Tytuł: Eaglets Chopper Team :: SWAP silnika.

Dodane przez Tymon dnia 13-07-2012 10:40
#1

Witam, powracam znów po sprzedaniu Łośka kupieniu Derbi Gpr i ponownym kupieniu łośka po sprzedaniu Gpr'ki xD.
Tym razem chcę do choppera wrzucić silnik z CBR'ki 125 i mam pytanie co zrobić z zębatkami tzn. jak to pogodzić bo łoś ma 420 a Cbr 428 i nie mam pojęcia co z tym zrobić :/ silnik raczej wejdzie tu są wymiary: http://img10.imag...833218.jpg Wszelkie pomysły mile widziane :)

Dodane przez memek dnia 13-07-2012 11:01
#2

Czasami na allegro trafiają się zamienniki na tył na 428 do łosi. Najlepiej to dokupić jaką zębatkę 428 i dotoczyć żeby pasowała do orginalnej felgi.

Dodane przez Tymon dnia 13-07-2012 11:30
#3

http://allegro.pl...77345.html Znalazłem, dzięki :) a będzie ona pasowała do Jincheng Knight bo mam drugiego choppera bez silnika i nie wiem w którego wsadzić silnik z Cebry, jincheng wygląda łaniej, ale nie wiem czy ta zębatka podejdzie na jego koło. Chyba, że wsadzić koło z łosia do Knight'a ?

Dodane przez szaraf dnia 13-07-2012 13:44
#4

ja takze bylbym chetny na kolo

Dodane przez Peny dnia 13-07-2012 17:50
#5

ja również na koło od knigtha bym miał ochotę.

Dodane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 18:00
#6

knight ma org zębatkę 428 :d to nie wiem po co chcesz zmieniać :P

Dodane przez Tymon dnia 14-07-2012 18:32
#7

Ok dzięki :p Powstał nowy pomysł i prawdopodbnie z łosia/Jinchenga będzie robiona trajka tylko muszę jeszcze się spytać w Stacji Kontroli Pojazdów jak to jest z homolagacją na trój ślada ;P

Dodane przez kuba dnia 15-07-2012 11:24
#8

z knighta szkoda, lepiej z losia trajke

Dodane przez Tymon dnia 16-07-2012 19:04
#9

Jednak nie robię trajki ponieważ u mnie to nie przejdzie przy przeglądzie ;/

Dodane przez hansrpg dnia 16-07-2012 20:53
#10

Oczywiście wiesz o tym że z hondy będziesz potrzebował także instalacji elektrycznej, gaźnika jak i wydechu który będzie wymagał przeróbek jak i układu chłodzenia cieczą? Jestem pewien że skoro się bierzesz za taki swap to przeliczyłeś wstępnie jakiego przełożenia końcowego będziesz potrzebował by rozwijać względnie przyzwoitą prędkość (king ma mniejsze koło, więc na seryjnym przełożeniu hondy 100km/h osiągniesz spadając z urwiska). Jak idzie o przeglądy to musiałbyś szukać głupiego który podbije że ten nie wyglądający na 50ccm silnik to 50'ka, ale że idioci gotowi stracić pracę za kilka dych ekstra żyją na tym świecie to jest to wykonalne.
Jestem ciekaw postępu prac, dlatego fajnie by było jakbyś zamieszczał tu relację.

Dodane przez szymo_97 dnia 16-07-2012 22:30
#11

No, nie zapomnij także, że gaźnik od Cbr potrzebuje kranika podciśnieniowego, gdyż bez niego raczej nie ujedziesz za daleko. :D Instalacja od Hondy jest bardzo droga... Gaźnik, chłodnica też. Nie wiem czy jest opłacalne wkładać tak dobre serducho do tak kiepskiej całości...

Dodane przez Tymon dnia 16-07-2012 22:36
#12

Miałem już ten chiński silnik w kingu nawet dwa i oba uległy awarii jeden pękł, a w drugim wiecej rzeczy się posypało, a był nowy więc nie mam zamiaru jeździć na tych silnikach, macie jakieś propozycje ? ;D

Dodane przez szymo_97 dnia 16-07-2012 22:42
#13

Ja Ci proponuję tak. Najpierw dorób odpowiednie mocowanie. Zgraj to tak, żebyś ogarnął lewarek skrzyni oraz żeby zębatką była w jednej lini z tylną. Kiedy silnik będzie już twardo siedział w ramie to kup moduł (baardzo drogie są), cewkę, podepnij zapłon. Jak już Ci się uda zrobić iskrę to połowa sukcesu. Potem pozostanie Ci jeszcze dokupienie przyzwoitego filtra powietrza i kranika podciśnieniowego. I to na tyle żeby odpalić. Całe szczęście, że w łosiu również jest instalacja 12V to z tym sobie jakoś dasz radę.

Dodane przez Tymon dnia 16-07-2012 22:46
#14

Z Cebry może jednak zrezygnuję bo robota mi się kończy w tym tygodniu i z budzetem na dokonczenie projektu moze byc ciezko :/