Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Jak zablokować kinga
Dodane przez matrix dnia 09-08-2012 14:23
#1
Elo. Może przejdę od razu do rzeczy. Mojego kumpla we wtorek złapała policja... Niestety jechał 66km/h i zabrali mu dowód. Musi zrobić przegląd , na który dzisiaj pojechał. Niestety nie zrobili mu przeglądu bo nie ma zablokowanego kinga... Teraz moje pytanie czy da się jakoś zablokować kinga żeby jechał te 45 no góra 50km/h bez zmiany modułu? Dodam że kumpel ma pojemność 72cc i wersję GW.
Dodane przez KML_TDU dnia 09-08-2012 14:32
#2
Jak bez zmian modulu to mozna by z blachy wyciać zweżke do kroćca i rozregulować gażnik.
Dodane przez kuba dnia 09-08-2012 14:33
#3
jak najmniejsza zębatka na przód, największa jaką znajdzie na tył, albo niech na ssaniu jeździ
Dodane przez matrix dnia 09-08-2012 14:37
#4
z przodu jest 14 a kasy nie chce wydawać. Myślę o gaźniku że można jakoś dać za dużą dawkę paliwa ale to tak chyba nic nie da...
Co do ssania... Bez komentarza :)
Dodane przez kuba dnia 09-08-2012 14:52
#5
ja zawsze jak pożyczam komuś (np. żeby podjechał do domu) i chcę żeby wolno jechał to włączam ssanie i z reguły nie wie o co chodzi że jedzie tylko 50-60
Dodane przez matig dnia 09-08-2012 14:55
#6
No u mnie na ssaniu strzela nie wkręcając sie na obroty.
Edytowane przez matig dnia 09-08-2012 14:55
Dodane przez matrix dnia 09-08-2012 15:11
#7
to jak ja włączę ssanie to od razu zgaśnie jak dam dużo gazu.. Nie robić spamu
Dodane przez CoX_Rider dnia 09-08-2012 16:24
#8
No chyba, że zrobić coś takiego: nad przepustnicą, w środku sprężyny, dać jakąś małą śrubę (M6 10mm?) po to, by przepustnica nie podnosiła się maksymalnie - mniej gazu. W małych quadach jest w "gazie" śruba regulująca ilość gazu.
Dodane przez matrix dnia 09-08-2012 16:30
#9
a jak tą śrubę włożyć?
Dodane przez KML_TDU dnia 09-08-2012 16:35
#10
O ile dobrze rozumiem to masz wlożyć srubkę pod pokrywke przepusticy (tam gdzie wchodzi linka) tak żeby srubka zaparla się o pokrywke i przepustnice żeby ta sei bardziej nie otwierała.
Dodane przez matrix dnia 09-08-2012 18:02
#11
JUż wykombinowałem. Jak nie dostanę modułu to na pewno to zrobię. Wielkie dzięki CoX masz pomógł :)
Dodane przez Athemis dnia 09-08-2012 19:00
#13
Dziwna sprawa, też tak miałem, a diagnosta sprawdził tylko opony i numer ramy :D Skąd on niby wie że King jest odblokowany? Ja jechałem 76km/h niby i też mi wszystko zabrali.
Dodane przez wujek dnia 07-12-2012 20:50
#14
Panowie , a jak z przegladem na 110 lub 125 ?
Dodane przez KML_TDU dnia 07-12-2012 22:20
#15
Normalnie przyjeżdzasz, gośc sprawdzi ci nr ramy, ewentualnie zobaczy czy masz wszystkie swiatlą i czy opona nie lysa i podbija.