Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Który silnik wybrać

Dodane przez bartek96 dnia 24-07-2012 12:20
#1

Siema
MAm problem bo nie wiem który z ty 2 silników wybrać podam dwa linki:

http://allegro.pl...29353.html
http://allegro.pl...83481.html

Edytowane przez kamil_gs dnia 24-07-2012 15:12

Dodane przez kamil_gs dnia 24-07-2012 15:15
#2

ja gdybym miał brać to wziałbym ten za 729 zł ze względu na skrzynie, to jest silnik typu Lk/GW a ten za 720 typu Xt, róznią się skrzynią, xT ma bardziej siłową a Lk?GW ma bardziej prędkościową skrzynie :D Poza tym to to samo.

SzymonLK nie *CENZURA* głupot że zaraz się posypią, org silnik z łosia też jest no-name i co, sypie się co chwile ???

Dodane przez Peny dnia 24-07-2012 17:30
#3

Chciałbym również potwierdzić, to co powiedział kamil. Nie słuchaj cymbałów co twierdzą ,że no name to największy shit. Prawda jest taka ,że jak Ci się uda to taki no name może mieć dłuższą żywotność niż Cłongszen(pod warunkiem ,że nie będziesz cały czas nim kręcił na fula - co ja na takim silniku prawie cały czas robię i chodzi bez najmniejszych problemów). A co do silników to będą, ale ja kupiłem typowego No Name za 500zł - nowego i również chodzi.

Dodane przez dzikilopez dnia 24-07-2012 17:30
#4

Miałem coś w stylu tego 2 i sprawował się dobrze, raz tylko wywiną numer że śrubka od sprzęgiełka rozrusznika wykręciła się i wpadła w magneto. Po za tym proponuję przy montażu 110/125ccm dospawać poprzeczkę do ramy pod dodatkowe mocowanie silnika, inaczej karter poleci.

Dodane przez mcaffey dnia 25-07-2012 09:14
#5

Po za tym proponuję przy montażu 110/125ccm dospawać poprzeczkę do ramy pod dodatkowe mocowanie silnika, inaczej karter poleci.


Poza tym mocowanie dolne podobno zmniejsza Ci trochę wibracje, a te przy większych prędkościach są naprawdę duże. Sam mocowania dolnego nie zrobiłem i chyba naprawię ten błąd, jak jadę koło 65-70 km/h wibracje są tak duże, że nie idzie stóp utrzymać na podnóżkach, bo aż łaskocze. A jak wczoraj się przejechałem 140km (jednego dnia) to nie zliczę śrubek które mi się odkręciły od tych wibracji...

Dodane przez kamil_gs dnia 25-07-2012 09:20
#6

dolne mocowanie zapobiega pękaniu karterów ponieważ silnik jest wtedy dokręcony ze wszystkich stron i nie ma możliwości ruchu co zmniejsza jednocześnie wibracje w dużym stopniu :D

Dodane przez matikoso dnia 28-07-2012 14:24
#7

Nie kupuj silnika z iskrownikiem 6cewkowym ,ponieważ nie będziesz miał ladowania ;] W naszych łosiach musi być 2 cewkowy.

Dodane przez Bandyta dnia 28-07-2012 16:54
#8

Gówno prawda, w starym silniku miałem iskrownik 6 cewkowy i miał ładowanie perfekcyjne.

Dodane przez patryczekk344 dnia 28-07-2012 17:21
#9

6 cewek = lepsze ładowanie. Ja mam teraz 6 i myślę nad założeniem 8 cewkowego zapłonu.

Dodane przez Peny dnia 28-07-2012 21:37
#10

nie

Dodane przez dzikilopez dnia 28-07-2012 21:58
#11

Jak nie jak tak , przecie Łos ma intalkę na 6 cewkach. Czy 2 czy 6 czy 8 jeden h... w przypadku Łośka .

Edytowane przez dzikilopez dnia 28-07-2012 21:59

Dodane przez misterio dnia 28-07-2012 22:41
#12

a co sądzicie o silnikach z automatyczną skrzynią biegów?

Dodane przez Luki96 dnia 28-07-2012 22:50
#13

A ty chcesz z łośka skuter zrobić ??

Dodane przez Bandyta dnia 28-07-2012 22:51
#14

Miałem taki jako pierwszy silnik i powiem Ci, że zbiera się nawet fajnie, moc ma przy każdej prędkości (oprócz max) ale co to za jazda bez biegów ...

Dodane przez mcaffey dnia 29-07-2012 00:21
#15

Jak nie jak tak , przecie Łos ma intalkę na 6 cewkach. Czy 2 czy 6 czy 8 jeden h... w przypadku Łośka .


Nie zgodzę się z wami, ja mam silnik z iskrownikiem 2 cewkowym i nie mam (prawie) w ogóle ładowania. Jak znajdę czas chcę przełożyć iskrownik z 50tki, bo tak muszę co jakiś czas ładować akumulator z prostownika (a nie lubię momentu w którym np wracam do domu a w trakcie jazdy się okazuje że już nawet kierunków nie mam).

Dodane przez dzikilopez dnia 29-07-2012 00:46
#16

Miałem w łośku silnik 125ccm z 2 cewkami i było ładowanie mało tego z przodu mam H4 55W.

Dodane przez patryczekk344 dnia 29-07-2012 03:05
#17

To masz coś pokopane w instalacji ew reg. nie daje rady. Na 6 cewkowym jest dużo lepsze ładowanie. Przykładowo skutery mają aku 7-9ah i zapłon 6-8 cewek i zawsze doładowują go.

Odnośnie silnika ja mam 125 "diabolini" i ładnie jedzie tyle że fakt na wysokich obrotach to słychac bardziej stożek niż wydech ;p

Dodane przez mcaffey dnia 29-07-2012 10:27
#18

To masz coś pokopane w instalacji ew reg. nie daje rady.


Jakby to była kwestia tylko pokopania w mojej instalacji, to by nie powstawały na forum tematy jak umasowić iskrownik lub przełożyć z poprzedniego silnika. Bo z tego co wiem, to jeszcze jest kwestia tego, że ten iskrownik powinien być właśnie umasowiony, a ten co między innymi ja mam u siebie nie jest.

Dodane przez szaraf dnia 29-07-2012 11:51
#19

ja równiez mam silnik 6 cewkowy,
a w drugim kingu jest nowy silnik 2 cewkowy i jest problem z ladowaniem ..

Dodane przez dzikilopez dnia 30-07-2012 21:47
#20

Są 3 rodzaje iskrowników 6 cewkowych
1 ten który nas interesuje- cewka zasilająca moduł i cewki świateł umasowione- z iskrownika wychodzą kable żółty, biały, niebieski, czerwony, zielony
2 bardzo podobny ALE cewki od ładowania nie sią zmasowane, rożni się od powyższego tym że mamy 2 przewody żółte zamiast żółty+biały aby działało należy wymienić regulator napięcia
3 rodzaj BEZ CEWKI ZASILAJĄCEJ MODUŁ, moduł zasilany jest z akumulatora I MODUŁ JEST INNY niż seryjnie