.imageshack.us/img51/2020/dsc00232af.jpg
img832.imageshack.us/img832/5062/dsc00230ag.jpg
Czekam na wasze oceny pozytywne jak i te mniej miłe ;)

Edytowane przez PeeTER dnia 21-01-2012 13:49

Dodane przez mati429 dnia 16-04-2010 21:25
#2

Tył mi się nie podoba ,za duże koło ,z przodu załóż błotnik ,i tłumik mi się nie podoba ,ale pewnie jest wygodny :)

Dodane przez PeeTER dnia 16-04-2010 21:31
#3

wydech bedzie inny ;)

Dodane przez Hiszpan dnia 16-04-2010 21:32
#4

Nareszcie. ja mam nadzieję, że swoim wyjadę do końca kwietnia:D Bo jak jedno zrobię w silniku, to zaraz się drugie idzie jeb**;] A motor jak najbardziej spoko;]
Założyłbyś blotnik na przód;]
Wgl to zamiast podwyższać go mogleś go obniżyć, bo z boku niezbyt ciekawie wygląda;] A poza tym to fajnnie;]

Mateusz, ja mam większe. ;] To nie wina koła, tylko całej konstrukcji i tego, że są dłuższe amory.

Edytowane przez Hiszpan dnia 16-04-2010 21:32

Dodane przez Matis14 dnia 16-04-2010 21:40
#5

Nooo obnizyc niezły pomyśl
A moto spoko trochce ten tył alee nie jest tak złe
Hiszpan ja mam zamiar obnirzac boo kupuje od kolegi chopperka tylko zebez silnik alee ja mam jeden silnik i go tam włoże i chce tył oobnirzyc a przod wydluzyc:D czekam do czerwca:D

Dodane przez PeeTER dnia 16-04-2010 21:52
#6

aktualnie przedni błotnik mam pekniety :P
a nawet chyba nie wejdzie :P

co prawda tył mozna jeszcze dopiescic ;D ale za o super się teraz jezdzi :)

Dodane przez Hiszpan dnia 16-04-2010 21:56
#7

Pomyśl o gmolu albo przedłużeniu podnóżków. Wtedy to będzie wygoda:]
Easy Rider, słyszałeś o czymś takim jak p r z e r ó b k a ??:P

Edytowane przez Hiszpan dnia 16-04-2010 21:57

Dodane przez PeeTER dnia 16-04-2010 21:59
#8

planuje założyć od R250 ale czy ten pomysł zrealizuje to jeszcze nie wiem :D

Edytowane przez PeeTER dnia 30-12-2011 12:06

Dodane przez mati429 dnia 16-04-2010 22:00
#9

EasyRider napisał/a:
Przedniego błotnika sie nie da załozyc bo bd opona trzec logiczne :D


Da się ,wystarczy dorobić kawałek przedłużki z blachy i będzie wszystko ok :)

Dodane przez PeeTER dnia 16-04-2010 22:06
#10

będe musiał pokombinowac z tym błotnikiem, ale najpierw musze sobie nowy błotnik załatwic :P

Dodane przez kulik10 dnia 17-04-2010 01:14
#11

No pięknie, tylko teraz bak za mały :/

Dodane przez Toman94 dnia 17-04-2010 09:20
#12

Jak dla mnie za wysoki profil tylnej opony. Ogólnie to super:) :ect:

Edytowane przez Toman94 dnia 17-04-2010 09:20

Dodane przez Swider dnia 17-04-2010 09:26
#13

spróbuj włożyć błotnik od MZ 250. koło było oryginalnie 18" , a błotnik ładnie dopasowany do koła. warto pomyśleć.

Dodane przez Zurich dnia 17-04-2010 09:56
#14

Motorek doinwestowany... ;) ale tylne koło ma za duży profil... i według mnie słabo to wygląda... Tylne amorki fajne...
Pozdro!

Dodane przez PeeTER dnia 17-04-2010 10:16
#15

Z tylnim oparciem podoba mi sie bardziej jest bardziej masywny :P :D

Dzieki za nowe propozycjie i oceny ;) czekam na wiecej ;)

Edytowane przez PeeTER dnia 17-04-2010 10:16

Dodane przez Hiszpan dnia 17-04-2010 10:32
#16

Zmień profil chociażby na 80. Ja maiłem tak jak ty (chyba, bo wygląda mi to na 90) i lipa była. Teraz mam Pirelli 130/80 16' i jest super.;]

Jeszcze spróbuj przesunąć tylny błotnik bardziej do tyłu. Wiesz, lekko mocowania przesunąć tak, żeby był wysunięty i będzie o wiele lepiej. Pomysl jeszcze nad malowaniem, które powiększyłoby go optycznie.

Edytowane przez Hiszpan dnia 17-04-2010 10:33

Dodane przez Zurich dnia 17-04-2010 10:33
#17

Do wymiany zostały Ci już same drobiazgi... Wymieniłbym lusterka manetki wydech... A na sam koniec jakieś fajne malowanie...:cool: i motorek już by wyglądał

Dodane przez jaro247 dnia 17-04-2010 11:10
#18

Motor Spuer :) Ale mógłbyś dać większy bak z jakimś aerografem :)

Edytowane przez jaro247 dnia 17-04-2010 11:11

Dodane przez matrix dnia 17-04-2010 13:34
#19

PeeTER napisał/a:
wydech bedzie inny ;)


Ja nawet wiem już jaki:D A motor super peeter wkońcu go zobaczyłem:szok:

Dodane przez PeeTER dnia 17-04-2010 15:06
#20

rozglądałem sie za bakiem ale nic konkretnego nie znalazłem... szukam w ksztalcie podobnym do kinga czy shadow, ale taki od shadowa to około 1000 xD (zależy) jak byscie znaleźli jakis fajny to podajcie ;)

co prawda mam jakiś od junaka czy od czego on jest :P dzisiaj go przymierze może bedzie ok :D

Dodane przez Zurich dnia 17-04-2010 15:15
#21

Pokaż fotki z tym bakiem od Junaka "czy czego on jest" :P

Dodane przez PeeTER dnia 17-04-2010 15:37
#22

zaraz pójde i przymierze ten bak na kingu i zapodam fotki ;)
(on jest od junaka albo od jawy 350, chyba :D)

Dodane przez PeeTER dnia 17-04-2010 16:19
#23

Przyłożyłem mniej więcej ten bak żeby co nieco można było zobaczyć :P
img4.imageshack.us/img4/2825/dsc00240aj.jpg

Edytowane przez PeeTER dnia 21-01-2012 13:28

Dodane przez mati429 dnia 17-04-2010 16:21
#24

O człowieku :szok:
Dla mnie to już nie wygląda jak King :D

Dodane przez Hiszpan dnia 17-04-2010 16:34
#25

Zakładaj ten co jest na tym zdjęciu na stałe! Ale już!!:P

Dodane przez matrix dnia 17-04-2010 17:29
#26

pETEER zarąbiście to wygląda zostaw ten bak;p

Dodane przez jaro247 dnia 17-04-2010 18:40
#27

i gitara!super!~tylk ojakies aerograf i juz :D

Dodane przez Zurich dnia 17-04-2010 18:53
#28

Jakoś nie widzi mi się taka opcja...

Dodane przez PeeTER dnia 17-04-2010 19:07
#29

zależy jak się na to spojrzy :P

wolałbym jednak inny bak, ponieważ wolałbym żeby przy siedzonku on był bardziej pochylony i zwężony, a on jest prawie tak samo szeroki na początku jak i na końcu :P

Edytowane przez PeeTER dnia 17-04-2010 19:11

Dodane przez Hiszpan dnia 17-04-2010 19:50
#30

Chociaż teraz choppera on nie przypomina. przez bak i to, że amory z tyłu podwyższone i motor się pochylił do przodu. (tzn lgi bardziej w pionie są teraz.

Dodane przez LukMoto dnia 17-04-2010 20:32
#31

Moim zdaniem wypas .
Zrób tylko kilka zabiegów upiększających i OK .
No może ten tłumik jakiś lepsiejszy .
:D

Dodane przez Ryland dnia 17-04-2010 21:16
#32

Masz racje co do baku, inny będzie ładniej wyglądał (ten który jest na powyższym zdjęciu jest szpetny), coś typu "głowa kobry". Ogólnie ładnie, ale mógłbyś nieco obniżyć tył, i wstawić oponke z niższym profilem.

Edytowane przez Ryland dnia 17-04-2010 21:17

Dodane przez PeeTER dnia 17-04-2010 21:23
#33

szukam właśnie jakiejś oponki o niższym profilu ;)

no i jakis inny bak by sie przydał, wiekszy ale w konturach orginalnego ;)

Dodane przez LukMoto dnia 20-04-2010 12:55
#34

" Ryland "
racja
ten bak wygląda jak od WSK z boku :)
ale to kwestia Jego gustu

Dodane przez PeeTER dnia 20-04-2010 16:47
#35

No mi tez się nie za bardzo ten bak podoba jeżeli już to jakiś inny bym musiał poszukać ale nie wiem czy bak będę wymieniał.

Nie wiem czy w ogóle zrealizuje swój tuning do końca...

Edytowane przez PeeTER dnia 30-12-2011 11:58

Dodane przez LukMoto dnia 20-04-2010 17:44
#36

A czemu miałbyś nie zrealizować swoich planów ?
Moim zdaniem to będzie wypas
jak tylko dobierzesz odpowiednie części

Dodane przez holek dnia 20-04-2010 18:18
#37

A nie myslales nad jakimis sakiewkami albo moze piorkiczkiem ?:d

Dodane przez PeeTER dnia 20-04-2010 18:25
#38

myslałem myślałem o sakwach, piórniku i frędzlach na klamke.

sakwy powinny go trochę poszerzyć :P

Edytowane przez PeeTER dnia 20-04-2010 18:26

Dodane przez holek dnia 20-04-2010 18:33
#39

No powinny powinny. Taki masywniejszy wtedy.

Dodane przez PeeTER dnia 20-04-2010 18:37
#40

nom sakwy i gmol go napewno poszerzą, tylko czy mnie się to spodoba ? :D najlepiej jak bym mógł przymierzyc albo na jakimś programie to obejrzec ;)

Dodane przez LukMoto dnia 22-04-2010 09:54
#41

Jeszcze coś dopiszę
Jak dodałeś to zdjęcie na 2 stronie tego tematu
jak go podwyższyłeś to wygląda jak aprilka :P
( Ale tak nie dosłownie , bo chodzi mi o wysokość i kółka )
A co do baku ...
http://moto.allegro.pl/item1007392313_bak_honda_vt_600_shadow.html
Taki znalazłem ale to byś chyba odrazu go przemalował
lub może nawet go nie kupił ale obejrzyj

Edytowane przez LukMoto dnia 22-04-2010 09:58

Dodane przez PeeTER dnia 24-04-2010 14:43
#42

postanowiłem spr v-max i cos nie do konca chciał isc ... jak bym wymienił dysze to powinno byc lepiej?

ta bedzie ok? http://www.allegr...ub_4t.html

Edytowane przez PeeTER dnia 24-04-2010 16:13

Dodane przez matrix dnia 24-04-2010 16:16
#43

PeeTER napisał/a:
postanowiłem spr v-max i cos nie do konca chciał isc ... jak bym wymienił dysze to powinno byc lepiej?

ta bedzie ok? http://www.allegr...ub_4t.html



Peeter ja ją kupiłem pasuje ale nie opłaca się jej kupowaćbo orginalna to 75 więc zmiana na 78 wątpie żeby cośdała

Dodane przez PeeTER dnia 24-04-2010 16:50
#44

Zakupiłem dysze #85 i jest znacznie lepiej :)

Edytowane przez PeeTER dnia 27-06-2010 21:47

Dodane przez PeeTER dnia 27-06-2010 21:50
#45

SPRZEDAM!

img31.imageshack.us/img31/4286/dsc00228bq.jpg
http://www.allegr...tanio.html

Edytowane przez PeeTER dnia 21-01-2012 13:57

Dodane przez Spoksik dnia 27-06-2010 22:17
#46

co ci dala ta dysza powiedz mi tylko.:)

Dodane przez Hiszpan dnia 27-06-2010 22:26
#47

Większyp przepływ paliwa i lepsze osiagi... ja Ci powidzialem i koniec:P

Dodane przez Spoksik dnia 27-06-2010 22:39
#48

No i znowu wieksza apetyt na paliwo...;d

Dodane przez Hiszpan dnia 27-06-2010 22:58
#49

w kingu to jest niezauważalne prawie.

Dodane przez PeeTER dnia 05-01-2011 14:03
#50

W moim przypadku po zmianie na 72, ta dysza dała odczuwalną różnicę :P

Dodane przez eDameXxX dnia 05-01-2011 16:06
#51

PeeTER napisał/a:
W moim przypadku po zmianie na 72, ta dysza dała odczuwalną różnicę :P

Zależy też od tego jaką miałeś oryginalnie dyszę, bo Chińczycy wkładali chyba takiego rozmiaru jaką mieli pod ręką :P

Dodane przez PeeTER dnia 19-01-2013 21:51
#52

Taki mały "refresh" tematu ; )
Na shoutbox'ie wspominałem że wrzucę filmik z v-max'em łosia z górki, także poniżej można go obejrzeć.
Filmik bardzo krótki, nagrywany spontanicznie w bardzo słabej jakości.
Nagrywany telefonem w czasach kiedy to 3,2mpx. robiły wielką furorę ; )

Dodam jeszcze że podczas nagrywanego filmiku łoś był na seryjnych kołach oraz przełożeniach i pojemności 50cc.

YouTube Video


Do tego dodam jeszcze 2 zdjęcia, które nigdy nie ujrzały "światła dziennego" ; )
(Zdjęcia również słabej jakości.)
img17.imageshack.us/img17/811/dsc00001kr.jpg
img201.imageshack.us/img201/8601/dsc00002co.jpg

Edytowane przez PeeTER dnia 19-01-2013 21:53

Dodane przez kew dnia 19-01-2013 21:52
#53

Ale obroty niezłe były xD całkiem nieźle bo górka aż taka stroma nie była.

Dodane przez Zipp3k dnia 19-01-2013 21:55
#54

Nigdy nie wiedziałem, że miałeś płaską kiere. :P Ogólnie bardzo ładny był Twój łosiek. ;) Wrzuć coś do tematu o apce, bo jestem ciekaw jak się sprawuje. :P

Edytowane przez kew dnia 19-01-2013 21:57

Dodane przez PeeTER dnia 19-01-2013 21:55
#55

Korba w silnika aż krzyczała żeby wyskoczyć na zewnątrz ; P

Edytowane przez PeeTER dnia 19-01-2013 22:40