Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Wyświetlacz biegów jak podłączyć?

Dodane przez arek10220 dnia 16-06-2012 21:35
#1

A więc jak w temacie. Jak podłączyć taki oto wyświetlacz http://allegro.pl...03012.html do chopperka?

Edytowane przez kew dnia 16-04-2014 08:32

Dodane przez kamil_gs dnia 16-06-2012 21:54
#2

bardzo prosto :P

plus podłączasz do aku lub stacyjki i to jest zasilanie ;)

teraz minusy- je podłacza się do czujnika skrzyni biegów, znajdziesz go za filtrem powietrza a raczej jego kostke :P kostka ta ma 5 przewodów wychodzących z silnika i jeden wychodzący z niej dalej. (jest to od kontrolki luzu) w tej kostce jak znajdziesz podpinasz minusy z wyświetlacza. Który pin od którego biegu to ci nie powim :P po prsotu podpinasz zasilanie i wbijasz 1 bieg (oczywiście odpal moto) po czym bierzesz który przewód i wtykasz po kolei do kostki. Szukasz po kolei przewodów aż znajdziesz ten który odpowiedzialny jest za konkretny bieg. jak znajdziesz odpowiedni przewód to zostawiasz, wbijasz kolejny bieg i z nowu szukasz który jest od drugie biegu itd ;)


Mysle że jasno napisałem :P

Dodane przez arek10220 dnia 16-06-2012 22:06
#3

Wielkie dzieki:lol:

Dodane przez michalool dnia 15-04-2014 20:46
#4

Motor musi być odpalony czy na zapłonie ma być ?

Dodane przez kamil_gs dnia 15-04-2014 20:51
#5

w sumie to przekręcona stacyjka wystarczy ;)

Dodane przez hansrpg dnia 15-04-2014 21:06
#6

Przy zmianie biegów dla pewności można poruszać motocyklem do przodu i tyłu by mieć pewność że bieg wskoczył.

Dodane przez klemens244 dnia 17-04-2014 02:52
#7

Hans:
1.Mam swój schemat podłączenia tego, o tym wiesz.
2. Powiedz. co sądzisz o Honda Eliminator 1998-2002. Sychronizację gażników ...damy radę.. jak Ty w przebraniu Kozaka, ekstra foto.. mamy w małym palcu. jak bedą problemy wpadnę do Zamościa na 125 PS/kucykach/, aha ..nie palę opon. co Ci potrzeba ? Mam tu niemałe firmy

Edytowane przez klemens244 dnia 17-04-2014 02:55

Dodane przez hansrpg dnia 17-04-2014 10:42
#8

Eliminator wiem że była taka kawa, z hondy nie znam modelu. Gaźniki we wszystkim da się zsynchronizować, w domowych warunkach aby tylko mieć odpowiednie króćce lub przewody do połączenia z wakuometrem, cała reszta to 3 śruby.
Słusznie zwróciłeś uwagę że zamieszczałeś poradnik podłączenia wskaźnika, jak kolega arek10220 jeszcze nie zrobił tego u siebie to warto skorzystać z opracowania.

Dodane przez wujek dnia 17-04-2014 21:23
#9

Nasz weteran pewnie chce dorwać się tego oto wynalazku. :) http://en.wikiped...C00126.JPG
Hans dobrze gada , Eliminator to Kawa , nie Hondziawa. :D Powiedz klemens , opłaca Ci się przesiadać z łosia na 125 , nie lepiej kupić Honde VT 500 C ? Nie są aż tak drogie , w porównaniu z eliminatorem to się pokrywa no i jak dla Ciebie to chyba była by bomba , silnik V2 , wał kardana , jest już czym pojechać w trasę. :)