Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Wymiana Cylindra 72
Dodane przez dziekan1995 dnia 25-01-2014 12:50
#1
Witam. Chciałem się zapytać czy można zmienić cylinder i głowice z 50 na 72 i czy bedzie trzeba jakieś części wymieniać?
Dodane przez Damian8907 dnia 25-01-2014 12:53
#2
Z tego co się orientuję to mając głowicę i cylinder 72 to po prostu wkładasz je i skręcasz. widziałem gdzieś na forum całe stosy opisów jak to zrobić a i na yt jakieś filmy/poradniki.
Dodane przez szymo_97 dnia 25-01-2014 13:09
#3
http://allegro.pl...63341.html
Kupujesz taki zestaw jak podesłałem (z uzbrojoną głowicą), wszystko skręcasz, ustawiasz luzy zaworowe i będzie to fruwać :D
Dodane przez Damian8907 dnia 25-01-2014 13:19
#4
Ciekawostka... na wszystkich cylindrach, które widziałem czy to 50 czy 60 czy 70 wytłoczony jest duży napis 72 cm3
trzeba więc patrzyć na średnicę tłoka. Obecnie mam 50 z napisem 72 HAHA przydałoby się na odwrót
Dodane przez wujek dnia 25-01-2014 17:44
#5
50 z cyl 72cc? Troche dziwne ale ok. Kiedyś były 72cc z wybitym napisem 49.9cc :)
Dodane przez kurzac dnia 25-01-2014 18:52
#6
Damian jeżeli masz możliwosc rozbierz i zmierz tłok założe się że to nie bedzie 39 mm bo wtedy to by nie miało sensu
Dodane przez Damian8907 dnia 25-01-2014 18:58
#7
Tak Wujek... wiem ze to dziwne
Jestem pewien że wiesz jaka jest średnica tłoka w 72.
Kupiłem 50 napis miała 72 cm3 a średnica tłoka 39mm
w poprzednim niby 72 było 43mm
A przecież 72 ma 47 mm
I kupi taki laik który nie ma o tym pojęcia niby 72 i potem zdziwienie ze kolegi idzie szybciej niż mój
Dodane przez kurzac dnia 25-01-2014 19:34
#8
co te chińczyki jeszcze wymyślą to nigdy nie wiadomo ;d po co niby 72 cc wybijac na 50 cc :D ? żeby się czepili na przeglądzie xd ?
Edytowane przez kurzac dnia 25-01-2014 19:34
Dodane przez Damian8907 dnia 25-01-2014 22:10
#9
Tak KucaQ miałem 60 wstawioną jeszcze przez poprzedniego właściciela i napis był 72, jakie było moje zdziwienie jak zmierzyłem średnicę hehe
To nie tyle chodzi o sens czy jego brak prawdopodobnie robią jeden odlew a potem rozwiercają do odpowiedniego rozmiaru, przynajmniej ja tak myślę
Swoją drogą jakby ktoś trafił gdzieś nowy cylinder 72 z napisem 49 to bym chętnie przygarnął
Edytowane przez Damian8907 dnia 25-01-2014 22:11
Dodane przez klemens244 dnia 26-01-2014 22:55
#10
Czy ktoś wstawiał głowice od 125 ccm /zawory 20,28 mm, przy sworzniu tłoka 13 mm, bo cylindry maja już sworznie 14 i 15 mm/ do silnika 110 ccm sr. tłoka 52 mm ?
NOTE:
Temat już jest nieaktualny. Zamówiłem do 110 ccm głowicę 125 ccm z zaworami 23/27 mm.
Edytowane przez klemens244 dnia 27-01-2014 19:22
Dodane przez dziekan1995 dnia 01-02-2014 19:07
#11
Panowie założyłem ten zestaw 72 i mam problem... Mój chopper ładnie odpala ale np jak mu przygazuje to strzela z rury i po przejechaniu 0,5 km muli go..
Dodane przez kurzac dnia 01-02-2014 19:10
#12
zawory dobrze i gaźnik ?
Dodane przez dziekan1995 dnia 01-02-2014 19:18
#13
Zawory dobrze ale z gaźnikiem mam lekkie problemy... Jaka ma byc dysza i na którym ma byc ustawona iglica na zabku
Dodane przez kurzac dnia 01-02-2014 19:27
#14
Ja mam iglice na srodku ustawiona i jest bardzo dobrze . śruba od mieszanki chyba czy powietrza dokręcona do końca . Przejechane mam na zestawie 100 km i narazie moto dobrze reaguje na gaz ;d
I jaki masz gaźnik?
Edytowane przez kurzac dnia 01-02-2014 19:27
Dodane przez klemens244 dnia 03-04-2014 05:46
#15
dziekan1995 napisał/a:
Panowie założyłem ten zestaw 72 i mam problem... Mój chopper ładnie odpala ale np jak mu przygazuje to strzela z rury i po przejechaniu 0,5 km muli go..
.
Masz źle ustawiony zapłon, bo jest ZA PÓŹNY. Cofnij zębatkę o jeden ząbek /w prawo/. Nie poznasz pracy silnika. Wszystko wróci do normy.
Ta odpowiedź jest dla tych co mają ciężkie nogi w kolanach, hahahaha. O pomyłkę na znacznikach nie jest b. trudno.
Edytowane przez klemens244 dnia 03-04-2014 05:47