Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Problem z odpalaniem.
Dodane przez iAdrian dnia 29-04-2013 18:26
#1
Witam wszystkich.
Moja cierpliwość się skończyła, ręce opadają, nie mam sił. Ludzie pomóżcie mi, proszę.
Zapalam chopperka dopiero po 15 minutach kopania. Jak już odpali to w ogóle nie trzyma obrotów. Trzeba go trzymać na gazie, jak jest ciepły to pali od kopa i obroty trzyma lepiej lecz jeszcze nie tak jak trzeba.
Pewnie powiedzie a to gaźnik nie ludzie to nie wina gaźnika, bo był regulowany wczoraj. Odpalał od 2 kopa dzisiaj już nie odpala...
Pomocy.
Proszę i dzięki wszystkim bardzo.
Zmieniona nazwa tematu, usunięte przekleństwa, poprawione błędy. // szymo_97
Edytowane przez szymo_97 dnia 29-04-2013 18:42
Dodane przez Zipp3k dnia 29-04-2013 18:31
#2
Wyreguluj zawory.
Dodane przez szymo_97 dnia 29-04-2013 18:33
#3
Spraw może czy fajka nie ma przebicia, wypróbuj inną świecę, jak masz od kogo to pożycz cewkę i moduł.
Sprawdź też luzy zaworowe, bo najprawdopodobniej to powoduje te objawy.
Luz przy zaworze ssącym powinien mieć 0.05mm, a na wydechowym 0.07mm.
Jeżeli jesteś przekonany, że gaźnik jest dobrze wyregulowany to nic innego nie przychodzi mi do głowy. No chyba, że syfiaste paliwo. Tankowałeś go na jakiejś mniej znanej stacji, czy coś?
Dodane przez KML_TDU dnia 29-04-2013 21:28
#4
Tyle że w zaplonie typu AC-CDI (czyli takim jak w kingu) nie ma mozliwości przestawienia zapłonu (jajowate dziury przy mocowaniu impulsatora to za malo zeby odczuć roznice).
A nie stracilą na mocy ostatnio bo moze miec juz slaba kompresje i dlatego na zimnym kiepsko pali i ma nierowne obroty (np. przez nadpalony/uchylony zawór albo poprostu zużyte pierscienie ktore pod wplywem temp troszke sie rozszerzą i znów bedą uszczelniać)
Albo ewentualnie tak mi sie jeszcze spomnialo że na początku mojej przygody z losiem mialem podobny problem i z tego co pamiętam winny byl impulsator (wymienilem wtedy caly komplet cewek)
Edytowane przez KML_TDU dnia 29-04-2013 21:32
Dodane przez bikeboy dnia 29-04-2013 22:17
#5
czy sprawdziłeś luzy zaworowe to mankament tego silnika wspominali ci już o tym koledzy a ty drążysz temat gaźnika i zapłonu co jest skrajną niemożliwością bo tu się zapłonu nie reguluje.
Dodane przez KML_TDU dnia 29-04-2013 22:28
#6
Jak je slychac to jest jeszcze w miare ok, gorzej jak ucichną bo to oznacza ze nie ma luzu i zawor moze być lekko uchylony .
A sam kolor iskry nie jest tak ważny (powinna być w niebieskich odcieniach) ważniejsza jest to czy iskra jest mocna czy tylko taka delikatna, jak iskra jest porządna to nie ma sie co martwic tym ze wpada we fioletowawy odcień
Edytowane przez KML_TDU dnia 29-04-2013 22:30
Dodane przez iAdrian dnia 30-04-2013 14:10
#7
Kurde:/ Ja juz zgłupiałem kompletnie nie wiem co robić i nie mam ani grosza...