Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Silnik 110cm3, problem.

Dodane przez mati645 dnia 28-03-2013 22:41
#1

Witam :) Mam nie wielki problem, otóż jakiś czas temu po zakupie silnia 110cm3, po jakimś czasie jazdy osłabł, z początku był silny, teraz jest słaby, obroty falują na biegu jałowym a rozpędzenie go do 70 to jest katusza. Pewien mechanik doradził mi sprawdzenie zapłonu, tylko teraz jak ma być tu ustawiony zapłon. Nie wiem co robić. Pomóżcie :(

Dodane przez kurzac dnia 28-03-2013 22:43
#2

zawory sprawdz , może gaźnik rozregulował się . A mozliwe że pierscienie wiele jest możliwości ale na początek sprawdz te dwie pierwsze co napisałem

Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2013 22:48
#3

w tym silniku zapłonu nie da się przestawić, chyba że masz moduł z regulacją kąta zapłonu, w co wątpie :P


Wyreguluj zawory i gaźnik a na 99% pomoże :)

Dodane przez mati645 dnia 29-03-2013 21:03
#4

Dziękuje za pomoc :D

Dodane przez Czeko dnia 11-05-2013 11:08
#5

Witam zakładałem kilka zestawów 110cc pod kartery 50cc ale mam taki problem założyłem cylinder z tłokiem ale tłok wychodzi ponad cylinder co może być nie tak?? czyżby korba za długa?? w innych dochodził pod koniec i cofał a tu wystaje z 1,5mm i dopiero cofa ... odpala normalnie ale przy dużych obrotach falują... może być od tego?

Dodane przez szymo_97 dnia 11-05-2013 11:15
#6

To raczej fabryczna wina tłoka, nie korby, spotkałem się z tym na innym forum.
Napisz do sprzedawcy żeby ci wymienił tłok na taki dobrej długości, ale najpierw zmierz dobrze, żeby mieć pewność, że to na pewno za długi tłok, a nie przypadkiem korba.

W sumie jak odpala i nie wali o zawory to ja bym się nie przejmował, jest jeszcze większa kompresja. :P

Falujące obroty raczej nie są tym spowodowane, ja bym szukał winy w wielkości dyszy, ustawieniu iglicy/gaźnika, ewentualnie może być coś też ze świecą, cewką, lub modułem.

Dodane przez Czeko dnia 12-05-2013 11:15
#7

Większa moze i tak ale az za duza bo uszczelki nie wytrzymujaa;(( tlok uderza o uszczelke albo ja całkiem przepala ;p