Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Leone RK 50s nie zapali
Dodane przez tomek1997 dnia 05-02-2014 07:29
#1
Witam mam problem z moim leone.Pewnego jesiennego dnia podczas trasy krótkiej moto mi zgasł nie miałem już wtedy czasu go naprawiać a wiedz zawiozłem do domu i tam sobie stał. Wczoraj postanowiłem go naprawić i bylem świecie przekonany ze to po prostu gaźnik. Przeczyściłem włączyłem ssanie popchałem kawałek (brak kopki, akumulator wyciągnięty na zime) zapalił ujechałem jakieś 100m moto zgasł i już ni zapali tak jak by nie dostawał paliwa. I teraz pytanie co możne być przyczyna. Gaźnik seria keihin pz19, Cylinder 72ccm.
Dodane przez kew dnia 05-02-2014 09:28
#2
Miałem bardzo podobną sytuację z łosiem. Dysza miała tylko mały prześwit, ale mówisz że czyściłeś, wierzę na słowo że dokładnie;P sprężarką. A do tego weź zobacz zawory, nie zaszkodzi.
Dodane przez tomek1997 dnia 05-02-2014 09:34
#3
hahah sprężarka nie. Ustami :D wiesz silnik mial niedawno przegląd w serwisie wiedz zawory raczej ok. A ktora dysza da główna czy ta mniejsza
Dodane przez klemens244 dnia 05-02-2014 22:26
#4
Widząc Twoje zaangażowanie w chęć poznania maszyny od info: gdzie jest korek wlewu paliwa zrób tak. Pozbądź się lenistwa i rusz sie. Wpisz w googlach: budowa gaźnika i wybierz opcję WIKIPEDIA. Zrób tak łącznie z budową silnika 4T, 2T, ciśnienie w oponach, itd... bo poziom wprowadzasz jak Australopitek w dolnej amazonii na Wyspie Wielkanocnej.
Dodane przez tomek1997 dnia 06-02-2014 08:24
#5
Wiesz sory moja chęć poznania maszyny weź się ogarnij proszę cie to ze masz żółty kolorek nie znaczy ze jesteś lepszy. Twój post nic nie wnosi na temat a czuje sie nim obrażony. Oceniasz mnie nie znając. Zadałem proste pytanie gaźnik czyściłem może nie posiadam kompresora w domu wiedz musiał zrobić to w inny sposób i nie raz tak gaźnik czyściłem jak miałem jeszcze kinga. Zapytałem się kolegi z która dysza miał on problem, jeżeli uważasz się za znawce mogłeś poddać mi jakiś pomysł. Jestem człowiekiem i zawsze moglem cos nie dostrzec a tym postem pokąsałeś ze sam nie wiesz jaka może być przyczyna
Dodane przez kew dnia 06-02-2014 09:51
#6
No akurat u mnie ta większa miała ledwo prześwit, ale to bez znaczenia co było u mnie. Czyszczenie to czyszczenie, od razu wszystko porządnie. I nie kłócić się tu bo to nie temat od tego.
Edytowane przez kew dnia 06-02-2014 09:52
Dodane przez tomek1997 dnia 06-02-2014 10:03
#7
Wiem i czyściłem porządnie odkręcałem każda dysze dmuchałem sprawdzałem itp. A taka mnie myśl nasz morze coś z pływakiem miał on prawo się przygiąć bo z tym ze sie odginał to sie spotkałem ale zęby się przygiął to jeszcze nie. Ale ogólnie to cos z gaźnikiem tak ? żebym miał jakiś punkt zaczepienia gdzie szukać
Dodane przez klemens244 dnia 07-02-2014 11:32
#8
Na wstępie przepraszam Ciebie na sformuowanie tego tak,ażeby Ciebie obrazić. Nie to było rzecz jasna celem/motywem mojej wypowiedzi. Jesteś Przyjacielem klubu. Wracamy do pełnej analizy tematu.
NOTE:
Gaźnik PZ 19 mm Keihin jest b. dobrym gaźnikiem.
Powiedz jaki mała ostatnio kolor świeca. Od czegos trzeba zacząć. Dalej-> przy 72 ccm podaj wymiar/średnicę dyszy głównej. Czynność pomocna i ważna; podnieś max pływak i otwórz kranik. Poza tym, że to niekoniecznie wpływa na spalanie /bierność pływaka w zakresie 12-14 mm/, ale może wpływać na przepał lub za małą ilość paliwa w rurce atakowanej przez iglicę. W pozycji tej paliwo nie może wpływać do komory gaźnika. I tym samym obejrzysz ruch wahadłowy pływaka. Dalej w zależności od swiecy podnieś lub opuść iglicę na zamkach. Świeca ciemna/zalana odkręć śrubę składu mieszanki o 1/2-3/4 obrotu lub opóść iglicę. Ma to wpływ na pracę na biegu jałowym oraz na przejście silnika w obroty średnie i maksymalne /podniesienie iglicy/ . Świeca za sucha ->przeprowadź czynności odwrotnie. Jasne to jest ?. Jak zawsze w takich przypadkach warto jest na sezon ustawić luz zaworowy. 0,5 ssący i 0,6 mm na wydechu. Drożność rzewodu i filtra zobaczysz przy odmykaniu pływaka. Jak masz jeszce inne dane , to je podaj.
P.S. Ażeby nadawać na tej samej częstotliwości to jednak poznaj wcześniej budowę gaźników samochodowych również. Przyda Ci sie jak kobitce przeczyścisz gaźnik na trasie w zepsutym samochodzie, a nam ułatwi słownictwo porozumienia. Lewa.
Edytowane przez klemens244 dnia 07-02-2014 11:50
Dodane przez tomek1997 dnia 07-02-2014 16:01
#9
Witam dziękuje jeszcze raz za pomoc ale teraz mam inny problem, paliwo dochodzi świeca mokra ale brak iskry. Mam pytanie moduł jest ok bo sprawdzałem juz od kolegi świeca tez zmieniłem na nowa jak sprawdzić czy nie mam walniętego iskrownika w warunkach domowych
Dodane przez klemens244 dnia 07-02-2014 16:49
#10
1. Zdaj relację z poprzedniego tematu, bo za chwilę książkę wydasz.
2. Masz sprawdzić swoje: CWN, iskrownik, więc JE właśnie zainstaluj u kolegi, a nie jego u siebie.
3. bo najczęstszym problemem 99 % jest wina CDI.
4. Rozlutuj wszystkie końcówki cewek i sprawdź, czy i która ma przebicie. Właściwy opór cewek wynosi 460 Ohm/cewkę, a cewka Halla /Impulsator ma 150 Ohm. Sprawdzałem i potwierdzam.

Dodane przez tomek1997 dnia 22-02-2014 15:02
#11
iskrownik ok. moduł ok. cewka pod bokiem kable fajka i świeca ok. A iskry brak
Dodane przez klemens244 dnia 23-02-2014 15:56
#12
Pomijając kolory tych co coś radzą to te dane są standardowe. Luknij sobie na forum, to dowiesz sie co jest przyczyną. A jest co czytać. Powymieniaj PO KOLEI wszystkie elementy. Zacznij od fajki, świecy. Znowu moduł ?
Dodane przez tomek1997 dnia 23-02-2014 16:10
#13
Kolego fajka,świeca,cewka,moduł oraz iskrownik jest wymienione jak byś chciał wiedzieć
Dodane przez Kropa dnia 25-02-2014 00:30
#14
To leć po kablach i patrz, czy nie jest jakiś przetarty albo odpięty, bo nie możliwe by było, aby po wymianie tego wszystkiego nadal iskry nie było.
Dodane przez klemens244 dnia 25-02-2014 13:47
#15
Kolego, ja nie chcę wiedzieć, bo po co mi to? Kropa: racja. Ja nawet nie miałem miedzi w kablach, Wszystko.