Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Suzuki SV650N by CoX Rider
Dodane przez CoX_Rider dnia 28-03-2014 22:29
#1
Siemka :)
Może nie wszyscy widzieli zdjęcie które kiedyś dodałem, więc prezentuje w osobnym temacie. Latam obecnie SV650N po lifcie, na wtrysku, w najładniejszym, wg mnie, niebieskim malowaniu.
Wybór SV nie jest przypadkowy. Chodziło mi o motocykl bez owiewek, którego nie trzeba "kręcić", ma dobrego buta do setki oraz dobre brzmienie i jest stosunkowo lekki. Oczywiście wszystkie kryteria SV jak najbardziej spełnia - marzenie spełnione :)
Najlepszy jest "dół", który pozwala na dynamiczną jazdę na stosunkowo niskich obrotach (spokojnie wystarcza jazda do 6 tys.obr/min) oraz sprawia, że każde odwinięcie, nawet przy 3 tys.obr/min jest... ekscytujące :D
Na razie fotki koło domu i jedna z telefonu, bo do tej pory nie chciało mi się robić zdjęć i targać ze sobą aparatu, może jutro albo w niedzielę się to zmieni :)
Na razie nie ma co tu dużo pisać, bo zrobiłem nią raptem 400 km. Poprzedni właściciel zaopatrzył ją z przodu w oplot , przelotowy wydech z dB-killerem oraz crash pady, więc jeśli chodzi o dodatki jest super. Brakuje tylko rolek wahacza pod stojak, ale do wakacji raczej się pojawią. Co do "przeróbek" w planach zdjęcie bociana i zrobienie jakiejś gustownego mocowania tablicy. Poza tym nie ma co w niej ruszać(oprócz części eksploatacyjnych), wszystko jest super, w końcu Japonia to nie Chiny.
W przyszłości wrzucę jakiś krótki filmik z pracą silnika. Na razie łapcie jakiś z youtuba z SV i takim tłumikiem jak u mnie.
YouTube Video
Wydech przelotowy + silnik V... To jest to :D
Edytowane przez CoX_Rider dnia 29-03-2014 06:17
Dodane przez Kropa dnia 29-03-2014 00:37
#2
ciężko było zdać na a2? za którym? ;>
ile hajsów dałeś za moto? :)
Dodane przez CoX_Rider dnia 29-03-2014 06:03
#3
Yyyy... zdawałem w 2012 na starych zasadach i mam A, SV ma 72 KM więc na A2 bez przeróbek by nie pykło.
Dałem 9 z czymś ;)
Dodane przez Toman94 dnia 29-03-2014 10:44
#4
Ja będę też szukał eSVała.. Powiedz mi ile masz wzrostu?
Dodane przez sikorbs dnia 29-03-2014 12:48
#5
Fajna maszyna, ale smuci mnie to, że wszyscy co śmigali na łosiach przesiadają się na turystyki i ścigi. :<
Dodane przez CoX_Rider dnia 29-03-2014 13:27
#6
164, w dodatku K3 ma siedzenie najwyżej ze wszystkich roczników, ale jakoś daję radę. Pewnie chodzi ci w drugą stronę, ale niestety nie pomogę, nie mam powyżej 180 cm ;)
Dodane przez Toman94 dnia 30-03-2014 10:37
#7
Podrzuć foto jak na nim siedzisz ;)
Dodane przez LukMoto dnia 30-03-2014 19:23
#8
Sv`ka w tym błękicie wygląda przepięknie naprawdę gratulacje takiego moto. Ja muszę sobie trochę poczekać :)
Dodane przez CoX_Rider dnia 30-03-2014 20:33
#9
Dzięki :)
Fotkę na SV dodam jak dojdzie w końcu zamówiony przeze mnie 5 tygodni temu kask, sprzedawca mówi że to nie zależy od nich tylko od importera no i co mu zrobisz.
Fotka z dzisiejszego latania
Dodane przez Kedziorek dnia 30-03-2014 21:51
#10
Piękna maszynka ładnie się prezentuje :D
Edytowane przez Kedziorek dnia 30-03-2014 21:52
Dodane przez szymo_97 dnia 30-03-2014 23:38
#11
Kurde, Twoje maszynki wyglądają jakby 3 minuty temu wyjechały z salonu :D
Dodane przez hansrpg dnia 01-04-2014 08:22
#12
Widzę kolejną ponad półlitrówkę na forum, niech służy bezproblemowo jak najdłużej.
Dodane przez szymo_97 dnia 19-04-2014 18:56
#13
Siema.
Strasznie podoba mi się odcień lakieru na niebieskich SV-kach.
Pomyślałem, że moja Honda by się w takim kolorze świetnie prezentowała. Mógłbyś mi podać nr katalogowy tego lakieru (na pewno gdzieś go masz na tabliczce znamionowej czy coś).
Z góry dzięki.
Pozdrawiam :)
Dodane przez CoX_Rider dnia 19-04-2014 20:36
#14
Raczej nie mam nigdzie tego kodu, ale na jednej ze stron poświęconej SV jest pokazana paleta kolorów w kolejnych latach i chyba nr katalogowy http://www.sv650....s/roczniki
Miałem dodać "na" to dodaje.
Dodane przez Toman94 dnia 19-04-2014 22:58
#15
Powiedz mi masz oryginalną kanapę i kości?
Dodane przez CoX_Rider dnia 20-04-2014 08:09
#16
Z tego co wiem poprzedni właściciel nie zmieniał kości, a siedzenie na pewno jest nieprzerabiane. ;)
Dodane przez Toman94 dnia 30-06-2014 19:58
#17
I jak maszyna się sprawuje?
Dodane przez CoX_Rider dnia 01-07-2014 09:01
#18
Co tu dużo pisać, bezproblemowo. Olej był wymieniany jeszcze przez poprzedniego właściciela, o czym świadczył jego kolor który powoli ciemnieje. Płyn hamulcowy z przodu widać jasny, więc wymienię go dopiero na przyszły sezon, z tyłu wymieniłem, bo już zaczęła robić się pomarańczowa jucha. Zamówiłem zestaw do czyszczenia filtrów K&N, bo w taki zaopatrzył SV poprzedni właściciel - nie trzeba wymieniać jak papierowy, ale za to mamy mycie i smarowanie bawełnianego. Trzeba będzie się też zaopatrzyć w zaposowe H4 i podstawowe klucze i śrubokręty, bo niestety nie było ich przy moto. Dobrze by było wozić ze sobą DB-killera, bo po filmikach na YT i mierzeniu poziomu głośności wydechu przy ruchliwej drodze, strach o "wyposażoną" kontrolę. Zacząłem niedawno zabierać się do robienia prostego mocowania rejestracji i kierunków, ale poskręcałem wszystko tak jak było, bo mam wątpliwości. Chciałem się wziąć za polerkę wydechu, ponieważ jest z nierdzewki, ale cykam się odkręcać szpilki wydechu, bo przy moim szczęściu któraś jebn.e .
A tak poza tym to co, latanie :D Przy moim stylu jazdy i preferencjach "głosowych" tylko SV :xhappyorange:
EDIT
łapcie filmik z YT z "porównaniem" pracy Horneta i SV-ek. Wiadomo, GUST, ale różnica jest kolosalna. WYBÓR NALEŻY DO WAS :cool: YouTube Video
Edytowane przez CoX_Rider dnia 01-07-2014 09:10
Dodane przez Toman94 dnia 05-07-2014 14:51
#19
Ile już km zrobiłeś? Jak spalanie?
Dodane przez CoX_Rider dnia 07-07-2014 15:37
#20
Zrobione gdzieś koło 3 tysięcy, spalanie przy moim stylu jazdy 4.4-5.0, więc myślę, że jak na "600-tę" przyzwoicie :)
Dodane przez CoX_Rider dnia 17-10-2014 00:10
#21
Miałem nie pisać, bo klemens słusznie zauważył, że to jest forum "Chopper Team", ale po tym "przysłowiowym" chopperku fajnie kontynuować przygodę na jakimś "dorosłym" sprzęcie. SV na pewno bliżej do "choppera" niż "ścigaczowi", więc czemu nie wziąć jej pod uwagę? Jakby nie patrzeć, pod względem mechanicznym to taki "sportowy chopper", bo w końcu mamy tu silnik V, wygodną pozycję, basowy dźwięk. Tylko choppery podobnych pojemności tak agresywnie nie wgryzają się w "czerwone pole" i nie mają takiej skuteczności hamowania ;)
Naturalna kolej rzeczy: Każdy wraz z wiekiem dąży do czegoś większego. Starsi odchodzą, młodsi napływają. I odchodzą nie dlatego, że już nie mają o czym pisać lecz jest naturalna zmiana zainteresowań. Maszyna jest super, wydech też. Mam sentyment do kibli burgmanów 400 i 650 ccm, bo troche też poszalałem. DOHC /podwójny cylinder, 4 zawory na cyla bez popychaczy,dwa wałki rozrządu, wtrysk bezpośredni/ z funkcją Power zaszokował niejednego. Masz zadbaną /wzorcową/ hulajnogę. Masz pod bakiem 72 kucyki, więc możesz jeździć z bezpiecznym zapasem mocy jak Szymo. Każdy też ma swoje przyzwyczajenia tak jak Hans do swej już dorosłej "Lady". Ja pozostanę przy chopperku, lecz jak pisałem będę wyczajał silnik 125-150 ccm w zimie. Nie ważne na jakim koniu jeździsz, bo dupsko przyzwyczaja się do swojego siodła.
[img]http://i.imgur.com/745JQHY.jpg?1[/img]
Edytowane przez klemens244 dnia 17-10-2014 04:40
Dodane przez matrix dnia 19-10-2014 16:40
#23
Bardzo zadbany motocykl, zdjęcia jak zawsze w twoim świetnym wykonaniu(najlepsze ze ślimakiem :D ). Szerokości życzę, niech ci dobrze służy :)