Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Problem z odpalaniem, nie podaje paliwa.
Dodane przez comandos21 dnia 12-05-2016 12:36
#1
Cześć, długo nie odpalałem chopperka i teraz po 16mies. Chciałem zacząć sezon a tu pech.... Nie odpala.
-Kompresja jest
-Iskra też
Wlałem paliwo do gniazda świecy i odpaliłem kopką, odpalił i wypalił paliwo w świecy po czym zgasł.
Ewidentnie nie pobiera psliwa z gaźnika. Co może być nie tak??
Paliwo zeszłoroczne, gaźnika nie czyściłem, kranik paliwa może za mało podaje wahy?
Edytowane przez comandos21 dnia 12-05-2016 12:43
Dodane przez hansrpg dnia 12-05-2016 18:31
#2
Pomóż mu wystartować na plaka (pryskasz do dolotu) jak ciężko będzie chodził to wylej paliwo z baku do kanistra, zatankuj świeże, odkręć śrubę spustową w denku gaźnika i przelej setkę czy dwie tak by mieć świeżą Pb 95 w gaźniku. Jak już będzie normalnie pracował to zlane paliwo możesz dolewać litr czy 2 na kilka litrów wlanego świeżego (szkoda by się zmarnowało).
Jak będzie ciężko chodził na świeżej benzynie to czyszczenie gaźnika powinno pomóc.
Dodane przez Jacoll dnia 12-05-2016 18:32
#3
Czyszczenie gaźnika na pierwszym miejscu... moim zdaniem to podstawa.
Dodane przez comandos21 dnia 13-05-2016 10:46
#4
Wystartowac na plaka??
Chodzi ci o samostart? Prysnąć w króciec filtra powietrza?
Dodane przez comandos21 dnia 13-05-2016 10:50
#5
Ten się nada?
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5798920740
Dodane przez hansrpg dnia 13-05-2016 12:19
#6
Jak masz taki środek pod ręką to śmiało, ja mam plaka (ten najzwyklejszy do czyszczenia deski rozdzielczej) i zdaje egzamin, nie ważne czy w skuterze, 125, 250 kumpli czy nawet u mnie w 4 cylindrowej 600'ce.
Dodane przez comandos21 dnia 13-05-2016 12:44
#7
To tak można plakiem do kokpitu w gaźnik?
Nic nie zatka?
Jutro obloookam ten samostart.
Dodane przez hansrpg dnia 13-05-2016 15:43
#8
Można, można :)
Dodane przez comandos21 dnia 13-05-2016 19:19
#9
No więc tak, kranik jest ok, leci ciągłym mocnym strumieniem.
Zaś próba wtłoczenia w gaźnik benzyny, strzykawka+wężyk pod dyszę wlotu paliwa z baku -zonk, nie wchodzi/wypycha... Dopiero jak otworzę zawór przelotowy komory pływaka z gaźnika coś tam wchodzi ale z oporem.
https://www.youtu...dPllzzi0L0
Do tego poszła mi wkładka kierunkowskazu, masakra może ktoś ma na zbyciu?
przy czyszczeniu gaźnika konieczne jest wykręcenie też śrubek od mieszanki?
Edytowane przez comandos21 dnia 13-05-2016 20:20
Dodane przez hansrpg dnia 13-05-2016 20:51
#10
Nie trzeba wykręcać tej śrubki.
Dodane przez Jacoll dnia 13-05-2016 22:38
#11
Co Wam siadło z tym plakiem... Przeca wyciągnięcie gaźnika to ino chwila. Do tego przeczyszczenie to następna chwilka i można się cieszyć z ładnej pracy motorka.
Dodane przez comandos21 dnia 14-05-2016 08:56
#12
Jacoll napisał/a:
Co Wam siadło z tym plakiem... Przeca wyciągnięcie gaźnika to ino chwila. Do tego przeczyszczenie to następna chwilka i można się cieszyć z ładnej pracy motorka.
Jasne, ze chwila o ile pogoda dopisuje żeby przy nim grzebać ;) i ma się kompresor... Jutro zajmę się tym, dziś nie dam rady muszę te 5L paliwa zwietrzałego z baku spuścić a nie mam do czego na chwile obecną(nacykam butlę jakąś i będzie ok)
Dodane przez comandos21 dnia 14-05-2016 21:56
#13
No więc tak, dysza główna była brudna. Dysza jałowa nadal brudna, nie ma prześwitu i cie mogę jej igłą przeczyścić.
Jałową wymienię na nową ale póki co jest na tej przytkanej.
Odpalił na nowym paliwie chodzi ale gdy wbijam 1 i manetka gazuję stopniowo to gaśnie później tylko na ssaniu rusza nawet jak jest ciepły silnik.
Masakra co ja mam z nim..... czy sama wymisna dyszy od wolnych obrotów załatwi sprawę?
Jak gazuję manetką na luzie to jest ok na maxa bez zająknięcia idzie.
A i filtr miałem sitkowy też wymienię na papierowy.
Edytowane przez comandos21 dnia 14-05-2016 21:56
Dodane przez Jacoll dnia 14-05-2016 23:04
#14
Nie wiem, czy igła nie jest deko za gruba...
Skoro dobrze chodzi na jałowym to nie widzę potrzeby wymieniać. Przedmuchaj porządnie wszystkie kanały w gaźniku. Musi być ok.
Może ma ubogo skoro tylko na ssaniu rusza.
Dodane przez comandos21 dnia 14-05-2016 23:08
#15
Kurcze no dmuchalem.
No nie chce jechać z jedynki gaśnie zaś na luzie chodzi nawet nawet.
Świeca czarna niestety...
Dodane przez comandos21 dnia 14-05-2016 23:10
#16
Jak go odpalam to normalnie bez ssania, na ssaniu odpala dopiero jak zgaśnie gdy chce jechać na jedynce, wtedy już bez ssania nie chce trybić nawet jak jest ciepły
Dodane przez Jacoll dnia 15-05-2016 23:10
#17
Iglica na środkową pozycję, śruba mieszanki 2 do 2,5 obrotu wykręcić i powinno być gitara. Miałem podobnie po zakupie... za cholerę nie gadał. Teraz pali na dotyk.
Sprawdź jeszcze luz zaworowy.
Dodane przez comandos21 dnia 15-05-2016 23:16
#18
Zawory byly ustawiane wiosna ubiegłego roku.
Powiedzcie mi pływak ma być w poziomie czy lekko do góry jak leży?
Dodane przez comandos21 dnia 15-05-2016 23:24
#19

Czy to?

Edytowane przez comandos21 dnia 15-05-2016 23:47
Dodane przez Jacoll dnia 16-05-2016 08:59
#20
Zerknij do tego tematu... jest podany poziom pływaka.
http://www.eaglet...ad_id=5992
Edytowane przez Jacoll dnia 16-05-2016 09:00
Dodane przez comandos21 dnia 16-05-2016 09:59
#21
Piszą, że ma być 12mm i już tak mam:) po rozkręceniu miałem jakieś 14 lub 15mm
Dodane przez comandos21 dnia 16-05-2016 10:08
#22
Wszystko ładnie pięknie ale mój pływak jest fabrycznie lekko przekrzywiony...


Edytowane przez comandos21 dnia 16-05-2016 10:13
Dodane przez Jacoll dnia 16-05-2016 20:31
#23
To czekamy na dobre wieści. :U
Dodane przez comandos21 dnia 16-05-2016 20:49
#24
Mam go wyprostować?
Dodane przez Jacoll dnia 16-05-2016 22:12
#25
Możesz tak zostawić... choć nic mu nie powinno być jak delikatnie podprostujesz.
Dodane przez klemens244 dnia 20-05-2016 02:08
#26
W zakresie środkowego wcięcia na iglicy możesz ustawić nawet na g=15 mm.
Dodane przez Jacoll dnia 21-05-2016 23:47
#27
Jak sytuacja? Odpalił?
Dodane przez comandos21 dnia 22-05-2016 15:40
#28
Odpala ale chodzi jakoś tak ni huhu, nie mogę go wyregulować... Iglica na 2 rowku od dołu kręcę śrubami i nie mogę ustawić:/ dusi się jak na maxa daję manetkę.
Dodane przez Jacoll dnia 22-05-2016 17:33
#29
Iglica na środkowy rowek, wkręcić na maxa śrubę mieszanki i następnie 2 do 2,5 odkręć, śruba od biegu jałowego max wkręć i popaść jakie pół obrotu (resztę ustawisz na ciepłym jak juz będzie dobrze gadał).
A jak sytuacja z zaworami?
Dodane przez comandos21 dnia 22-05-2016 17:47
#30
Zawory są ok inaczej by po czyszczeniu gaźnika nie odpalił. Znajomy mechanik ma w tyg. podejść oblookać fachowym okiem ;)