Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Zepsuty silnik
Dodane przez matrix dnia 07-04-2014 18:33
#1
Siemka,
chciałbym się upewnić w sprawie silnika od kinga.
W silniku wygiął się zawór, zniszczyło to głowicę i zrobiło wgniecenie w tłoku. Po rozebraniu góry silnika okazało się, że przestawiony był rozrząd o 1-2 ząbki. Czy przyczyną tego jest wyciągnięty łańcuszek rozrządu, który mógł "przeskoczyć"na zębatce? Silnik ma przejechane ok 20000km z czego ok 15000 na 72cc.
Jeżeli to przez łańcuszek, to żeby go wymienić wystarczy odkręcić lewą pokrywę silnika, czy też magneto?
Dodane przez kamil_gs dnia 07-04-2014 19:28
#2
zdjąć magneto i ten dekiel pod nim okrągły na dwie śruby umocowany, po tym już bez problemu go zmienisz. Wcale nie musi być wyciągnięty łańcuszek, może być to napinacz ale jak się tam dostaniesz to zobaczysz w jakim jest stanie
Dodane przez matrix dnia 07-04-2014 19:31
#3
Jakaś rada do łatwego zdjęcia tego magneta? :D A i po czym poznam, że z napinaczem jest coś nie tak? :D
Dodane przez kamil_gs dnia 07-04-2014 20:56
#4
rusz palcem, jak bd luźno chodził to sprężyna padla, może też być coś z kołem(rolką). Ogolnie jak jest dobrze napięty to kawałek za zębatką bd szedł takim łukiem jakby do środka, nie wiem jak wytłumaczyć :p myślę ze zrozumiesz,
Dodane przez matrix dnia 07-04-2014 21:00
#5
A ten cały napinacz mam później odkręcić jak będę zmieniał ten łańcuszek? (chodzi mi o tą śrubę od dołu silnika)
Dodane przez kamil_gs dnia 07-04-2014 21:35
#6
nie musisz ale bd łatwiej jak wykręcićsz, a to tylko 1 śruba