Tytuł: Eaglets Chopper Team :: chopper LK jak zwiekszyc moc ;p

Dodane przez Czeko dnia 25-06-2012 22:33
#1

Siema mam dla was zagadke;DxD Potrzebuje wycisnac z choppera jak najwieksza moc;p mam 110 ale to maloo;/ czy dalo by rade wiekszy wstawic np od quada bez wiekszych przerobek?? jesli tak to jaki v-max osiagne i ile by mnie to kosztowalo co trzeba robic;p patrzylem na karol208 ale on praktycznie rame swoja zrobil;DxD pomozcie;/ nie chce kupowac moto chce byc taki nie pozorny;DxD

Dodane przez kamil_gs dnia 25-06-2012 22:38
#2

możesz kupić wklęsły tłok tak jak jest w no name, zdjąć głowice i wypolerować zawory,gniazda i kanały tak jak robił patryczek344 w swojej 125 :D albo kupić głowice od no name czyli 125 która naprawde jest 110 włąśnie z powiększonymi kanałami,komorą.

Dużo nie da rady zrobić :P Możesz jeszcze gaźnik PZ26 i to chyba wszystko by było :D


uprzedzając kolejne pytanie: no name (125cc) to naprawde jest 110 z wklęsłym tłokiem, głowicą z powiększonymi kanałami i komorą spalania.

Dodane przez Czeko dnia 25-06-2012 23:00
#3

bo juz mocy nie ma ten chopper jeszcze sie napedem pobawie jak zrobic zeby w miare jechal na predkosc?? jakie zebatki ile v-max?? myslalem zeby drugi cylinder kupic tylko z tlokiem zeby go od nowa bo ten juz sie z uzyl;/

Dodane przez kamil_gs dnia 25-06-2012 23:03
#4

trzeba było tak od razu :rolleyes: w takim wypadku wystarczy tylko nowy cylek i pierścienie. Mocy bd miał znowu duuużo :D

Dodane przez Ryland dnia 25-06-2012 23:11
#5

Załóż sobie na dolot wentylator od komputera, będzie działał jak turbosprężarka i doda Ci jakieś 50% mocy a i v-max się sporo zwiększy...

Dodane przez Czeko dnia 25-06-2012 23:17
#6

jest roznica mocy lifana 125 oryginal niz samemu przerobienie na 110 czym to sie wogole rozni?? mm wiekszy tlok a koni opor wiecej bo czytalem ze do 19km skacza;p a 110 ile moze miec z 8km??

Dodane przez Kryniax dnia 25-06-2012 23:27
#7

Rakiete sobie wsadź może coś da

Dodane przez KML_TDU dnia 26-06-2012 00:13
#8

Jak widać akcja Hansarpg nic nie dala :/

Dodane przez hansrpg dnia 26-06-2012 00:38
#9

Odpowiedź na zadane pytanie pojawiła się w pierwszej odpowiedzi. Jak uważasz że max 15KM jakie mają silniki 125ccm bo określają to przepisy (nie dotyczy silników w maszynach wyczynowych/bez homologacji drogowej) to zmień maszynę, ostatnio jeździłem starym suzuki gsx600f można go wyrwać za śmieszne pieniądze,do 200 nie musisz prosić przekracza bez problemów więc v-max jest a i przyspieszenie jest bardzo dobre.

Dodane przez Czeko dnia 26-06-2012 12:58
#10

to oplaca sie kupic lifana 125 czy to bedzie to samo co przerobienie na 110 tak jak ja mam?? oczywiscie pod wzgledem osiagów?

Dodane przez kamil_gs dnia 26-06-2012 12:59
#11

jeśli kupisz prawdziwego lifana/loncina/zongshena to bd mocniejszy na pewno, ale musi to byc prawdziwy a nie no name ;)

Dodane przez mati429 dnia 26-06-2012 16:05
#12

Jak tak mocy Ci brakuję to czas najwyższy na zmianę motocykla, polecam Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, jeszcze jak zmienisz układ wydechowy, dasz doładowanie będzie wporządku. A tak serio jak masz wiek do odpowiedniej kategorii, polecam motocykl klasy 125 mowa tu oczywiście o markowych sprzętach typu: Honda, Yamaha, Kawasaki itp.

Dodane przez Carlos dnia 26-06-2012 20:43
#13

Przegrodę z tłumika wywal bas się powiększy i koni przybędzie ale jeśli chcesz odczuwać więcej mocy to kup jakiś porządny motocykl tak jak ci radzą koledzy wyżej. Szerokości życzę.

Dodane przez Czeko dnia 26-06-2012 22:16
#14

mam 15 lat;p ale zastanawialem sie czy nie kupic tzr naked 50 i przerobic na 70 jakis racing moze;p ewentualnie kolo wieksze z tylu i troche na predkosci zyska;p

Dodane przez Peny dnia 27-06-2012 09:44
#15

W*CENZURA* sobie w ramę Łosia silnik MZ`tki 250. Wtedy zyskasz moc jak i prędkość ._.

Dodane przez Deamon dnia 27-06-2012 10:01
#16

ja ci polecam 250 ccm diabollini

Dodane przez Boro dnia 27-06-2012 16:10
#17

Boże ludzie warto wam się bawić w jakieś niewiarygodne przeróbki w łośkach ? Moim zdaniem gra nie warta świeczki, czasu i przede wszystkim pieniędzy. Rozumiem założenie 72ccm i zmianie napędu ale więcej nie ma co ingerować jeśli za 1/2 sezony chcemy zmienić. Jeśli nie zmieniamy a nie mamy odpowiednich środków czy też prawa jazdy to wtedy można założyć 125 i to starcza bez większych tuningów. Kiedyś na allegro widziałem stuningowana 125 (bodajze lifan) z lżejszym wałem, lżejszym tłokiem i mnóstwem rzeczy których nie jestem w stanie teraz wymienic...) i moc wzrosła z 12km do 16... Różnice się odczuje ale w... portfelu. Pozdrawiam.