Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Sprzęgło i lewa pokrywa- różnice
Dodane przez MrDan5687 dnia 07-01-2013 14:00
#1
Witam
posiadam XT z 2005r. Na początku grudnia sprzęgło przestało reagować i odbijać, więc kupiłem używane sprzęgło, a po rozebraniu silnika okazało się, że winna była pęknięta pokrywa, więc kupiłem używaną z 2010r. Zastanawia mnie kilka rzeczy:

Dlaczego w nowych wersjach niema tych jakby osłon sprzęgła i zębatki sprzęgła

Dlaczego zmienili tryby sprzęgła, przez co nie mogę zamontować nowego sprzęgła. Czy tarcze z nowego pasują do starego sprzęgła?
Poprawiłem zdjęcia. // PeeTER
Edytowane przez PeeTER dnia 07-01-2013 14:06
Dodane przez kew dnia 07-01-2013 14:45
#2
No a dla czego się zmienia takie rzeczy;P widocznie doszli do wniosku że bez nich będzie lepiej, ze nie są potrzebne;P taka moja dedukcja.
Dodane przez KML_TDU dnia 07-01-2013 16:25
#3
Ja porównując mojego kinga z 2007 i kumpla z 2011 (oba XT) odnoszę wrażenie że starsze modele były lepsze jakościowo (przez co były droższe) no a produkcja pokryw bez tych dodatków zmniejsza koszt produkcji, niby jednostkowo mała oszczędność ale przy takiej ilości silników jakie oni robią to oszczędności są duże
Dodane przez kew dnia 07-01-2013 16:41
#4
Prawda. Oszczędzają na najmniejszych rzeczach a potem *ówno z tego zostaje;D
Dodane przez MrDan5687 dnia 07-01-2013 18:22
#5
A co myślicie o tarczach sprzęgła?
Dodane przez KML_TDU dnia 07-01-2013 18:59
#6
Powinno się dać zalożyć te z niepasującego sprzęgła ale koszt nowych tarcz to 5 zl także nie wiem czy warto ryzykować ponownym rozkładaniem silnika bo te choć grube mogą być już nadpalone.