Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Mieszanka
Dodane przez kamile41 dnia 18-07-2012 00:03
#1
Co robić w moim XT zwiekszyłem mieszanke poniważ mial zbyt uboga ale nadal musze jeździc na ssaniu choc juz mniejszym tak w polowie Jak to zrobić zeby normalnie jeździc bez ssania
Dodane przez kamil_gs dnia 18-07-2012 00:12
#2
na forum masz poradniki jak wyregulować gaźnik, więc szukaj :P a troche ode mnie :
wkręcasz śrubkę od mieszanki do końca i wykręcasz o 1,5 obrotu i sprawdzasz jak zachowuje się moto,W takim ustawieniu powinien pracować prawie dobrze albo dobrze, jeśli coś nie tak to delikatnie wkręcasz śrubke albo wykręcasz i sprawdzasz jak sie zachowuje ;) Powiedz też na którym rowku masz iglice, najlepiej jest mieć na środkowym ;) Po tym bd już normalnie pracował.
Edytowane przez kamil_gs dnia 18-07-2012 00:21
Dodane przez Luksas dnia 18-07-2012 00:19
#3
U kumpla w ogarze 900 to samo było:p Zwyczajnie w świecie wyreguluj gaźnik... A jak to już masz wyżej napisane:)
Dodane przez Bandyta dnia 18-07-2012 00:33
#4
Chłopie drugi temat zakładasz o tej samej sprawie. Zastanów się co robisz ...
Dodane przez kamile41 dnia 18-07-2012 00:37
#5
Bandyta ok moze ta sama sprawa ale wczesniej pisalem jak wyregulować gaźnik a teeraz pisze ze juz wyregulowany i ze nie do konca to poskutkowało więc ty tez troszke sie zastanow a pytam sie jeszcze raz bo myślałem ze problem tkwi w czym innym niechce tu żadnych sprzeczek itp..
Dodane przez kamile41 dnia 18-07-2012 00:38
#6
Kamil_gs wkrecalem srubke od mieszanki do fula to odrazu mi zgasł więc niewiem :P
Dodane przez Role dnia 18-07-2012 01:10
#7
Gaśnie ci po pewnym czasie na ssaniu?
Dodane przez kamile41 dnia 18-07-2012 01:40
#8
Nie mam ssanie do fula bo inaczej by zgasł na wolnych obrotach i wkrecam srubke od mieszanki im bardziej wkrece tym slabsze obroty i gdy juz ja prawie dokrecam do maxa odrazu gasnie
Dodane przez kamil_gs dnia 18-07-2012 09:04
#9
bo tak jest, wkręcasz do końca i wykręcasz o 1,5 obrotu, tak się reguluje ten gaźnik. żrób tak jak pisze i wtedy napisz czy pomogło ;)
powiedz mi jeszcze w jakiej pozycji uważasz że sanie masz włączone :P
Edytowane przez kamil_gs dnia 18-07-2012 09:04
Dodane przez Role dnia 18-07-2012 14:17
#10
Jak ci gaśnie na ssaniu to nie masz co gaźnikiem kręcić, zawory są do regulacji najpierw
Dodane przez kamile41 dnia 18-07-2012 20:09
#11
kamil_gs ja ssanie mam na dol niewiem czy to standardowo ale ja moge miec cos pomieszane ale wątpie ale jednak jest taka opcja bo ten plastik kiedys odpadl poprzedni wlasciciel mi to powiedzial
Dodane przez kamile41 dnia 18-07-2012 20:13
#12
A tak przy okazji zapytam sie o stelaze pod sakwy bo uwarzam ze nie ma sensu zakladac nowego tematu wie ktos jak wykonac najlatwiejsze stelaze wiem ze jest takim temat ale jednak wolabym jakis inny sposob
Dodane przez kuba dnia 18-07-2012 20:45
#13
albo plaskowniki spawasz/skrecasz w litere U i przykrecasz do listw blotnika, albo rurke wyginasz w litere U, sklepujesz na koncach i przykrecasz do listw
Dodane przez Peny dnia 18-07-2012 20:49
#14
Ja mam z drutu szóstki. Wyglądają jak firmowe.
Dodane przez Prosiak dnia 18-07-2012 21:02
#15
Podepne się do tematu. U mnie jest tak: obojetnie jak mam ustawioną srubke od mieszanki gaźnik pracuje bez różnicy, kolor swiecy kawa z mlekiem, zawory starannie ustawione. Pytanie: co jest nie tak jesli śruba składu mieszanki nie robi różnicy??? max v=65 na prostej bez wiatru. Jeżdżę tak 6 lat i wszystko gra, pali elegancko na dotyk i od kopa itd- tylko gnębi mnie ta śrubka. Umiem ustawić gaźnik i zawory, jeżdżę spokojnie i
rzadko. prosze o kulturalne odpowiedzi i dzieki.
Edytowane przez PeeTER dnia 18-07-2012 21:07
Dodane przez kuba dnia 18-07-2012 21:24
#16
a mozesz dokrecic do maxa i ja wykrecic, tak wogle niekiedy jak wykrecisz/wkrecisz o pol obrotu, to czesto nie widac zbytniej roznicy, wiec sprawdzasz wiecej obrotow??
Dodane przez hansrpg dnia 18-07-2012 23:21
#17
Śruba składu mieszanki
odpowiada za skład mieszanki przy wolnych obrotach, przy średnich i wyższych decydujące znaczenie ma tu ustawienie iglicy. Amen