Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Ogromny problem z chopperem.

Dodane przez mati645 dnia 13-04-2013 20:16
#1

Witam wszystkich rajderów :) Mam pewien wielki problem z moją maszynką, otóż jakiś czas temu zakupiłem silnik 110 cm3. Z początku jeździł miodzio, miał buta, ładnie sie rozpędzał, teraz po 300 km coś jest nie tak, otóż coś go jakby muli, zawory mam wyregulowane, gaźnik. Nie wiem co to może być, pomóżcie :( podejrzewam coś z elektroniką związane ale nie jestem pewien, prosze o pomoc :)
Z góry dziękuję za udzielone porady :)

Dodane przez Kompozytor dnia 13-04-2013 20:17
#2

a dotarłeś go dobrze i do końca ?

Dodane przez mati645 dnia 13-04-2013 20:19
#3

Napisałem wyraźnie że przejechałem nim 300 km... Mechanik sprawdzał stan pierścieni i nie ma żadnych prześwitów, wszystko jak nowe.

Dodane przez Kompozytor dnia 13-04-2013 20:20
#4

Ale nie dociera się na tylko na 300 km a mechanik ci powiem wszystko za co mu zapłacisz

Dodane przez kat dnia 13-04-2013 20:35
#5

wymień olej przeczyść gaźnik
miałem podobnie z 50 i przeczyściłem gaźnik i wymieniłem olej wyjąłem farocle z dna baku i cud malina :D

Edytowane przez kat dnia 13-04-2013 20:43

Dodane przez mati645 dnia 13-04-2013 21:00
#6

Wiem że sie nie dociera przez 300 km -,- napisałem że go muli...

Dodane przez Kompozytor dnia 13-04-2013 21:03
#7

no dokładnie się na tym nie znam (jeszcze) ;D ale jak mu deptałeś na nie dotartym silniku to się mogło coś zje$$$ ;D

Edytowane przez Kompozytor dnia 13-04-2013 21:04

Dodane przez kat dnia 13-04-2013 21:07
#8

ja swojego przez pierwsze500 to nie katowałem ale później to w dupe dostawał a teraz juz znowu spokojnie jeżdżę

Dodane przez krysiak115 dnia 13-04-2013 22:17
#9

po około 300km nie ma prawa się psuć na docieraniu chyba ,że paliłeś gumę lub robiłeś zrywy albo przegazówki na postoju , najważniejsze w docieraniu jest to aby nie zagrzać silnika , bo wiadomo przy wyższej temp. metal się rozszerza i może zatrzeć.

Powiedz czy nie ma mocy nawet na zimnym silniku czy dopiero jak się zrobi ciepły?

Dodane przez KML_TDU dnia 13-04-2013 23:05
#10

Skoro przez pierwsze 300km jeżdziłeś nim tak ze mialeś szanse poczuć że miał buta i sie nieżle rozpedzal to obstawiam ze go przytarłeś i tyle. POdaj moze więcej informacji (kopci?? jak odpala jak jest zimny itd) bo samo to ze muli za duzo nie mowi.

Dodane przez didi1102 dnia 13-04-2013 23:44
#11

sprawdź ustawienie rozrządu mogło przeskoczyć i 1 ząbek będzie miał problemy z odpalaniem i będzie mulić ale jest możliwe że pojedzie - jeśli przeskoczyło zainteresuj się wymianą napinacza tegoż że łańcuszka i rolek napinacza tak było u mnie 2 awaria jaka moze mieć miejsce to przytkana dysza z gaznika rozebrać wyczyścić założyć filtr paliwa :-) następna opcja uszkodzony moduł ... niewiem jak sprawdzić nie zepsuł mi sie wiec moze poprostu 20 zł i kupić nowy :-) ale to jest opcja może cewka pomału się kończy ... więcej mi nic nie przychodzi do głowy szukaj i pisz jakie efekty w pracach Pozdro ...

Dodane przez Sszakal dnia 14-04-2013 11:11
#12

Kable od iskrownika

Dodane przez pmimarek dnia 14-04-2013 11:32
#13

A ja bym spojrzał na świece jej stan i kolor a później wyczyścił filtr powietrza i przy okazji zobaczył jak wygląda komora pływaka no czy paliwo w wężyku ma przelot.
A gdy by to były zawory to byś to usłyszał
A weź sprawdź czy hamulce ci odbijają jak się kręcą koła no i łańcuch może trza nasmarować.
Wina nie koniecznie musi leżeć po stronie łańcucha.