Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Sprzęgło i lewa pokrywa- różnice

Dodane przez MrDan5687 dnia 07-01-2013 14:00
#1

Witam
posiadam XT z 2005r. Na początku grudnia sprzęgło przestało reagować i odbijać, więc kupiłem używane sprzęgło, a po rozebraniu silnika okazało się, że winna była pęknięta pokrywa, więc kupiłem używaną z 2010r. Zastanawia mnie kilka rzeczy:
img823.imageshack.us/img823/5473/zdjcie0174s.jpg
img526.imageshack.us/img526/6107/zdjcie0175j.jpgDlaczego w nowych wersjach niema tych jakby osłon sprzęgła i zębatki sprzęgła
img716.imageshack.us/img716/3157/zdjcie0177w.jpg
img14.imageshack.us/img14/3064/zdjcie0176u.jpg Dlaczego zmienili tryby sprzęgła, przez co nie mogę zamontować nowego sprzęgła. Czy tarcze z nowego pasują do starego sprzęgła?

Poprawiłem zdjęcia. // PeeTER

Edytowane przez PeeTER dnia 07-01-2013 14:06

Dodane przez kew dnia 07-01-2013 14:45
#2

No a dla czego się zmienia takie rzeczy;P widocznie doszli do wniosku że bez nich będzie lepiej, ze nie są potrzebne;P taka moja dedukcja.

Dodane przez KML_TDU dnia 07-01-2013 16:25
#3

Ja porównując mojego kinga z 2007 i kumpla z 2011 (oba XT) odnoszę wrażenie że starsze modele były lepsze jakościowo (przez co były droższe) no a produkcja pokryw bez tych dodatków zmniejsza koszt produkcji, niby jednostkowo mała oszczędność ale przy takiej ilości silników jakie oni robią to oszczędności są duże

Dodane przez kew dnia 07-01-2013 16:41
#4

Prawda. Oszczędzają na najmniejszych rzeczach a potem *ówno z tego zostaje;D

Dodane przez MrDan5687 dnia 07-01-2013 18:22
#5

A co myślicie o tarczach sprzęgła?

Dodane przez KML_TDU dnia 07-01-2013 18:59
#6

Powinno się dać zalożyć te z niepasującego sprzęgła ale koszt nowych tarcz to 5 zl także nie wiem czy warto ryzykować ponownym rozkładaniem silnika bo te choć grube mogą być już nadpalone.