Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Pomoc przy wyborze silnika 125

Dodane przez piotrek1513 dnia 01-09-2014 13:42
#1

Witam chciałbym się was poradzić przy wyborze silnika do mojego choppera,powodem jest dojeba** silnik nie ma dnia bez
usterki już 2 razy wymieniałem skrzynie a za trzecim razem jeden z wałków .Ja zastanawiam sie nad tym
http://allegro.pl...91223.html
http://www.pitbik...ts/engines z tego to 120 ewentualnie 140 i nurtuje mnie jedno
czy wszystko będzie pasować do łosia bez przeróbek. Jeśli ktoś ma inne propozycje i może wyrazić swoją opinię na temat
danego silnika jestem na to otwarty. Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez piotrek1513 dnia 01-09-2014 13:43

Dodane przez LukMoto dnia 01-09-2014 14:17
#2

Z Lifana 120 będziesz bardzo zadowolony. Większość osób, które znam i mają moto z tym silnikiem nie narzekają. z YX140 kilka osób miało problemy ale to z EBAY. Te z MRF podobno są bardzo dobre, wiec też myślę, że jeszcze bardziej byłyś zadowolony. bo moc :D
YX140 z rozrusznikiem nie ma sensu...
Jakbym tylko mógł brałbym tego ZS155 ale to już grubsza kasa :)

Mocowania bez problemu spasują, wsadzasz tylko nowy moduł, gaźnik, podpinasz kable i jazda :D Myślę, że żadnych problemów byś nie miał, bo inni nie narzekali :)

Edytowane przez LukMoto dnia 01-09-2014 14:18

Dodane przez wujek dnia 01-09-2014 17:41
#3

Lifan tak , 120cc , on byłby dobry. Ten z alegro co podałeś to nic innego jak 110cc no-name. Czyli tak jakby przerobiona 50cc na 110cc.
To tyle jeśli nie chcesz bawić się w przeróbki mocowania , bo też można znaleźć używany silnik japoński który chodziłby wieki. W tej samej cenie. :)

Dodane przez piotrek1513 dnia 01-09-2014 19:41
#4

myślałem nad tym ale większość japonćów ma pionowe cylindry,z poziomym to chyba nawet nie widziałem nic.

Dodane przez LukMoto dnia 01-09-2014 19:45
#5

Dax, Monkey, SS50
Wszystkie tym podobne Hondy mają silnik, na którym nasze bazują :)
Ja proponuję z MRF Lifana 120 lub YX140 i tyle w temacie :)
Tych z allegro bym się wystrzegał, bo lepiej za 300zł sobie przerobić silnik na 110, ale Ty masz problemy to kup nowy z MRF :)

Dodane przez infermus dnia 01-09-2014 21:04
#6

Ja tak jeszcze cichutko od siebie powiem, że nowa Honda MSX 125 ma poziomy silnik ;)

Dodane przez wujek dnia 02-09-2014 16:39
#7

To co że pionowy? Ważne że 1 cylinder. Chinskie motorowery z pionowym cylindrem maja silniki rozmiarow tych japonskich 125. ;)

Dodane przez szymo_97 dnia 02-09-2014 20:39
#8

Luk, a według mnie 140 z rozrusznikiem to spoko sprawa, bo jeżeli silnik ma rozrusznik to na pewno ma zacne ładowanie, a z tym w YX 140 ciężko.

Sam użytkowałem YX 140, ale sie rozpadł i leży na strychu rozłożony na kawałeczki. Może kiedyś jak będzie mi się chciało to go naprawię (koszt części jakieś 400zł ;/ ).

Dodane przez piotrek1513 dnia 04-09-2014 22:20
#9

Niestety przeróbka na 110ccm odpada bo juz go przerabiałem zrobiłem około 10000km ale kartery sa spękane w miejscach gniazd na łozyska i juz pare razy wymieniałem skrzynie i po kilkudziesięciu km zrywa ząbki a wszystko jest robione dobrze.Widzę ,że większość poleca lifana 120 a mógł by mi ktoś powiedzieć jak np w późniejszej eksploatacji będzie z nim, chodzi mi o dostep do czesci i cenę ich??

Dodane przez wujek dnia 05-09-2014 19:59
#10

Ceny są nieco droższe , a części są dostępne. :)

Dodane przez klemens244 dnia 05-09-2014 23:22
#11

https://www.youtube.com/results?search_query=vanishing+point

Dodane przez LukMoto dnia 06-09-2014 10:50
#12

szymo_97 fajna sprawa to to może i jest, ale dopłacać tyle kasy za możliwość odpalania z rozrusznika? :D

Dodane przez Toman94 dnia 07-09-2014 12:24
#13

Był pewnego czasu Jacek na forum, miał lifana 125ccm i przyjechał do mnie, pogadał tego i pojechał do domu. Jakieś 200 km w jedną strone. Z nowego sącza do warszawy pojechał na tym silniku. Bez problemów.