Tytuł: Eaglets Chopper Team :: King i Zongshen 125 Brak świateł i kapie olej

Dodane przez Mariusz Jakubo dnia 19-07-2013 17:31
#1

Hey
Zaczynam swoją przygodę z motorem

Nagrałem Video by lepiej przekazać to z czym mam problem

YouTube Video


Bo tak mi prościej wyrazić to co chce :)

Poprawiłem filmik.
PeeTER

Edytowane przez PeeTER dnia 19-07-2013 22:51

Dodane przez Sszakal dnia 19-07-2013 18:09
#2

urwany kabel przy iskrowniku (duża cewka) lub w obydwu lampach cie sie zarowki przepaliły xd

Dodane przez FreeDay dnia 19-07-2013 20:51
#3

To przy tłumiku to zawirowywacz spalin :D Można to uciąć i zaspawać, będzie ciszej :P

Dodane przez pawel94 dnia 19-07-2013 21:06
#4

Co do świateł to całą ściezke kabli musisz przesledzic czy gdzies nie jest urwany jakis kabelek,oczywiscie zakladam,ze zarowki juz sprawdziles;D Jak w kablach bedzie wszystko ok to podejrzewam uszkodzona cewke.Olej kapie Ci prawdopodobnie z laczenia karterow,jak kapnie od czasu do czasu to sie tym nie przejmuj,ten typ tak ma;D

Dodane przez Stary_Emeryt dnia 19-07-2013 21:25
#5

Mi też kapie olej ale podejrzewam simering za magnetem bo mam lekko wyczaskany wał i on go rozwala (chyba bo z pod niego cieknie :P ), a więc sprawdź wał jak ma luz to się nie dziw :kozak: .

Dodane przez jobal_96 dnia 19-07-2013 22:24
#6

Ja bym tego zawirowywacza nie zaspawywał gdyż będziesz mieć strzały z tłumika. Lepiej go odkręcić i w tą dziurę wkręcić "na chama" jakąś śrubę, sam tak zrobiłem i teraz w każdej chwili mogę ja odkręcić :)

Dodane przez janiu49 dnia 19-07-2013 22:33
#7

Ja to miałem ucięte i zaspawane w cholere i nie było żadnych strzałów ;D

Dodane przez szymo_97 dnia 19-07-2013 23:04
#8

Strzały będą tylko i wyłącznie jak nieszczelnie zaspawasz.
Pozdro :)

Dodane przez klemens244 dnia 20-07-2013 01:33
#9

http://www.eaglets.pl/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=5962
Wracając do tematu. Jesteś pierwszym, który językiem "migowym" w postaci filmików będzie koledze na podwórku tłumaczył jego usterkę. Ustal przyczynę, bo może ich być wiele, a ja prześlę Ci odpowiedni odcinek serialu pt: przyczyny awarii, odc. 244. Teraz kręcę: jak dopompowuje powietrze na dół koła, bo na górze powietrze jest.
Luknij na schemat elektryczny i leć po żółtym kablu od prądnicy do zespolonego przełącznika świateł i dalej, jak i reglera i WSZYSTKICH konektorów. Może w puszce masz wypięty biały, niebieski kabel, albo masę, czyli ZIELONY. Dużo jest tych dupereli. Wyeliminujesz po kolei wszystkie tym sposobem.

Edytowane przez klemens244 dnia 20-07-2013 05:32

Dodane przez Mariusz Jakubo dnia 04-08-2013 19:37
#10

Mam kolejny OGROMNY problem
Zerwałem gwint przy napinaczu rozorządu.
Sytuacja wygląda tak:

Dokręcałem śrube i wydawało mi się że słabo jeszcze. Nie dało się mocno dokręcić więc wykręciłem i widzę obraną śrubę aluminium ;/

Teraz da się ją wkręcić i nie da sie dokręcić na sztywno tak żeby się nie obracała.

Co robić ??

Dodane przez kurzac dnia 04-08-2013 20:16
#11

szukaj nowej sruby i tyle .

Dodane przez klemens244 dnia 04-08-2013 20:53
#12

Powinieneś wziąć w łapę gwintowniki drobnozwojne o skoku 1,25 mm i przelecieć ten zrypany gwint. Po spartańsku /prosto/ znajdź śrubę ze stali ST3 twardszej od duralu lub N42, czyli twardej i wkręć na "klej" do gwintów, podobno magiczny w skutkach Jak dasz gwint drobnozwojny =1,25 to masz sprawę uratowaną.

Edytowane przez klemens244 dnia 04-08-2013 20:54

Dodane przez Mariusz Jakubo dnia 04-08-2013 21:02
#13

kurzac:


śruba jest w porządku :) zerwałem gwint przy siniku



Dodane przez kurzac dnia 04-08-2013 22:19
#14

aaa ;p nie zrozumiałem twojego zdania wczesniej ;d

Dodane przez Mariusz Jakubo dnia 05-08-2013 17:34
#15

klemens244

1. Czy jak kupię odpowiedni rozmiar śruby, czy będę musiał dotaczać-dorabiać-jakkolwiek to nazwać tą końcówkę tzn ten dziubek?


2. A co myślicie o tym by iść na skróty, zaizolować śrubę taśmą do owijania gwintów( do rur gazowych) kupioną w hydraulicznym. Pytam zanim spróbuje by uniknąć wielkiej wpadki i kolejnych kłopotów ;)

Edytowane przez Mariusz Jakubo dnia 05-08-2013 17:46

Dodane przez Mariusz Jakubo dnia 05-08-2013 18:57
#16

Zrobiłem test
!. Dobrałem śrubę + nakrętkę/ zasada mniejsza nakrętka od gwintu śruby.

Dobrałem nakrętkę mniejszą około 3-4 mm

Zrobiłem kilka obrotów

Nakręciłem nakrętkę



Dodane przez Mariusz Jakubo dnia 14-09-2013 13:15
#17

Światła przód tył na dziś dzień mam :)

Teraz pora na kierunkowskazy

Zupełnie nie wiem jak je podpiąć. Mam schemat elektryczny i go nie rozumiem tak by wprowadzić to w praktykę i podpiąć kierunki.
Czy jeżeli nie mam akumulatora to czy prąd z silnika zasili światła plus kierunki ?

Po podłaczeniu tylnej lampy przód zdecydowanie słabiej świeci