Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Łożyska w chopperze:
Dodane przez klemens244 dnia 18-10-2013 22:13
#1
Staram się ustalić dane, czy łożyska do np. 110 ccm będą wg wykazu:
A - (12x28x8 6001 5,- zł),
B - (12x32x10 6201 7,- zł),
C - (17x40x12 6203 7,6 zł),
D - (17x40x12 6203 7,6 zł)
Ceny ustaliłem w sklepie z łożyskami
wg :
http://allegro.pl...30453.html. Zakładam, że ktoś doda łożyska wału korbowego jak i uszczelniacze/simeringi.
Łożyska i simeringi do kół dopiszę jutro. Szukałem w sklepach simeringów do kół, ale wg. PN na rynku wszystkich nie znalazłem.
Dodane przez KML_TDU dnia 19-10-2013 21:57
#2
Na wale powinny być lożyska 6304.
Dodane przez klemens244 dnia 20-10-2013 00:33
#3
6304 ma: 20/52/15 [mm] ok. 8 zeta. Wały nie mają 20 mm, tylko 17 mm przy korbowodzie, więc może to są 6203. I tak będę rozbierał w zimie to zdejmę te wszystkie wymiary w rzeczywistości i dopiszę tu. Zawsze wygodniej przy remoncie mieć komplet łożysk w rezerwie pod ręką i do tego POLSKICH /FŁT/. Lewa i dzięki.
Edytowane przez klemens244 dnia 20-10-2013 01:00
Dodane przez klemens244 dnia 21-10-2013 13:33
#4
Miałeś rację, a tu trochę dla majsterkowiczów:

Edytowane przez klemens244 dnia 21-10-2013 13:37
Dodane przez Kropa dnia 21-10-2013 18:51
#5
Ja mam akurat jeden silnik 110ccm rozebrany, więc mogę podać numery łożysk jak oczywiście będą oznaczenia : )
Dodane przez klemens244 dnia 21-10-2013 21:06
#6
No to będzie sukces. Suwmiarkę masz ? Zobacz jak w Londynie na czysto można zarobić na czysto 2500 Ł /funtów/. A to takie proste jest, no i poznać polskiego AMBASADORA.
https://www.youtu...S9BzlBhLiA
Edytowane przez klemens244 dnia 21-10-2013 21:09
Dodane przez Kropa dnia 21-10-2013 23:21
#7
Suwmiarka jest, wszystko jest :p
Dodane przez klemens244 dnia 23-10-2013 20:49
#8
I co dalej w temacie. Bądź trochę konsekwentny.
Dodane przez klemens244 dnia 24-10-2013 18:53
#9
Znalazłem strony z opisami, wymiarami i cenami wielu części do: 50,72,110 ccm.
Przykładowy wał 110ccm daje wiele informacji:

www. części-moto.pl
Edytowane przez klemens244 dnia 24-10-2013 18:56
Dodane przez klemens244 dnia 24-11-2013 15:57
#10
Rozbierając silnik zwróciłem uwagę na to jak zębatka 16z 428 jest podcięta przez mniejszy łańcuch YBY 420H

Edytowane przez klemens244 dnia 25-11-2013 09:56
Dodane przez Sszakal dnia 25-11-2013 19:03
#11
Łożyska za 8zł ? Ja dałem 20 xd
Dodane przez klemens244 dnia 25-11-2013 20:21
#12
Fakt, mnie też personelu sklepu telefonicznie potraktował z górnej półki, ale wiem, że normy spełniają Czechy, Włochy i rzecz jasna Polska. Po prostu trzeba mieć rozeznanie w rozbieżności cen. Podałem je ażeby można było sobie kasę zostawić na Hod Doga lub jakąś ciekawą zębatkę. Chyba kumasz, że np. silnik kupisz za 1000 zł jak i TAKI SAM za 750 zeta. Rzecz jasna ważne jest opakowanie. Karton, czy pudełko. OEM lub box jak w częściach do kompa.
edit:
Kontynuując bycie przy głosie. Z dostawcami poruszyłem tematy:
1. Jak zidentyfikować 125 ccm ?
Dla wielu osób przy znajomości wyglądu głowicy będzie ciekawostką to, że szpilki głowicy w 125 ccm maja 10 mm średnicy,a w 110 ccm też no name, są 8 mm lub 7 mm. Podobno. Jest to do oceny wiarygodność zasłyszanej info.
2.Idzie zima, więc zacząłem drążyć temat zamiany kolejności chińskich biegów: 0,1,2,3,4 na 1,0,2,3,4. Dowiedziałem się, że:
należy wymienić wszystkie wałki z zębatkami (będą inne przełożenia), również rzecz jasna wałek z wodzikami również. Do tego dochodzi inna kosa. W jednej hurtowni są koła zębate a dopiero 2/3.2014 będzie dostawa z Chin koła z wodzikami. W innej hurtowni są te komplety, ale sprzedawca NIE UMIE ocenić który ma poszukiwaną kolejność biegów.
Jak macie wiarygodne dane to podajcie w odpowiedziach. Jutro sprawdzę w Wilmacie, bo tam nawet magazynier jest kopalnią WIEDZY technicznej. Wiedzą chłopaki o czym się mówi i kończą rozpoczęte zdanie konkretami. Nieźle, no nie ?
zlepiłem 2 kolejne posty - hansrpg
Edytowane przez hansrpg dnia 27-11-2013 21:02
Dodane przez szymo_97 dnia 27-11-2013 19:29
#13
Co do rozpoznania prawdziwego 125cc.
Szpilki w 125cc (i w 140cc zresztą też) mają dokładnie taką samą średnicę jak w 50cc
A 125cc najszybciej zidentyfikujemy po większej zębatce rozrządu (z większą ilością zębów, nie pamiętam dokładnie ile ich tam jest).
Dodane przez wujek dnia 27-11-2013 21:03
#14
Po lewej dekiel zebatki rozrzadu od 125cc a po prawej moj ze 110cc , ten od 125 jest wiekszy bo chcialem zalozyc do 110 bo jest wybity napis CDI i taka ozdoba by byla a tu lypa nie pasuje. :D
