Tytuł: Eaglets Chopper Team :: chopper 125

Dodane przez chopper bober dnia 01-07-2012 00:25
#1

Witam , mój stary temat o moto był tak zapełniony i zespamowany że postanowiłem go usunąć i dodać nowy :)

To tak jest to kinroad xt50q z 2007r. kompletnie przebudowany , z oryginału została najwyżej rama i bak , jest o wiele wyższy , rama mierzy 36cm nad ziemią
( w orygiale jest najwyżej 20cm ) , waga to 140-150 kg ( w oryginale 95 kg ) prędkość max to 100km/h ( w orginale to 50km/h) :)

Tuning mechaniczny
- silnik 125cc
- chłodnica oleju
- mocowanie dolne silnika
- gaźnik Mikuni vm 22
- filtr gąbkowy markowy
- świeca NGK
- układ wydechowy z Hondy rebel 125
- króciec ssący 26mm

Prędkość realna motocykla to 100km/h z groszem , silnik obecnie po przebiegu 5,5 tyś w bdb kondycji,
ma o wiele więcej mocy niż zwykła 50-tka , poradzi sobie n akażdej górce na 4-tym biegu :)

silnik ma 2 minusy :
- brak rozrusznika
- brakuje mi 5-tego biegu :P



Tuning optyczny:

- wywalony cały tył i zrobiony od nowa z japońskich część
- siedzenia z Hondy rebel 125 (obszyte na nowo skórą naturalną)
- wywalony cały chiński tandetny przód z kinroada i dopasowany nowy japoński
- przedni błotnik przerobiony pod nowe lagi ( z Hondy rebel 125 )
- kierownica z kingway leike
- naklejki
- lusterka "live of the raid" ( czekają na zamatowanie )
- sakwy amerykańskie iron horse o łącznej pojemności 18L
- przedni reflektor H4
- daszek na lampe " live of the raid "
- kierunkowskazy duże praktyczne i ładne z Yamahy Virago 125
- szyba motocyklowa
- piórnik narzędziowy
- frędzle na manetkach
- light bary H3
- akumlator żelowy z miernikiem napięcia
- tylne koło szprychowe 15 cali , opona 130/90/15 Dunlop
- przednie koło szprychowe 18 cali, opona 3.00
- tylne amortyzatory 28 cm z regulacją twardości
- tylna lampa duża i stylowa z Yahmay Virago 125
- duży chromowany klakson
- chromowany gmol
- spacerówki chromowane na gmol
- łańcuch firmy DiD
- motocykl został pomalowany przezemnie samego na piękną niebieską perłę , kompresorem 9 barów
- zegary z Suzuki gn 250
- polerka wielu elemętów w motocyklu
- Japońskie uszczelniacze w lagach firmy Tux max
- inny ładniejszy korek wlewu
- nowa stopka boczna robiona własno ręcznie
- klocki hamulcowe EBC (przód)
- sczęki hamlucowe EBC (tył)
- pociągnięta nowa instalacja z polskich kabli
- rama : dospawane mocowanie gmola , wyspawane nowe mocowania tylnego błotnika ,
dospawane mocowanie dolne silnika , przesunięte mocowania na wahaczu.
- lagi dłuższe mierzą 86cm
- gniazdo zaplniczki

W plenie ma zrobić :

- wyspawać nowe podnóżki kierowcy ( podesty )
- przez zimie zmienić napęd i buta na tyle


Oleje i płyny:

Lagi - motul

silnik - castrol

hamulec przedni - dot 3

PODSUMOWANIE !!!

Motor wygląda i prezętuje się doskonale każdy nie znajomy jak go widzi
myśli że to 125cc na prawo jazdy A1 , doskonale radzi sobie w trasach ,
jest zrywny no i wygodny ( bez problemowo można jezdzić z pasażerkami ):):):)


Tak wyglądał seryjnie w 2008 roku :

img152.imageshack.us/img152/585/marek022.jpg

Po mału do przodu:
img85.imageshack.us/img85/6309/2003hp.jpg
img577.imageshack.us/img577/9602/2056y.jpg
img262.imageshack.us/img262/9022/2061y.jpg
img10.imageshack.us/img10/7742/2073j.jpg
img690.imageshack.us/img690/8967/2052v.jpg
img717.imageshack.us/img717/9236/2139h.jpg
img41.imageshack.us/img41/5459/q041.jpg
img560.imageshack.us/img560/6312/q070p.jpg
img836.imageshack.us/img836/7553/q080.jpg
img689.imageshack.us/img689/2175/marko001.jpg
img15.imageshack.us/img15/192/silnik110058.jpg
img710.imageshack.us/img710/8772/marko046.jpg
img189.imageshack.us/img189/8319/marko054.jpg
img594.imageshack.us/img594/186/marko084.jpg
img836.imageshack.us/img836/6943/marko003.jpg
img692.imageshack.us/img692/6933/q059s.jpg
img402.imageshack.us/img402/7288/q048.jpg
img254.imageshack.us/img254/2721/q045.jpg

Teraz wygląda tak:

img259.imageshack.us/img259/1817/spot018.jpgimg825.imageshack.us/img825/9051/spot024.jpgimg825.imageshack.us/img825/1397/spot026.jpgimg152.imageshack.us/img152/6641/spot032.jpg
img204.imageshack.us/img204/9011/silnik110014.jpgimg209.imageshack.us/img209/7360/silnik110022.jpgimg560.imageshack.us/img560/2397/silnik110018.jpg

Wszystko w motocyklu robiłem sam , w własnym garażu , bez niczyjej pomocy :)
Szerokości.!

Edytowane przez chopper bober dnia 12-05-2013 21:39

Dodane przez kamil_gs dnia 01-07-2012 00:30
#2

Temat na styl Rylanda :P mogłeś dać więcej zdj z prac :P Poza tym cud, miód i malina :)

Edytowane przez kamil_gs dnia 01-07-2012 00:31

Dodane przez chopper bober dnia 01-07-2012 00:37
#3

na twoje życzenie dodałem więcej zdjęć :P
wiesz no stary temat miał 18 stron i większość postów to spam więc trzeba było to ładnie ogarnąć :)

Edytowane przez chopper bober dnia 01-07-2012 00:38

Dodane przez bamboo dnia 01-07-2012 00:45
#4

Mi twoje moto podobało się bardzo, ale teraz tak jakoś za dużo wszystkiego na nim. Ale każdy robi moto pod siebie. Dla mnie jednak trochę za dużo dodatków.

Dodane przez Kryniax dnia 01-07-2012 09:30
#5

Szkoda, że tamte zdjęcia poprzepadały, bo było ich od cholery :D. W sumie motocykl dostał drugie wcielenie u Ciebie. Myślę, że Ci jeszcze posłuży, bo zrobiony od podstaw praktycznie ;d

Dodane przez Zipp3k dnia 01-07-2012 10:07
#6

chopper bober napisał/a:

myśli że to 125cc na prawo jazdy A1


Bo jest to 125cc na A1. :D
Ogólnie fajnie tylko jednak widać co ma pod bakiem. :P

Edytowane przez Zipp3k dnia 01-07-2012 10:07

Dodane przez matrix dnia 01-07-2012 11:02
#7

Ile wyszedł cię cały tuning?

Dodane przez Lewand dnia 01-07-2012 12:00
#8

Twój łoś zawsze mi się podobał :D
Bardzo się wyróżnia : D

Dodane przez Athemis dnia 01-07-2012 12:03
#9

Porządna robota, takim pośmigasz troszkę, ale pewnie i tak Ci się znudzi ; )
Gratuluję wykonania, niech Ci służy!

Dodane przez chopper bober dnia 01-07-2012 12:05
#10

Kryniax- mam te wszystkie zdjęcia na dysku , i cześć jest dodana na moim koncie na ImageShack , jeśli kogoś będzie to interesować mogę wrzucić wszystkie zdjęcia :P ale jest ich mnóstwo :P

matrix- za wszystkie części z mojego starego xt wziąłem z 1300zł , bo wszystko poszło od drobin po lagi błotniki koła itp , ogólny wkład pieniężny to liczę jakieś 2500 , po odjęciu 1300 za części z łosia , wychodzi 1200zł więc myślę że jak na taki efekt się opłacało , a za kinga na dzień dzisiejszy mogę wołać 3500-4000 silnik jest prawie nowy bo co to jest 5000 tyś :P

Dodane przez seba016 dnia 01-07-2012 13:50
#11

Najładniejszy na forum^^

Dodane przez GuRuMyMaster dnia 01-07-2012 14:45
#12

"mistrzu" a tą kiere to masz tą moją dawną, nie ? :P
możesz podać link do konta na ImageShack.

Dodane przez adik929 dnia 01-07-2012 16:36
#13

Najładnejszy jest tył! Prezentuje się jak jakiś rasowy chopper z tym błotnikiem :D A kolorek z jakiej palety?

Dodane przez chopper bober dnia 01-07-2012 17:31
#14

gurumymaster- tak kiera od ciebie :P zaczyna rdzewieć :P
oto link do moich zdjęć -->http://imageshack.us/photo/my-images/717/2139h.jpg/

adik929- kolor to już nie pamiętam ale chyba z dulux , po prostu poszedłem do sklepu lakierniczego , posiedziałem z 15 minut i wybrałem :)

Dodane przez Luki96 dnia 01-07-2012 20:29
#15

Moto całkiem całkiem podobne do mojego z przodu ale denerwujesz mnie gadaniem że wszystko robiłeś sam i tylko sam jak nawet ja potrzebowałem pomocy żeby wciepać koła itd.

Dodane przez chopper bober dnia 01-07-2012 20:34
#16

proste że zębatka czy wahacz były robione na zakładzie frezem ale chodzi o to że robiłem sam bez pomocy brata czy ojca ...

Dodane przez marcin113 dnia 03-07-2012 14:14
#17

A ile kasy....


Załóż jakieś oparcie pasażera bo tył tak pusto wygląda straszne.

Dodane przez chopper bober dnia 03-07-2012 18:28
#18

nie oparcia nie będzie :) motor zostaje w takim stanie jak widać na zdjęciu do końca użytkowania go przezemnie.

Nocą:)
http://imageshack...10073.jpg/

Edytowane przez chopper bober dnia 03-07-2012 21:40

Dodane przez infermus dnia 30-07-2012 20:36
#19

Gratuluje ci maszyny, niesamowita.

Dodane przez bikeboy dnia 08-08-2012 10:42
#20

motor fajny.. mówisz że możesz wołać za niego 3500-4000, moje osobiste zdanie ja bym za tyle go nie kupił..

Dodane przez FreeHouse dnia 08-08-2012 11:20
#21

Powiem krótko. Ostro wk*rwiłem się na tych wszystkich, którzy mówią, że "za tyle go nie sprzedasz! opuść cenę". Bardzo Wam dziękuję! Dzięki Wam straciłem jakiś tysiąc... Bo sprzedaje mój motor za 3000zł, a ze spokojem wyciągnąłbym za niego 4000zł... ChopperBObber w ogóle nie czytaj tych komentarzy, ja też tak sądziłem na początku, ale po tym co się działo na mojej aukcji stwierdzam, że za nasze łosie można żądać o wiele więcej. Oczywiście jeżeli są w db stanie, a nie zajechane trupy ze wsi, przeżarte rdzą....

Dodane przez sysy95 dnia 08-08-2012 12:42
#22

masz racje, jeżeli mówią Ci że tyle za niego nie dadzą to po prostu trzymaj go dalej, ja tak miałem z crossem, kupiłem za 600 włożyłem 600, sprzedałem za 720 na części, gdy sprzedałem ciągle dzwonili i się pytali o niego, jak dla mnie piękna jest maszyna, i ja bym dał za niego 4000 bo widzę że warto, ja w swojego włożyłem po wyżej 2500zł, i na bank jeszcze włożę trochę kasy, powodzenia w jeździe szerokości, LwG

Edytowane przez sysy95 dnia 08-08-2012 12:44

Dodane przez chopper bober dnia 08-08-2012 14:41
#23

jeszcze wam kiedyś oko zbieleje :) co to mało jest dzieci neo którym ojciec czy matka kupi motor za świadectwo ? :P
Kinga pójdzie z pewnością za nie mniej niż 4000 zł...

SzymonLK - kvrwa... 10 razy ci już na gg pisałem skąd je mam a ty dalej ie ogarniasz...

sysy95 - jest pytanie , sprzedawałeś kiedyś crossa 125 na części , potrzebuję dekielka rozrządu do crossa 125cc miałbyś?

Edytowane przez chopper bober dnia 08-08-2012 14:44

Dodane przez serafin dnia 08-08-2012 19:02
#24

nie ma co gadać - maszyna jest wypasiona i naprawdę bez lipy dużo pracy tam siedzi
jeżeli liczyć po kosztach części to podane wyżej - 2500
ale efekt końcowy dużo więcej - maszynka jedyna w Polsce :szok: - bezcenne
i jak kogoś stać na 4 000 to rzuci kasę i ładnie podziękuje

a tak na marginesie....
koledzy jak ma być team to nie robmy sobie koło pióra w tematach biznesowych (każdy może czytać to forum) - jak ktoś ma inne zdanie to niech zatrzyma je na priv, co innego w tematach gustu :U .......

LwG

Edytowane przez serafin dnia 08-08-2012 19:05

Dodane przez szymo_97 dnia 08-08-2012 19:19
#25

Forum jest od wyrażania swoich opinii.
Ja sprzedawałem łosia i wiem jak to jest. No ale cóż... Jak niektórzy twierdzą, że za chińczyka, dość wiekowego dostaną ponad 4000zł to ich sprawa, a innych to nie powinno obchodzić. Tyle ode mnie.
Jednak nie można się wściekać na to, że ktoś powie "tyle nie dostaniesz"...
Trochę pokory dla jednej, jak i drugiej stronie sporu.
Pozdrawiam panowie. Życzę opanowania, spokoju i cierpliwości w stosunku do drugiego człowieka. :)

Dodane przez serafin dnia 08-08-2012 19:36
#26

nie ma co gadać - cena to sprawa dwóch stron - ale mówienie, "nie dostaniesz tyle" - jeżeli ktoś nie jest jedną z nich to trochę mały nietakt. pytanie w takim razie do tych co mówią - "nie dostaniesz" - a co powiecie o tym: http://allegro.pl...80759.html
bo rozumiem, że w tym przypadku to nikt nie ma wątpliwości, że sprzeda się od ręki: http://allegro.pl...40664.html :O

Dodane przez LukMoto dnia 08-08-2012 20:11
#27

Cena jest tematem nierozstrzygniętym.
Na mojego wydałem 2700+1000...
KAZDY NA FORUM mówił, że dostanę 1800,1900,2100...
A trafił się klient, który DOCENIŁ mój wkład w motocykl i stan w jakim pozostał po 2 latach. Dostałem 2600... i co ?
Chopper bobber robił motor pod siebie... by był DLA NIEGO wygodny, okazały...
Stworzył coś niepowtarzalnego... coś, co nie udało by się połowie z nas...
Ja jestem pełen podziwu dla Marka, że stworzył "Vireosia" :D
Za ile nie sprzeda ( a sprzeda za wielką kase ) To może być dumny, że to w Jego garażu powstawał jeden z najlepiej przerobionych Łosi w Polsce...
Dziękuję :)

Dodane przez kuba dnia 08-08-2012 20:28
#28

wiadomo, jak się trafi na takiego, co chce koniecznie choppera, sam nie chce przerabiać, ale ma kasy trochę i podchodzi mu twój to może i da sporo, ale większość myśli tak : za taką kasę to ja se markowego kupię, no ale fakt faktem twój to prawie markowy

Dodane przez chopper bober dnia 09-08-2012 18:55
#29

Nie wiem skąd się wziął temat o sprzedaży mojego łosia , narazie nim jeżdżę bo nie mam prawa jazdy a jak na moje wymagania jest idealny , wiec może kiedyś ale teraz o tym nie myślę.

Dodane przez FreeHouse dnia 09-08-2012 21:45
#30

Ty go przerejestrowywałeś?

Dodane przez szymo_97 dnia 09-08-2012 23:02
#31

FreeHouse jakie przerejestrowanie? Jeżeli chodzi ci o przerejestrowanie z motoroweru na motocykl to na pewno nie, ponieważ ma małą tablicę.

Dodane przez FreeHouse dnia 09-08-2012 23:06
#32

no bo pisze ze nie ejzdzi bo nie ma prawka.

czyżby ???

chopper bober napisał/a:
... narazie nim jeżdżę bo nie mam prawa jazdy a jak na moje wymagania jest idealny ,

Edytowane przez kamil_gs dnia 09-08-2012 23:11

Dodane przez szymo_97 dnia 09-08-2012 23:10
#33

Przecież napisał wyraźnie, że na razie jeździ nim (łosiem) i nie kupuje nic innego, bo nie ma prawka na większą pojemność. Czytaj uważnie, bo znowu się robi nieporządny spam. :conf:

Dodane przez sysy95 dnia 10-08-2012 00:02
#34

chopper bober napisał/a:
jeszcze wam kiedyś oko zbieleje :) co to mało jest dzieci neo którym ojciec czy matka kupi motor za świadectwo ? :P
Kinga pójdzie z pewnością za nie mniej niż 4000 zł...

SzymonLK - kvrwa... 10 razy ci już na gg pisałem skąd je mam a ty dalej ie ogarniasz...

sysy95 - jest pytanie , sprzedawałeś kiedyś crossa 125 na części , potrzebuję dekielka rozrządu do crossa 125cc miałbyś?


oj nie bardzo, miałem pęknięty, ale silnik sprzedałem w całości, mam do 110 ale to nie pasuje...

Edytowane przez sysy95 dnia 10-08-2012 00:26

Dodane przez kozakk2609 dnia 22-08-2012 21:37
#35

Szacun.. ;)

Dodane przez chopper bober dnia 10-11-2012 18:59
#36

Dawno mnie tu nie było :P więc czas coś zaktualizować:P

Ostatnio mało się dzieje , łoś ma przejechane 7 tyś i silnik dalej bez najmniejszej usterki co mnie bardzo cieszy :) w zimie mam w planie zrobić kilka rzeczy w nim, a mianowicie :
-wymienić napęd , ale już będzie 428h (łańcuch oczywiście DID wzmacniany)
-zreperować kapcia z przodu
-wymienić olej w silniku oraz płyn hamulcowy
-zamontować stacyjkę z gn 250 przy kierownicy
-zamontować sisbar z xv 125

Ostatnio sporadycznie nim jeżdżę więc jest trochę brudny , ale dodam kilka fotek :

imageshack.us/a/img99/9034/andrzej001.jpgimageshack.us/a/img507/9083/andrzej003.jpgimageshack.us/a/img12/5093/andrzej006.jpg

ps. gmol jest ściągnięty bo kiedyś coś robiłem i nie chciało mi się go założyć :P w zimie go założę :)

Edytowane przez chopper bober dnia 10-11-2012 19:01

Dodane przez Zipp3k dnia 10-11-2012 19:14
#37

Widzę, że jednak będzie oparcie. Do mnie powinno przyjść w poniedziałek, też od virażki. Zamówiłem takie.

motocyklowysklep.pl/2430-large/oparcie-pasazera-sissy-bar-fehling-yamaha-xv535-s-virago.jpg

Oprócz tego to widzę, naklejkę na osłonie aku. :p

Dodane przez chopper bober dnia 10-11-2012 22:22
#38

Ja będę miał całkiem inne bez poduszki sam trzymak , ale przynajmniej o wiele tańsze od tego co ty kupujesz , bo za 30zł /// a naklejka jest bo lakier na osłonie aku się uszkodził od kopki.

Dodane przez szaraf dnia 10-05-2013 15:27
#39

moto zyje? czy na zyletki przerobione? a moze sprzedales? :P

Dodane przez szaraf dnia 10-05-2013 21:22
#40

w sumie wiem ze rs jezdzi,ale jestem ciekawy co z losiem

Dodane przez kat dnia 10-05-2013 21:28
#41

zajebista maszynka <3

Dodane przez chopper bober dnia 12-05-2013 21:33
#42

no tak ;) jest prawdą że woże się teraz na rs 125 :D łosia w najbliższym czasie będę sprzedawał, na forum rzadko wchodze, ponieważ nie mam takiej potrzeby ;)

Edytowane przez chopper bober dnia 12-05-2013 21:50

Dodane przez Zero dnia 13-05-2013 08:20
#43

Ile będziesz za niego wołać ?

Dodane przez Lewand dnia 13-05-2013 12:44
#44

To może jeszcze daj zdjęcia bez GMOLa i oparciem z virago :D

Dodane przez szaraf dnia 13-05-2013 14:06
#45

zmieniles nazwe tematu. z moja piekna 125,motocykl doskonaly czy jakos tak :1diabel:

Dodane przez Kropa dnia 13-05-2013 15:48
#46

A masz kategorie na 125?
Tak jak pisze Lewand, daj zdjęcia aktualne. ; )

Dodane przez Adix dnia 13-05-2013 17:05
#47

Jazda taką 125 na tej ramie moim zdaniem nie jest zbyt komfortowym wyjściem.:wink:

Dodane przez szymo_97 dnia 13-05-2013 17:12
#48

W sensie za słaba jest 125 tka na taką obładowaną ramę?

Ja bym tutaj wsadził 175cc i można by pojeździć elegancko.

Dodane przez Adix dnia 13-05-2013 17:17
#49

Chodziło mi raczej o drżenie całego motoru w czasie jazdy.

Dodane przez szymo_97 dnia 13-05-2013 17:38
#50

Na drgania silnika ma wpływ w głównej mierze niewyważony wał korbowy.
Gdyby wpakować tutaj silnik od R1 to drgań by nie było :D
Przy 125cc jeździ się o wiele bardziej komfortowo, bo większe wibracje zaczynają się dopiero w okolicach 80 km/h, a nie tak jak seryjnie przy 50 km/h :)

Dodane przez Adix dnia 13-05-2013 18:01
#51

Ja w swoim miałem silnik 110 i przy 50 km/h wszystko strasznie drżało.

Dodane przez szymo_97 dnia 13-05-2013 18:09
#52

No to też zależy do obrotów, zębatek i samego silnika.
Zongshen tak strasznie nie drżał.