Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Wymiana klosza na H4- DYSKUSJA

Dodane przez comandos21 dnia 29-09-2011 15:27
#1

Do rzeczy mam klosz:)

zaczep musiałem dorobić bo sie złamał:/

images50.fotosik.pl/1134/f21d423eb1dd7aadm.jpg


images49.fotosik.pl/1097/543c6775fcb650c3m.jpg

images45.fotosik.pl/1125/ad6d0ac324a2eab9m.jpg

nie wiem tylko czy ten odbłyśnik w środku bd dobrze funkcjonował w motorze, wyrwać go?

kolejna rzecz jak mam szkło od środka wyczyścić z kurzu i paprochów?

Na koniec jak żarówkę podłączyć długie/krótkie:/ nie mam pojęcia gdzie masa a gdzie długie krótkie:)

aha i jeszcze coś czy musi być w nim postojówka???

To jest klosz! Nie halogen...
Toman94

Edytowane przez Toman94 dnia 29-09-2011 22:24

Dodane przez pawel94 dnia 29-09-2011 16:15
#2

Jaki "odbłyśnik"?.Nie wiem jak tu ale pewnie tez da rade,po porstu zdejmij szkło i tyle.Zarówke najlepiej metodą prób i błedow.Postojówka,to juz zalezne od Cb raczej.

Edytowane przez pawel94 dnia 29-09-2011 16:17

Dodane przez comandos21 dnia 29-09-2011 17:48
#3

pały nie czepią się braku postojówki?

odbłyśnik to to coś okrągłego w środku, tam jest taki element okrągły srebrny przyjrzyj się:)

a co do szkła to jest ono przyklejone na jakiś silikon lub gumę, ciężko jest je zdjąć

Edytowane przez comandos21 dnia 29-09-2011 17:49

Dodane przez comandos21 dnia 29-09-2011 21:59
#4

zrobiłem test i powiem wam, że przy żarówce 55/60W przezroczystej szału nie ma na krótkich światłach ale jest lepiej ale na długich potężnie świeci:)

Dodatkowo dodam,że warto ten odbłyśnik w środku zakrywający żarówkę wyjąć bo on jakby ogranicza wiązkę; gdy go wyjąlem na długich światłach jest jak w dzień:)

Dodane przez Kryniax dnia 03-03-2012 16:53
#5

Boże, ale odkop

Po to jest ten temat,aby dyskutować,gdyby założył ktoś nowy temat to byłby by pretensje za to że temat istnieje.

Edytowane przez Toman94 dnia 04-10-2012 10:53

Dodane przez december74 dnia 06-03-2012 23:37
#6

Co do postojówki to można spokojnie założyć, wiercisz od wiertła fi 3 poprzez kolejne aż do fi 13 w kloszu pod kontem takim jak jest w orginale i... bajka świeci i pasuje jak ta lalala.... :)
Wiem bo zakładałem, nurtuje mnie tylko to że przełączanie na długie tak jakoś mozolnie idzie, tzn z takim małym opóźnieniem, Jest na to jakaś rada?? Może jakiś przekaźnik?? Ktoś może to przerabiał?? Czekam na rady i sugestie, oczywiście coś wnoszące do tematu.
Pozdrawiam

Dodane przez klemens244 dnia 04-10-2012 01:38
#7

December74. W czerwcu właśnie tak zrobiłem bo obawiałem się, że odbłyśnik przy dużej średnicy wiertła pęknie. Wyszło super. Co do przekaźnika to załóż od pf125p /są jeszcze/. Ocalisz styki lewego przełącznika świateł przed ich wypaleniem, bo cały prąd płynie przecież przez niego 55/60W : 12 V = 5A i wali je równo.

Dodane przez Luksas dnia 04-10-2012 17:27
#8

Ja zrobiłem jakieś 5000km na H4 55/60W i jakoś jest okej:p Wiec spokojnie zakładaj...

Dodane przez szaraf dnia 04-10-2012 21:01
#9

ja jak swego czasu miałem h4 12v 55/60w nie zmieniałem klosza ani nic,poprostu w plastiku lampy,[części pod kloszem] wyciąłem sobie rowki i na silikonie przykleiłem tam żarówkę.świeciło lepiej niż org,ale gorzej niż np h4 Pendzel95,który ma metalowy odbłyśnik i klosz z fiata 125.

teraz mam h4 24v 75w i prawie wogóle nie świeci.hahaha

Dodane przez Marcing dnia 24-02-2013 15:44
#10

Sorry za taki odkop ale nurtuje mnie pytanie. Próbowałem włożyc kiedyś lampę od poloneza do choppera ale mimo że pozaginałem blaszki od żarówki to klosz nie wszedł do lampy. Była to lampa prawdopodobnie od tzw. "borewicza". I tu jest pytanie czy lampy od dużego fiata wchodzą bez takich problemów czy też trzeba się napocic żeby to zrobic. A i czy nikt na prawdę nie zbił klocza przy wierceniu dziury na postojówkę? bo jak na mój gust to ta lampa ma strasznie cienką ściankę. Z góry dziękuję za odp.

Dodane przez kurzac dnia 24-02-2013 15:54
#11

od duzego fiata wchodzi bez zadnego problemu

Dodane przez Luksas dnia 24-02-2013 15:57
#12

Ja nie mam postojówki i jakoś jeżdże:p A co do klosza to wydaje mi się, ze od "borewicza" i 125p są takie same... Blaszki od żarówki oczywiście musisz pozaginać pewnie prawie pod kątem prostym, ale w sumie niczemu to nie przeszkadza a klosz wtedy ładnie wchodzi do lampy;) I wcale nie trzeba się "napocić" jak Ty to napisałeś :p W sumie to tylko pozaginać te blaszki i wszystko wchodzi:)
Róznica w porównaniu z oryginalnym kloszem jest kolosalna, wiec warto kombinowac:xhappyorange:

Dodane przez michalool dnia 24-02-2013 15:57
#13

Wszystko ładnie pięknie, ale dlaczego linków nie mogę otworzyć ?? błąd 404 :/
? ja na wiosnę mam zamiar założyć klosz h4 i dlatego chciałbym się również dowiedzieć jakie są plusy i minusy tego ?

Dodane przez Marcing dnia 24-02-2013 16:07
#14

Ja walczyłem z tym kloszem pół dnia i albo jak wchodził to ciężko było tą obejmą go zamknąc albo nie świecił. Może jeszcze raz podejdę do tego tematu jak będę miał czas, ale z tego co pamiętam to nawet z pozaginanymi blaszkami było ciężko to złożyc. Jeśli ktoś ma na to receptę to porszę o pomoc.

Dodane przez Luksas dnia 24-02-2013 18:21
#15

michalool napisał/a:
Wszystko ładnie pięknie, ale dlaczego linków nie mogę otworzyć ?? błąd 404 :/
? ja na wiosnę mam zamiar założyć klosz h4 i dlatego chciałbym się również dowiedzieć jakie są plusy i minusy tego ?


Linki sa stare, dlatego nie działaja:p
Minusów nie ma, przynajmniej ja ich nie widze:d Bo raczej dużo lepsza widoczność nie jest wada, a pobór prądu żarówki 55/60W jest jeszcze do przyjęcia w łosiu...

Dodane przez kurzac dnia 24-02-2013 20:04
#16

Raczej jest nie potrzebna postojówka ale jak sie trafi jakiś wredny policaj :D to sie doczepi.

Dodane przez sebek96 dnia 24-02-2013 20:32
#17

Postojówka w motorowerze nie jest potrzebna ;) ja w derbi nie miałem oryginalnie.

Dodane przez Kropa dnia 24-02-2013 22:56
#18

A jak to jest z tym odbłyśnikiem /tą blaszką okrągłą wew. klosza/, tzn., czy ktoś miał styczność z odbłyśnikiem i bez niego? Mam jakiś tam klosz H4, nie wiem dokładnie od czego i jest tam takowa blaszka. Teraz się zastanawiam, czy lepiej z nią, czy też bez.
Z góry dzięki z odpowiedź. ; )
PS. polecam założenie klosza wraz z żarówką H4. O niebo lepsza widoczność w nocy. Jeszcze kupić jakieś markowe żarówki i pewnie będzie lepiej.

Dodane przez kew dnia 25-02-2013 15:50
#19

Ale da się wcisnąć w oryginał;P Już pomijam kwestę trwałości i praktyczności tego rozwiązania xd

Dodane przez kew dnia 25-02-2013 16:07
#20

No tak ale to nie żadne wielkie przeróbki;D