Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Brak Kompresji :(

Dodane przez przemas_33333 dnia 04-05-2014 16:16
#1

Witam wymienilem cylinder tlok i glowice na nowa,po odpaleniu losia troche go skatowalem nawet dobrze.Podczas tej ostrej jazdy jechalem i nagle motor zgasl,i od tamtej pory nie ma sprezania zmienilem cylek i tlok i dalej to samo.Co moze byc nie tak prosze o odpowiedz pozdrawiam ;)

Dodane przez sikorbs dnia 04-05-2014 17:59
#2

Rozbieraj całą górę i sprawdzaj po kolei części. Prawdopodobnie uszkodziła się uszczelka pod głowicą. Miałem dwie podobne sytuacje, raz zawiniła uszczelka, a raz zawór.

Edytowane przez sikorbs dnia 04-05-2014 18:00

Dodane przez maciejo dnia 04-05-2014 22:06
#3

Dobrze wyczyść głowice i tłok wsadź nowe uszczelki i sylikon na nie. A cylek i pierścienie nowe założyłeś?

Dodane przez szymo_97 dnia 05-05-2014 07:54
#4

Tylko nie sylikon...

Dodane przez Kropa dnia 05-05-2014 13:20
#5

Dlaczego nie, hmm? :)

Dodane przez kamil_gs dnia 05-05-2014 16:10
#6

nie wiem co ta za minia brudzenia wszystkiego silikonem, po to są uszczelki żeby nic nie mazać czerwonym mazidłem. Silikon to ostateczność, każdy porządny mechanik ci to powie

Dodane przez Kropa dnia 05-05-2014 20:36
#7

bez obrazy, ale wy się uważacie za porządnych mechanikow i nie dacie silikonu? silikon nie jest tylko czerwony do silnikow, a i istnieje takie cos jak masa uszczelniająca. jak mam poszczerbione na łaczeniu,to nie dawac silikonu/masy, bo po co, uszczelka sama wystarczy? ; o

Dodane przez klemens244 dnia 05-05-2014 21:28
#8

Hm... same mądrości. Dekle/kartery odlewane sa różnie. Natomiast frezarki są raczej nie z Chin. Składam silniki bez silikonu/hermetiku i wszystko trzyma idealnie. Nie widać czerwonego/czarnego/szarego koloru bo to odrzuca. A na pewno przyszłego kupującego. Uszczelka pod głowicę i tak ma minimalną ilość silikonu /?/ i to w zupełności wystarczy. Jak nie możesz jej kupić to weź od Ojca puszkę po piwie i wytnij tę uszczelke dokładnie. Aluminium zawsze się ułoży. Dla Wariatów można zastosować smar do uszczelniania misek olejowych /szary i nie razi w oczy/. Kropa: trzymaj te rozmówki "maturalne" w garści bo mądrale już pitolą swoje. Bez urazy dla MECHANIORÓW po 45 latach stażu w branży. LwG i naprzód.

Dodane przez wujek dnia 05-05-2014 21:37
#9

Jeśli powierzchnia jest gładziutka po to kiego grzyba bazgrolić silikonem ? Ja dekiel sprzęgła 3 razy zakładałem na tej samej uszczelce w 2 miejscach poderwała się , ale trzyma jak zła. Jeśli macie powierzchnie wyszczerbioną , ubitą lub jest wgniotka to dobrze jest machnąć tam silikonem. :) Co do koloru , na chwile obecną to raczej nie ma znaczenia , kiedyś było tak że czerwony był mocniejszy , teraz to jedną nicią szyte jest.

Dodane przez klemens244 dnia 05-05-2014 22:25
#10

Wujek..........Masz rację. Widzę, że MĄDRALE nie pitolą bzdur ze szkoły Mechatronicznej. Kuźwa uczyć na studiach Politechniki a siedzieć w smarach to nie jest dla każdego. Hm.... Ale czasami jest to równoległe Przyjaciele. Tak powstają PROTOTYPY maszyn i urządzeń. Hm... Nawet okrętów, samolotów, aut formuły F1 i maszyn górniczych.

Edytowane przez klemens244 dnia 05-05-2014 22:33

Dodane przez hansrpg dnia 05-05-2014 22:48
#11

Znajomy mechanik nauczył mnie że jak uszczelka nie trzyma idealnie to się ją wymienia na trzymającą dobrze, tyczy się to w szczególności uszczelki pod głowicą. Uszczelki pokrywy zaworów, dekiel sprzęgła, zapłonu, miski olejowej itp też powinno się wymieniać jak nie są szczelne, jednak tu z powodów finansowych można poratować się sylikonem termicznym koloru dowolnego (jak pisze wujek kolor jest zależny od tego jaki kto sobie zażyczy) jednak zgodnie ze sztuką powinno się dać nową uszczelkę.
No ale to tylko gadanie kolesia co w Londynie robił motocykle w jednym z większych serwisów więc co on się zna.

Dodane przez wujek dnia 05-05-2014 22:56
#12

Wiesz , polak potrafi , wytnie z tektury i trzyma. Mi się udało 3-ci raz skręcić na tej samej więc nie widzę sensu wymieniania jej. :D
Myślę że na temat uszczelek powiedzieliśmy już dosyć. :D

Dodane przez szymo_97 dnia 06-05-2014 00:03
#13

Przepraszam, że wywołałem burzę, ale chodziło mi o to, żeby nie dawał pod głowicę silikonu, bo szybciej go wydmucha niż zwykłą nową uszczelkę. Tam gdzie jest ciśnienie nie ma sensu babrać się z silikonem, a nie, że jestem totalnym przeciwnikiem silikonu, bo sam go czasem używam. Gdy jednak głowica jest wyszczerbiona czy coś to daję nową. W końcu w chińczyku jest to wydatek kilkudziesięciu złotych, a będzie zrobione dobrze :)

Edytowane przez szymo_97 dnia 06-05-2014 00:05

Dodane przez klemens244 dnia 06-05-2014 00:58
#14

Hans. Kuźwa gdzie Ciebie przewiało ? Trasy na/w Mazowszu znam, Zamość nie. Zacznij nadawać bo ... brakuje Ciebie Druchu/Friend.

Edytowane przez klemens244 dnia 06-05-2014 01:05

Dodane przez klemens244 dnia 06-05-2014 00:59
#15

Szymo ...jesteś fanem strony. Zapraszam do siebie lub wpadnę do Ciebie. Mam nowego choeperka 750 ccm i hondę horneta. Ale klasa 50-125 ccm jest BEZPIECZNIEJSZA. Śmieszne, ale realne i prawdziwe.

Edytowane przez klemens244 dnia 06-05-2014 01:09