Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Night rider by Marcing
Dodane przez Marcing dnia 07-04-2013 18:47
#1
Rocznik: 2008 r.
Tuning
-wymiana przednich kierunkowskazów
-tylne kierunkowskazy led
-założenie chlapacza ponieważ błotnik jest za krótki i brudził się silnik oraz
-zmiana fajki
-Malowane napisy na oponach
-filtr stożkowy dla specyficznego ryku
-Niebieska ledowa żarówka postoju
-wyjęte 3 przegrody z tłumika (głośny jak cholera) ale przyspiesza lepiej
-biała żarówka przedniego reflektora zamiast tej seryjnej.
-ledowa lampa tylna
-chromowane manetki z dorabianymi stożkami na końcach
-nakrętki na wentyle naboje (własnej roboty)
-wycięta zwężka kolanka wydechowego (zdjęcie)
-koniec maja 2012 obcięcie końcówki wydechu
-6.06.2012 wymiana cylindra na 72ccm wraz z wałkiem rozrządu.
-Wymiana napędu: łańcuch DID zębatka przód 15 zębów tył seria.
-polerka wnętrza kolanka dolotowego w sumie może i coś dało, zrobiłem to z nudów w wakacje:p
-Mocowanie dolne silnika po tym jak wspomniana wyżej zębatka po ok 600 km nadawała się do wyrzucenia z powodu przesunięcia się silnika. Mocowania nie wytrzymały. Zostały wspawanie w ramę 2 płaskowniki i do nich jest przymocowany silnik. Poprawiło się wrzucanie biegów bo silnik nie "chodzi" w ramie, no i nie trzęsie się tak.
Co mam w planie zrobic:
-polerka kanałów i komory spalania w głowicy,
-wkład lampy od fiata,
-kierunki przednie led, będę pewnie musiał podpiąc dodatkowe oporniki bo bez nie działały jak podpinałem
-wygładzenie tylnego błotnika czyli dziury po podświetleniu rejestracji i pod lampę led no i klejenie pęknięc
-poklejenie pęknięcia w błotniku przednim
-malowanie całości.

Dodane przez wujek dnia 07-04-2013 18:55
#2
No fajny fajny , a jakies aktualne zdj. ? ;]
Dodane przez FreeDay dnia 07-04-2013 18:58
#3
No ładnie Lk, zadbane ^^
Kiedyś miałem identyczne malowanie :D Ciekawie prezentuje się ta tylna lampa :P
Fajnie by było jakbyś dał więcej zdjęć :)
Dodane przez Marcing dnia 07-04-2013 19:09
#4
fotki niestety będą najwcześniej koło piątku bo mam dosyc zajęty tydzień, a co do aktualnego wyglądu to mam nową tylną oponkę ale rozmiarowo seria i kierunki led na tyle więc praktycznie na zdjeciu jest prawie aktualny wygląd.
Dodane przez grimm33 dnia 07-04-2013 19:51
#5
Fajny i zadbany :)
Czy w każdej rurze jest ta zwężka??
Czy tylko w LK??
Dodane przez Marcing dnia 07-04-2013 20:16
#6
Był temat o różnicach między modelami poszczególnymi więc tam to powinno byc. Ja nie wiem jak jest w innych
Dodane przez bikeboy dnia 07-04-2013 21:33
#7
ładny ;) kolega z okolic mińska?
Dodane przez Marcing dnia 07-04-2013 21:41
#8
można tak powiedziec. Cisie gmina Halinów. A kolega? :)
Dodane przez Kedziorek dnia 08-04-2013 19:56
#9
Elegancki ja bym jeszcze szprychę z przodu i z tyłu założył i dla mnie by było git. Ale to tylko moje zdanie każdy ma swój gust :d
Dodane przez Marcing dnia 08-04-2013 21:59
#10
KucaQ, zwężki zdaniem mojego taty nie da się wyjąc bez cięcia kolanka, a uwierz mi zna się na tym jak mało kto bo w ślusarce ładnych pare lat robi i nie takie rzeczy przerabiał. On nadciął przy samej flanszy, w połowie kolanka co widac na zdjęciu i chyba na końcu kolanka. Bez tzw. kwaśnej elektrody spawy zardzewieją, chyba że migomatem ale to chyba też potrzebny jest specjalny drut.
Mam pytanie: jakie łożyska idą do kół i jak je wyjąc aby w razie czego dało się spowrotem włożyc, bo felgi idą do piaskowania a kto się zna ten wie że piach jest wszędzie. Korkowanie odpada bo idą później na lakiernie proszkową. :)
Dodane przez wujek dnia 08-04-2013 22:18
#11
Powiedz mi bracie czy warto piaskowac a potem malowac seryjne felgi ? Moze lepiej uzbieraj nieco miedzi i zakup stalowe na szprychach no chyba ze to nie twoj gust. ;]
Dodane przez Marcing dnia 08-04-2013 22:24
#12
Zamysł jest żeby była fela jednak alu, czemu? o tym później, a pytanie ponawiam. Jak zdjąc, czy te łożyska będą się nadawały a jeśli nie to jaki jest koszt nowych? o obie felgi pytam
Dodane przez Sanocki Ghost Rider dnia 09-04-2013 07:49
#13
Ja kupowałem nowe Polskie łożyska , to mi wyszło 10 zł za sztukę .
Chińskie było po 3.5 :)
Dodane przez bikeboy dnia 09-04-2013 21:48
#14
no Barcząca, 4 km od mińska :) ale nie bede juz tu więcej spamować jako coś to priv
Dodane przez Marcing dnia 09-04-2013 22:27
#15
Mały up.
Dziś wróciłem wcześniej ze szkoły i zająłem się kołami:
przy pomocy profesjonalnego stojaka składającego się z pieńka i deski pozbawłem wariatkę obu kół. Tak jak się spodziewałem, przebieg ok 7500 km to dla łożysk w kołach już dużo. Nie rozlatują się ale przy kręceniu nimi czuje się charakterystyczne "progi", słowem do wymiany.
Nie wiadomo czy felgi będą piaskowane, okaże się pewnie do końca tygodnia.
Po spuszczeniu benzy z baku wykręciłem kranik i byłem mile zaskoczony, producent zadbał o czystośc paliwa płynącą do gaźnika, może ten filtr na kraniku nie jest bardzo gęsty ale lepsze to niż rozwiązanie w starych rometach czyli brak filtra na wejściu do kranika. Było na nim trochę syfu, nie dziwię się, od nowości go nie ruszałem.
Na dzień dzisiejszy motocykl stoi na lagach i profesjonalnym stojaku z pieńka i czeka na mój wolny czas. Mam w planie zając się wreszcie założeniem pozostałych kierunkowskazów a raczej rozwiązaniem problemu zbyt małego oporu w ich obwodzie, pomyślę też nad awaryjnymi i pozycją z aku.
Zdjęcia z dzisiejszego dnia jak wariatka wyglądała przed rozłożeniem postaram się wrzucic jutro.
Dodane przez memek dnia 10-04-2013 17:55
#16
Ja wam powiem że z tymi łożyskami to jest różne jak dobrze trafisz i jeździsz po równych drogach to będą i będą. U mnie po ponad 11 tys km jedynie padły łożyska w główce ramy a w kole się trzymają.
Dodane przez Marcing dnia 10-04-2013 22:56
#17
Zdjęcia zrobione przed rozbieraniem. Wiem, że brudny ale przed malowaniem i tak wszystko będzie myte a wczoraj trochę pogody nie było.
Z przodu jeszcze kierunki żarówkowe, nieseryjne bo coś w jednym nie łączyło, dawno temu je wymieniłem :P

Edytowane przez Marcing dnia 10-04-2013 23:00
Dodane przez FreeDay dnia 11-04-2013 18:23
#18
KucaQ- Z tego co tam widzę to siedzi tam opona 130/70 :D
Zgodzę się, lampa nie pasuje. Ale każdy ma swój gust.
Widzę siedzenie rozdarte ^^
Dodane przez Marcing dnia 11-04-2013 20:42
#19
Tłumik pokrył się takim nalotem, chyba przegrzał się poprostu, a lampa, kupiłem ją bo zgubiłem klosz oryginalnej, jest leodwa i mi pasuje :)
opona ma rozmiar seryjny ale lepiej odprowadza wodę niż seryjna poza tym stara była już skatowana dosyc. No i ogólnie przyczepnośc na tej jest lepsza
Edytowane przez Marcing dnia 11-04-2013 20:44
Dodane przez wujek dnia 13-04-2013 08:36
#20
Widze ze nie tylko ja mialem matowa rame w LK ;] Co do tlumika to mi sie podoba :D Lubie takie opalone :D I moim zdaniem lusterka tak nie sa git :P Ale to tylko moje zdanie.
Dodane przez Marcing dnia 17-04-2013 21:19
#21
Myślę żeby przy przypływie funduszy owinąc kolanko ale to się zobaczy, lusterka zostają, będą malowane z resztą moto, a rama sama zmatowiała, też będzie malowana na czarny połysk. :D
Dodane przez wujek dnia 17-04-2013 21:22
#22
Wiem o tym , mialem to samo. :P Ja mam malowane akrylem. Rzuc okiem do mojego tematu , to zobaczysz jaki jest efekt. ;]
Dodane przez grimm33 dnia 17-04-2013 21:37
#23
Taki mało żywy ten tył jak nie ma czerwonej lampy. Ja stanowczo wolę piękny chromowany bez opaleń i zacieków tłumik xD
Dodane przez Marcing dnia 17-04-2013 23:03
#24
Nic nie poradze że się taki zrobił, katowany nie był, może ma poprostu za bogatą mieszankę i przez to się zbytnio nagrzewa, będę polerował kanały głowicy to i do gaźnika zajrzę a co do lampy zmieni się jeszcze tył trochę...
Sorry za ppp.Wariatka rozebrana prawie do gołego, i jest w tym problem, że prawie. Chłopaki i dziewczyny, jeśli są jak odkręcic nakrętkę główki ramy czyli tą która jest największa na górnej półce? 30 klucz i nie mogę jej ruszyc. Ma lewy gwint czy co? dostanę silentbloki do tylnich amorów bo te po 2 latach są do wyrzucenia no i uszczelniacze do przednich lagów. Ktoś się zaopatrywał w takie rzeczy??
Scaliłem. Widziałem, że poprzednio edytowałeś. Mogłeś zostawić, ktoś w końcu by odpowiedział. /KucaQ
Dodane przez Marcing dnia 18-04-2013 21:20
#25
Za linka do uszczelniaczy dziękuję, co do tuleii to wolałbym jakieś mocniejsze kupic bo te wytrzymały ze 2 lata może i są do wyrzucenia. Jak myślicie da się dobrac coś na wymiar? Może jakiś poliuretan czy coś :D
Dodane przez janiu49 dnia 18-04-2013 21:45
#26
Aczkolwiek nie polecam Ci sprzedającego z linku do uszczelniaczy. Miałem z nim same kłopoty.
Dodane przez Marcing dnia 05-07-2013 23:43
#27
Więc po wielu trudach i znojach bestyjka jest pomalowana, złożona i na chodzie. Kierunkowskazy led o których pisałem że w konfiguracji same ledowe nie działały a działały tylko w konfiguracji 2 ledowe i 2 zwykłe są już na moto i działają. Na zdjęciu pokazującym co mam pod siedzeniem zobaczycie jak rozwiązałem ten problem. Zrobiłem awaryjne poprzez założenie przełącznika, który mostkuje 3 przewody, które są w przełączniku kierunkowskazów. Błotniki przed malowaniem zostały poklejone a dziura, która była zakryta przez kawałek plastiku została zaszpachlowana (pod tylną lampą). Założyłem również przełącznik TOP GUN który włącza światła postojowe czy pozycyjne różnie się to nazywa, bez potrzeby odpalania moto. Oprócz nowego lakieru bestyja dostała paski na felgi i chyba to wszystko. Plany są takie: obić siedzenia nową skórą i ewentualnie nakleić czerwone pasy na bak i błotniki. Może gaźnik seryjny założę jak będzie hajs i chłodnicę oleju. Więcej zdjęć dodam później.

ledy pobierały za mało prądu więc mam teraz 6 kierunkowskazów :D

tak świecą kierunki led wieczorem

a tak paski na kołach i reszta czarnej bestji :D
Dodane przez jobal_96 dnia 06-07-2013 19:40
#29
Zrób koniecznie coś z tym tłumikiem bo psuje on cały efekt końcowy. Daj jakieś pasy/paski na bak i będzie git :U
Jaka farbą pomalowałeś felgi?? Ja 3 miesiące temu malowałem taką najzwyczajniejszą w sprayu i teraz miejscami złazi :zniesmaczony:
Dodane przez kurzac dnia 06-07-2013 20:54
#30
Fajnie wyszedł cały w czerni ;d wręcz idealnie jak masz jakięs fundusze to wsadz jeszcze to
http://allegro.pl...34989.html albo wypoleruj swój ;d
Edytowane przez kurzac dnia 06-07-2013 20:55
Dodane przez Marcing dnia 06-07-2013 21:25
#31
Co do tłumika to chyba zostawie ten tylko go wypoleruje a pasy wpadną jak będzie hajs. Co do farby to bak i fele były piaskowane a potem proszkiem malowane. :)
Dodane przez Kompozytor dnia 06-07-2013 21:33
#32
kawał roboty i na prawdę fajnie Ci to wyszło
Dodane przez kurzac dnia 06-07-2013 21:39
#33
od czego ten przycisk po prawej na kierownicy ;d ?
Dodane przez Marcing dnia 06-07-2013 21:47
#34
przy licznikach z lewej jest od awaryjnych, a ten z klapką jest do pozyucyjnych z akumulatora
Edytowane przez Marcing dnia 09-07-2013 14:10
Dodane przez Marcing dnia 09-07-2013 14:13
#35
Sorry za ppp, ale że dziś trochę doprowadziłem do porządku wydech to chcę się pochwalić efektami pracy.
Tak wyglądał przed:

A tak po:

Dodane przez jobal_96 dnia 09-07-2013 14:49
#36
No proszę, teraz to całkiem przyzwoicie wygląda :D Jednak od spodu tłumika nadal są jakieś przebarwienia :P?
Dodane przez kurzac dnia 09-07-2013 16:00
#37
Teraz to gitara nic dodać nic ując ;d
Dodane przez klemens244 dnia 09-07-2013 22:06
#38
Ten super wypolerowany tłumik to filc z pastą lekko ścierną typu K-2 zastosowałeś ?
Dodane przez Marcing dnia 09-07-2013 22:34
#39
co do przebarwień to jest to efekt jakości naszych polskich dróg i wysokości krawężników, słowem wgniecenia. Pasty nie stosowałem i filcu też nie. Przeleciałem go papierem wodnym 800
Dodane przez Kropa dnia 09-07-2013 23:19
#40
Zainwestuj w filc i paste. Wtedy bez papierkow wydech wyczyscisz.
Dodane przez Marcing dnia 09-07-2013 23:55
#41
filc muszę kupic nowy, a pasty mam 2 tybki ale chciałem to papierem zrobic żeby niektóry nierówności zniweloawac.
Dodane przez klemens244 dnia 14-07-2013 21:06
#42
Marcing: Jak w końcu jest z tym szlifowaniem 800-ką ? Ekspert w branży KucaQ /wiele ma do powiedzenia też w tym dylemacie/ nie zgadza się z Tobą. Możecie mnie/nas uświadomić jak doprowadzić tłumik do stanu nowości ? Ja polakierowałem go /niestety/ lakierem bezbarwnym wodoodpornym na 850 st. C. Utwardza się pod wpływem temperatury, ale też ŻÓŁKNIE. Wiecie jak wyglada super nowy chrom pod warstwą żółci ? Jak stare trampki dziadka.
Dodane przez Marcing dnia 14-07-2013 23:50
#43
tłumik na pewno nie jest ze zwykłej stali, przynajmniej u mnie . Miałem glebę przy jakiś 60km/h i widac pozostałości po niej na tłumiku. To było w listopadzie, w lutym moto się przewróciło również na tłumik na "soloną" ulicę i bez mycia stał tak aż do marca. Nie ma na nim grama rdzy a chyba po takim teście by była. Po drugie mam jak widać obcięty tłumik i w miejscu cięcia też nie ma grama rdzy. Po trzecie łączenie kolanka z tłumikiem bylo ponownie spawane po wyjęciu zwężki i tylko zciemniało, chyba odróżniłbym rdzę od przegrania metalu. A po trzecie po wyjęciu przegród magnes tlumika nie łapie z czego wniosek że jest albo z nierdzewki albo z kwasówki. Mam ojca ślusarza więc on się zna na metalach po 20 latach w zakładach zbrojeniowych. Na pewno lepiej wyglądałby gdybym go potraktował później drobniejszymi papierami i pastą ale zwyczajnie nie chcialo mi się w to bawic
Edytowane przez Marcing dnia 14-07-2013 23:53
Dodane przez klemens244 dnia 15-07-2013 07:13
#44
No i super odpowiedź. Argument z magnesem powala na kolana. A skąd taki tłumik wyczaiłeś ? Chinole NIE dają kwasówki/nierdzewki, bo by im fabryki splajtowały P.S. Pozdrów Szeryfa, chyba otarł się o Radom ?
Aha, w swoich danych dodaj gg, O.K. ?
Edytowane przez klemens244 dnia 15-07-2013 07:14
Dodane przez Marcing dnia 15-07-2013 18:00
#45
klemens244 napisał/a:
Pozdrów Szeryfa, chyba otarł się o Radom ?
Aha, w swoich danych dodaj gg, O.K. ?
Co do szeryfa to nie wiem o co chodzi i z Radomiem również. Tłumik polerowałem bodajże 9 lipca. Z tego co pisał KucaQ po 2 dniach powinien zmieniac kolor. Od tamtego dnia zrobiłem minimum 60km. A ja lubię przeciągnąc moto po obrotach więc na pewno by się coś zaczeło z nim dziac. Nie chce mi się robic zdjęc ale tłumnik w barwie się nie zmienił. Mówcie co chcecie, ale dla mnie tłumik jest co najmniej z nierdzewki. No i go nie wymieniałem jest oryginalny jak go brałem z salonu. Tylko jest wybebeszony. Pozdrawiam.
Edytowane przez Marcing dnia 15-07-2013 18:03
Dodane przez klemens244 dnia 15-07-2013 19:46
#46
Szeryf = ojciec, Radom= Zakłady Łucznik-rozwiązane oraz Zakłady Zbrojeniowe w Polsce. Ciężkie tematy, no nie ? Nierdzewka wszystko tłumaczy. Amen.
Dodane przez Marcing dnia 15-07-2013 21:49
#47
Szeryf nie otarł się o Radom tylko w Rawarze pracuje -> anteny, radary takie rzeczy :)
Dodane przez wujek dnia 15-07-2013 22:01
#48
KucaQ mial/ma tlumik z wersji XT on sie troche rozni od tego z LK , ogolnie LK jest moim zdaniem najsolidniej robione , ale to jest tylko moje zdanie. Nie znam prawdy.
Dodane przez klemens244 dnia 16-07-2013 17:24
#49
Marcing: Rawar ul. Ostrobramska, potęzna firma po przekształceniach gospodarczych. I nie padła/nikt jej nie kupił, co jest b. modne obecnie Dla Sysego szukałem tam tez Działu Chromowania dla jego boberowskiej ramy. Szef działu, z DUŻĄ wiedzą technologiczna. Mają wannę dł. 2 metry, niespotykana w Polsce, bo na ogół są do 1 metra.
Wujek: tłumik do XT ma 3- przgrody, a LK 4-y przegrody. Mam obydwa i to jest fakt, że do LK ma chrom TRWALEJ położony. Dla mnie cisza pracy wydechu jest ważniejsza niż prędkość tym co waży 95 kg, a nie 295 kg, nawet jak mam 110 ccm.
Dodane przez Marcing dnia 20-07-2013 11:41
#50
Wniosek z tego że mamy w sprzętach tłuiki unikatowe i niezależnie od serii z różnych materiałów zrobione. Mój już jest jakieś 2 tygodnie po szlifowaniu i rdzy nie znalazłem :)
Dodane przez kurzac dnia 20-07-2013 12:35
#51
Też mam lk i tłumik mi wgl nie rdzewieje a też go tarłem papierem jak musiałem wyrównać spore wgniecenie które musiałem zrobić żeby kopka nie waliła o tłumik i żeby się nie blokowała . ;)
Dodane przez wujek dnia 21-07-2013 08:36
#52
KucaQ , masz slabe zasolenie ;D Ale i tak ten z LK jest solidniejszy. I chudszy.