Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Chopper xt 72ccm by Seba

Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 20:50
#1

Cześć Wszystkim jestem nowy na forum więc nazywam się Sebastian pochodzę z Suwalszczyzny i jestem szczęśliwym posiadaczem Choppera:) Jest on z 2008r ale kupiłem go w te wakacje z przebiegiem 500km za 1800 zł:) Silnik była to oryginalna 50 ale po miesiącu brakowało mi mocy i kupiłem cały zestaw 72ccm z głowicą:) Jego v max wynosił realne( mierzone gps) 69km/h wszystko było pięknie ale po przejechaniu 1000km zgiął mi się zawór wydechowy:) potem pękł mi karter ale kupiłem nowy i jeździłem następnie pękło mi mocowanie błotnika i bak;/ Miałem ochotę go sprzedać ale jednak mam sentyment do niego i teraz zabrałem się za jego porządne naprawy :) Ponieważ na początku zimy zobaczyłem że znowu pękł mi karter stwierdziłem że umocuje go na poduszkach od skrzyni biegów od malucha :) I tak zakończyłem jazdę na 3300km .Odszedłem też od stożka i wracam do oryginalnej puchy:) i dokupiłem zębatkę 17T , wiem powiecie za duża i będzie miał muła ale właśnie o to mi chodzi nie będę go katował i dłużej mi pojeździ:) Zapewne gdy zobaczycie zdjęcia powiecie że zaniedbany ale wiecie byłem młody i głupi nie dbałem i teraz mam ;/ Ale obiecuje że do końca kwietnia będzie wszystko jak trzeba:)

Macie może jakieś propozycje co można zrobić z wyglądu oprócz sakw, i frędzli ( bo akurat to mi się nie podoba) :)

W planach mam :
- chłodnica oleju
- felgi szprychowe tył i przód
- ligbary
-nowe amortyzatory
-nowe kierunkowskazy
-nowy kolor

Oto zdjęcia:)
Przepraszam za jakość :) jutro wrzucę lepsze foty:)
Tak wyglądał jak go kupiłem :
x.garnek.pl/ga9996/c4233df27b6a8a15488413a3/s.jpg

Tak teraz:
x.garnek.pl/ga2769/f9bc89052fb72a19588159a3/chopper.jpg

a tu fota silnika:
x.garnek.pl/ga9945/dc93ad2b83baaa19588133a3/chopper_silnik.jpg

Komentujcie oceniajcie i doradzajcie :) Pozdrawiam Sebastian:)

Edytowane przez PeeTER dnia 15-03-2012 21:29

Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 20:56
#2

ładnie, ładnie, ja o pierwszy swój "motor"(inaczej nazywany był kosiarką) też nie dbałem, skąd dokładnie jesteś??? Ja z Grajewa (80km na południe od suwałek)

Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 20:58
#3

Ja jestem z Rutki Tartak:) moża by było się spotkać np ja 40 km w jedna i ty... Wiem ale szkoda mi ze o niego nie dbałem;/ teraz całą kasę w niego inwestuje i chce żeby jak najładniej wyglądał:)

Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 21:16
#4

może w tym roku pojadę na augustowskie motonoce to...

Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 21:28
#5

Ooo to może i ja bym się wybrał :)
A co polecacie dokupić zrobić żeby chopperek lepiej wyglądał?

Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 21:37
#6

szprychy, jakiś błotnik na tył większy, na przód metalowy, i nowy lakier

Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 21:38
#7

właśnie widziałem u chłopaków z forum ten czerwony z jakiej go palety braliśćie?
a możesz mi powiedzieć od czego błotnik można przypasować?:P

Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 21:48
#8

Chyba mówili wiśniowy czy jakoś tak, błotnik to jaki byś nie kupił i tak będziesz musiał spawać stare otwory i wiercić nowe. Przedni to od gn 250, wsk, czy jakiegokolwiek na 18' najlepiej

Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 21:51
#9

Dzięki wielkie:)

Dodane przez szymo_97 dnia 15-03-2012 22:28
#10

Witam.
Jaki znów zaniedbany? Nie jest tak źle :).
Ja mój kolor to w sklepie poprosiłem "ceglano-czerwono-wiśniowy" i mi coś sprzedawca podał. :)
Widzę, że masz bardzo podobny gust do mnie. :)
Zakup szprychy 15 i 18 cali, do tego kolorek, może jakaś inna kierownica, przerobienie na solo, inne błotniki, siedzenie kierowny.
Hmm... Jeśli masz zaplecze finansowe to również masz dość duże pole manewru.
Polecam Ci bardzo silnik 125cc :D

Dodane przez seba016 dnia 16-03-2012 13:53
#11

Zaplecze finansowe mam ale rodzice na 125 się nie zgadzają:P(żęby nie było że rodzice mi na wszystko dają;p sam na wszystkie cześci i remonty zbieram)
Szprychy na bank kupie kierownice też napewno w wakacje bedzie malowany bo na baku mam kilka rysek :)
Hmm na solo niee;/ nie podoba mi sie to tak samo jak te sakwy piórniki itp

Edytowane przez seba016 dnia 16-03-2012 14:27

Dodane przez seba016 dnia 17-03-2012 14:53
#12

sory za ppp:) ale nikt się nie udziela;p
Więc tak dziś zrobiłem:
-założyłem nowy przełącznik kierunkowskazów
-ogarnąłem elektrykę
-wyjąłem 1 przegrodę z wydechu
-skleiłem błotnik;p
Od poniedziałku ruszają prace z silnikiem bo czekam na uszczelkę :)

x.garnek.pl/ga5578/b6d662f9b1f60a19993183a3/a.jpg

x.garnek.pl/ga1782/a1d1beb064ee7a19993167a3/a.jpg

x.garnek.pl/ga7963/bc5695ec4cee0a19993163a3/a.jpg

x.garnek.pl/ga1166/c2a23f946bbd9a19993157a3/aa.jpg

x.garnek.pl/ga7269/bd7629ff574cba19993147a3/a.jpg

x.garnek.pl/ga1001/3abcb9844d592a19993137a3/a.jpg


Przymierzanie karteru żeby ustawić jak pójdą poduszki i mocowanie:)
x.garnek.pl/ga2990/9d335e053eab3a19993141a3/s.jpg

Dodane przez Peny dnia 17-03-2012 16:27
#13

Nie gadaj, że ty silnik w ramie robisz? xD

Dodane przez seba016 dnia 17-03-2012 16:44
#14

niee:) karter jest wsadzony bo przymieżałem poduszki od malucha i robie nowe mocowanie więc dlatego ;p

Dodane przez seba016 dnia 22-03-2012 16:09
#15

Dobra silnik prawie złożony :P
Mam mały problem jak ruszam wałem to coś od strony sprzęgła chrobocze co to może być?

W sobotę ściągnę go do faceta co ma migomat i wspawam mocowanie pomaluje i wkładam silniczek w ramę;pp
A tu jakieś fotki;p
x.garnek.pl/ga2096/c8842ce6eb284a20067263a3/20067263.jpg

x.garnek.pl/ga9183/7547ce246c034a20067253a3/20067253.jpg

Dodane przez seba016 dnia 31-03-2012 12:58
#16

Więc tak przed chwilą wróciłem z garażu i mam już przyspawanie mocowanie do silnika zostało już tylko założyć poduszki i będę mógł odpalić : P
Kilka fot :
x.garnek.pl/ga5355/3e05d065339d7a20195535a3/20195535.jpg

x.garnek.pl/ga881/761ea485e0997a20195549a3/20195549.jpg

x.garnek.pl/ga1779/68190e12ed204a20195541a3/20195541.jpg

x.garnek.pl/ga3147/0af6b40aa1b07a20195539a3/20195539.jpg

z założonym silnikiem dodam jak już będzie wszystko złożone ;pp
Pozdrawiam Sebastian

Dodane przez kuba dnia 31-03-2012 13:03
#17

LOL takie cienkie, ty weź to jakoś wzmocnij bo to się wygnie ci

Dodane przez seba016 dnia 31-03-2012 13:06
#18

Wydaje Ci się że to jest Cienkie tego nie da się wygiąć całym naciskiem ręki ;p

Dodane przez kuba dnia 31-03-2012 13:11
#19

ty sobie nawat nie wyobrażasz jakie siły działają na ramę od silnika i co czyni podpieranie 25kg 24h/dobę. Wiadomo, że albo to ci się niedługo wygnie, albo pęknie

Dodane przez seba016 dnia 31-03-2012 13:31
#20

To jest grube :) i nie na rady pęknąć : )

Dodane przez Carlos dnia 08-04-2012 20:55
#21

Super !!! Masz zamiar kupić jakieś sakwy ??? Sakwy bardzo poprawiają wygląd chooppera .

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 19:56
#22

Carlos napisał/a:
Super !!! Masz zamiar kupić jakieś sakwy ??? Sakwy bardzo poprawiają wygląd chooppera .


Tak myślałem nad nimi bo chopperod sakw robi się większy : ) ale muszę się zastanowić :P
Dziś zrobiłem 70 km chopperkiem i jestem bardzo zadowolony : )
Powoli odkładam już na felgi :)
A tu macie kilka fot :
x.garnek.pl/ga8228/262703a49d660a20314483a3/20314483.jpg

x.garnek.pl/ga8932/ca62103ae08e0a20314459a3/20314459.jpg

x.garnek.pl/ga976/2b6f32fdfa820a20314431a3/20314431.jpg

x.garnek.pl/ga9087/dba1af5507703a20314395a3/20314395.jpg

x.garnek.pl/ga2086/bc7fc9ba61e5ea20314367a3/20314367.jpg

x.garnek.pl/ga8153/096871a85c36ba20314349a3/20314349.jpg

Tak wygląda mocowanie silnika ;p
x.garnek.pl/ga4855/b7c6009a04199a20314415a3/20314415.jpg

noo a tu macie mój pierwszy filmik z jazdy ;p
http://www.youtub...e=youtu.be

Dodane przez kamil_gs dnia 09-04-2012 20:14
#23

przekombinowane jakies te twoje mocowanie :P

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 20:17
#24

Czemu tak myślisz?

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 20:21
#25

Zgadzam się z tobą seba016 chopper wygląda masywniej z sakwami, sam się zastanawiałem nad nimi ale jeszcze nie teraz. Podobają ci się piórniki ???

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 20:26
#26

nie, nie przypadły mi do gustu : )
jak na razie to chce felgi szprychowe na przód i na tył nowe amortyzatory i ten licznik http://www.sklepm...zniki.html
tylko nie wiem czy on jest na te nasze koła : )

Edytowane przez seba016 dnia 09-04-2012 20:30

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 20:55
#27

Według mnie te koła które masz teraz założone są lepsze od tych szprychowych ja też mam takie jak ty .

Edytowane przez Carlos dnia 09-04-2012 20:58

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 21:08
#28

Niee, mylisz się szprychy są cudne :P

Dodane przez emilox5 dnia 09-04-2012 21:32
#29

Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:

Dodane przez BilonWDZ dnia 09-04-2012 21:33
#30

Powiem ci z własnego doświadczenia ze jakos jak na 72ccm to typowo słabo ci on idzie ;/ na pewno masz wszystko dobrze po regulowane i zmienioną dysze ?:D

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 21:35
#31

emilox5 napisał/a:
Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:

A no to trzeba bedzie zrobić;D

BilonWDZ napisał/a:
Powiem ci z własnego doświadczenia ze jakos jak na 72ccm to typowo słabo ci on idzie ;/ na pewno masz wszystko dobrze po regulowane i zmienioną dysze ?:D


hmm mam zębatke 17 może dlatego i nie jechałem tutaj ani razu na maxa: )

Dodane przez kamil_gs dnia 09-04-2012 21:40
#32

emilox5 napisał/a:
Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:


gówno prawda !!! sama blacha przyspawana do ramy i przykręcona niweluje wibracje w dużym stopniu, Jeśli da się gumy to nie zmieni to praktycznie nic, bo jeśli jest silnik sztywno w ramie to i sam tren fakt niweluje drgania :) A trzy mocowania bez gum dają sztywno siedzący w ramie silnik ;)

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 21:40
#33

seba016 napisał/a
Niee, mylisz się szprychy są cudne :P


Te koła które teraz masz założone są lepsze od tych szprych.

Edytowane przez Carlos dnia 09-04-2012 21:50

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 21:48
#34

kamil_gs napisał/a:
emilox5 napisał/a:
Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:


gówno prawda !!! sama blacha przyspawana do ramy i przykręcona niweluje wibracje w dużym stopniu, Jeśli da się gumy to nie zmieni to praktycznie nic, bo jeśli jest silnik sztywno w ramie to i sam tren fakt niweluje drgania :) A trzy mocowania bez gum dają sztywno siedzący w ramie silnik ;)


Dałem 3 mocowania bo jak miałem 2 to silnik sie ruszał wiec wolałem odrazu dać 3;D

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 21:54
#35

kamil_gs a twoim zdaniem jakie są lepsze koła szprychowe czy zwykłe ???

Dodane przez emilox5 dnia 09-04-2012 21:55
#36

gówno prawda !!! sama blacha przyspawana do ramy i przykręcona niweluje wibracje w dużym stopniu, Jeśli da się gumy to nie zmieni to praktycznie nic, bo jeśli jest silnik sztywno w ramie to i sam tren fakt niweluje drgania :) A trzy mocowania bez gum dają sztywno siedzący w ramie silnik ;)

A poduszki w samochodzie wg ciebie do czego służą?!!! W motorze jest tak samo. Guma niweluje w pewnym stopniu drgania. A jak blacha dotyka blachy to drgania są przenoszone z jednej części na drugą. I tu sie zastanawiam jak blacha przyspawana do blachy może niwlować drgania?!!! Jak sztywne przykręcenie silnika do ramy może niwelować drgania odczuwalne przez kierowcę.?!!!

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 22:09
#37

tam blacha nie dotyka blachy!!

Dodane przez Bandyta dnia 09-04-2012 22:53
#38

Ooo stary, to żeś przekombinował te mocowanie. Szprychę na przód dawaj i najlepiej na tył 15' to się wtedy automatycznie większy zrobi. Carlos, oryginalne koła z łosia są chyba tylko według Ciebie ładniejsze od szprychowych :D.

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 23:01
#39

Ja swoje podtrzymuje :wink:

Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 23:02
#40

mi tam mocowanie pasi drgan prawie nie ma no juz przy wysokich obrotach na 4 biegu to czuje ; p

Dodane przez emilox5 dnia 10-04-2012 12:14
#41

Ja swoje podtrzymuje wink

Popatrz na to:
http://www.eaglet...oto_id=300
Dalej wolisz orginalną felgę? Bo jak dla mnie to piękny widok, ale to już twoja sprawa co ci sie bardziej podoba. Każdy na swój gust;)

Dodane przez seba016 dnia 10-04-2012 21:05
#42

Dziś miałem trase 50 km w jedną strone ; p
Ciagle jechałem 50-60 km i trochę pozwiedzałem ;p
Macie jedną fotke :P
x.garnek.pl/ga224/2e705791422dca20331963a3/20331963.jpg

Taki tam zachód słońca :P
x.garnek.pl/ga8475/bbdaa47ec6e9ca20331989a3/p.jpg

Dodane przez seba016 dnia 20-05-2012 14:05
#43

soryy za ppp ale powiedzcie czy lepiej wygląda z oparciem czy bez :)
Czekam na komentarze;)
1. x.garnek.pl/ga4462/f146d10592dbea20969837a3/20969837.jpg
2. x.garnek.pl/ga6097/32ff4f28e206ea20969835a3/20969835.jpg

Edytowane przez seba016 dnia 20-05-2012 14:06

Dodane przez kamil_gs dnia 20-05-2012 14:16
#44

zdecydowanie z siedzeniem

Dodane przez kuba dnia 20-05-2012 15:03
#45

zdecydowanie bez

Dodane przez GuRuMyMaster dnia 20-05-2012 15:12
#46

hah widać kto ma oparcie :P lepiej z.

Dodane przez FreeHouse dnia 20-05-2012 16:26
#47

zdecydowanie z, chyba że zrobisz coś z sisibarami

Dodane przez Kropa dnia 20-05-2012 16:52
#48

Mnie się podoba bez oparcia.
Masz takie samo jak ja i nie ma gdzie tablicy umieścić, więc musi być oparcie. Lepiej się jeździ z oparciem niż bez niego według mnie, jeśli siedzisz na tyle jako pasażer, bo bynajmniej nie spadasz :D.

Dodane przez Luksas dnia 20-05-2012 17:42
#49

Bez oparcia jest ładniejszy... Jeździłem tak jakiś czas ale nie było gdzie kłaść kasku:d i to jest chyba jedyna wada braku tego elementu...

Dodane przez Athemis dnia 20-05-2012 19:52
#50

Według mnie również "bez" :D Sam tak jeżdżę i gitara jest :)

Dodane przez seba016 dnia 20-05-2012 21:47
#51

Ja nikogo nie wożę czasem kumpla na ryby a tak to Ciągle sam wiec oparcie to nie problem a tablica byla by pod tylną lampą. :D do tego kiera prosta amorki od rebel i szprychy <3

Dodane przez seba016 dnia 21-05-2012 17:41
#52

znowu PPP
Nowe oblicze łośka;)
x.garnek.pl/ga3685/57ecd423dc5e1a20994161a3/nowe_oblicze.jpg
Jak zakupie nowe amortyzatory to zastanowie sie czy nie wracać do orginalnej wersji :)

Dodane przez seba016 dnia 22-05-2012 19:07
#53

http://www.youtub...ture=g-upl
Dla tych którzy chcieli filmik z v maxem:)

Edytowane przez seba016 dnia 22-05-2012 19:08

Dodane przez Luksas dnia 22-05-2012 19:12
#54

No licznik to Ci nieźle zawyza:d

Dodane przez damspi dnia 22-05-2012 19:42
#55

17z? To ty go pchasz pod góre chyba ;d

Dodane przez Luksas dnia 22-05-2012 19:58
#56

Na dotarciu to moc jest ale później 72 to takie słabe się robi:d
Widzę, ze już nie masz gdzie kłaść kasku:d Kilka razy spadnie się poobdziera to założysz oparcie:d

Edytowane przez Luksas dnia 22-05-2012 20:00

Dodane przez matrix dnia 22-05-2012 20:39
#57

nieźle ci licznik zawyża...
Tak wskazówka to nie ma szans iść i to na zębatce 17... Mam 16z i idzie wolniej...

Dodane przez infermus dnia 22-05-2012 20:44
#58

Co to ta niebieska dioda? Podświetlenie?

Dodane przez seba016 dnia 22-05-2012 21:07
#59

zawyża o jakieś 10 km pewnie:) na 17 pod góre na 3 biegu wchodze:p
Niebieska dioda jest od swiateł długich
Oparcie może założe jak narazie to kask wszędzie ze sobą nosze;P

Dodane przez memek dnia 22-05-2012 21:11
#60

A skąd wiesz może było z górki i wiatr w plecy to się szybko zbierał :P

Dodane przez seba016 dnia 22-05-2012 21:35
#61

wiatru nie było:)
lekki pochył był no ale to tylko dla rozpędu . V max tak jak wyżej pokazany wiecej na prostej nie idzie:)

Dodane przez seba016 dnia 13-07-2012 18:09
#62

sory za ppp :)
wiec tak ostatnio wymieniłem pierścionki bo trochę kopcił i zmieniłem amortyzatory, po ich zamontowaniu musiałem trochę przerobić mocowanie wydechu bo ocierał o wahacz tu macie foty:
x.garnek.pl/ga3781/540c80b88c7e0a21887879a3/21887879.jpg

x.garnek.pl/ga5506/8e1d0a10b7bd5a21887873a3/21887873.jpg

filmik jak chodzi po przerobieniu i jak pięknie strzela z wydechu

YouTube Video

poprawiłem link

Edytowane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 20:11

Dodane przez Deamon dnia 13-07-2012 18:38
#63

mocno zasłabł po zmianie zębatki na 17

Dodane przez bamboo dnia 13-07-2012 19:01
#64

No ładnie w tłumik daje ;D

Dodane przez Krengiel dnia 13-07-2012 22:39
#65

Te amorki fest twarde są ?

Dodane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 22:45
#66

ja mam takie tylko czerwone i powiem że są idealne. nawet przy kole 15" we dwie osoby nie obciera :D

Dodane przez memek dnia 13-07-2012 22:48
#67

Seba co zrobiłeś że tak z tłumika daje?

Dodane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 23:00
#68

źle wyregulował gaźnik zapewne :P albo ma przelot zrobiony i dlatego :) ja mam tylko jedną blache z tłumika to czasami strzeli z tłumika podczas schodzenia z obrotów ale baaaardzo rzadko :P

Dodane przez seba016 dnia 13-07-2012 23:02
#69

Demon- czy ja wiem dla mnie się o wiele lepiej jeździ taki bardziej elastyczny jest
Krengiel- Amortyzatory se regulujesz więc można ustawić jaką twardość;)
Memek- Mam wyjęta pierwsza przegrodę i jak montowałem amortyzatory to żeby założyć wydech musiałem go podgiąć i tak jakoś się stało haha ;D

Dodane przez memek dnia 13-07-2012 23:05
#70

To ja chyba już wiem, łapie powietrza przy głowicy bo się pewnie jak wyginałeś luka zrobiła. Mi jak się tłumik od głowicy odkręcił to co chwila strzelał a miał wszystkie przegrody ;D

Dodane przez seba016 dnia 13-07-2012 23:08
#71

Ale przy głowicy jest na sztywno... Mogę Ci zdjęcia zrobić jak wygląda teraz mocowanie wydechu...

Dodane przez memek dnia 14-07-2012 00:01
#72

Nie nie potrzeba ;D

Dodane przez seba016 dnia 15-08-2012 12:17
#73

Z Dniem dzisiejszym Chopper został sprzedany; )

Dodane przez kuba dnia 15-08-2012 13:39
#74

za ile sprzedałeś i kupujesz coś??

Dodane przez seba016 dnia 15-08-2012 15:44
#75

1250 kupuje rieju RR <3