Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Moto kew'a

Dodane przez kew dnia 17-09-2012 22:12
#1

No to tak, jestem na forum kilka lat i jeszcze nie zrobiłem tematu o moto;P A więc teraz coś napiszę. Mojego łosia kupiłem w 2009 roku od jakiegoś kolesia z Kępna (PKE). Dałem za niego 950zł, był droższy ale w dniu kupna koleś przy wprowadzaniu go do garażu naderwał przedni błotnik i spuścił z ceny. dość dużo spuścił;D Moto po kupnie ocenił bym na 3+;) Na samym początku przyszło mi wypełnić ubytki kulek we wiankach na główce ramy;P (strasznie się prowadził).
Na początku wyglądał mniej więcej tak (zdj zrobione nie aż tak dawno ale ukazuje stan moto mniej więcej po kilku miesiącach po kupnie):

imageshack.us/a/img839/5728/zdjcie0200g.jpg

Myślałem że pojemność to 72 bo tak pisało na cylku, ale gdy jeździłem to czułem że jego moc jak na 72 porównywalna jest do komarka;P
Więc po "kilku" km zmieniłem cylek, głowicę i tłok z pierścieniami na 72. Przy demontażu starego zestawu okazało się co go bolało;P jeden pierścień miał chyba od większego moto, cylek w środku porysowany i okazało się że średnica tłoka jak w 50ccm, a pisało na nim 72 , chyba dla picu;P Ten nowy miał już 47mm więc to na pewno 72ccm a pisze na nim 49,9cm3 co się przydaje;P Po wymianie bez dwóch zdań poczułem przyrost mocy.
krótko potem zacząłem bawić się w zmienianie wyglądu łośka i szło to jakoś tak:
-kupiłem frędzle na dźwignie i zmieniłem manetki:
imageshack.us/a/img515/4113/dscf1045yp.jpg
-zrobiłem pas na bak:
imageshack.us/a/img526/8370/dscf1620z.jpg
-wziąłem się za rolkę narzędziową na przód:
imageshack.us/a/img694/1867/dscf2200j.jpg
imageshack.us/a/img822/9182/dscf2284yj.jpg
imageshack.us/a/img542/5299/dscf2282.jpg
-Ostatnio też za rolkę na tył (jeszcze nie skończona):
imageshack.us/a/img855/8863/dscf3172i.jpg
imageshack.us/a/img689/7140/dscf3317x.jpg
imageshack.us/a/img32/9599/dscf3376l.jpg
-Dziś skończyłem także pokrywkę aku:
imageshack.us/a/img221/6568/dscf3356.jpg
imageshack.us/a/img155/9092/dscf3358x.jpg
imageshack.us/a/img266/4025/dscf3375m.jpg
imageshack.us/a/img843/4990/dscf3424w.jpg
imageshack.us/a/img441/520/dscf3427jv.jpg
-Wcześniej zrobiłem jeszcze tablicę rejestracyjną z boku:
imageshack.us/a/img703/1112/dscf2318u.jpg
imageshack.us/a/img89/1461/dscf2317j.jpg
imageshack.us/a/img52/2914/dscf2324kl.jpg
-Zębatkę na sztywno:
imageshack.us/a/img560/6987/dscf1619u.jpg
-Mocowanie dolne silnika:
imageshack.us/a/img803/5060/dscf1627c.jpg
imageshack.us/a/img805/9379/dscf1634vt.jpg
-Zamówiłem także nową oponkę 140/70/12;P dałem dziś bratu żeby podrzucił do wulkanizacji ;D dam fotki jak będzie już w moto:
imageshack.us/a/img9/9330/dscf3315c.jpg
imageshack.us/a/img713/4343/dscf3312qh.jpg
imageshack.us/a/img207/984/dscf3313o.jpg
-Jako że moje wsporniki od kupna były popękane(pospawane) to ostatnio kupiłem takowe od użytkownika Bandyta

Co tam jeszcze hmmm. Zrobiłem takie cuuuś;P
imageshack.us/a/img27/3648/dscf1043g.jpg
-No i takich mniejszych pierdółek typu pompa oleju, itp to nie będę wymieniał;P

Teraz moto wygląda mniej więcej tak:

imageshack.us/a/img687/7836/dscf2312d.jpg

imageshack.us/a/img339/1102/dscf2315k.jpg

imageshack.us/a/img171/4367/dscf2332m.jpg

Zobaczymy jak będzie wyglądał w przyszłości bo mam nadzieję że coś się jeszcze zmieni xD na pewno wywalę oparcie.

Edytowane przez kew dnia 21-10-2012 18:21

Dodane przez szaraf dnia 18-09-2012 10:25
#2

zdjęcia mogłby być większe

Dodane przez kew dnia 18-09-2012 15:04
#3

no jak będę miał czas to wstawię większe;P Dzisiaj oponka powinna być już na kole;P

Dodane przez _KamiL_ dnia 18-09-2012 17:50
#4

Dawaj te fotki bo sam chcem kupić 140 i chcem zobaczyc jak bedzie wyglądać ^^

Dodane przez kew dnia 18-09-2012 20:11
#5

;P jak bedzie w łosiu już to dam fotki;P jak dobrze pójdzie to może jutro...


Koniec;P skończyłem pokrywkę i już nic przy niej nie robię chyba;D

imageshack.us/a/img803/4324/dscf3434.jpg

imageshack.us/a/img402/8416/dscf3436m.jpg

imageshack.us/a/img222/7066/dscf3439.jpg

Edytowane przez kew dnia 18-09-2012 21:47

Dodane przez kew dnia 19-09-2012 20:26
#6

No chopy, opona na swoim miejscu;P
haha, zobaczcie jak wyglądała stara ;P
imageshack.us/a/img831/3985/dscf3444.jpg

A tutaj porównanie z nową;P
imageshack.us/a/img13/4951/dscf3443l.jpg
imageshack.us/a/img6/1239/dscf3447v.jpg

Tak wygląda w łośku : D
imageshack.us/a/img11/3269/dscf3454r.jpg
imageshack.us/a/img62/2148/dscf3452p.jpg
imageshack.us/a/img834/9553/dscf3453y.jpg
Opona jest wyraźnie szersza od poprzedniej. Tak obrazowo to z lewej dosięga do osłonki łańcucha, trochę nawet obcierała ale mam już 1 cm przerwy. Z prawej zaś sięga do tego mocowania szczęk, które zapobiega obracaniu się ich podczas hamowania ;P Przerwa też około 1 cm;D
Tak dla zbędnych pytań i bezsensownego klepania posta przypominam, że oponka 140/70/12;P bezdętkowa (tubeless).

A tu jeszcze pokrywka aku w moto;P
imageshack.us/a/img545/1015/dscf3451z.jpg


Wreszcie się przejechałem;P zimno było i tylko kawałek, ale i tak się cieszę xD

Edytowane przez kew dnia 19-09-2012 20:29

Dodane przez kew dnia 19-09-2012 22:18
#7

Jakie masz problemy xD;P masz oryginalną gumę;D?

Dodane przez Luksas dnia 19-09-2012 23:20
#8

A jakim cudem Ty masz po ok 1cm luzu z obu stron?;p Ja mam oryginalny laczek z tyłu i mam mniej miejsca między osłoną łańcucha a tym czymś od hamulca niż Ty:D

Dodane przez kew dnia 19-09-2012 23:24
#9

;P na oko mówię : D oponka mi przycierała lekko o osłonkę;D a miejsca na pewno nie masz miej bo ta jest szersza;D z resztą na zdj widać ale zrobię jeszcze 2 i bedzie widać dokąd dochodzi. Może się to komuś przyda ;D Pomoże w wyborze czy coś.

Lewa:
imageshack.us/a/img856/1212/dscf3470hy.jpg
Prawa:
imageshack.us/a/img688/7410/dscf3472u.jpg
Prawie dotyka tego.


W 1 tygodniu września zalogowałem się na www.rejestrmotocykli.pl i wczoraj już doszła naklejka. Dość szybko by myślałem że będzie szła ok miesiąca a tu kilkanaście dni:mrgreen:
imageshack.us/a/img12/1672/dscf3473o.jpg


Już bez oparcia;D
imageshack.us/a/img62/8939/dscf3474x.jpg
imageshack.us/a/img69/72/dscf3485m.jpg
imageshack.us/a/img837/4425/dscf3480g.jpg
imageshack.us/a/img59/7397/dscf3481n.jpg
imageshack.us/a/img4/8470/dscf3482gh.jpg

i naklejka : D
imageshack.us/a/img7/937/dscf3478tg.jpg

Edytowane przez kew dnia 21-10-2012 18:20

Dodane przez kew dnia 21-10-2012 18:35
#10

Założyłem ostatnio pewien gadżet.

imageshack.us/a/img9/3836/dscf3802b.jpg

Najpierw trzeba było namoczyć w wodzie.

imageshack.us/a/img846/5265/dscf3804td.jpg

No a potem owijać;P

imageshack.us/a/img526/6453/dscf3807t.jpg
imageshack.us/a/img213/9518/dscf3808c.jpg
imageshack.us/a/img585/7761/dscf3812h.jpg

Trzeba owijać bardzo ciasno z możliwie największymi zakładkami.
Ciężko domyć później ręce :mrgreen:

W moto wygląda tak:

imageshack.us/a/img337/5243/dscf3972yi.jpg
imageshack.us/a/img837/9437/dscf3969w.jpg

Za 1 razem owinąłem za śruby, które mocują tłumik pod podnóżkiem ale pomyślałem że z racji kształtów tłumika lepiej wygląda tak, więc tak zostawiłem. Osobiście mi się podoba;P szkoda tylko że nasze łośki nie mają więcej takich kolanek;P

Jeśli ktoś także planuje zakładać taśmę to radzę ostrożnie z tymi opaskami ball-lock bo jeśli chcemy ją poluzować to trzeba wciskać coś cienkiego, aby podnieść kuleczkę czy co tam jest. Myślę że dobrym wyjściem byłaby opaska skręcana.;D

Edytowane przez kew dnia 21-10-2012 18:38

Dodane przez kew dnia 22-10-2012 13:57
#11

kupiłem 5m+3 opaski za 43zł ale teraz na allegro widziałem taniej;P jeśli chcesz owinąć cały tłumik razem z kolankiem to 5m za mało, ale z racji że owijałem tylko kolanko to starczyło, a nawet kilka cm obciąłem. Jeśli jeszcze czegoś nie będziesz wiedział to pisz. Dla ciekawych zamieszczam także fajną stronkę o tej tematyce z przelicznikiem długości;P tak mniej więcej się sprawdza;D http://www.tasmy-...acyjne.pl/

Edytowane przez kew dnia 15-02-2013 15:32

Dodane przez Andrut125 dnia 17-11-2012 01:45
#12

Widzę drugi piórnik już inną techniką?:). Jakieś gotowe "pudełko" dorwałeś?:P

Dodane przez kew dnia 17-11-2012 09:47
#13

tak;P z przodu robiłem inaczej, Do tyłu znalazłem pudło od pasty do rąk sabesto jakby co. Do tyłu z racji, że piórnik większy oraz do przewozu większych ładunków xD jest robiony z jednego materiału i poprostu oklejony. Nie obyło się bez modzenia ;P nie wszystko tak łatwo wygląda;P wszystko opiszę jak skończę;D

Edytowane przez kew dnia 17-11-2012 09:49

Dodane przez kew dnia 15-02-2013 15:01
#14

No na razie to troszeczkę wizualki;P nic specjalnego, już prawie kończę piórnik na tył i moto zyskało nową rejestrację;P a jak będzie troszkę czasu to chyba risery obrócę;d Miał ktoś obrócone? duża różnica jest? xd

Edytowane przez kew dnia 23-02-2013 10:07

Dodane przez kew dnia 15-02-2013 16:45
#15

Hah no to chyba się zdecyduję;P teraz tylko do wiosny i dzida xd już się nie mogę doczekać ;P

Dodane przez Kompozytor dnia 19-03-2013 21:08
#16

wyrwij ostatnią przegrodę w końcówce mega efekt

Dodane przez kew dnia 20-03-2013 16:07
#17

Może i mega ale jednak dB więcej xd Zobaczy się...

Dodane przez Kedziorek dnia 20-03-2013 20:22
#18

Bez ostatniej przegrody na pewno lepiej będzie chodził

Dodane przez kew dnia 04-05-2013 11:27
#19

No to taki mały up ;P

Pomalowałem kask sprayem. Może nie super starannie ale jest lepiej niż było ;D

Kilka fotek:
imageshack.us/a/img837/9067/zdjcie0234r.jpg
imageshack.us/a/img23/8071/zdjcie0235d.jpg
imageshack.us/a/img580/340/zdjcie0236uf.jpg
imageshack.us/a/img163/165/zdjcie0237j.jpg
imageshack.us/a/img707/9766/zdjcie0238xn.jpg
imageshack.us/a/img825/4051/zdjcie0246p.jpg
imageshack.us/a/img42/6202/zdjcie0247n.jpg
imageshack.us/a/img577/10/zdjcie0251f.jpg
imageshack.us/a/img11/5177/zdjcie0252j.jpg
imageshack.us/a/img22/6104/zdjcie0253a.jpg

Sory za jakość zdjęć (nokia 5130). Brat pożyczył aparat.

Dodane przez kamil_gs dnia 04-05-2013 11:31
#20

kup jeszcze tylko klar i pryśnij na wierzch to bd dobrze się trzymać :) a tak w ogóle to fajny :U

Dodane przez Kropa dnia 04-05-2013 11:37
#21

ja to bym chyba wolał cały czarny, a dwa białe równoległe pasy przez środek kasku. Wtedy jakoś ten krzyż zmieszać z pasami albo cuś.

Dodane przez kew dnia 04-05-2013 11:46
#22

A ja bym wolał tak xD kamil jest psiknięte ;D ale dam jeszcze raz tylko grubiej jak pomaluje na czarno ten rant z przodu gdzie była guma. Bo ją zostawiłem a się okazało że lepiej zerwać i trzeba maznąć na czarno.