Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Silnik
Dodane przez KingMen dnia 14-10-2013 10:14
#1
Siema. W sobote rozkręciłem silnik bo musiałem wymienić tłok. Złozyłęm wszystko, ustawiłem rozrząd przy okazji wyregulowałem zawory i silnik nie chce zapalić. Iskra jest, a w dodatku jest bardzo słaba komprecja. Co się stało?
Dodane przez kew dnia 14-10-2013 10:36
#2
Rozrząd ustawiony dobrze? Uszczelki całe?
Dodane przez KingMen dnia 14-10-2013 11:43
#3
Rozrząd ustawiałem 1 sposobem w tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=3Q0fdjYroQQ
Uszczelki całe bo nowe ;D
Jak kręce magnetem to ten łańcuszek który jest zaraz za magnetem sie wgle nie obraca
Dodane przez szymo_97 dnia 14-10-2013 13:22
#4
No i dobrze, bo to łańcuszek od rozrusznika i on sie nie kręci z magnetem.
Może założyłeś w złej kolejności pierścienie na tłok?
Dodane przez klemens244 dnia 14-10-2013 16:24
#5
Wiele błędów montażowych dotyczy zgrania znaków na obudowie głowicy i znaku na kółku zębatym wałka rozrządu. Jak walniesz się na kolana to zupełnie inaczej wizualnie zgrasz te znaki niż patrząc z boku. !-n ząbek różnicy i masz taki wynik jak u Ciebie jest. Co do braku sprężania: może "krzywo" dokręciłeś głowicę. Przykręcaj stopniowo na krzyż po parę razy zmieniając pozycje klucza nasadowego. O przytartym tłoku nie rozmawiamy, ale to też nie jest wykluczone, tak jak nieszczelne gniazda zaworowe, czyli za mały luz S: 0,06 oraz W: 0,07 mm. Jak jest mniejszy to zawory są nie domknięte w pełni. Jest parę wątków, więc rzucam hasłowo na co zwróć uwagę. Lewa.
Dodane przez KingMen dnia 14-10-2013 20:54
#6
Pierscienie dobrze złożone i rozrząd też dobrze ustawiony. Jak kopne to mi z weżyka od odmy powietrze spiernicza
Dodane przez klemens244 dnia 14-10-2013 21:10
#7
O.K. A jak wygląda sprawa z oringami 2 x 14 mm po jednym nad i pod cylinder. Założyłeś? Może jednak powietrze z komory sprężania dopierdziela do kanału olejowego /nad cylem/ do skrzyni biegów i poprzez odmę właśnie wali do atmosfery.
Dodane przez karston dnia 18-10-2013 14:30
#8
masz walniety zawor sacy albo wydechowy .prawdopodobnie sie zderzyly oba ze soba i ktorys sie skrzywil powodujac nieszczelnosc -brak kompresjii. sprawdz to zalej glowice-gniazdo i odczekaj 5 minut .po tym czsie jak masz przerwe ucieknie z gniazda paqliwo i sprawa sie wyjasni
Dodane przez KingMen dnia 19-10-2013 11:36
#9
Po wielu trudach udało mi się odpalić łośka ale kompresja jest nadal bardzo słaba. Wyregulowane są zawory, pierścienie dobrze zalożone, tłok wsadzony napisem "IN" do góry, rozrząd ustawiony ale dalej słaba kompresja. Zrobiłem tak jak karston radził ale to nie pomogło. Klemens tak założyłem je
Edytowane przez KingMen dnia 19-10-2013 11:40
Dodane przez didi1102 dnia 19-10-2013 20:58
#10
a uszczelka ci boczkiem nie puszcza? odpal i weź kawałęk chusteczki higienicznej i sprawdzaj do okoła czy gdzieś nie przepuszcza pod usczelką :-) czy wszystko dobrze dolega ja ostatnio jak skłądałem nie zwrocilem uwagi na połączenie cylinder kartery i miałem podobne objawy ale poprawiłęm i działa na 100% :-)