Dodane przez Koper dnia 18-06-2013 21:45
#1
Witam.
Ostatnio miałem trochę problemów z kingiem, ale wszystkie dzięki wam rozwiązałem :D. Został jeden mankament, otóż po złożeniu 110ccm mój motor strasznie kopci. Zrobiłem już około 50 km, a z wydechu kopci, najbardziej na zimnym i z pomiędzy kolanka a głowicy (tak wiem mam tam lekka nieszczelność), w dodatku pojawiaja sie tam krople oleju. Wiadomo, że to wina tego, że motor spala olej, ale pierścienie są nowe i dobrze założone. Może być przyczyną to, że na uszczelce między głowicą a cylindrem, O-ring w tym miejscu jest trochę popękany?

Za bardzo nie mam już pomysłu... Tam jest taki jakby kanalik idący przez cylinder w głowice.
Edytowane przez Koper dnia 18-06-2013 21:46
Dodane przez Koper dnia 18-06-2013 22:23
#2
Właśnie ten oring pękł mi na pół ale tak ze duża przerwa jest. Myślisz ze ciśnienie wpycha olej do komory spalania?
Edytowane przez Koper dnia 18-06-2013 22:25
Dodane przez kew dnia 19-06-2013 07:19
#3
No jak jest pęknięty to wiadomo, ze oleju nie trzyma. Byś musiał uzupełnić braki ;>
Dodane przez Koper dnia 19-06-2013 15:11
#4
Silikon do silników raczej odpada co nie? Musze jakiś oring dobrać.