Tytuł: Eaglets Chopper Team :: King 125 problem
Dodane przez PatryS50 dnia 09-03-2015 21:08
#1
Witam, nie dawno zakupiłem nowy silnik 125, pewnie 110 ale to jest nie ważne. Przełożyłem do kinga sam i przez chwile było dobrze, a teraz nie chce odpalać, rozpędza się gorzej niż było na początku, przyśpiesza do 60 i od 60 przerywa, nie chce jechać szybciej choć wcześniej jeździł. Iglica jeździła już w każdym rowku, śrubą regulacji mieszanki też próbowałem ustawić ,ale jak dam troche więcej powietrza to dusi, nie chce wejść na obroty, natomiast jak ma mało tak żeby silnik się w miarę wkręcał to po przejechaniu kawałka i puszczeniu gazu strzela nie dopaloną benzyną. Gaźnik PZ 22 taki jaki przyszedł z silnikiem, kruciec 24, nie ma mowy żeby łapał lewe powietrze. Co to może być?
Dodane przez Kompozytor dnia 09-03-2015 21:12
#2
A jak wyglądało docieranie nowego silnika ?
Dodane przez PatryS50 dnia 09-03-2015 21:14
#3
Przejechałem dopiero 204 km według łosiowego silnika, nie żyłowałem go, jeździłem do 3/4 manetki gazu, nawet nie wiem jaki v-max
Dodane przez kamil_gs dnia 10-03-2015 08:41
#4
Zobacz zawory, ew założ stary gaźnik
Dodane przez matrix dnia 10-03-2015 15:43
#5
Podobne objawy miał znajomy, gdy rozrząd był przestawiony o 1 ząbek.
Mało prawdopodobne, ale mogło też coś się stać z uszczelką pod głowicą...
Dodane przez pmimarek dnia 10-03-2015 17:16
#6
Sposób jest jeden sprawdź ustawienie rozrządu bo może przeskoczył o ząbek lub regulacja się przyda.
A ewentualnie to może iskra się gdzieś gubi i przy wysokich obrotach gubi się.
No i jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie sprężania.
Dodane przez wujek dnia 10-03-2015 18:43
#7
Sprawdź dobrze połączenie kabli silnika z instalacją. Sprawdź luz na zaworach , rozrząd nie mógłbym się przestawić jeśli to nowy silnik niema szans , a nawet gdyby się przestawił to szybko by się grzał. Jeśli pod nogą przy kopaniu czujesz ten sam opór ciśnienia (kompresji) to nie powinno się raczej nic z silnikiem stać. Na końcu czep się gaźnika. Ewentualnie zmień chińską świecę która przyszła wraz z silnikiem , ona u mnie miała iskrę przez 4-5dni.
Dodane przez PatryS50 dnia 10-03-2015 22:24
#8
Ciesze się że jest tak duże zainteresowanie i kilka porad, sprawdziłem rozrząd, nie przestawił się, na dniach zobaczę połączenie kabli silnika z instalacją i zawory. Według mnie kompresja jest taka sama, na 1 na piachu nawet nie próbuj odpalać z pychu. Kupiłem cewke z fajką nową, ale to nie dało żadnego efektu, wymiana świecy (aktualnie mam 3) też nie pomaga,a stary gaźnik dużo wcześniej spróbowałem założyć, ale on jest za mały, silnik odpalił ale gasł, za mało paliwa dostawał.
Edytowane przez PatryS50 dnia 10-03-2015 22:26
Dodane przez matrix dnia 10-03-2015 22:46
#9
hmmm, przypomniało mi się jak mój king też do pewnych prędkości przyspieszał ładnie, a później przerywał. Okazało się, że mocowanie przy cewce było luźne i cała "latała" przy wyższych obrotach i przez to przerywało..
Dodane przez Toman94 dnia 13-03-2015 18:05
#10
Próbowałeś na innym module? Ja tak miałem przez moduł
Dodane przez PatryS50 dnia 14-03-2015 09:10
#11
Moduł jest nowy dostałem razem z silnikiem, na starym nie chce chodzić, sprawdziłem luzy na zaworach 010 ssący i 018 wydech.
Dodane przez wujek dnia 14-03-2015 12:37
#12
Daj 0.05mm i 0.07mm
Dodane przez Krisztu dnia 14-03-2015 23:19
#13
Jaki masz filtr powietrza?