Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Żywotność silników 2T 125cm3
Dodane przez FreeHouse dnia 25-08-2012 00:44
#1
Czy ktoś byłby w stanie mi odpowiedzieć jaka jest średnia żywotnośc silników 2T montowanych w Yamahach TDR, DT 125? Bardzo mi zalezy, bo rozglądam się za tymi motocyklami i chciałbym wiedzeić, czy np. 15-20 tyś to jest juz koniec dla takiego silnika, czy dopiero połowa jego zywota.
Dodane przez bamboo dnia 25-08-2012 01:19
#2
Jeśli nie chcesz spadków mocy to 20tys km to już kwalifikuje się do remontu, ale jeśli nie przeszkadzają ci małe spadki mocy to do ok 30 tys powinieneś śmigać.
Dodane przez Zipp3k dnia 25-08-2012 10:28
#3
20.000 to już raczej remoncik dla wszystkich 125 w 2t. Jedynie NSR nawet długo wytrzymują bo kumpel po 29.000 robił dopiero remont. Jak szukasz to często są z przebiegiem np. 24.000 po remoncie, więc i taką można dorwać.
Dodane przez kuba dnia 25-08-2012 10:31
#4
tdr to dość mało wysilony silnik, więc podejrzewam 25tys., musisz poszukać na jakichś forach tematycznych
Dodane przez kamil_gs dnia 25-08-2012 15:14
#5
co ty gadasz ?! jak to nie bd to samo ? no jeśli się nie wie co robi to i źle się poskłada ale mając choć odrobine wiedzy zrobi się to dobrze i silnik bd jak nówka ...
Dodane przez bamboo dnia 25-08-2012 15:52
#6
Chopperzysta co ty za herezje prawisz?! Przecież w 2t remont to norma... Fakt że lepiej kupić i samemu wyremontować bo wiesz co wsadziłeś w silnik, ale jeśli ktoś ma udokumentowane zakupy do moto to czemu by nie.
Dodane przez KML_TDU dnia 25-08-2012 16:58
#7
Ale remont remontowi nie rowny, jak silnik byl na nicasilu a ktoś założy tuleje bo taniej to juz będzie różnica.No i dla kogoś remont to znaczy tłok i cylek a kto inny myśli tłok cyleek wal łlożyska itd. A trzeba pamiętać że na pożadny remont markowego silnika trzeba by z 1k wylożyć (oryginalne częsci)
Dodane przez memek dnia 25-08-2012 17:49
#8
ale jak zrobi się po
rządny remont to silnik znowu przeleci te 20 tyś bez problemu.
Edytowane przez PeeTER dnia 25-08-2012 17:57