Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Mój nowy nabytek ;D
Dodane przez tomek_wielun dnia 29-06-2010 21:04
#2
Ładny sprzęcik :) Tylko za ten hajs pomyślałbym na Twoim miejscu o jakiejś większej pojemności..
Dodane przez ArtSpire dnia 29-06-2010 21:09
#3
Tak samo uważam jak poprzednik. Za te pieniądze można kupić konkretną 500-600tkę. :) Ale ładnie, ładnie. Zazdroszczę pojemności. No i w końcu to jest Yamaha! ;D
Dodane przez majster_337 dnia 29-06-2010 21:33
#4
500-600 tylko że na 50 to by było ciężko zarejestrować ;P hehe narazie wystarczy 125 ;D
Dodane przez tomek_wielun dnia 29-06-2010 21:35
#5
Ale po co rejestrować na 50? Rejestrować normalnie :)
Dodane przez pawel94 dnia 29-06-2010 21:44
#6
ale jak nie ma prawka to jak?
Dodane przez tomek_wielun dnia 29-06-2010 21:46
#7
Według prawa 125/50 tez jest nie legalne :D
Dodane przez Kubix dnia 29-06-2010 21:56
#8
Ja mam Dt 80/50 i policja mnie zalapala i nic ... Jechale mz kumplem scigiem 125/50 i sie nie przyczepili ze jedziemy 120km/h :P Wiec tomek to jest legalne :P
Co do nabytku. Gratuluję. Sam posiadam Yamahe i tylko lać i jechać :) Jak będziesz jej "cisnąl" w terenie jak ja to co rok robisz remont i wszystko blyszczy jak nowe :)Tylko uważaj przy spalaniu :P Mi kiedyś 9l wzięlo jak po wylewie jeździlem :D Milego użytkowania :)
Dodane przez tomek_wielun dnia 29-06-2010 21:58
#9
Kubix jak trafisz na służbistę to już tak legalnie nie będzie :D
Ale nie róbmy koledze już OT :)
Edytowane przez tomek_wielun dnia 29-06-2010 21:58
Dodane przez Hiszpan dnia 29-06-2010 22:13
#10
A przecież nie będą sprawdzać Ci pojemności przy kontroli... Masz wbite 50ccm i juz;] Sam chcialem mieć taką TDR albo Aprilię;]
Dodane przez adrian19w1994 dnia 29-06-2010 22:44
#11
Niezły sprzęcik ;D
Dodane przez patryczekk344 dnia 29-06-2010 22:59
#12
Ładna :) Sam bym, taką kupił no ale koszta.. A ze te pieniądze mam jakąś yamahę tenere lub coś takiego :)
Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 08:47
#13
Na wstępie pogratuluje wyboru dobrego japońca na pierwszy poważny sprzęt.
Co do pojemności to nie słuchaj rad typu "za tą kasę to 500 -600 a nawet i litra znajdziesz" . Owszem można tego litra kupić ale jak nie masz umiejętności to szybko zaliczysz glebę mniej czy bardziej poważną i zniszczysz sprzęt. Co do 125ccm to uważam że jest to dobra pojemność do nauki na czymś większym i szybszym od 50. Pozwoli ci też przez 3 lata nabrać wprawy i wtedy mając kategorię A siadać na coś z serii 500-600 (bo przesiąść na 1000% będziesz się chciał, a więcej nie polecam). Nie bez powodu większość szkół nauki jazdy uczy właśnie na tej pojemności. Jednak jak chcesz trochę bardziej poszaleć w trasie lub terenie (bo i setkę spokojnie polecisz) to radzę zainwestować w dobry ubiór, bo jeansy i bluza to może być mało (kombinezon, względnie dobry atestowany kask, rękawice i buty to koszt od 1 tys. w górę) jednak jest to inwestycja w bezpieczeństwo czyli najważniejsza (a tu wstawiam ku przestrodze zdjęcie co się dzieje gdy zaliczysz szlifa bez dobrego ubioru
http://statichg.d...ektor4.jpg ).
Jak będziesz mógł to radzę zrobić prawko A1, co pozwoli legalnie jeździć ci 125 (i przerejestruj moto na normalną kategorię) pozwoli ci to zacząć łapać zniżki w ubezpieczeniach.
kurde rozgadałem się
Edytowane przez hansrpg dnia 30-06-2010 09:01
Dodane przez Zurich dnia 30-06-2010 09:59
#15
Mnie się tylko buda nie podoba, a reszta jak najbardziej;) Gratuluje
Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 10:04
#16
Nie mąćmy chłopakowi w głowie, bo do zrobienia prawka na A ma jeszcze sporo czasu, a wybór motocykla to już inna sprawa, jeżdżąc po drogach publicznych jeden stwierdzi że woli offroad i to ekstremalny, inny zakocha się w chopperach, ktoś w turystykach lub w maszynach do stuntu a są i tacy co po roku stwierdzą że to nie dla nich i pozostaną przy motorowerach lub samochodach.
Jedna rada na przyszłość dla wszystkich : jak wasza kobieta mówi że was zostawi jak nie zrezygnujecie z jednośladów to najlepsza odpowiedź brzmi "szkoda, tak fajnie nam było ale jak wolisz" (bynajmniej w moim przypadku to zadziałało i już wie że nie ma co konkurować z moją pasją).
I znów zmiana tematu się zrobiła.
Yamaszka fajna ale co do turystyki to tak w niezbyt daleką, bo dłuższa jazda w okolicy 90 km/h (jednak to jest prędkość przelotowa motocykli, a nie sądzę że będziesz się chciał toczyć 70 jak większość osobówek będzie cie brała) zmęczy ją i ciebie strasznie, a brak zapasu mocy jest koszmarem przy bezpiecznym wyprzedzaniu, ale aby nie było że marudzę to jeszcze raz gratuluje przesiadki na sprzęt z wyższej klasy.
Dodane przez sienkie dnia 30-06-2010 10:12
#17
Tak to prawda, też od jutra idę do roboty sprzedaję kinga i myślę nad Aprillia RS 125 Hondą Nsr 125 lub Hyosung GT 125
Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 10:22
#18
Pierwsze dwie propozycje wydają się być jak najbardziej sensowne, co do trzeciej.... chińczyk, a dotychczas wiesz jak się one sprawują, jedynymi plusami będą tanie części i fakt że masz pojęcie jak się go naprawia a przyda ci się ono i to często.
Dodane przez Jacek dnia 30-06-2010 10:27
#19
Trzecia pozycja to firma koreańska a nie chińska :)
Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 30-06-2010 10:31
#20
No i tak patrząc na nazwy, pewnie 3 marka to przepaść cenowa... Jeżeli dalej chcesz szukać czegoś chopperowatego masz wybór szeroki, rebel 125, , shadow 125, virago 125, eliminator 125, intruder chyba też jest 125
Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 10:55
#21
Hehe, jak moja by mnie zostawiła to poszukał bym takiej co taką dziarę by miała, wtedy bym wiedział że z powodu moto mnie nie zostawi.

Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 11:00
#22
Nie róbmy koledze oftopa tylko jak coś to może nowy temat "kobieta a motocykl" czy jakoś tak? Jak chętni do rozmowy o tym to niech ktoś założy a ja chętnie się tam wypowiem : D .
Dodane przez eDameXxX dnia 30-06-2010 11:30
#23
Jak na razie, to Ty robisz w tym temacie największy OT i piszesz post pod postem...
Tak i zginiesz za swoje haniebne grzechy... damn, gościu a ty to niepotrzebnie ciągniesz... - Jarecki
Edytowane przez Jarecki_kombinator dnia 30-06-2010 11:41
Dodane przez dzikilopez dnia 30-06-2010 17:20
#24
TDR?? Czy to ten sam silnik co w TZR?? Jak tak to masz 36wesołych koników lub więcej . Lej im dobry olej,na tym nie oszczędzaj, Elfa mobila castrola poł lub full syntetyk, Dorobiłeś się wdzięcznej maszynki, gratuluję zakupu nawijaj asfalt na koło.
Dodane przez sienkie dnia 30-06-2010 17:48
#25
Co do mojej wcześniejszej wypowiedzi Hyosung to nie chińczyk i części nie są tanie bo sam napęd kosztuje do niego 470zł a używany w dobrym stanie wyrwę dopiero za 5 kafli ++
Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 17:48
#26
dzikilopez napisał/a:
... Jak tak to masz 36wesołych koników lub więcej ....
A ja myślałem że 125 mają do 15 przepisowych koni, ale widzę że się myliłem, no cóż człowiek uczy się przez całe życie.
: D
Dodane przez sienkie dnia 30-06-2010 17:51
#27
z tymi 36 to może przesadził, ale 30 może mieć odblokowana.
Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 17:52
#28
A ja pozostanę przy przepisowych 15. Link na poparcie
http://www.scigac...98,im.html
Edytowane przez hansrpg dnia 30-06-2010 17:52
Dodane przez sienkie dnia 30-06-2010 17:54
#29
15km przy 7k obrotach to przy 14k daje 30 koni
Dodane przez hansrpg dnia 30-06-2010 17:55
#30
<lol> To chyba się nie znasz na tym.
Podaje się moc maksymalną, przy wyższych obrotach silnik ma mniejszą moc, Przy tych 7tys. jest maksimum i już. Tu pod linkiem masz przykładowy wykres mocy i momentu dla jakiegoś silnika spalinowego, zauważ że powyżej obrotów mocy maksymalnej czyli około 5500 moc spada.
http://www.motofa.../?id=27268
Edytowane przez hansrpg dnia 30-06-2010 17:58
Dodane przez sienkie dnia 30-06-2010 17:57
#31
Nie nie znam się ale liczę pi razy drzwi. Nsr przy 10500 ma 28km
Dodane przez karol208 dnia 30-06-2010 18:25
#32
Co do mocy yamahy 125 2T to ma ona 33-36KM przy 8500RPM
Spalanie jak dobrze pociśniesz to nawet ponad 10l/100km w miescie.
Co do obrotów to 12500RPM ma odcięcie odblokowana
Miałem ten sam silnik w swojej TZR.
Dodane przez sienkie dnia 30-06-2010 18:26
#33
Ile do setki ?? Bo nasze kingi mają dwa dni :P
Zależy kogo king :d - Jacek
Edytowane przez Jacek dnia 30-06-2010 21:42
Dodane przez majster_337 dnia 30-06-2010 22:25
#34
dzisiaj testowałem ;D wyciągnie 130 km/h i na hamowni wykazało 26 km czyli jest dobrze ;P na jedno idzie bez problemu ;>> z gazu a nie ze sprzegła ;D a jutro jadę kupić opony kostki i jadę z kolegą na 3 dniwy wypad w terez kolega też TDr 125 ;D
Dodane przez sienkie dnia 30-06-2010 22:27
#35
Mówiłem że jak będzie 30KM to będzie wszystko. NSRki mimo twierdzeń ludzi są mocniejsze. Popatrzcie na filmiki na YT
Dodane przez Kubix dnia 01-07-2010 10:29
#36
majster gdzie ten wypad ? Moze też wpadne moja DT :)
Dodane przez majster_337 dnia 02-07-2010 22:20
#37
Karol nie ma szans żeby TDR spaliła 10 litrów ;/ nawet jakbyś jej dał tak xxzajebiście w pizde. max 6-7 litrów. chyba że miałes już silnik xxz*CENZURA* ;) jak mi TDr chapłą w terenie 5,5 litra po największych błotach i wodach ;> i radzi sobie świetnie w terenie ;D byliśmy na 2 TDR 125 ccm i na 2 XTZ 750 i 1 XTZ 660;) było xxzajebiście ;) XTz750 się tak zakopała że musieliśmy ją kijami wyciągaliśmy podnoisiliśmy xdd a za 2 tygodnie jedziemy nad zalew pod namiot chyba na tydzień ;D ale chyba odpale Kinga ;P bo o TDr się boję że mi coś zrobią w niej, ponieważ trzeba będzie motor zostawic w lasku bo tam parkingu nie ma ;P
Dodane przez MrAciek dnia 15-07-2010 13:53
#39
fajne moto zapraszam do mnie na PJ