Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Silnik 110cm3, problem.
Dodane przez mati645 dnia 28-03-2013 22:41
#1
Witam :) Mam nie wielki problem, otóż jakiś czas temu po zakupie silnia 110cm3, po jakimś czasie jazdy osłabł, z początku był silny, teraz jest słaby, obroty falują na biegu jałowym a rozpędzenie go do 70 to jest katusza. Pewien mechanik doradził mi sprawdzenie zapłonu, tylko teraz jak ma być tu ustawiony zapłon. Nie wiem co robić. Pomóżcie :(
Dodane przez kurzac dnia 28-03-2013 22:43
#2
zawory sprawdz , może gaźnik rozregulował się . A mozliwe że pierscienie wiele jest możliwości ale na początek sprawdz te dwie pierwsze co napisałem
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2013 22:48
#3
w tym silniku zapłonu nie da się przestawić, chyba że masz moduł z regulacją kąta zapłonu, w co wątpie :P
Wyreguluj zawory i gaźnik a na 99% pomoże :)
Dodane przez mati645 dnia 29-03-2013 21:03
#4
Dziękuje za pomoc :D
Dodane przez Czeko dnia 11-05-2013 11:08
#5
Witam zakładałem kilka zestawów 110cc pod kartery 50cc ale mam taki problem założyłem cylinder z tłokiem ale tłok wychodzi ponad cylinder co może być nie tak?? czyżby korba za długa?? w innych dochodził pod koniec i cofał a tu wystaje z 1,5mm i dopiero cofa ... odpala normalnie ale przy dużych obrotach falują... może być od tego?
Dodane przez szymo_97 dnia 11-05-2013 11:15
#6
To raczej fabryczna wina tłoka, nie korby, spotkałem się z tym na innym forum.
Napisz do sprzedawcy żeby ci wymienił tłok na taki dobrej długości, ale najpierw zmierz dobrze, żeby mieć pewność, że to na pewno za długi tłok, a nie przypadkiem korba.
W sumie jak odpala i nie wali o zawory to ja bym się nie przejmował, jest jeszcze większa kompresja. :P
Falujące obroty raczej nie są tym spowodowane, ja bym szukał winy w wielkości dyszy, ustawieniu iglicy/gaźnika, ewentualnie może być coś też ze świecą, cewką, lub modułem.
Dodane przez Czeko dnia 12-05-2013 11:15
#7
Większa moze i tak ale az za duza bo uszczelki nie wytrzymujaa;(( tlok uderza o uszczelke albo ja całkiem przepala ;p