Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Cieknący olej
Dodane przez MrJaro2 dnia 14-03-2012 18:10
#1
Witam. Dziś przepalałem swojego kinga pierwszy raz od 5 miesięcy, szybko pięknie odpalił ale gdy pochodził chwilę wylało się dużo oleju z okolicy zębatki zdawczej. Moje pytanie brzmi czy mogła sie zepsuć tam jakaś uszczelka? Wiem że mógł pęknąć karter ale jest możliwość że to przez jakąś zepsuta uszczelke?
Edytowane przez MrJaro2 dnia 14-03-2012 18:11
Dodane przez badwino dnia 14-03-2012 18:30
#2
uuuuu kolego odkręć pokrywę i wyczyść wszystko cacy najlepiej ropą bo najlepiej czyści a potem go odpal pojeździj kawałek niech sie zagrzeje i w tedy zobacz dokładnie co może być ale raczej to ten karter bo miałem to samo
Dodane przez MrJaro2 dnia 14-03-2012 18:33
#3
Wole go wyczyścić i niech pochodzi na podwórku bo wydaje mi sie że duużo oleju wyleci podczas jazdy. Olej już mi kapał w tamtym oku ale leciało go tylko troche, dwie krople przez noc a dziś sie przeraziłem :O nie wiem dlaczego tyle go wyleciało
Dodane przez badwino dnia 14-03-2012 18:39
#4
no ja tez nie wiem ale zrób tak jak mowie i napisz co i jak , ale jeśli to karter to ci współczuje
Dodane przez MrJaro2 dnia 14-03-2012 19:13
#5
No mam nadzieję, że to tylko uszczelka bo nie wydaje mi się żeby przez małą dziurkę w karterze tyle oleju wyleciało.
Dodane przez wujek dnia 16-03-2012 19:12
#6
Chlopaki ja mam ten samiutki problem , tylko ze sam dokladnie nie wiem gdzie mi ten olej cieknie raz patrzylem i obok zebatki , a teraz mi sie wydaje ze z tylu silnika. I mam pytanie , jak wyglada ten karter?
Dodane przez emilox5 dnia 16-03-2012 19:38
#7
Karter to jest obudowa skrzyni
Po prostu gdzieś może być pęknięta
Edytowane przez emilox5 dnia 16-03-2012 19:41
Dodane przez MrJaro2 dnia 16-03-2012 20:31
#8
Wyczyść wszystko dokładnie i skumasz skąd leci. Ja tak zrobiłem i już wszystko wiem
Dodane przez pawel94 dnia 16-03-2012 21:19
#9
Ja mam ten sam problem,wymieniłem simering na wałku zdawczym i dalej to samo,ale mi tam raz kiedy troche skapnie.Zobacz ten simering i nie straszcie kolegi odrazu najgorszym.
Dodane przez wlodek dnia 16-03-2012 21:48
#10
nie bój się zrób to co chłopaki mówią i bedzie dobrze bo ja tak samo miałem :D
Dodane przez Czeko dnia 16-03-2012 22:00
#11
Najwazniejsze to wyczysc wszystko do sucha i odpal i patrz z kad leci jak przy wałku to simering zmienic tylko a jak gdszie indziej to kartery zobacz:) moze ci pekl tylko troche ze nie ma dziury tylkoo taka rysa i tamtedy tez moze leciec;p
Dodane przez wujek dnia 17-03-2012 21:29
#12
Przepraszam ze odchodze od tematu , macie taka dziure na dole z lewej strony na cylindrze?
Dodane przez kamil_gs dnia 17-03-2012 21:31
#13
wujek napisał/a:
Przepraszam ze odchodze od tematu , macie taka dziure na dole z lewej strony na cylindrze?
a dokładniejsze współrzędne geograficzne mogę poprosić :P
a tak serio to zaznacz moze na jakims zdj miejsce gdzie masz tą rzekomą dziurkę ;)
Dodane przez mati95115 dnia 17-03-2012 21:35
#14
Ja też mam peknięty karter:/ ale juz kupiłem klej dwuskładnikowy za którego dałem 25zł niewiem jak sie nazywa ale jest do 300* i jak zastygnie to jest jak metal można w nim wiercić i gwintować;)
Tylko jak znajdę czas to odrazu kleję.
Dodane przez wujek dnia 17-03-2012 22:05
#15
Ehh, jak bedziesz jutro przy swoim to kucnij i od dolu z przodu zobacz czy nie masz takiej dziury o wielkosci palca.
Dodane przez mcaffey dnia 01-07-2012 16:00
#16
Witam. Od jakiegoś czasu cieknie mi olej z silnika w miejscu widocznym na zdjęciach. Na razie jeżdżę pomimo iż cieknie, ale chciałbym coś z tym zrobić, tylko nie bardzo wiem co mogę poczynić. Macie jakieś rady ? Z góry dzięki :)
Załączam zdjęcia
http://img24.imag...011541.jpg
http://img6.image...011542.jpg
Dodane przez kamil_gs dnia 01-07-2012 16:05
#17
skąd to dokładnie leci ??? wymiana uszczelki i jazda ;)
Edytowane przez kamil_gs dnia 01-07-2012 16:06
Dodane przez mcaffey dnia 02-07-2012 00:45
#18
Wydaje mi się, że z tej śruby na górze po lewej (na zdjęciu ta górna)
http://img443.ima...055kop.jpg
1. Wymienić tę uszczelkę ?
2. Ile ogarnianie tego wszystkiego może mnie kosztować ?
3. Ile czasu (oczywiście mniej więcej) będę potrzebował aby to "zreperować" ?
4. Czy jeżdżenie pomimo, że cieknie nie zaszkodzi silnikowi (oczywiście kontroluję poziom oleju i jest w normie cały czas).
Z góry przepraszam za nieprofesjonalne pytania, ale w kontekście budowy silnika jestem całkowicie zielony, w życiu się do silnika nie dobierałem. Od razu dzięki wielkie za pomoc :)
Dodane przez kamil_gs dnia 02-07-2012 08:53
#19
odkręcić i wymienić uszczelkę to nawet nie 5 min. możesz tak jeździć tylko by było odp dużo oleju ;)
Dodane przez hansrpg dnia 02-07-2012 09:03
#20
mcaffey napisał/a:
Wydaje mi się, że . . .
To nie ma się co wydawać, jak masz już podejrzanego o nieszczelność to umyj silnik szczególnie w okolicy tej śruby zrób przejażdżkę i będziesz na czystym silniku widział dokładnie miejsce wycieku. Jak to śruba to z każdym motoryzacyjnym kupisz miedziane podkładki za kilkadziesiąt groszy, a montaż to wykręcenie śruby, włożenie podkładki i wkręcenie więc łatwizna nawet dla laika.
Dodane przez kew dnia 02-07-2012 10:00
#21
też mi trochę cieknie olej ale trochę zpawałem, zrobiłem mocowanie dolne i jeszcze raz wywale silnik kiedyś i zakleję bo tym razem chyba uszczelka dmuchnęła .