Tytuł: Eaglets Chopper Team :: obrotomierz
Dodane przez tomek1997 dnia 21-07-2012 14:52
#1
ostatnio widziałem tyn filmik na youtube
http://www.youtube.com/watch?v=Fk9Lwy5AvfM&feature=related
i zastanawia mnie jak to jest zrobione
Edytowane przez tomek1997 dnia 21-07-2012 15:36
Dodane przez Luki96 dnia 21-07-2012 15:01
#2
Wideo nie działa.
Dodane przez tomek1997 dnia 21-07-2012 19:43
#4
czyli dobrze zrozumiałem może buc np obrotomierz od fiata lub innego samochodu ? czy muszę kopic specjalnie do motocykla a jak morze byc od samochodu do powiecie mi np od jakiego
Dodane przez Bandyta dnia 21-07-2012 20:07
#5
No może być od dużego fiata albo od poloneza obrotomierz, ale musisz zmienić na nim skalę.
Dodane przez KML_TDU dnia 21-07-2012 20:27
#6
Zamiast przerabiac tarcze lepiej przelutować kondensator na tai o odpowiedniej pojemnosc tzn. sprawdzamy jaki kondek siedzi w obrotomierzu (pomiedzmy ze jest tam 200uf) i teraz jesli nasz obrotek pochodzi z silnika 4 cylindrowego to liczymy 4:2 (2 poniewaz w większosci silnikow motocyklowych iskra przypada na każdy obrót wału w obu gmp) i wychodzi nam ze musimy miec 2 razy wiekszy kondek, potem idziemy do sklepu elektronicznego i prosimy o kondek 400uf i montujemy go zamiast starego. Tak dla przykładu ja mam zegary z hyosunga ga125 w ktorych obrotomierz byl spalony wiec wsadzilem tam elektronike z jedynych zegarow ktore mialem w garazu tj. zegary z kii carnival 2,5 v6 :D Po zmianie kondka obrotomierz wskazuje poprawna wartosc.
Dodane przez klemens244 dnia 22-07-2012 19:11
#7
Witam KML_TDU.
Kondensator -owszem 470 mF /jeżeli już/. wartość mikrofaradów w zależności od generatora jest zmienna. Ale Dzięki za poradę, Jesteś czynny, na chwałę Klubowi. Rozumiesz ?..... W Mera Lumel mam kontakt z "ostatnim" mohikaninem. Tak bywa.