Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Death Bike - Ryland FILM!

Dodane przez Ryland dnia 17-04-2010 18:53
#1

Motorek jest 2006r. Jestem drugim właścicielem. Jako idywidualista już na samym początku zacząłem przeróbki. Na razie nie będę się o wszystkim rozpisywał bo i tak go jeszcze nie skończyłem, i już nie mam na to dzisiaj sił.

Jak na razie zostało zrobione to co na zdjęciach:
- koło tył 15cali
- koło przód 18 cali
- silnik przerobiony na 110
- główka ramy pochylona o 10 stopni
- przemalowany bak
- zmienione przednie lagi
- zmienione przednie półki
- usunięte oryginalne amortyzatory i mocowania
- mocowanie przystosowane pod amortyzator centralny
- przerobione mocowania silnika, zamocowany na tulejach metalowo gumowych

To tak na dzisiaj. Więcej mi się nie chce pisać.
Na razie borykam się z amortyzatorem, ponieważ kupiłem około 3 razy za miękki. Pójdę w poniedziałek do sklepu zwrócić, sprzedawca jest wyrozumiały więc myślę że przyjmie zwrot.

Maszyna wymaga jeszcze dopieszczenia, jest przy niej sporo do zrobienia. Składam ją tylko po to aby jakoś dojechać na zlot w Małej.

ZDJĘCIA:
images35.fotosik.pl/139/e14ff93d35366bb2med.png

images42.fotosik.pl/196/8544b13249ee073bmed.png

images38.fotosik.pl/280/24100dc27d5f51b6med.png

images50.fotosik.pl/285/76a3d9fd68f4c284med.png

Edytowane przez Ryland dnia 22-03-2011 20:21

Dodane przez jaro247 dnia 17-04-2010 19:05
#2

za duza troche opona z tylu jakos tak wystaje:D ale przod super :D

Dodane przez OCENZUROWANY dnia 17-04-2010 19:06
#3

w 3 zdjęciu tylne koło mnie przeraża ale tak ogólnie napracowałeś się z tymi przeróbkami najbardziej widoczne jest pochylenie główki i inne lagi... Super wygląda

Dodane przez Ryland dnia 17-04-2010 19:08
#4

Opona tylko tak strasznie wygląda, jak jest założony błotnik to jest całkiem całkiem. Jak się uda to ją zmienie na niższy profil.

Dodane przez MISQ dnia 17-04-2010 19:13
#5

eee niewierze... przyjadę i osobiście ocenie jak to wygląda XD magia photoshopa? :P

Dodane przez Ryland dnia 17-04-2010 19:15
#6

Ja Ci dam photoshopa:p Przyjedź, zobaczysz uwierzysz:p

Edytowane przez Ryland dnia 17-04-2010 19:16

Dodane przez OCENZUROWANY dnia 17-04-2010 19:18
#7

a no tak bo tu błotnika nie ma (nie zauważyłem) a błotnik to chyba masz jakiś inny czy zwykły od kinga?

Dodane przez jaro247 dnia 17-04-2010 19:24
#8

a kolo tylnie nie obciera Ci o siedzenia?

Dodane przez Ryland dnia 17-04-2010 19:26
#9

nad błotnikiem jeszcze myśle, koło nie będzie o nic obcierało jeżeli załżę odpowiedni amortyzator.

Dodane przez OCENZUROWANY dnia 17-04-2010 19:28
#10

od junaka będzie pasował (chyba) albo od MZ nie wiem jakiej wersji ale ktoś na forum ma błotnik od MZ

Dodane przez jaro247 dnia 17-04-2010 19:33
#11

nie zauwazylem ze z tylu nie ma amorkow i myslalem ze kolo tak obciera o siedzenia.A blotnik to mozna od jakiegos rosyjskiego np Dniepra :DAlbo MZ chyba 250

Dodane przez Hiszpan dnia 17-04-2010 20:05
#12

No fajnie. jak bys wysunął podnóżki do przodu, to pozycja prawdziwego harleyowca;]

Dodane przez LukMoto dnia 17-04-2010 20:34
#13

Wszystko OK tylko
1. tylna opona ...
2. Nie myślałeś przedłużyć podnóżków ?
3. Czy z przodu będzie jakaś lampa :P
A tak to mi pasuje

Dodane przez mati429 dnia 17-04-2010 20:43
#14

Mi się bardzo podoba :)
Bardzo dobra robota ,czekam na dalsze efekty pracy .
Życzę powodzenia .

Dodane przez Ryland dnia 17-04-2010 21:09
#15

Przednie oświetlenie na razie zostanie stare (2 halogeny dalekosiężne). Co do podnóżków będą wysunięte do przodu, ale nie zrobiłem tego już dzisiaj ponieważ byłem bardzo zmęczony. Co do tylnej opony to tak jak napisałem wyżej.

Dodane przez pawel10 dnia 18-04-2010 11:54
#16

No i super przynajmniej coś innego :D

Dodane przez LukMoto dnia 18-04-2010 12:41
#17

To jeżeli zrobisz tak jak pisałeś .
wysunięte podnóżki
lampa/y
koło
NO TO DLA MNIE SPOKO MOTO
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Naprawdę kawał roboty

Dodane przez Zurich dnia 18-04-2010 12:45
#18

Motorek fajny... ale to tylne koło odstrasza...:jezyk: Składaj go i pokazuj foty... Już nie mogę się doczekać aż zobaczę go w Małej;)
Pozdro!

Dodane przez Ryland dnia 18-04-2010 19:31
#19

Powiem szczerze że sam jestem zaskoczony tym jak dobrze się go prowadzi. Dzisiaj odbyłem jazdę próbną i jest na prawdę dobrze.
Mam nadzieję że pojawię się na zlocie:) Nawet dam Ci się przejechać, jeżeli Ty pozwolisz mi dosiąść |swojego:P

Dodane przez Ryland dnia 18-04-2010 20:50
#20

Jest tak pusto, ponieważ zdjęcia zostały zrobione za nim zdążyłem założyć gaźnik;)

Dodane przez Generall dnia 18-04-2010 21:21
#21

Ryland a nie myślałeś o wstawieniu silnik np z Virago albo Intruder ? Albo Lifana 125cc :P

Dodane przez Ryland dnia 18-04-2010 21:28
#22

Silnik jest 110, taniej mnie wyszło przerobienie niż kupno lifanka czy innego tego typu, no i satysfakcja że zrobiło się coś samemu. Co do silnika V2 to uważam że nie ta rama na ten silnik.

Dodane przez Hiszpan dnia 19-04-2010 20:28
#23

Lagi same w sobie jak dla mnie zwykłe, ale ta pochylona główka...;D mmm:D

Dodane przez Hiszpan dnia 19-04-2010 21:10
#24

JA u siebie myślałem nad takimi chromowanymi wstawkami, jak np. w aprilii classic itp. Wtedy nie będzie łyso.

Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 20-04-2010 20:11
#25

Pod bakiem powinien byc silnik a nie wypełniacze:P!

Dodane przez Ryland dnia 21-04-2010 22:43
#26

A tam czepiasz się:p już mam dosyć szukania innych części, silnik zostaje:p

Dodane przez Zurich dnia 05-05-2010 13:54
#27

I jak tam prace...? Może jakieś foto...? :jezyk:

Dodane przez Ryland dnia 05-05-2010 14:34
#28

Na razie stoją. Po zlocie w małej tak się zdenerwowałem że zostawiłem maszynę i chciałem na allegro wystawić, ale pewna osoba mnie powstrzymała i wystawiłem tylko silnik. Myślałem że na kilka dobrych lat zakończe swoją przygodę z motocyklami ale... nie da się:P Dosłownie się nie da, jeżeli ktoś ma takie zainteresowania od najmłodszych lat to się ich nie pozbędzie.

Na chwilę obecną stoi dokładnie przykryty, a ja sprzątam garaż. Jak skończę sprzątać to zacznę nad nim dalej pracować.

Edytowane przez Ryland dnia 24-02-2011 00:26

Dodane przez gercin dnia 05-05-2010 15:18
#29

Ryland napisał/a:
Myślałem że na kilka dobrych lat zakończe swoją przygodę z motocyklami ale... nie da się:P Dosłownie się nie da, jeżeli ktoś ma takie zainteresowania od najmłodszych lat to się ich nie pozbędzie.

Z kąd ja to znam ale nie martw sie :) niedługo ci przejdzie

Dodane przez patryczekk344 dnia 05-05-2010 15:26
#30

Wątpię może za kilka lat ale jak się kocha motocykle to się nie da tak po prostu przestać o nich myśleć

Dodane przez Zurich dnia 05-05-2010 15:31
#31

Ryland i co z silnikiem...? Sprzedany??

gercin Patryczekk344 motor- rzecz nabyta... czasem tak bywa... ale ja Was Rozumuje... Rylandzie Ciebie też :P

Dodane przez Ryland dnia 05-05-2010 20:01
#32

Masz rację Patryczek jak się kocha i ma to we krwi to się nie zapomni. Co do silnika właśnie dzisiaj sprzedałem.

Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 05-05-2010 20:02
#33

Wsadzasz jakąś ciekawszą jednostkę czy jak...?

Dodane przez MISQ dnia 05-05-2010 20:28
#34

Jak się kocha powiadasz? pff.... wtedy bym Cię tak dręczył że byś nie zniósł i byś powrócił na machinę XD

Dodane przez Ryland dnia 05-05-2010 22:06
#35

Nie musisz mnie męczyć:p A tak przy okazji sprzedałeś czy nie?:p Siostra mówi że nie fajnie jak sprzedasz:D

Nie chce mi się już nic przerabiać i nawet nie szukam innego silnika.

Dodane przez Ryland dnia 06-05-2010 10:08
#36

Mam już przerobione mocowania, silnik jest zawieszony na 4 tulejach metalowo-gumowych. Zawieszenie silnika jest przystosowane pod oryginalną jednostkę napędową, więc już nie będę nic odcinał i przerabiał pod inny silnik, bo moja praca poszłaby na marne.

Edytowane przez Ryland dnia 06-05-2010 10:11

Dodane przez KilleR dnia 06-05-2010 11:43
#37

Pełen szacun... osobiscie pomyslal bym troche nad wiekszym bakiem ;)

Dodane przez Ryland dnia 06-05-2010 13:36
#38

Zbiornik mi niczym nie zawinił jak było to w przypadku tylnego koła, także go zostawię. Po za tym mi się osobiście taki podoba;).

Dodane przez Zurich dnia 06-05-2010 19:26
#39

Bak jest dobry... proporcjonalny... większy bak już nie leżałby tak dobrze...

Dodane przez Ryland dnia 03-06-2010 22:59
#40

Można by powiedzieć że moje zdenerwowanie minęło, ponieważ zakupiłem nowy silnik, oczywiście jest to 125ccm. Ciągle męczę się z amortyzatorem, ponieważ jest mało miejsca:/
Na razie go docieram, co utrudnia pogoda.

Zamiast oryginalnego licznika na kierownice powędrował licznik rowerowy. Nie jest to coś specjalnego, ale dzięki dobremu wyskalowaniu spełnia swoje zadanie.



Mimo wszystko pod koniec sezonu pojawi się on na allegro, może się uda sprzedać.

W sobotę jest Motoserce w Rzeszowie, mam nadzieje że koledzy z okolic wpadną, jeśli tylko dopisze pogoda, można by zorganizować taki mały zlocik. Ja będe na pewno, ale o tym to już w innym temacie.

Edytowane przez Ryland dnia 24-02-2011 00:28

Dodane przez domin dnia 03-06-2010 23:13
#41

może napisze coś o tym silniku i jakie masz wibracje na tych tylejach

Dodane przez Ryland dnia 05-06-2010 19:19
#42

Pogoda dopisała więc dodam zdjęcia, na razie tylko dwa, a motorek ciągle do ukończenia. Filmów niestety nie będzie.

images39.fotosik.pl/297/54d69b4efbe11cb4med.jpg

images43.fotosik.pl/301/83daffe22787ae2dmed.jpg

Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 05-06-2010 19:28
#43

Kurde... ładnie wygląda, pochylony... żeby jeszcze było na jaki silnik popatrzeć ;P... A tak to spokaśnie...;)

Dodane przez Ryland dnia 05-06-2010 19:30
#44

Dziękuje:) Silnik jak na razie spełnia swoje zadanie, zobaczymy co będzie jak go dotrę.

Dodane przez domin dnia 05-06-2010 21:53
#45

silnik zapewne to LIFAN 125CM a king fajny

Dodane przez MISQ dnia 06-06-2010 11:35
#46

Nie to nie lifan. Ale tak, pojemność to 125ccm.

Jak będzie pogoda i nie będę musiał zaliczać nic , to w niedziele jestem u Ciebie XD

Dodane przez kawus dnia 06-06-2010 12:16
#47

Ładny motor, tylko jedyne co mi się w nim nie podoba to ta tylnia opona. Zbyt wielgaśna jak na mój gust.

Dodane przez Ryland dnia 06-06-2010 19:18
#48

Oponkę może zmienię, a co do docierania to też problemy, albo pogoda albo zdrowie.

A na Ciebie MiśQ czekam;p

Mam jeszcze kilka zdjęć więc je dodam.

images38.fotosik.pl/299/380e8bf9cac1f41bmed.jpg

images46.fotosik.pl/303/58c1e29461eed8e8med.jpg

Edytowane przez Ryland dnia 13-06-2010 16:18

Dodane przez deniz_kah dnia 13-06-2010 17:48
#49

Z czego tylnia i przednia felga/kolo? :) Wyglada naprawde super :)

Dodane przez jaro247 dnia 13-06-2010 17:57
#50

super motor :) tylko to tylnie kolo troszke za duze ale pozatym extra ;)

Dodane przez Kubix dnia 13-06-2010 20:03
#51

Ladnie zrobiony chopperek :) Mi się wydaje czy przednie lagi masz od innego motoru ?:) Jeżeli od innego to można widzieć od jakiego ?

Dodane przez Ryland dnia 13-06-2010 20:20
#52

Dobrze Ci się wydaje.
Na razie nikt (prawie) nie wie od czego mam części i niech tak zostanie.

Dodane przez Hiszpan dnia 13-06-2010 20:57
#53

Mógłbyś pomyśleć nad więkiszymi sakwami i inną kierownicą;]

Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 13-06-2010 21:02
#54

Troche to głupie, ale niech ci będzie...

Dodane przez Hiszpan dnia 13-06-2010 21:33
#55

Do czego to bylo, JArecki?

Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 13-06-2010 21:46
#56

Do rylanda ;D...

Dodane przez adrian19w1994 dnia 13-06-2010 22:02
#57

SUper ;d fajne lampy z przodu, tylko to tylne koło jakby za duże ;p

Dodane przez Ryland dnia 13-06-2010 22:08
#58

Może się dowiecie ale to w swoim czasie, każdy mi pisze o tylnim kole, wiem o tym i myślę że opona o niższym profilu załatwi sprawę. Z kierownicą zobaczymy.

Na razie przerabiam amortyzator, co za tym idzie praca i pieniądze idą w niego.

Jako małą ciekawostkę dodam że w przednim kole zostały wypolerowane wszystkie szprychy. Zajęło mi to około 36h. Niestety można by powiedzieć że moja praca poszła na marne, wszystko zaczyna rdzewieć, niestety to mój błąd bo niczm tego nie zabezpieczyłem.


Dzisiaj zostało poprawione mocowanie silnika (oryginalne jest krzywe przez co dekiel zębatki rozrządu dotykał do ramy i wprawiał cały motocykl w straszne wibracje). Mocowania po prawej stronie zostały odcięte i przyspawane kawałek dalej. Silnik jest teraz umieszczony równo, a wibrację niemalże całkowicie ustały.

Edytowane przez Ryland dnia 16-06-2010 23:13

Dodane przez mati429 dnia 17-06-2010 14:22
#59

Ryland napisał/a:
Jako małą ciekawostkę dodam że w przednim kole zostały wypolerowane wszystkie szprychy. Zajęło mi to około 36h. Niestety można by powiedzieć że moja praca poszła na marne, wszystko zaczyna rdzewieć, niestety to mój błąd bo niczm tego nie zabezpieczyłem.


Farba bezbarwna powinna załatwić sprawę ,oczywiście po ponownym pozbyciu się rdzy :)

Hiszpan napisał/a:
Mógłbyś pomyśleć nad więkiszymi sakwami i inną kierownicą;]

Sakwami tak ,kierownicą nie koniecznie .

Dodane przez Hiszpan dnia 17-06-2010 15:21
#60

Wysoka kiera go powiększy i nada bardziej oldschoolowego wyglądu, daltego trzymam się swojej rady:D Wypoleruj i daj bezbarwny, tak jak napisal przedmówca, tylko w miare twardy, żeby Ci nie zszedł.

Dodane przez Ryland dnia 09-07-2010 22:46
#61

Death Bike na PolskaJazda

Nieco dokładniejszy opis.

Edytowane przez Ryland dnia 09-07-2010 22:47

Dodane przez eDameXxX dnia 10-07-2010 12:03
#62

Naprawdę bardzo ładny łoś. Dość oryginalny, ale załóż amortyzatory, bo chcę go zobaczyć jak tył się podniesie. ;)

Nie za długi ten przewód przedniego hamulca?

Edytowane przez eDameXxX dnia 10-07-2010 12:07

Dodane przez mati429 dnia 10-07-2010 12:07
#63

A Lightbarów nie montujesz ?

Dodane przez eDameXxX dnia 10-07-2010 12:09
#64

Zdaje mi się, albo już je ma na tym zdjęciu: http://www.polska...CT0184.JPG

Dodane przez Bogas dnia 10-07-2010 12:11
#65

To nie lightbary tylko podwójne lampy ;)

Dodane przez Ryland dnia 10-07-2010 12:12
#66

Już się na pewno nie podniesie, może nawet troszkę obniży jak zmienię oponę. Amortyzatorów już nie ma. Jest mocowanie przystosowane pod amortyzator centralny, który jest na razie w fazie skracania. Może go założę w przyszłym tygodniu jak się uda.

www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/RylandPICT0027.JPG

Edytowane przez Ryland dnia 12-07-2010 23:53

Dodane przez Spoksik dnia 13-07-2010 00:02
#67

Podoba mi sie ten chopper.
Lampy bardzo gajnie wyglądają.
Pozdro;)

Dodane przez Zurich dnia 13-07-2010 11:10
#68

Ryland jedna prośba... Choć raz dodaj więcej niż 1/2 zdjęcia :P
Jest dobrze tylko walnij jakiegoś przelota i będzie SIWY DYM! \m/

Dodane przez fantomas123456 dnia 13-07-2010 11:52
#69

Kurde zajebisty ten chopper, bardzo oryginalny, sam bym chciał go mieć:great:

Dodane przez Ryland dnia 13-07-2010 11:53
#70

Zurich jak założę amortyzator to będę pamiętał o Twojej prośbie podczas robienia zdjęć.

Edytowane przez Ryland dnia 13-07-2010 11:53

Dodane przez _michas_ dnia 13-07-2010 13:10
#71

Bardzo mi się podoba twój chopper najbardziej mi się podoba że jest orginalny

Edytowane przez _michas_ dnia 13-07-2010 13:11

Dodane przez mati429 dnia 13-07-2010 13:14
#72

Będziesz jeszcze coś w nim zmieniał ?

Dodane przez eDameXxX dnia 13-07-2010 13:31
#73

@Ryland, mógłbyś jeszcze zmienić kierunkowskazy, na jakieś nie tak słabe i tandetne jak te standardowe.

PS. Jak szybko spojrzy się na silnik, to wygląda on jak piórnik (rolka) na narzędzia. ;)

Dodane przez patryczekk344 dnia 13-07-2010 16:56
#74

Ja bym kierunków nie zmieniał... Ostatecznie białe szkiełka do nich od Benzera i już :)

Dodane przez Zurich dnia 13-07-2010 19:25
#75

Patryczekk344 napisał/a:
Ja bym kierunków nie zmieniał... Ostatecznie białe szkiełka do nich od Benzera i już :)

Broń Boże!! Te od Benzera tak lipnie wyglądają że masakra! Kingweyoskie dużo ładniej wyglądają.
TO JEST MOJE ZDANIE I PROSZĘ NIE ZAŚMIECAĆ TEMATU TEKSTAMI "A MI SIĘ BARDZIEJ PODOBAJĄ KIERUNKI BENZERA" itp.
Pozdro!

Dodane przez mati429 dnia 13-07-2010 21:22
#76

Jeżeli będziesz zmieniał to kup takie jak mam ja ,Zurich i ktoś tam jeszcze, są tanie ,dobre i ładnie się prezentują ;)

Dodane przez patryczekk344 dnia 13-07-2010 21:31
#77

Zurich- Napisałem "Ostatecznie" ale to jedynie tylko jego wybór co zrobi...

Dodane przez Hiszpan dnia 13-07-2010 21:40
#78

Ja mam fajne, dobre kierunki, ale do tego motoru nie będą pasować;]

Dodane przez Ryland dnia 14-07-2010 00:33
#79

Oryginalne może nie są piękne, ale przynajmniej wytrzymałe. Moje już sporo zniosły i nadal są w bdb stanie.


Dzisiaj nabyłem oponkę o niższym profilu. Jest założona ale nie do końca, ponieważ nie da się jej dobrze założyć domowymi sposobami.
Fotki trochę kiepskie.

images47.fotosik.pl/321/2a0a0710c27ecd1emed.jpg

images37.fotosik.pl/316/105dcbc867d4fa5amed.jpg

Edytowane przez Ryland dnia 01-08-2010 20:58

Dodane przez eDameXxX dnia 01-08-2010 21:10
#80

Bardzo ładnie ;).
Nawet to tylne koło już nie wydaje się tak duże, bo je troszkę sakwy zasłoniły.

Dodane przez PeeTER dnia 01-08-2010 21:28
#81

Teraz elegancko ;)

Dodane przez Zurich dnia 01-08-2010 21:38
#82

Ryland napisał/a:Zurich jak założę amortyzator to będę pamiętał o Twojej prośbie podczas robienia zdjęć.

No i nie pamiętałeś :( i nie dawaj miniaturek bo całe bzy widać :P
Maszyna jeszcze nie dokończona a już się Super prezentuje. Brawo!Widać ile serca włożyłeś w ten projekt :great:

Dodane przez Ryland dnia 01-08-2010 22:25
#83

Amorka nie ma to i zdjęć też. Jutro postaram się o lepsze.

Wpadłem dzisiaj w gigantyczną dziurę i klosz się rozsypał, i nie tylko on. Ledwo do domu wróciłem.

Obiecałem więc dodaję duże i stosunkowo dobre zdjęcia. Z nową oponą jeździ się zupełnie inaczej, czuć że motor chce się składać.

a.imageshack.us/img514/5456/pict0054rv.jpg

a.imageshack.us/img15/6922/pict0059qm.jpg

a.imageshack.us/img185/1724/pict0060i.jpg

a.imageshack.us/img820/162/pict0061o.jpg

a.imageshack.us/img411/6056/pict0062zo.jpg

a.imageshack.us/img27/2241/pict0063gm.jpg

Kliknij na zdjęcie aby otworzyć w pełnym rozmiarze.

Edytowane przez Ryland dnia 02-08-2010 21:14

Dodane przez Jacek dnia 02-08-2010 21:37
#84

Super king! Tylko czy silnikowi nie zaszkodzi taka pozycja ?

Dodane przez Ryland dnia 02-08-2010 23:05
#85

Pozycja jest normalna, a kolanko ma plamę po elektrolicie z aku. Co do kierunków to już pisałem.

Dodane przez dziekan1995 dnia 03-08-2010 06:51
#86

fajny chopperek gdzie kupiłeś tylne koło

Dodane przez fantomas123456 dnia 03-08-2010 10:15
#87

Hm, pięknie, Rylandzik ja bym jeszcze pomalował przedni błotnik na kolor baku, może wstawił jakiś ornamencik.;)

Dodane przez Ryland dnia 03-08-2010 11:15
#88

Większość elementów nabywałem poprzez Allegro.

Dodane przez Zurich dnia 03-08-2010 12:02
#89

Ryland napisał/a:dodaję duże i stosunkowo dobre zdjęcia.

Niech Bóg Ci to w dzieciach wynagrodzi :D

Jak już pisałem wcześniej motorek super się prezentuje. :great: RLA? Chyba za nie długo wybiorę się do Łańcuta :D

Edytowane przez Zurich dnia 03-08-2010 12:03

Dodane przez Ryland dnia 03-08-2010 13:15
#90

A nawet bliżej, bo do Kraczkowej, a to pomiędzy rzeszowem a łańcutem;p
Jak chcesz to możemy się w rzeszowie kiedyś spotkać.

Dodane przez Hiszpan dnia 03-08-2010 14:04
#91

fantomas123456 napisał/a:
Hm, pięknie, Rylandzik ja bym jeszcze pomalował przedni błotnik na kolor baku, może wstawił jakiś ornamencik.;)


Niech go 'bozia' strzeże od takich 'pomyslików' jak 'ornamencik'.

Dodane przez Ryland dnia 04-08-2010 12:52
#92

Tak jak pisze Hiszpan, żadne pierdółki i ozdóbki typu ornamenciki, fanfary itp.i nie znajdą się na tej maszynie. I tak żałuję że dałem naklejki na bak.

Edytowane przez Ryland dnia 04-08-2010 12:53

Dodane przez Toman94 dnia 05-08-2010 02:27
#93

Ryland! Teraz moto duzo lepiej wyglada na tej oponce:)

Dodane przez PeeTER dnia 05-08-2010 09:17
#94

Jaki rozmiar masz teraz tej opony ?

Dodane przez kuba dnia 15-08-2010 12:10
#95

Jak ty zrobiłeś te pochylenie główki???

Dodane przez Ryland dnia 19-08-2010 19:27
#96

Jak na razie jest to co widać na zdjęciu. Za kilka dni dodam dużą ilość zdjęć i może coś ekstra ale o tym nie dzisiaj.
Wszystkie spawy są szpachlowane, i doszły amortyzatory. Dzisiaj zrobiłem i przyspawałem mocowania. Są idealne i dodatkowo mają regulację twardości co daje duży komfort.

Oponka z tyłu to 120/70.

Co do pochylania główki to motocykl został całkowicie rozebrany. Osłony pod którymi kryje się wiązka regulator i cewka zostały odcięte. Potem pod szlifierkę poszły dwie dolne rurki. Zostały całkowicie odcięte. Następnie została delikatnie podcięta górna rura na której siedzi bak, a główka wyprostowana (oryginalnie jest trochę krzywo) i pochylona. Pomiędzy główkę a dwie dolne rurki wspawałem klina. Następnie przyspawałem porządnie górną i ogólnie obspawałem wszystko dookoła.

Edytowane przez Ryland dnia 15-02-2012 21:05

Dodane przez mati429 dnia 19-08-2010 20:47
#97

Słabo wyobrażam sobie tylny błotnik :(

Dodane przez eDameXxX dnia 19-08-2010 21:53
#98

Jak się sprawują te amorki, pod takim kątem?

Dodane przez Ryland dnia 19-08-2010 23:16
#99

Idealnie. Na najmniejszej twardości jest mięciutko że aż miło, jak ustawie na najtwardsze to można spokojnie śmigać we 2 osoby. Kuzyn, którego masa to około 90kg siadł, i było bardzo dobrze.

Dodane przez Hiszpan dnia 20-08-2010 01:01
#100

Chciałbym mieć taką szeroka felgę;] Bo niestety na profilu 70 to najwyżej mi 110 wejdzie...;/

Dodane przez MISQ dnia 20-08-2010 07:42
#101

To ta opona co mi o niej mówiłeś?? xd Rzeczywiście... "inna" XD

Dodane przez Ryland dnia 23-08-2010 21:18
#102

Tak to ta! xD
Na razie rama w kilku miejscach ma zaszpachlowane spawy i jest pomalowana podkładem. Maszyna wygląda może nieco dziwnie z szarą ramą i niebieskimi błotnikami, bakiem i wahaczem ale nie miałem wyboru. Kuzyn, który ma mi kupić farb na razie tego nie zrobi bo maszyna do mieszania się popsuła.

Dodane przez kulik10 dnia 23-08-2010 23:03
#103

Ja bym jeszcze dał podnóżki trochę dalej, aby nogi nie były ugięte pod kątem 90 stopni.

Dodane przez gercin dnia 24-08-2010 01:28
#104

maszyna sie posula niech recznie miesza :D u nas w sklepie z lakierami klada puszke na wage i leja po trochu oczywiscie komputer odlicza ile czego do czego :)

Dodane przez Ryland dnia 25-09-2010 10:14
#105

Przewody od przełączników ukryłem wewnątrz kierownicy. Zmieniłem manetki, kupiłem kilka pierdół typu klakson, czujnik stopu, łańcuch itp. Większość spawów została już wyszlifowana i zaszpachlowana. Rama ma już pierwszą warstwę lakieru.
Zespawałem też porządne (i mam nadzieje że mocne) stelaże do sakw. Przy tych sakwach dobry stelaż jest ważny ponieważ strasznie łatwo się deformują.

Na razie tylko tyle, w najbliższym czasie dodam więcej:

images36.fotosik.pl/203/5a2ae14229aa6aa4med.jpg

images44.fotosik.pl/316/482ffc428fc89ecfmed.jpg

images45.fotosik.pl/346/633780e2027f7a90med.jpg

images44.fotosik.pl/316/8a0095b86d6a6975med.jpg

Edytowane przez Ryland dnia 25-09-2010 10:16

Dodane przez PeeTER dnia 25-09-2010 10:59
#106

Zapowiada sie ciekawie ;)

Dodane przez eDameXxX dnia 25-09-2010 23:02
#107

Niezły patent z tymi kablami. Pewnie trochę Ci zajęło ich przekładanie.

Dodane przez Ryland dnia 25-09-2010 23:05
#108

Oj tak, nawet dłużej niż trochę, tak w ogóle to musiałem wszystkie wymienić na nieco dłuższe, a to dodatkowa praca (lutowanie itp).




Powoli zbliża się koniec. W przyszłym tygodniu planuje go złożyć do końca i jechać na przegląd. Będą też pomalowane błotniki i bak jeśli tylko pogoda dopisze. Na razie rozbieram amortyzatory i zdejmuję szklanki (nie ma dla nich miejsca), a całą resztę oczyszczam z rudej. Jak będą pasowały to kumpel może mi sprzeda twardsze sprężynki.

Na zachętę jedno zdjęcie, może nie najlepsze ale coś widać:

images37.fotosik.pl/325/360f9bda5bfc9942med.jpg



Jeżeli ktoś będzie zainteresowany to zaraz po przeglądzie motor będzie wystawiony na sprzedaż. Cena 3000zł do negocjacji (jeżeli cena będzie dobra to dołożę kilka gratisów).

Edytowane przez Ryland dnia 02-10-2010 14:33

Dodane przez Makaveli_94 dnia 02-10-2010 15:42
#109

Widzę, że ostatnio dużo ludzi z forum pozbywa się swoich chopperów... Szkoda, że sprzedajesz bo ten jest wyjątkowy i widać, że ciężko przy nim sie napracowałeś... A tak z ciekawości przesiadasz sie na cos innego, czy konczysz z motocyklami?

Dodane przez Ryland dnia 02-10-2010 16:08
#110

Przesiadam się na coś większego:) Jak tylko sprzedam ten to kupuję inny, mam nadzieję że w przeciągu najbliższego miesiąca się to stanie.
Skończenie z motocyklami nie wchodzi w grę, już nawet plany na przyszłość mam z tym powiązane, ale nie o tym tu pisać.

Dodane przez jaro247 dnia 02-10-2010 16:20
#111

To fakt chopper'ek wyjatkowy, i szkoda, że się pozbywasz ale wiadomo z biegiem czasu trzeba mysleć o czymś większym. ;) A można wiedzieć na co się przesiadasz? Mam nadzieje, że pozostajesz przy chopperach. ;)

Dodane przez Ryland dnia 02-10-2010 16:57
#112

Prawdopodobnie Honda CB 750 four (lub mniejsza pojemność tego modelu) lub Suzuki GS 400/550 (co się trafi). Myślę też nad streetem ale to pewnie w przyszłości kiedy już będę doświadczony z większymi maszynami.

Edytowane przez Ryland dnia 02-10-2010 16:58

Dodane przez Ryland dnia 03-10-2010 09:13
#113

Zobaczymy co będzie jak wystawie, po za tym jestem przygotowany do negocjacji.

Dodane przez Janek09 dnia 03-10-2010 09:24
#114

Nie wiem czy ktoś już coś o tym mówił, ale gdzie się podziała nóżka zmiany biegu??

Edytowane przez Janek09 dnia 03-10-2010 10:00

Dodane przez Ryland dnia 03-10-2010 11:28
#115

Nie rozumiem o co Ci chodzi? Jest tam gdzie była, tylko jeszcze nie założona.

Dodane przez Toman94 dnia 03-10-2010 12:20
#116

Ryland a nie myślałeś o wysunięciu podnóżków? Razem z opcjami?(biegi,hamulec)

Dodane przez Ryland dnia 03-10-2010 13:54
#117

Nie mam na to już czasu, chcę go szybko sprzedać.

Dodane przez Zurich dnia 03-10-2010 21:47
#118

Kolejne moto idzie pod młotek. I dobrze :) Czas na coś sensownego. Jak kupisz coś większego to zapraszam na Podkarpackie2oo.pl ;)
Do zobaczenia na trasie :)

Dodane przez Ryland dnia 02-11-2010 22:19
#119

Jako że powoli zbliżam się do końca (czekam już tylko na lakiernika, lakier kupiony) dodam troszkę więcej zdjęć i opisów.

img41.imageshack.us/img41/7676/92548515.jpg
Maszyna jeszcze u poprzedniego właściciela

img183.imageshack.us/img183/1632/77988424.jpg
Przerobiona sztyca z półką

img87.imageshack.us/img87/5079/pict0001qo.jpg
Nowe dłuższe i masywniejsze lagi

img64.imageshack.us/img64/6352/pict0002us.jpg
img840.imageshack.us/img840/7207/pict0004jr.jpg
Rozbieranie mocniejszych amorków w celu zdjęcia szklanek i wyczyszczenia całości

img222.imageshack.us/img222/9689/pict0016to.jpg
Nowe koła

img840.imageshack.us/img840/4831/pict0080uo.jpg
Po założeniu większych kół, i zmianie przedniego zawieszenia

img203.imageshack.us/img203/508/pict0116l.jpg
Pochylanie główki ramy

img294.imageshack.us/img294/776/pict0122q.jpg
Spawanie osłon

img204.imageshack.us/img204/7021/pict0120g.jpg
img89.imageshack.us/img89/4567/pict0134o.jpg
img130.imageshack.us/img130/6449/pict0135e.jpg
szlifowanie spawów

img401.imageshack.us/img401/2159/pict0049l.jpg
img51.imageshack.us/img51/2989/pict0056y.jpg
Pora na szpachlę

img44.imageshack.us/img44/4294/pict0088a.jpg
img191.imageshack.us/img191/8648/pict0092fo.jpg
img155.imageshack.us/img155/6876/pict0094l.jpg
img207.imageshack.us/img207/3086/pict0096o.jpg
Przeróbka mocowań silnika

img695.imageshack.us/img695/48/pict0132ab.jpg
Usuwanie oryginalnych mocowań amortyzatorów

img185.imageshack.us/img185/9876/pict0052g.jpg
img26.imageshack.us/img26/408/pict0051b.jpg
Nowe mocowania

img708.imageshack.us/img708/5131/97022521.jpg
img191.imageshack.us/img191/9922/ct0004.jpg
Trochę szpachli i wahacz po malowaniu

img183.imageshack.us/img183/4209/0003en.jpg
Pomalowana rama

img213.imageshack.us/img213/8395/pict0020m.jpg
Silnik 125ccm

No i składanie w całość:
img828.imageshack.us/img828/3636/pict0011d.jpg
img812.imageshack.us/img812/4284/pict0017rb.jpg
img827.imageshack.us/img827/8579/pict0012f.jpg
img249.imageshack.us/img249/4017/pict0028h.jpg
img183.imageshack.us/img183/3907/pict0030p.jpg
img52.imageshack.us/img52/6420/pict0036l.jpg


Na razie tyle, zdjęć jest o wiele więcej, ale umieszczanie wszystkiego tutaj jest niepraktyczne.

Edytowane przez Ryland dnia 02-11-2010 22:26

Dodane przez eDameXxX dnia 02-11-2010 22:42
#120

Bomba... czekam na więcej zdjęć z finału :xhappyorange:

Dodane przez Ryland dnia 02-11-2010 22:46
#121

Finał w sumie już jest bo motor jest złożony i nim jeżdżę czasami, już tylko pomalować błotniki i bak.

Dodane przez LukMoto dnia 03-11-2010 07:19
#122

no to jakbyś mógł to zdj. :)
najlepiej żeby chociaż 1 było z boku żeby całego widzieć
bo chcę te pochylenie głowki zobaczyc ale już w złożonym :)

Dodane przez Bogas dnia 03-11-2010 08:30
#123

Mocowanie zmieniane specjalnie pod 125cc?Czy po prostu więcej by nie wytrzymały?

Dodane przez Ryland dnia 03-11-2010 08:55
#124

NA 5 stronie masz zdjęcia złożonego z pochyloną główką:

a.imageshack.us/img514/5456/pict0054rv.jpg

Mocowania przerabiałem z myślą o silniku i zlikwidowaniu drgań.

Dodane przez LukMoto dnia 03-11-2010 15:36
#125

Ryland
szacun... naprawdę extra zrobiony king może kiedyś też pochylę główkę ramy :) naprawdę extra wyszedł a powiedz czy teraz jak są pochylone to mniej wchodzą amory czy coś ?
a i jeszcze szprychy przód tył też muszę zrobić

Edytowane przez LukMoto dnia 03-11-2010 15:38

Dodane przez Kubix dnia 03-11-2010 16:21
#126

Ryland czy mógłbym wiedzieć jakiej wielkości jest przednia felga ? Czy musiałeś jakoś przerabiać mocowania przedniego błotnika ?

Dodane przez Ryland dnia 03-11-2010 20:39
#127

Amorki wciąż są pod złym kątem, następnym razem policzę siłę jaka działa na daną część.
Kółko 18" mocowanie błotnika wykonane z włókna szklanego (na goleniach nie ma mocowań jak w simsonach).

Dodane przez damian0939 dnia 04-11-2010 16:15
#128

a jeśli możesz to powiedz od czego masz te koła lagi?

Dodane przez Ryland dnia 04-11-2010 16:47
#129

Nie mogę, ale pocieszę Cię że i tak do niczego by Ci się to nie przydało. Nic nie weszło bez przeróbek.

Dodane przez damian0939 dnia 04-11-2010 21:59
#130

lagi jak lagi ale powiedz choćby od czego masz tylne koło?? ;D

Dodane przez Ryland dnia 04-11-2010 23:21
#131

Niestety ale nie powiem;)

Dodane przez patryczekk344 dnia 05-11-2010 10:00
#132

No koło to na pewno jest od jakiegoś motoru jak byś chciał wiedzieć ;DD

Dodane przez damian0939 dnia 05-11-2010 21:28
#133

a ja myślałem że dziadkowi od wózka zakosił....

Dodane przez patryczekk344 dnia 06-11-2010 10:32
#134

Głupie pytanie głupia odpowiedz proste.. Nie chce powiedzieć to nie

Dodane przez damian0939 dnia 06-11-2010 10:39
#135

Taa, niech se to koło pod poduszkę wsadzi, bo ktoś zobaczy skąd je ma....

Koleś dla mnie jesteś czysty debil. Myślisz że wsiądziesz na gotowe? Że każdy Ci poda rozmiary co trzeba przerobić? gdzie kupić? Żeby Ci ułatwić robotę? Powiedzieć z czego koło żebyś się nie męczył z doborem? TO SIĘ MYLISZ ŻE DOSTANIESZ WSZYSTKO NA TACY. Nie każdy po to kupuje części i przerabia/dopasowuje żebyś dostał wszystko pod pysk. Jego sprawa,jego koło,jego czas szukania i przerabiania.Mówi NIE to NIE i tyle.
Toman94

Edytowane przez Toman94 dnia 06-11-2010 15:13

Dodane przez Hiszpan dnia 06-11-2010 18:10
#136

Marauder, intruder. Nie pamitam dokładnie, chyba marauder, ale było na eaglets.xorg.pl, teraz juz nie ma;]

Dodane przez Ryland dnia 06-11-2010 20:27
#137

Tego nie wiedzą nawet najstarsi Indianie;)

Edytowane przez Ryland dnia 06-11-2010 20:28

Dodane przez Hiszpan dnia 06-11-2010 20:33
#138

Mówcie na mnie śmierdzący wydechu, bo chyba wiem:P

Dodane przez mati429 dnia 07-11-2010 11:06
#139

Ryland napisał/a:
Tego nie wiedzą nawet najstarsi Indianie;)


Ja wiem od czego masz , mam to same kółko ,ale po co mam mówić ?
Niech sami się pomęczą : D

Edytowane przez mati429 dnia 07-11-2010 16:43

Dodane przez Ryland dnia 07-11-2010 13:15
#140

Chyba większość forumowiczów wie od czego masz felgę, w moim przypadku tak nie jest, może Twoje przekonanie o tym że mamy to samo jest niesłuszne.

Dodane przez mati429 dnia 07-11-2010 15:47
#141

Tu Cię zaskoczę ,ponieważ nikt nie wie ,nie jestem klepa :)
A tak to spoko motor masz ,tylko szkoda że jest mały ,bo ja zmieniłem koło ,żeby był większy ,ale gusta...

Edytowane przez mati429 dnia 07-11-2010 16:43

Dodane przez Ryland dnia 03-02-2011 18:12
#142

Skończyłem licznik:
images49.fotosik.pl/592/96ccd1d2923c2323gen.jpg

images37.fotosik.pl/548/a7863b6666efbbedgen.jpg

images46.fotosik.pl/555/8b8da3bbbf9c89fcgen.jpg

images35.fotosik.pl/409/19b36cceefd4dc08gen.jpg

images37.fotosik.pl/548/37001ccb106ce1edgen.jpg

images38.fotosik.pl/586/b1b88eb8460f5d34gen.jpg

images41.fotosik.pl/587/895938f13ba37420gen.jpg

Troszkę krzywo wyciąłem szkiełko ale i tak tam będzie jeszcze jakaś uszczelka więc nie mam co się martwić...
Dodatkowo zrobiłem światła awaryjne włączane za pomocą przycisku elektrycznego startera (jedno wciśnięcie=włączenie, ponowne wciśnięcie=wyłączenie). Wykonałem też nowe mocowanie lamp, ponieważ były trochę za nisko. W lampach umieściłem po 3 dioday LED białe (zimne o jasności 20k mcd) które robią za światła postojowe.
Przerobiłem różwnież dźwignię zmiany biegów. Wywaliłem przeguby które się do niczego nie nadają, odpowidnio podocinałem i.. świetny efekt, nic się nie trzęsie.
Ciągle czekam na błotniki i bak...

Edytowane przez Ryland dnia 03-02-2011 18:21

Dodane przez mati429 dnia 03-02-2011 18:20
#143

Z jakiego roweru zakosiłeś ?

Dodane przez Ryland dnia 03-02-2011 18:21
#144

Jeśli chodzi Ci o licznik to jest to najzwyklejszy licznik rowerowy ze sklepu, który przerobiłem i wsadziłem do obudowy.

Edytowane przez Ryland dnia 03-02-2011 18:22

Dodane przez mati429 dnia 03-02-2011 18:51
#145

Wiem ,że rowerowy ,dla tego sobie zażartowałem ,a obudowa też od lampki rowerowe ?
Ogólnie to spoko ,większość się nie pozna i będziesz miał pytania jak robiłeś itp.

Dodane przez Zurich dnia 05-02-2011 11:07
#146

Ładnie jedziesz z tematem.
Ta czarna ścianka tak zostanie? bo trochę psuje całość. No i co z prędkością, nie będzie źle pokazywał?

Dodane przez Ryland dnia 05-02-2011 11:24
#147

Tak zostanie, spcjalnie tak jest zrobione, alby światło diód które podświetlają licznik, nie świeciło w innych miejscach. Prędkość pokazuje bardzo dobrze, był kalibrowany przy liczniku z DNA (elektroniczny).

Bak i błotniki już polakierowane, zdjęć narazie nie dodam bo jeszcze schną u kumpla.

EDIT
Jednak mam już pomalowane części w domu, są pewne niedoskonałości ale polerowanie powinno wszystko załatwić.

images41.fotosik.pl/593/559643244a32a09dgen.jpg

images43.fotosik.pl/599/50f6ab164fa2ec9cgen.jpg

images38.fotosik.pl/591/68091b58a2789585gen.jpg

images49.fotosik.pl/598/38f97a799252d9c9gen.jpg

images45.fotosik.pl/600/12bacf65c89143dbgen.jpg

images49.fotosik.pl/598/2bc6928898e7ff4dgen.jpg

images37.fotosik.pl/554/a046d511473f8ec9gen.jpg

Edytowane przez Ryland dnia 05-02-2011 13:06

Dodane przez Makaveli_94 dnia 05-02-2011 13:26
#148

SUPER!! Fajny kolorek ;) Czekam na fotki poskładanego chopper'a.

Edytowane przez Makaveli_94 dnia 05-02-2011 13:27

Dodane przez osalaczek dnia 05-02-2011 13:31
#149

Oo :D Bardzo Łanie :D
Ja Już Niedługo Obieram Od lakiernika :D

Dodane przez mati429 dnia 05-02-2011 14:18
#150

Bardzo ładny kolor ,będziesz obklejał rantą chromowaną ?

Edytowane przez mati429 dnia 05-02-2011 14:18

Dodane przez domin dnia 05-02-2011 15:08
#151

fajny lakier.
Czy to jest taki co pod słońcem i zależy pod jakim katem się patrzy to zmienia kolor??

Dodane przez Ryland dnia 05-02-2011 18:17
#152

W zależności od owietlenia każdy może go interpretować inaczej.
Już niczym nie będę oklejał ani nic dodawał, już parwie wszystko dopięte na ostatni guzik więc pora się go pozbyć

Edytowane przez Ryland dnia 05-02-2011 18:17

Dodane przez mati429 dnia 05-02-2011 18:20
#153

Myślałem ,że zostawiasz bo robisz od podstaw ,poprawiasz po chińczykach itp. ale twój wybór ,pewno mocy brakuje :P

Dodane przez Ryland dnia 05-02-2011 18:41
#154

Pora się przesiąśc na coś pożadnego tym bardziej jeżli można jeździć legalnie, z odpowiednimi dokumentami.

Dodane przez PeeTER dnia 06-02-2011 09:54
#155

Jeden z fajniejszych kingów opuści forum, no ale znowu wiecznie jeździł nim nie będziesz :)

Dodane przez Zurich dnia 06-02-2011 19:30
#156

Czemu tak rozpaczacie? Zobaczycie że jak wam przyjdzie 18 i prawko to będziecie mieli kinga w....

A jakbyś to czarną plexi (to z plexi jest zrobione?:P ) pomalował np. w kolor baku? To chyba nie będzie przepuszczało światła? I jakiego koloru diody tam wsadziłeś?


Ahh żałuję że nie było okazji do spotu.... :zniesmaczony:

Dodane przez eDameXxX dnia 06-02-2011 19:40
#157

Zurich napisał/a:
Czemu tak rozpaczacie? Zobaczycie że jak wam przyjdzie 18 i prawko to będziecie mieli kinga w....

Dokładnie, sam jestem właśnie w trakcie kursu na B i o Kingu już praktycznie zapomniałem... stoi sobie w stodole :P.

Dodane przez kamil_gs dnia 06-02-2011 19:47
#158

no ja też tak traktuje łosia (tylko że ja za 2 lata 18,). później kupie jakiś porządny motocykl jeśli fundusze pozwolą a łosia sprzedam(jak sie uda). zapewne większość z was tak samo zrobi lub zrobiła.

dlatego nie wiem dlaczego piszecie że szkoda że go sprzedaje, jak wam tak szkoda do kupcie go od niego i nie będziecie pisali ciągle szkoda szkoda

Edytowane przez kamil_gs dnia 06-02-2011 19:48

Dodane przez dawidxt50q dnia 06-02-2011 20:11
#159

Ja wam powiem tyle, do 18 wielu z was ma jeszcze kilka lat i teraz mówią że kupie sobie "porządny" motor a w przeciągu tych kilu lat wiele się zmieni. Zrobicie prawko kupicie auto ( może motor) potem będzie mniej czasu na jeżdżenie, motor bedzie stał, odpalany bedzie tylko w wolnych chwilach.
Wiadoma rzecz ktoś na pewno bedzie miał motór ale większość nie bedzie miał czasu aby kontynuować pasje.
Pozdrawiam :)

Dodane przez Ryland dnia 06-02-2011 20:27
#160

Mam nadzieję że będzie służył nowemu właścicielowi.

Co do plexi, niestety ale nie mam już bazy którą malowałem części. Tak jest według mnie dobrze. Podświetlenie na biało, bo tak jest najlepsza widoczność.

Dzisiaj skończyłem robić mocowania przedniego błotnika (ponieważ na goleniach nie ma żadnych mocowań). Wykonałem je z blachy nierdzewnej, jutro jak mi się zechce skończę je polerować i dodam zdjęcia.

EDIT
Kupiłem nowy klosz tylnej lampy, ale wciąż męcze się z dopasowaniem mocowań przedniego błotnika. Wbrew pozorom ich wykonanie i dopasowanie to bardzo czasochłonne zajęcie.
Na poniższym zdjęciu również stelaże do sakw, jeszcze nie pomalowane, ale to nie problem.

images40.fotosik.pl/589/1becbc2bc2c5f626gen.jpg

Przepraszam za bałagan w garażu, co do motoru jest trochę brudny (lampa w aparacie wyolbrzymia brud), wciąż brakuje mocowań kierunków jak i samych kierunkowskazów, tablicy rej. sakw i paru innych drobiazgów.

images47.fotosik.pl/608/27fad8401342c87agen.jpg

Edytowane przez Ryland dnia 07-02-2011 22:09

Dodane przez Makaveli_94 dnia 07-02-2011 22:21
#161

Mi by było szkoda go sprzedać :P Widać, że dużo godzin przy nim spędziłeś, no ale efekt był tego wart :happyorange:

Dodane przez PeeTER dnia 07-02-2011 22:29
#162

Na ile go sobie cenisz, jeśli można wiedzieć ? (wspominałeś coś, ale już nie pamiętam :P)

Dodane przez Ryland dnia 07-02-2011 22:33
#163

3000zł do sporej negocjacji, lub 2700 do małej negozjacji, sam wydedukuj ile to może mniej więcej być;)

Dodane przez patryczekk344 dnia 07-02-2011 22:49
#164

Teraz to taki wielki się wydaje. Ale ładny ładny nie powiem że nie;)
Ja tak samo zrobiłem prawko i i łosiu zapomniałem (ostatnio 2 dni jeździłem na przystanek bo nie chciało mi się auta wyprowadzać) i zapewne większość osób tak zrobi po 18 ;)

Dodane przez Zacek dnia 07-02-2011 23:00
#165

Chopper wygląda super. Gdyby mój łoś tak wyglądał to może jeszcze nie sprzedawałbym go :)

Dodane przez Ryland dnia 07-02-2011 23:01
#166

Uwierz mi sprzedałbyś, nawet gdyby był jeszcze lepszy. Kiedy ma się stosowne uprawnienia, poglądy się zmieniają.

Dodane przez Zacek dnia 07-02-2011 23:29
#167

Mam juz prawko ale i tak wolałbym jeździć motocyklem ;) Tylko czekam aż będe mógł sobie coś wiekszego kupić.

Dodane przez Ryland dnia 07-02-2011 23:39
#168

Tak to rozumiem, chodziło mi bardziej o to że do głowy przychodzi myśl o pozbyciu się tego sprzetu i zakupie innego.

Dodane przez Jacek dnia 07-02-2011 23:42
#169

Szczerze mówiąc to gdybym miał tyle kasy to bym od razu kupił tego kinga :)-wspaniały jest.

Dodane przez Spoksik dnia 08-02-2011 00:38
#170

Ja mimo ze mam prawko i teraz bede robil na A nie pozbede sie kinga:) jestem sentymentalny, przywiązuje sie do rzeczy.
A masz juz cos na oku jak sprzedaz kinga?

Dodane przez Ryland dnia 08-02-2011 00:55
#171

Szukam, ciągle szukam, skupiam się głównie na kilku modelach ale nic nie będe mówił, bo i tak nigdy nic nie wiadomo...

Dodane przez Spoksik dnia 08-02-2011 11:39
#172

Najpierw trzeba sprzedać łoska:)

Dodane przez Luki96 dnia 08-02-2011 17:43
#173


Ryland powiem ci szczerze ze to jest najładniejszy i najlepszy łos jakiego widziałem i chetnie bym go odkupił jak bym miał tyle kasy :D

Dodane przez Ryland dnia 08-02-2011 21:48
#174

Dziękuje za miłe komentarze.

Ciąle brakuje mi czasu dlatego nie wiele zdązam zrobić kiedy wrócę do domu.
Dzisiaj skończyłem mocowania przedniego błotnika, są jeszcze nie wypolerowane. Przysporzyły mi one sporych kłopotów i pochłonęły trochę czasu. Niestety ale w inny sposób nie da się ich wykonań, już teraz wiem że będą szpeciły swoim wyglądem, no ale trudno... Otworki są może trochę zniekształcone, ale i tak ich nie będzie widać.

Założyłem też do końca tylni błotnik, sisi bar, kierunkowskazy, podłączyłem przewody i przykręciłem siedzenie kierowcy oraz stelaże do sakw.

Poniżej zdjęcia mocowań:

images49.fotosik.pl/609/697b26a0e5ebac29gen.jpg

images49.fotosik.pl/609/fce38cd181fdd4e7gen.jpg


EDIT

Jutro będzie mała niespodzianka.

EDIT

Tak jak obiecałem. Poniżej film (nie pokaz slajdów) pokazujący składnie motocykla:

YouTube Video

http://www.youtub...ckGzj8oSp4

Edytowane przez Ryland dnia 10-02-2011 14:59

Dodane przez cender dnia 10-02-2011 15:48
#175

Świetny film :)

Dodane przez Kubix dnia 10-02-2011 15:57
#176

Naprawdę Ryland jestem pod wrażeniem. Dobry film, a jeszcze lepszy motor. Szkoda tylko, że go sprzedajesz, ale rozumiem dlaczego ;)
Widzę, że dla Ciebie złożenie motoru od podstaw to jeden dzień roboty : P
Oby służył jak najdłużej :)

Dodane przez Ryland dnia 10-02-2011 16:26
#177

Tutaj jeszcze 3 zdjęcia zrobione dzisiaj:

images46.fotosik.pl/577/95163762a41b22bcgen.jpg

images50.fotosik.pl/616/0cc24f62f24c5b8dgen.jpg

images43.fotosik.pl/615/2c89973d6b65b367gen.jpg

Dodane przez jaro247 dnia 10-02-2011 16:30
#178

Piekny motorek.Cacuszko.Nie powiedział bym, że to King.

Edytowane przez jaro247 dnia 10-02-2011 16:31

Dodane przez eDameXxX dnia 10-02-2011 17:17
#179

Bardzo ładnie forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/thumb.gif

Teraz dla porównania postawić obok Twojego, zwykłego, standardowego Kinga.

Dodane przez Ryland dnia 14-02-2011 18:25
#180

Wczoraj troszkę wyczyściłem mocowania błotnika które sam wykonałem. W ogóle nie jestem z nich zadowolony ale to już szczegół. Całość zabezpieczona lekierem bezbarwnym.

images45.fotosik.pl/630/1ab9025694910937gen.jpg

Dodane przez pawelka23 dnia 14-02-2011 21:46
#181

Efekt psuje za długi, odstający przewód przedniego hebla, poza tym to najładniejszy "king" jakiego widziałem :)

Dodane przez Ryland dnia 14-02-2011 22:12
#182

Jeśli chodzi Ci o przewód hamulcowy, to odstaje tylko na tych zdjęciach, kiedy je robiłem nie był jeszcze schowany, normalnie ładnie przylega do lagi a potem chowa się za przednimi lampami.

Dziękuje za miłe słowa.

Dodane przez matrix dnia 15-02-2011 07:24
#183

super!!

Dodane przez Ryland dnia 19-02-2011 21:07
#184

Kierunki i tablica powędrowały pod lampe (tablica ze względu podświetlenia, a kierunkowskazy ze względu na sakwy). Dziaj zobaczyłem jak krzywo są sakwy, jutro postaram się temu zaradzić.
Kierunki i tablica też są jeszcze trochę krzywko, ale to kwestia ustawienia. Mocowania jutro pomaluje na czarno.

images41.fotosik.pl/638/8374904eeaa4a9e6gen.jpg

images43.fotosik.pl/644/8367c8f76ea948dbgen.jpg

Dodane przez marcin113 dnia 19-02-2011 22:49
#185

Nie no teraz ten "king" o ile jeszcze tak go można nazwać jest warty 2 razy tyle co nowe teraz produkowane.
Już teraz zazdroszczę nowemu właścicielowi takiej maszyny.

Dodane przez Kubix dnia 20-02-2011 00:30
#186

marcin może i dwa razy tyle, ale ryland chce coś ok. 3000zł do neg. :< A z pewnością dostałby więcej...

Ogólnie motor pięknie Ci wyszedł ;) Masz jakieś zdjęcia zamontowanego przedniego błotnika ?

Dodane przez Ryland dnia 07-03-2011 20:07
#187

Mocowania które wykonałem tak szpecą cały motocykl, że postanowiłem iż nie będą założone. Wiedziałem jednak, ze w simsonie również na goleniach nie ma mocowań, ale kiedyś mierzyłem goleń simsona i miała o wiele mniejsza średnicę niż moja, wiec porzuciłem pomysł zaadaptowania mocowań od tego motoroweru.
Jednak ostatnio nie mając już pomysłów na mocowanie poszedłem do sklepu i kupiłem jeden taki uchwyt. Troszkę spiłowałem i ku mojemu zaskoczeniu udało się. Wygląda w miarę dobrze, jutro kupię jeszcze drugie i przerobię.

Pomalowałem i wyrównałem mocowania tablicy i kierunków, licznik jest już całkowicie gotowy, wszystkie przewody wyprowadzone, odpowiednio zakończone i zaizolowane.
Przewody kierunkowskazów tylnych estetycznie zaizolowane.

Edytowane przez Ryland dnia 07-03-2011 20:08

Dodane przez pawelka23 dnia 07-03-2011 20:24
#188

Ryland mam do ciebie pytanko, widzę że też miałeś problem przy zakładaniu dłuższych tylnych amorkow z haczącym wahaczem o tłumik, powiedz mi czy przerabiałeś coś jeszcze oprócz innych mocowań ? Ja mam ten sam problem, mam swój pomysł na to ale chciałbym wiedziec jak Ty to zrobiłeś.

Dodane przez Ryland dnia 08-03-2011 00:07
#189

Nie wiem dlaczego twierdzisz, że wahacz haczył mi o tłumik ale mniejsza z tym... Mam całkiem nowe mocowania, przesunięte w tył względem oryginalnych. Nic mi nie haczyło itd.

Dodane przez pawelka23 dnia 08-03-2011 13:48
#190

Na powyższych zdjęciach widać ze tłumik stoi na drodze wahaczowi, ale jak wszystko miałeś ok to mniejsza z tym.

Dodane przez Ryland dnia 13-03-2011 15:56
#191

Mocowania są idealne, już na prawdę bardzo niewiele zostało do zrobienia, dosłownie kilka.

images46.fotosik.pl/674/5e02136f9496ec2a.jpg

images40.fotosik.pl/694/fb2f09c6ceef787cgen.jpg

Edytowane przez Ryland dnia 13-03-2011 15:56

Dodane przez damspi dnia 13-03-2011 16:44
#192

Fajnie ci wyszedł ten motor ;] jeszcze pamiętam jak te światła do przodu przymierzałeś dawno temu

Dodane przez Ryland dnia 17-03-2011 23:42
#193

Koniec, definitywnie. Wszystko już poskładane i podokręcane. Jutro wrzucę link do filmu, a raczej pokazu slajdów z przebiegu całej budowy (obecnie ładuje się na youtuba).

Pogoda na razie nie dopisuje ale jak tylko zrobi się ciepło to wrzucę też porządny film, który będzie nagrywany kamerą specjalnie na potrzeby aukcji, więc myślę że będzie dosyć dokładnie wszystko ukazywał.

EDIT

Tak jak pisałem, poniżej link do filmu.

YouTube Video

Edytowane przez Ryland dnia 18-03-2011 06:53

Dodane przez Kubix dnia 18-03-2011 15:40
#194

Czy mi się wydaję, czy stożek który masz założony to polini airbox?
Ogólnie moto wyszło b.ładnie ;) Tylko pozazdrościć ; D

Dodane przez kamil_gs dnia 18-03-2011 16:18
#195

Pozazdrościć to temu kto kupi tego łosia :happy:

Dodane przez Ryland dnia 18-03-2011 17:08
#196

Nie mam pojęcia co to za stożek, ogólnie nie lubię tego typu filtrów, ale skoro już go miałem, to nie zmieniałem.

Dodane przez Terens2 dnia 18-03-2011 17:48
#197

No mi sie bardzo podoba. A dało by sie go pooglądać na żywo u Ciebie? Mieszkam w okolicach Rzeszowa do Kraczkowej mam niedużo km moglibyśmy sie spiknąć na jakiegoś browca.Co ty na to?

Dodane przez Ryland dnia 18-03-2011 18:51
#198

Jeśli chcesz to nie ma problemu.
W tą niedzielę jeżeli pogoda dopisze pojawię się na giełdzie na Załężu, więc będziesz go mógł tam zobaczyć.

Dodane przez Spoksik dnia 18-03-2011 18:54
#199

A tak ogolnie ile chcesz za ten motor?

Dodane przez PeeTER dnia 18-03-2011 18:58
#200

To co mi się podoba najbardziej to jakość wykonania :)
Dobra robota :) Powodzenia w sprzedaży.

Dodane przez Terens2 dnia 18-03-2011 20:02
#201

Słyszałem , że w tą niedzielę ma padać na podkarpaciu. Też ciekawi mnie cena za tego CHOPERA:P:P

Dodane przez hubertus277 dnia 18-03-2011 21:49
#202

Jakość wykonania profesjonalna ale jaka cena .?:cool:

Dodane przez Ryland dnia 18-03-2011 22:21
#203

Niestety też mi się obiło o uszy, że w sobotę i niedzielę ma padać, ale liczę na to, że przynajmniej do godz 10 będzie dobra pogoda.

Cena to 3000zł do negocjacji, do tego dodaję oponę, stary licznik, półki, oryginalną uszkodzoną felgę, przewód hamulcowy, nową dźwignię zmiany biegów i kopnik (oryginalne które otrzymałem razem z silnikiem) i ew. kask oraz parę innych drobiazgów.

Edytowane przez Ryland dnia 18-03-2011 22:21

Dodane przez kamil_gs dnia 19-03-2011 09:10
#204

wow, jaka cena(dobra oczywiście),

Dodane przez eDameXxX dnia 19-03-2011 12:15
#205

Szczerze gratuluję ukończenia motoru. Przyszły właściciel na pewno będzie zadowolony.

Dodane przez Ryland dnia 19-03-2011 18:48
#206

Dziękuje.

Przez złą pogodę nie mogę zrobić ani zdjęć ani filmu, a więc i wystawienie na aukcji jest nie możliwe. Mam nadzieję, że jutro chociaż przez chwilkę będzie w miarę ładnie.

Dodane przez holek dnia 19-03-2011 18:48
#207

bez watpienia najlepszy motor na forum. hmm , wiecej chyba nie trzeba komentowac. Te 2 przednie swiatla to po prostu miodzio... Widac ze duzo pracy wlozyles w przerobienie ramy :)

Dodane przez Ryland dnia 22-03-2011 20:22
#208

Link do aukcji: http://allegro.pl...77835.html


Film:
YouTube Video

Dodane przez Kubix dnia 22-03-2011 20:33
#209

Ryland mam takie pytanko.
Ty zmieniałeś lagi na dłuższe, czyli wąż od pompy przedniego hamulca też musiałeś przerabiać. Czy można wiedzieć jak to zrobiłeś ? ; )
Chyba, że wąż był drobry długością..

Dodane przez Ryland dnia 22-03-2011 20:35
#210

Kupiłem dłuższy.

Dodane przez karol208 dnia 22-03-2011 21:59
#211

Fajnie ci wszystko wyszło, przeraża mnie tylko ten kąt nachylenia koła przedniego ale wygląda kozacko.

Moto warte swojej ceny chociaż ciężko będzie namierzyć kupca.

Ja swojego sprzedałem w podobnej cenie chyba 3200.

Powodzenia w sprzedaży i gratulacje dobrego unikalnego projektu.

Dodane przez kacper-k48 dnia 22-03-2011 22:13
#212

Dlaczego kupiłem nowego kinga, a nie Twojego... Szczerze mówiąc odwaliłeś kawał dobrej roboty, motor wygląda zarąbiście i mam nadzieję, że szybko znajdziesz kupca :)

Dodane przez Ryland dnia 22-03-2011 22:13
#213

Jak na razie z główką nic się nie dzieje, jest na prawdę mocno zespawana. Trochę ciężko się skręca ale z czasem można się przyzwyczaić.
Nie liczę na to że sprzedam go za tą kwotę, negocjacja jak najbardziej wskazana.

Oczywiście dziękuje za dobre słowa.

Niestety kupiec zrezygnował, więc wystawiam ponownie http://allegro.pl...96417.html

Edytowane przez Ryland dnia 13-04-2011 19:08

Dodane przez FreeHouse dnia 13-04-2011 20:12
#214

kupię od ciebie te lusterka i oparcie, cena do negocjacji psiz gg

Dodane przez Ryland dnia 13-04-2011 21:34
#215

Nie rozumiem?

Dodane przez szymo_97 dnia 13-04-2011 21:37
#216

Ryland sprzedaje w całości kinga, a nie na części :)

Dodane przez PeeTER dnia 13-04-2011 21:39
#217

kupię od ciebie te lusterka i oparcie, cena do negocjacji psiz gg

jak byś nie zauważył to to nie jest szrot na części...
chyba że byś mu zapłacił za te części te 3 tyś to Ci może i odsprzeda ;)

spóźniłem się :P

Edytowane przez PeeTER dnia 13-04-2011 21:42

Dodane przez FreeHouse dnia 14-04-2011 08:37
#218

pomyslalem sobie ze moze pare czesci bym od niego kupil a on by po prostu potem sprzedal go bez nich :P

Dodane przez Ryland dnia 14-04-2011 18:15
#219

To źle pomyślałeś. Mam sprzedać motocykl bez lusterek? Nigdy! to jest podstawa!

Dodane przez FreeHouse dnia 14-04-2011 19:07
#220

nie no spoko :P zapytac bylo warto :D

Dodane przez KilleR dnia 14-04-2011 21:23
#221

Śmieszna aukcja:P raz tablica widoczna,a raz zamalowana:D

Dodane przez Ryland dnia 14-04-2011 21:33
#222

Tak wiem, przyjaciel już się ze mnie przez to śmiał;) Jakoś tak wyszło.

Dodane przez szymo_97 dnia 14-04-2011 21:35
#223

wszystko ladnie, tylko te szprychy przyrdzewiale... Nie mozesz jakims preparatem tego zrobić??;>

Dodane przez kamil_gs dnia 14-04-2011 21:41
#224

rdza jak raz wyjdzie to już będzie wychodzić, trzeba by wyczyścić, papierem ściernym, zabezpieczyć podkładówką i dopiero potem pomalować.

Dodane przez Ryland dnia 14-04-2011 23:16
#225

Nie malowałem szprych, po prostu nie zabezpieczyłem ich po polerowaniu, nie wiem po co tutaj jakakolwiek podkładówka? Nie będę się już bawił w czyszczenie, wystarczy raz przejechać papierem 2500 i gotowe, ale to zostawiam dla przyszłego właściciela.

Dodane przez domin dnia 15-04-2011 22:05
#226

Pytanie; czym spawałeś główkę ramy? bo ja jutro robię i musze wiedzieć

Dodane przez Ryland dnia 19-04-2011 23:15
#227

img850.imageshack.us/img850/8779/pict0002pu.jpg

img20.imageshack.us/img20/6061/pict0003ob.jpg

img231.imageshack.us/img231/1842/pict0004fj.jpg

img28.imageshack.us/img28/4981/pict0005ae.jpg

img197.imageshack.us/img197/6040/pict0006or.jpg

img696.imageshack.us/img696/6083/pict0007am.jpg

img191.imageshack.us/img191/5136/pict0008tg.jpg

img823.imageshack.us/img823/7482/pict0009n.jpg

img714.imageshack.us/img714/4603/pict0011im.jpg

img819.imageshack.us/img819/3470/pict0013hj.jpg

img684.imageshack.us/img684/3465/pict0014xm.jpg

img3.imageshack.us/img3/1475/pict0010et.jpg

img696.imageshack.us/img696/2434/pict0015iy.jpg

img198.imageshack.us/img198/6853/pict0016om.jpg

img705.imageshack.us/img705/5900/pict0017h.jpg



Dodane przez kamil_gs dnia 19-04-2011 23:20
#228

znowu się powtórze ale warto: mega machina, ;) najbardziej podoba mi sie kolor

Dodane przez Lukasz94 dnia 19-04-2011 23:36
#229

Ja cie nie rozumie. Wszystko czaje, prawko i w ogóle ale zbudowałeś sobie taką maszynkę a tera chcesz ją sprzedać ? Nich ona sobie stoi a jak przyjdzie ta ''niedziela'' to wyjedziesz i będziesz się relaksował czasem i drogą. Samochód ci sie znudzi.. jednoślad nigdy ;] No chyba ze planujesz kupić coś większego o pojemności przeważającej 1000cm/3. To wtedy rozumie ;D

Dodane przez Ryland dnia 19-04-2011 23:56
#230

Tak napracowałem się, zdobyłem trochę doświadczenia, ale pieniążków na nową maszynę nie wyciągnę z rękawa, niestety. Co do przesiadki, nawet nie myślę nad pojemnością większą niż 750ccm, po pierwsze koszta wiążące się z eksploatacją, a po drugie na początek nie potrzebuje nie wiadomo czego.

Dziękuje za pozytywne oceny.



Maszyny tej już nie posiadam, więc ujawnię trochę więcej szczegółów, ale od razu zaznaczam, że żadna część nie pasowała bez modyfikacji. Nie zamęczajcie mnie też pytaniami w jaki sposób przerobić daną część, bo sam fakt opisania z jakiego motocykla jest zaadoptowana to już sporo.

-przednie zawieszenie Suzuki DR 125
-przednie koło oraz zacisk Suzuki GN 125
-tylne koło Suzuki Intruder 125
-tylne amortyzatory Honda CM 125 (showa)
-silnik Zongshen 125

Edytowane przez Ryland dnia 13-06-2011 16:52

Dodane przez szymo_97 dnia 13-06-2011 17:17
#231

silnik pasował bez modyfikacji, wiem z doświadczenia :D

Dodane przez Kubix dnia 13-06-2011 18:19
#232

Wiedziałem, że przednie koło z GN :D Jakoś ta tarcza do mnie przemawiała :D

Ogólnie to chyba lepiej, że kupiłeś sobie większy motor. Ale szkoda, że łośka sprzedałeś wg. mnie tanio jak na czas i pieniądze które w niego włożyłeś.

Dodane przez Ryland dnia 25-07-2011 21:54
#233

Znalazłem na dysku kilka zdjęć porównawczych z jakimś zwykłym kingiem:

img828.imageshack.us/img828/929/20110401436.jpg

img856.imageshack.us/img856/1458/20110401437.jpg

img43.imageshack.us/img43/5111/20110401438.jpg


Dodane przez chopper bober dnia 25-07-2011 23:01
#234

no faktycznie jest porównanie najbardziej przodem :) fajnie te halogeny wykombinowałeś :)

Dodane przez memek dnia 25-07-2011 23:03
#235

Tak coś myślałem że tylne koło jest od intrudera 125 bo ja mam od maraudera 125i jest idętyczne tylko ze ja mam inną oponke ale dużych problemów nie ma z załozeniem :D

Dodane przez GuRuMyMaster dnia 26-07-2011 12:10
#236

very ładny :P

Dodane przez chopper bober dnia 28-07-2011 20:30
#237

Ryland patrz co znalazłem na allegro przypomina ci to coś

http://allegro.pl...02653.html

patrz na cenę hehe :)