Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Połączenie Yamahy z Kawasaki (Yamasaki)

Dodane przez wujek dnia 14-01-2014 15:46
#1

Lewa!


Dnia 11.01.2014r. nabyłem motocykl GB Street. Jest to chiński motorower o poj. 72ccm3. Przebieg 11000km w tym 2000km na 72cc3. V-max nieznany jeszcze. :D O więcej pytajcie w temacie , po to on jest. :D

i.imgur.com/TSjsaDv.jpgi.imgur.com/Ar8Zkvm.jpg
i.imgur.com/T9e1sXS.jpgi.imgur.com/BhGWqzT.jpg
i.imgur.com/RdZURDm.jpgi.imgur.com/bRUWzrH.jpg
i.imgur.com/xughvGY.jpgi.imgur.com/abwqbUs.jpg

LwG! :ect:

Dodane przez FreeDay dnia 14-01-2014 17:15
#2

Lol, czy ja dobrze widzę śnieg na zdj ;D ?
Chciałem kiedyś zmienić łosia na gb, ale nie wyszło :P
To teraz, silnik z łosia do Gb, i będziesz jeździł Gb :D ?

Dodane przez wujek dnia 14-01-2014 17:31
#3

Silnik z losia do GB? Co ty , ta 72cc lepiej idzie niz to No-Name 110 , loś max 80km/h a to na 3 biegu 80km/h :D

Dodane przez szymo_97 dnia 14-01-2014 17:54
#4

W ładnym stanie to GB. Pierwszy pytanie jakie sikę nasuwa na usta to "Ile dałeś?".
Tymi maszynami z silnikami 110 i więcej zajebiście się stuntuje. :P

A no i nie wierz we wskazania chińskich liczników. To niemożliwe, że 72cc w cięższej maszynie jedzie lepiej niż 110cc w lżejszej. :D

ps Modlitwa kierowcy widzę na półkę naklejona jest, można śmiało jeździć :P

Edytowane przez szymo_97 dnia 14-01-2014 17:55

Dodane przez Kedziorek dnia 14-01-2014 18:46
#5

No no no GB zarąbiste.Szymo dobrze mówi nie wierz w chińskie liczniki kiedyś jechałem z kolegą ja łosiem jechałem 55km/h a kolega jechał obok też chinolem i pokazywał mu 75km/h i teraz któremu licznikowi wierzyć haha :D

Dodane przez Kubix dnia 14-01-2014 19:26
#6

szymo_97 napisał/a:
Pierwszy pytanie jakie sikę nasuwa na usta to "Ile dałeś?".


Według mnie jest to nie istotne, chyba że jest Ci to niezbędne do życia :)

Maszynka ładna, wygląda na zadbaną bo widzę wszystko utrzymane w oryginale. Planujesz jakieś przeróbki przy nim ? Taki GB byłby idealny na cafe (przód aż sam się prosi o opuszczenie :D).

Szerokości i gratuluję zakupu.
Lewa ;)

Dodane przez szymo_97 dnia 14-01-2014 20:34
#7

Kubix, opuszczasz przód o głupie 3 cm i automatycznie koło wali o głowicę i ramę (sprawdzane u kumpla).

A co do ceny. Lubię mieć rozeznanie w tych sprawach :)

Dodane przez Zipp3k dnia 14-01-2014 20:40
#8

To się robi wtedy przód na prawie sztywno :P

Dodane przez wujek dnia 14-01-2014 21:54
#9

1100 zl. Co do prędkości to się okaże jeszcze. :D Bo sam nie wierzę w te czary. Cafe Racer? Hmm , raczej nie , plan jest powzmacniać te jebane chińskie plastikony , odnowić niektóre elementy po zadrapaniach , jakieś małe bajery. :D Pod ramą jest jeszcze założona listwa LED niebieska która pewnie zmieni motocykl i zostanie przyczepiona w łosiu bo jest niebieska. :D
W GB należy zrobić:
- stabilne mocowanie plastików,
- nowy akumulator lub próby reanimować stary,
- nowa opona na tył,

Małe plany:
- inne migacze,
- polerka niektórych elementów
- być może inna końcówka tłumika , ta ma wadę fabryczną i brzęczy jak w ul z pszczołami,
- przy okazji wy*BRZYDKO* te dwa odblaski
no i co najważniejsze sprawdzić tech. po całości. :) Może jakieś propozycje? Tylko błagam nie zaraz takie żeby ciąć ramę/spawać itd. To moto nie będzie bazą do nie wiadomo jakich przeróbek tylko lekkiego tuningu , przeróbki będą w łosiu , ale kiedy to sam nie wiem. :D

Dodane przez wujek dnia 26-01-2014 16:08
#10

Na tych zdj. jest też GB wiec zamieszczam tu i tu. :)

i.imgur.com/nw0fANv.jpgi.imgur.com/xKv49GE.jpg
i.imgur.com/OFGtlD5.jpg

Dodane przez hansrpg dnia 26-01-2014 16:19
#11

wujek napisał/a:
Może jakieś propozycje?


Kufer centralny o pojemności jednego kasku. Rzecz praktyczna bo gdzieś parkując nie musisz się z kaskiem nosić. Stelaż można kupić dedykowany lub z kilku płaskowników samemu zrobić, a kufry zaczynają się już od kilku dych.

Edytowane przez hansrpg dnia 26-01-2014 16:19

Dodane przez chopperxt50q dnia 26-01-2014 18:52
#12

To wtedy ukradną kask i kufer :P

Dodane przez wujek dnia 08-03-2014 13:34
#13

Dwa tyg. temu zrobiłem parę km Streetem.

i.imgur.com/L6R0u54.jpg

I mały poradnik.
Jeśli latają wam lusterka jak żyd po sklepie to oto poradnik jak zrobić żeby były sztywniejsze.
1. Odginamy bardzo delikatnie i z cierpliwością lusterko od str. mocowania. (ja prawe lusterko próbowałem odginać z przeciwnej str. i niestety pękło)
i.imgur.com/Uz8crp3.jpgi.imgur.com/HAMuCHa.jpg
2. Po odklejeniu lusterka mamy taki oto plastik przykręcony na 3 wkręty. Odkręcamy je (na zdj. są już odkręcone)
i.imgur.com/dLZBItU.jpg
3. Pod tym plastikiem mamy tą oto śrubkę , im bardziej ją dokręcimy tym sztywniejsze będzie nasze lusterko. Śrubka na klucz 10mm.
i.imgur.com/ffKnJxY.jpg

EDITSZYN: 08.03.2014.

Nie jest zbyt fajnie , powiedzcie mi co to może *BRZYDKO* znaczyć ? :(

YouTube Video


Czyscilem juz gaznik , na ssaniu kopci ze przeciwmgielne nie pomogly by. Czy to byly by uszczelniacze zaworowe czy moze pierscionki szlak trafil ?

Dodane przez wujek dnia 08-04-2014 21:43
#14

W dniu 08.04.2014r. Street został sprzedany! :)

Dodane przez wujek dnia 29-06-2014 19:30
#15

Nowość. :D Znalazłem na OLX tego złoma. :D Jeśli ktoś chce popatrzeć to proszę. :D
http://olx.pl/ofe...20d46c960c

Dodane przez Rebeliant98 dnia 29-06-2014 23:03
#16

To ten sam czy jak ? :D

Dodane przez wujek dnia 01-07-2014 10:57
#17

Tak , tylko nie w moich rękach. :D