Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Magneto nie chodzi
Dodane przez emilox5 dnia 22-05-2013 18:11
#1
Mam problem z Magnetem w moim FMB. Zakupiłem do niego specjalny ściągacz, skręciłem prawie do granicy zerwania gwintu i ciągle w niego nawalam akceleratorem kinetycznym (młotkiem ;D). Ale magneto nawet nie drgnie ;/. Stukam juz godzine sklepałem drugą śrube w ściągaczu i nic. Poradźcie coś chłopaki ;/
Dodane przez kamil_gs dnia 22-05-2013 19:38
#2
zapiekło się, delikatnie postukaj w nie żeby zruszyć i w końcu zejdzie, innej opcji nie widzę :p
Dodane przez klemens244 dnia 22-05-2013 20:17
#3
Spray do łożysk, gwintów, itd...Ewentualnie WD 40. Po nocy samo magneto zejdzie. Może chinole dali z gówna klin, który utlenił się łącząc magneto z wałem. Zdaża sie, kiedy taki klin zgubisz i wsadzisz byle co.
Edytowane przez klemens244 dnia 22-05-2013 20:18
Dodane przez Toman94 dnia 22-05-2013 22:16
#4
Ma ktoś sposób jakiś na odkręcanie magneta?
Tak nakrętka trzyma że nie mam pomysłu już :/
Dodane przez kamil_gs dnia 22-05-2013 22:58
#5
Ja też miałem problem to zaje+bałem młotkiem w klucz żeby w jednej chwili był duży moment działający na śrube i puściło :d a jak nie to stukaj pukaj aż odpuści
Edytowane przez kamil_gs dnia 22-05-2013 22:59
Dodane przez KML_TDU dnia 23-05-2013 00:07
#6
Jak silnik w rami eto wbij 1 bieg zablokuj kolo i kręć a jak silnik wyciągnięty to sposób Kamila, od dawna tak odkrecam śruby na magnetach wariatorach i wszystkim co się kręci, ważne tylko żeby mieć dobry klucz, najlepiej długą i grubą grzechotke, walisz w jej koniec mlotem a udar załatwia reszte.
Edytowane przez KML_TDU dnia 23-05-2013 00:09
Dodane przez Toman94 dnia 23-05-2013 06:44
#7
Zablokowałem koło,dałem 1bieg i ni hu hu... łańcuch jedynie się napiął jak ...
Dodane przez didi1102 dnia 23-05-2013 07:30
#8
ja robilem remont w swoim i tak jak u ciebie mialem problem zapieklo sie i ni huhu nie szli ruszyc pomoglo powieszenie silnika na magnecie tz w miejsce pod magnetem wsadzilem dechy i naparzalem mlotem po wale wyszlo po 30 min :) chyba nie musze pisac co musialem wymienic ... :-D
Dodane przez klemens244 dnia 23-05-2013 19:39
#9
Didi: Jesteś SUPERMAN. Kolejny wpis do Księgi Klubowych Rekordów Guinnessa, po zalecanym ciśnieniu w oponach 4"=4 atm, 3,75"=3,75 atm. Przy obiedzie mało brakowało ażeby nie wzywać karetki pogotowia. Powód: zaksztuszenie sie ze śmiechu. Bez urazy, ale jak człowiek jest w potrzebie to chwyta się różnych sposobów, ażeby problem rozwiązać. Super teksty piszesz. Ty powinieneś napisać esej "Był majowy poranek"...
Dodane przez hansrpg dnia 23-05-2013 20:52
#10
Jest stary sprawdzony sposób polegający na podgrzaniu zapieczonego elementu palnikiem lub w tym przypadku opalarką w połączeniu ze ściągaczem oczywiście.
Dodane przez Skandal dnia 23-05-2013 22:11
#11
Ja w jawie ściągałem opalarką, płaskim śrubokrętem i młotkiem, najpierw równomiernie nagrzewałem (bodajże 10 minut), następnie równomiernie podważałem śrubokrętem i lekko klepałem młotkiem z każdej strony. Druciarstwo druciarstwem ale działa :lol: :happy:
Dodane przez KML_TDU dnia 24-05-2013 20:14
#12
ALe chłopaki o ile dobvrze widze to Toman ma problem z odkręceniem nakrętki a nie ze ściagnieciem samego magneta.Jeśli dalej nie umiesz go sciągnać to podskocz do jakiegos warsztstu gdzie mają klucz udarowy bo inaczej sobie nie poradzisz skoro tak mocno siedzi.
A co do twojego sposobu Skandal to akurat tutaj go nie polecam bo magneto jest zrobione ze strasznie miękkiego materiału i przy próbie podważania jest duża szansa może sie pogiąć.W innych motocyklach też czasem podważalem ale tutaj tak jak mówię nie radze :D