Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Moto kew'a
Dodane przez kew dnia 17-09-2012 22:12
#1
No to tak, jestem na forum kilka lat i jeszcze nie zrobiłem tematu o moto;P A więc teraz coś napiszę. Mojego łosia kupiłem w 2009 roku od jakiegoś kolesia z Kępna (PKE). Dałem za niego 950zł, był droższy ale w dniu kupna koleś przy wprowadzaniu go do garażu naderwał przedni błotnik i spuścił z ceny. dość dużo spuścił;D Moto po kupnie ocenił bym na 3+;) Na samym początku przyszło mi wypełnić ubytki kulek we wiankach na główce ramy;P (strasznie się prowadził).
Na początku wyglądał mniej więcej tak (zdj zrobione nie aż tak dawno ale ukazuje stan moto mniej więcej po kilku miesiącach po kupnie):
Myślałem że pojemność to 72 bo tak pisało na cylku, ale gdy jeździłem to czułem że jego moc jak na 72 porównywalna jest do komarka;P
Więc po "kilku" km
zmieniłem cylek, głowicę i tłok z pierścieniami na 72. Przy demontażu starego zestawu okazało się co go bolało;P jeden pierścień miał chyba od większego moto, cylek w środku porysowany i okazało się że średnica tłoka jak w 50ccm, a pisało na nim 72 , chyba dla picu;P Ten nowy miał już 47mm więc to na pewno 72ccm a pisze na nim 49,9cm3 co się przydaje;P Po wymianie bez dwóch zdań poczułem przyrost mocy.
krótko potem zacząłem bawić się w zmienianie wyglądu łośka i szło to jakoś tak:
-kupiłem frędzle na dźwignie i zmieniłem manetki:
-zrobiłem pas na bak:
-wziąłem się za rolkę narzędziową na przód:
-Ostatnio też za rolkę na tył (jeszcze nie skończona):
-Dziś skończyłem także pokrywkę aku:
-Wcześniej zrobiłem jeszcze tablicę rejestracyjną z boku:
-Zębatkę na sztywno:
-Mocowanie dolne silnika:
-Zamówiłem także nową oponkę 140/70/12;P dałem dziś bratu żeby podrzucił do wulkanizacji ;D dam fotki jak będzie już w moto:

-
Jako że moje wsporniki od kupna były popękane(pospawane) to ostatnio kupiłem takowe od użytkownika
Bandyta
Co tam jeszcze hmmm.
Zrobiłem takie cuuuś;P

-No i takich mniejszych pierdółek typu pompa oleju, itp to nie będę wymieniał;P
Teraz moto wygląda mniej więcej tak:
Zobaczymy jak będzie wyglądał w przyszłości bo mam nadzieję że coś się jeszcze zmieni xD na pewno wywalę oparcie.
Edytowane przez kew dnia 21-10-2012 18:21
Dodane przez szaraf dnia 18-09-2012 10:25
#2
zdjęcia mogłby być większe
Dodane przez kew dnia 18-09-2012 15:04
#3
no jak będę miał czas to wstawię większe;P Dzisiaj oponka powinna być już na kole;P
Dodane przez _KamiL_ dnia 18-09-2012 17:50
#4
Dawaj te fotki bo sam chcem kupić 140 i chcem zobaczyc jak bedzie wyglądać ^^
Dodane przez kew dnia 18-09-2012 20:11
#5
;P jak bedzie w łosiu już to dam fotki;P jak dobrze pójdzie to może jutro...
Koniec;P skończyłem pokrywkę i już nic przy niej nie robię chyba;D

Edytowane przez kew dnia 18-09-2012 21:47
Dodane przez kew dnia 19-09-2012 20:26
#6
No chopy, opona na swoim miejscu;P
haha, zobaczcie jak wyglądała stara ;P
A tutaj porównanie z nową;P
Tak wygląda w łośku : D

Opona jest wyraźnie szersza od poprzedniej. Tak obrazowo to z lewej dosięga do osłonki łańcucha, trochę nawet obcierała ale mam już 1 cm przerwy. Z prawej zaś sięga do tego mocowania szczęk, które zapobiega obracaniu się ich podczas hamowania ;P Przerwa też około 1 cm;D
Tak dla zbędnych pytań i bezsensownego klepania posta przypominam, że oponka 140/70/12;P bezdętkowa (tubeless).
A tu jeszcze pokrywka aku w moto;P
Wreszcie się przejechałem;P zimno było i tylko kawałek, ale i tak się cieszę xD
Edytowane przez kew dnia 19-09-2012 20:29
Dodane przez kew dnia 19-09-2012 22:18
#7
Jakie masz problemy xD;P masz oryginalną gumę;D?
Dodane przez Luksas dnia 19-09-2012 23:20
#8
A jakim cudem Ty masz po ok 1cm luzu z obu stron?;p Ja mam oryginalny laczek z tyłu i mam mniej miejsca między osłoną łańcucha a tym czymś od hamulca niż Ty:D
Dodane przez kew dnia 19-09-2012 23:24
#9
;P na oko mówię : D oponka mi przycierała lekko o osłonkę;D a miejsca na pewno nie masz miej bo ta jest szersza;D z resztą na zdj widać ale zrobię jeszcze 2 i bedzie widać dokąd dochodzi. Może się to komuś przyda ;D Pomoże w wyborze czy coś.
Lewa:

Prawa:

Prawie dotyka tego.
W 1 tygodniu września zalogowałem się na www.rejestrmotocykli.pl i wczoraj już doszła naklejka. Dość szybko by myślałem że będzie szła ok miesiąca a tu kilkanaście dni:mrgreen:
Już bez oparcia;D
i naklejka : D

Edytowane przez kew dnia 21-10-2012 18:20
Dodane przez kew dnia 21-10-2012 18:35
#10
Założyłem ostatnio pewien gadżet.
Najpierw trzeba było namoczyć w wodzie.
No a potem owijać;P
Trzeba owijać bardzo ciasno z możliwie największymi zakładkami.
Ciężko domyć później ręce :mrgreen:
W moto wygląda tak:
Za 1 razem owinąłem za śruby, które mocują tłumik pod podnóżkiem ale pomyślałem że z racji kształtów tłumika lepiej wygląda tak, więc tak zostawiłem. Osobiście mi się podoba;P szkoda tylko że nasze łośki nie mają więcej takich kolanek;P
Jeśli ktoś także planuje zakładać taśmę to radzę ostrożnie z tymi opaskami ball-lock bo jeśli chcemy ją poluzować to trzeba wciskać coś cienkiego, aby podnieść kuleczkę czy co tam jest. Myślę że dobrym wyjściem byłaby opaska skręcana.;D
Edytowane przez kew dnia 21-10-2012 18:38
Dodane przez kew dnia 22-10-2012 13:57
#11
kupiłem 5m+3 opaski za 43zł ale teraz na allegro widziałem taniej;P jeśli chcesz owinąć cały tłumik razem z kolankiem to 5m za mało, ale z racji że owijałem tylko kolanko to starczyło, a nawet kilka cm obciąłem. Jeśli jeszcze czegoś nie będziesz wiedział to pisz. Dla ciekawych zamieszczam także fajną stronkę o tej tematyce z przelicznikiem długości;P tak mniej więcej się sprawdza;D
http://www.tasmy-...acyjne.pl/
Edytowane przez kew dnia 15-02-2013 15:32
Dodane przez Andrut125 dnia 17-11-2012 01:45
#12
Widzę drugi piórnik już inną techniką?:). Jakieś gotowe "pudełko" dorwałeś?:P
Dodane przez kew dnia 17-11-2012 09:47
#13
tak;P z przodu robiłem inaczej, Do tyłu znalazłem pudło od pasty do rąk sabesto jakby co. Do tyłu z racji, że piórnik większy oraz do przewozu większych ładunków xD jest robiony z jednego materiału i poprostu oklejony. Nie obyło się bez modzenia ;P nie wszystko tak łatwo wygląda;P wszystko opiszę jak skończę;D
Edytowane przez kew dnia 17-11-2012 09:49
Dodane przez kew dnia 15-02-2013 15:01
#14
No na razie to troszeczkę wizualki;P nic specjalnego, już prawie kończę piórnik na tył i moto zyskało nową rejestrację;P a jak będzie troszkę czasu to chyba risery obrócę;d Miał ktoś obrócone? duża różnica jest? xd
Edytowane przez kew dnia 23-02-2013 10:07
Dodane przez kew dnia 15-02-2013 16:45
#15
Hah no to chyba się zdecyduję;P teraz tylko do wiosny i dzida xd już się nie mogę doczekać ;P
Dodane przez Kompozytor dnia 19-03-2013 21:08
#16
wyrwij ostatnią przegrodę w końcówce mega efekt
Dodane przez kew dnia 20-03-2013 16:07
#17
Może i mega ale jednak dB więcej xd Zobaczy się...
Dodane przez Kedziorek dnia 20-03-2013 20:22
#18
Bez ostatniej przegrody na pewno lepiej będzie chodził
Dodane przez kew dnia 04-05-2013 11:27
#19
No to taki mały up ;P
Pomalowałem kask sprayem. Może nie super starannie ale jest lepiej niż było ;D
Kilka fotek:
Sory za jakość zdjęć (nokia 5130). Brat pożyczył aparat.
Dodane przez kamil_gs dnia 04-05-2013 11:31
#20
kup jeszcze tylko klar i pryśnij na wierzch to bd dobrze się trzymać :) a tak w ogóle to fajny :U
Dodane przez Kropa dnia 04-05-2013 11:37
#21
ja to bym chyba wolał cały czarny, a dwa białe równoległe pasy przez środek kasku. Wtedy jakoś ten krzyż zmieszać z pasami albo cuś.
Dodane przez kew dnia 04-05-2013 11:46
#22
A ja bym wolał tak xD kamil jest psiknięte ;D ale dam jeszcze raz tylko grubiej jak pomaluje na czarno ten rant z przodu gdzie była guma. Bo ją zostawiłem a się okazało że lepiej zerwać i trzeba maznąć na czarno.