Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Produkcja chopper łoś by Kompozytor

Dodane przez Kompozytor dnia 14-02-2013 22:15
#1

Historia mojego łośka jest dość długa ale po krótce kupiłem go za 1500 zł stan prawie idealny na przerobionej 50cm z
przebiegiem 9000tys. Przy 14000tys popsuł mi się silnik wiec złożyłem go na cześciach od quada 110 atv i z przebiegiem,
15000tys postawiłem go na zime. Kupiłem ostanio przednie koło od kingway Py-50
img11.imageshack.us/img11/9560/wp000013ks.jpg

na chwile obecną moj łośwygląda tak
img585.imageshack.us/img585/8688/wp000020t.jpg
img69.imageshack.us/img69/2249/wp000022s.jpg
ale teraz mam problem nowa tarcza trochę trze powinno tak być ? Czy da sie coś z tym zrobić ?
img843.imageshack.us/img843/3839/wp000023s.jpg
Tuning Mechaniczny
*silnik 250 prawie 30 koni rozrzad OHV (popychacze) w dodatku 5 biegów
*zębatki 17/38

*gaźnik pz 30
*króciec 34mm
*filtr stożkowy

Tuning Wizualny
*koła przód 18 (kingway py50)
*koło tył 15 (honda shadow)
*amorki tył honda rebel
*sakwy zakładane od czasu do czasu
*stopka i blachy od podnóżków tył z XT
*stelaże pod sakwy własno ręcznej roboty
*błotnik od wektora 150 razem z lampą
*kierunki przód na lagach
*lagi yamasaki przód
*błotnik przód shadow Vt125

W nie długiej przyszłości

To tylko kawałek listy do wymian na przyszłość

Edytowane przez Kompozytor dnia 17-10-2014 20:38

Dodane przez kurzac dnia 14-02-2013 22:24
#2

zdejmij oparcie tyl i zapodaj frędzle na dzwignie hamulca i sprzegla xd A z tym kolem pieknie wyglada ;) jak pojezdzisz troche to tarcza sie wytrze i bedzie po problemie

Edytowane przez kurzac dnia 14-02-2013 22:26

Dodane przez Kompozytor dnia 14-02-2013 22:29
#3

fredzle zapodam troche pózniej teraz moj cel to koło tył

Edytowane przez Kompozytor dnia 17-10-2014 20:39

Dodane przez michalool dnia 14-02-2013 22:40
#4

Ładnie ładnie, kółko cud malina, też bym chętnie takie sobie założył, jakieś perspektywy jeszcze na tuning łosia ?;-)

Dodane przez Kompozytor dnia 14-02-2013 22:44
#5

Na pewno będzie koło tył potem chłodnica , kierukowskazy chrom i większe jak tylko będą pieniądze będę się bawił w nowe części i cieszył z eksploatacji.

Edytowane przez Kompozytor dnia 13-03-2013 21:08

Dodane przez kuba dnia 14-02-2013 22:54
#6

ładny king, ja to wam zazdroszczę tak kingi w domu trzymać :)
kurzac - prędzej klocki się wytrą :P

Dodane przez kurzac dnia 14-02-2013 23:15
#7

przynajmiej nie beda trzec xd a jak zacisnie to przeciez beda hamowac xd

Dodane przez Zipp3k dnia 15-02-2013 18:08
#8

Też tak miałem przy tym kole i po czasie jak mówi KucaQ się wszystko ułożyło.

Dodane przez iAdrian dnia 15-02-2013 18:15
#9

Fajnie się zapowiada. A myślałeś nad LihtBary? :)
Wpadnij do mnie ja wlaśnie czekam na Lighty :P

Dodane przez Kompozytor dnia 24-02-2013 14:36
#10

Zrobiłem wczoraj stelaże pod sakwy są trochę duże ale jak dojdzie koło 15 tył amory to będą OK
img845.imageshack.us/img845/7182/wp000050yt.jpg
img547.imageshack.us/img547/7082/wp000049y.jpg
img707.imageshack.us/img707/4461/wp000048q.jpg
img5.imageshack.us/img5/8683/wp000045p.jpg

Edytowane przez Kompozytor dnia 13-03-2013 21:12

Dodane przez Lewand dnia 24-02-2013 14:45
#11

Praktycznie takie same mam stelaże :D

Dodane przez Kompozytor dnia 24-02-2013 17:17
#12

Jeszcze je pomaluje bo są innych kolorów ;D

Dodane przez Kompozytor dnia 13-03-2013 19:11
#13

img268.imageshack.us/img268/4536/wp000112x.jpgw nudach założyłem na chwile koło 17 z przodu a jutro będę miał 15 od luki96

Edytowane przez Kompozytor dnia 13-03-2013 21:08

Dodane przez pojebusss dnia 13-03-2013 19:13
#14

img268.imageshack.us/img268/4536/wp000112x.jpg

Dodane przez kurzac dnia 13-03-2013 19:17
#15

koło fajne ;d Łosiem po kuchni śmigasz :D ?

Edytowane przez kurzac dnia 13-03-2013 19:17

Dodane przez Kompozytor dnia 13-03-2013 19:28
#16

Mam 2 kuchnie w domu ta jest letnia i teraz tu stoi

Dodane przez wujek dnia 13-03-2013 20:43
#17

Hahaha , fajnie to wyglada ;D Ciekawe jak by sie jezdzilo na takiej wastkiej oponie i takim duzym kole. :D

Dodane przez szymo_97 dnia 13-03-2013 22:26
#18

Dobre! Ale jak to zmieściłeś w wahacz? Ja żeby założyć 15 cali musiałem rozwiercać :P

Dodane przez wujek dnia 13-03-2013 22:40
#19

szymo , 130/90 R15 jest prawie takie samo jak seryjna 17' a z tego co widac u niektorych to takie pietnastki wsadzaja wiec to tez bez problemu musi wejsc. ;]

Dodane przez LukMoto dnia 14-03-2013 08:28
#20

Szczerze, to ładnie wygląda :D ciekawe jak by było w jeździe... przednie koło szersze od tylnego :/ ale zyskał na wizualnej wysokości sporo :mrgreen:

Dodane przez binek21 dnia 14-03-2013 13:37
#21

a cała nazwa jak brzmi ? kingway Py-50 to PY to skrot od jakiej nazwy ? prezentuje sie swietnie ;DD


Więcej się tych znaków zapytania nie dało? To najpierw musimy uczyć stawiać znaki interpunkcyjne, a teraz mamy nauczyć wstawiać ograniczoną ilość nich!? No bez przesady, jeden znak wystarczy dla zrozumienia przekazywanej informacji. /KucaQ

Dodane przez LukMoto dnia 14-03-2013 19:05
#22

KucaQ nawet mi... gówno wyskoczyło :U

Dodane przez Kompozytor dnia 14-03-2013 20:14
#23

Nie wiem jakim cudem wam się nie mieści 16 cali na tył na standardowym wahaczu ja włożyłem przednie 18 cali też weszło tylko już na styk koła 15 jeszcze nie dostałem wiec musicie poczekać może jutro dojedzie ;D dzięki na komenty

Dodane przez binek21 dnia 15-03-2013 17:47
#24

ja tez dziekuje za odp. lagi tez zmieniałeś ? ja mam zamiar zrobic tai przod jak robia na amortyzatorach proste dlugie rury ;d;d zobacz w goglach " przód trajka " PoZdRo

Dodane przez Kompozytor dnia 15-03-2013 20:10
#25

Nie nie zmieniałem jeszcze lagów. Mieliście racje standardowe 17 cali to to samo co 15. Kupiłem koło 15 cali i mi się ledwie zmiesciło jeszcze muszę kupić dłuższy łańcuch oto foty mam też amory na tył ale muszę przesunąć ich mocowania więc zrobię to później.

img607.imageshack.us/img607/817/wp000115o.jpg
img268.imageshack.us/img268/729/wp000118f.jpg
img5.imageshack.us/img5/3901/wp000119r.jpg
img685.imageshack.us/img685/8963/wp000121t.jpg

miał ktoś taki problem z łańcuchem jak ja albo ktoś kupywał dłuższy?
i Sorry za jakość ale gówniane światło

Edytowane przez szymo_97 dnia 15-03-2013 22:01

Dodane przez MrJaro2 dnia 15-03-2013 20:21
#26

Wielkie to koło. Ja bym tam widział oponkę niskoprofilową, byłoby miodzio ;)

Dodane przez pojebusss dnia 15-03-2013 20:24
#27

Dokładnie oponka niskoprofilowa i git! :D

Dodane przez Kompozytor dnia 15-03-2013 20:27
#28

oki oki ale co z łańcuchem?

Dodane przez kuba dnia 15-03-2013 21:38
#29

ja kupowyłem dłuższy w składnicy maszyn rolniczych

Dodane przez szymo_97 dnia 15-03-2013 22:02
#30

Ja kupowałem dłuższy na allegro po prostu :)
Kup ze 130 ogniw, potem sobie go idealnie skrócisz.

Dodane przez Kompozytor dnia 16-03-2013 07:44
#31

może i dobry pomysł ale nie wiem jakim cudem mam teraz 97 ogniw wiec 130 będzie za duży chyba kupie 116

Dodane przez Luki96 dnia 16-03-2013 13:52
#32

Widzę koło doszło :D

Dodane przez wujek dnia 16-03-2013 13:58
#33

Kurde , skad wy macie takie male zebatki z tych kolach 15' ?

Dodane przez szymo_97 dnia 16-03-2013 16:07
#34

Jak to masz 97? :O
Niemożliwe. Przelicz raz jeszcze.
Kup 130, nie kosztuje więcej, a i tak będziesz musiał skracać :D

Edytowane przez szymo_97 dnia 16-03-2013 16:07

Dodane przez Kubix dnia 16-03-2013 16:10
#35

No ja miałem 101 czy 102 ogniwa u siebie, teraz potrzebuję jakieś 140 :U

Fajnie wygląda na tej oponce z tyłu, nie zmieniaj na niskoprofilową ;) Stoi teraz wyżej i moim zdaniem jest o wiele lepiej. Jakieś jeszcze przeróbki przewidujesz na tą zimę czy tylko to co opisałeś ? ;)

Dodane przez Kompozytor dnia 16-03-2013 17:44
#36

liczyłem 6 razy właśnie też się zdziwiłem

Dodane przez kuba dnia 17-03-2013 08:50
#37

cieniasy... ja mam koło 200 ogniw :D te małe zębatki to trzeba seryjną przerabiać na zabierak z nowego koła, też jestem zdania żeby zostawić tą oponę

Dodane przez Kompozytor dnia 17-03-2013 11:24
#38

narazie muszę amorki na tył zamontować myślałem jeszcze o gmolu drabinkowym ale nie wiem błotnik na tył też dojedzie jeszcze trochę się zmieni

Dodane przez didi1102 dnia 17-03-2013 22:38
#39

niewiem o co wam chodzi z tymi kołami ja mam przodek 21 a tył 18 cali :-P i wszystko pasuje do tego opona kostka z crosa :-P pełen hardkor :-P do końca wachacza mam 35 mm :-) przy najbardziej wciśniętym kole :-P

Dodane przez Kompozytor dnia 18-03-2013 08:59
#40

a od czego masz koło tylnie ? bo chińskie koła mają tak zawyżoną numeracje mam stare koło 17 i z tyłu było i nic nie haczyło a założyłem koło od hondy shadow -(chyba ) i weszło na styk a to 15 cali ??

___________________________________________________________________________________________________________________
Update

Oto moje spawy po przesunięciu mocowań nie są najlepsze ;D
img5.imageshack.us/img5/3681/wp000127n.jpg
a to już zdjęcia aktualnie wyglądającego łosia
img560.imageshack.us/img560/5586/wp000128r.jpg
img812.imageshack.us/img812/8654/wp000130b.jpg
img845.imageshack.us/img845/9886/wp000131t.jpg
img339.imageshack.us/img339/3905/wp000132k.jpg

Edytowane przez Kompozytor dnia 18-03-2013 16:44

Dodane przez Kompozytor dnia 18-03-2013 16:48
#41

Mogę nie mieć racji. Ale na pierwszy rzut oka tak się wydaje jak 18 od kingway mi wchodziła do tylu a 15 weszło ledwie.

Dodane przez Zipp3k dnia 18-03-2013 17:00
#42

Bo masz wysoki profil, zmień sobie na niższy jeśli Ci to przeszkadza ( np. oponke 120/70 ) i będziesz miał więcej miejsca. :)

Edytowane przez Zipp3k dnia 18-03-2013 17:02

Dodane przez Kompozytor dnia 18-03-2013 17:01
#43

a nie zmienię to mi się super podoba jeszcze błotnik od virago i ok ;D

Dodane przez wujek dnia 18-03-2013 17:48
#44

Kup takiego laczka jak ja kupilem i szukaj detki na calym swiecie jak ja to robie ;D

Dodane przez Kompozytor dnia 22-03-2013 22:35
#45

Update
dziś dostałem kierunki do przodu
img21.imageshack.us/img21/3299/wp0001372.jpg
img594.imageshack.us/img594/2271/wp000140o.jpg
a to moje lusterka stare zdjęcia znalazłem
img21.imageshack.us/img21/5140/wp000138b.jpg
img255.imageshack.us/img255/3291/wp000139x.jpg
jutro mam nadzieje kierunki będą w łosiu

Edytowane przez Kompozytor dnia 22-03-2013 22:37

Dodane przez Bandyta dnia 22-03-2013 23:44
#46

Rozkręć kierunki i wyjmij te pomarańczowe ścianki. Zamiast nich załóż pomarańczowe żarówki, będzie o niebo lepiej :)

Dodane przez Kompozytor dnia 23-03-2013 09:56
#47

ok ale to dopiero po weekendzie bo nie mam za bardzo gdzie teraz
___________________________________________________________________________________________________________________
Mój łosiek na przepaleniu brakło mi oktanu ;D i popsuła się dźwignia od biegów ta kuleczka się wyrobiła
img853.imageshack.us/img853/4639/wp0001482.jpg
img96.imageshack.us/img96/7741/wp000149.jpg
img803.imageshack.us/img803/3316/wp000150.jpg
img4.imageshack.us/img4/6540/wp000151q.jpg
A to dziś do mnie paczką przyszło
img856.imageshack.us/img856/4198/wp000155x.jpg

nowe ;D

Scaliłem, używaj opcji edytuj, inaczej warn poleci. /KucaQ

Dodane przez Kompozytor dnia 27-03-2013 19:42
#48

mi się bardziej teraz podoba mam sakwy ale narazie nie założone a błotnik będzie inny tylko kasę muszę mieć od virago 125/250

Dodane przez Kryniax dnia 28-03-2013 10:05
#49

Ja proponowałbym zmienić ci tylną oponę gdyż jest za duża i nie wygląda to za ładnie. Jednak to jest moje zdanie i zrób sobie z tym co zapragniesz :D. Felgi same w sobie są ładne, muszę gdzieś dorwac podobne kierunowskazy.

Dodane przez Kompozytor dnia 28-03-2013 10:35
#50

Jest trochę za duża to fakt ale mi się bardzo w niej podoba z bliska taki mocarny jest i jak kupie w końcu upragniony błotnik
od virago to przysłoni trochę tą oponę.

____________________________________________________________________________________________________________________
Już mam założoną stopkę i blachy jednak małe problemy z tym miałem cały czas mam jednak problem z przednim
błotnikiem ale może się ustawi. Jakie powinno być ciśnienie w kołach ?
img198.imageshack.us/img198/9324/wp000157y.jpg
img145.imageshack.us/img145/7131/wp000158b.jpg
img407.imageshack.us/img407/6907/wp0001592.jpg

Edytowane przez Kompozytor dnia 28-03-2013 21:53

Dodane przez Kompozytor dnia 29-03-2013 08:17
#51

Ok dzięki nie da się tego odgiąć nie wiem czemu bo widziałem np u luki96 że jemu tłumik mijał się z wahaczem a u mnie tłumik jest centralnie pod i tak już było od zawsze.

Dodane przez Kompozytor dnia 29-03-2013 13:27
#52

oki

Dodane przez Luki96 dnia 29-03-2013 18:07
#53

Ja miałem inny tłumik nie oryginalny :D

Dodane przez Kompozytor dnia 29-03-2013 18:38
#54

aha no to zmienia postać rzeczy

Dodane przez Kompozytor dnia 29-03-2013 20:02
#55

Dzięki zrobię tak jak mówisz i szkoda wydechu bo mam nadzieje nie długo będzie 2 i szkoda żeby się niszczyły


___________________________________________________________________________________________________________________
Na kole 12 miałem przełożenie 16/35 przy 15 mam aktualnie 16/38 może tak zostać ?
Wcześniej żeby dogonić 80 km/h to był pryszcz a teraz ledwie 75 co może być nie tak ? ;(
Czy nówka koło może być krzywe ? Bo nie podoba mi się jak zachowuje się moje przednie

Edytowane przez Kompozytor dnia 02-04-2013 22:10

Dodane przez KML_TDU dnia 02-04-2013 22:53
#56

Jeśli wszystko dobrze przeliczylem to na 15 przy 16/38 powinien być minimalnie slabszy ale szybszy (o ile silnik dokręca się do końca na 4 biegu).Jeśli silnik jest duzo slabszy to sprawdz czy łąńcuch nie jest zbyt napięty, czy masz dobrą zębatke do lańcucha (miedzy 420 i 428 sa na tyle male różnice ze łańcuch wchodzi ale ma wieksze opory) no i zebatki są na jednej lini kiedy patrzysz na nie od tyłu, no i czy łożyska w kole nie są zatarte.
Inna sprawa mówisz ze zmienialeś przednie koło zaklądaleś z losia czy z czegos innego??Bo ajk z czegos innego to ślimak moze mieć ewentualnei inne przelozenie i licznik wskaze co innego.

Dodane przez Kompozytor dnia 03-04-2013 10:43
#57

dzisiaj wszystko sprawdzę aczkolwiek łożyska odpadają. Ile może kosztować pomalowanie baku całego w jakich granicach ? A jeżeli nie dokreca się na 4 biegu? Mam ślimak z innego moto nie z losia

Dodane przez Kompozytor dnia 03-04-2013 15:07
#58

Aha ok dzięki a co jak nie kreci się fajnie ma 4 biegu ? I nie lapie nawet 80 ?

Dodane przez Kompozytor dnia 03-04-2013 15:20
#59

Czyli jak kupie licznik od tego koła czyli od py 50 to będzie dobrze pokazywać bo ten licznik jest do 140

Dodane przez Kropa dnia 03-04-2013 15:57
#60

Co do malowania baku. Mi gość powiedział, że wykręcam bak i zanosze taki, a on wszystko przygotowuje do molowania i podkład, baza (czarny połysk) wyniesie 100zl.
Każdy lakiernik może mieć różny cennik. ; )
A, czy sam pomalujesz za 20zł, to nie wiem.. Policz sobie benzyne ekstrakcyjną, papierki wodne, podkład, baza, bezbarwny /moze, ale nie musi być/.

Dodane przez Kompozytor dnia 03-04-2013 16:15
#61

A to przeżyje to malowanie jeszcze to dobry znajomy to mniej zapłacę jeździł ktoś na 16/38 na 15 ? Jakie jest najlepsze przełożenie na 110 i koło 15

Dodane przez Kompozytor dnia 03-04-2013 18:04
#62

Ok dzięki all. Tylko jedno pytanie ile lakier może kosztować? Zostawię takie jak jest 16/38 ale później kupię sobie 14/35 i zobaczę które będzie lepsze

Dodane przez kurzac dnia 03-04-2013 18:22
#63

Papierek do 10 zł kupisz . Podkład koło 12-14 zł . I kolor też koło 15 zł.. Zawsze wszystko samemu robić wychodzi taniej

Dodane przez wujek dnia 03-04-2013 20:34
#64

Kompozytor , to zalezy czym malujesz , ja kupywalem ostatnio. To tak , baza 400ml na bak i blotniki , podklad na cala rame no i bak/blotniki , lakier bezbarwny , rozcieczacz , rozpuszczalnik , utwardzacz to wszystko mnie wyszlo jakies 160 zl. No i oczywiscie szlifowanie samemu i malowanie , ja oddalem do lakiernika. Co do sprayow to kiedys malowalem motorynke , ale ona byla po wypiaskowaniu zamiast podkladu byl grunt , kupilem 2 spraye za 12-15zl i lakier trzyma sie do dzis. A bylo malowane jakies 4 lata temu.

PS. Usun 2 posty.

Już usunąłem :U /KucaQ

Dodane przez Lewand dnia 03-04-2013 22:27
#65

Na bak, błotniki bazy zapłaciłem 60zł :) Za podkład 35zł , bezbarwny 30zł , papierki 6zł , benzyna 4zł :)

Dodane przez Kompozytor dnia 13-04-2013 18:30
#66

Dzisiaj pojeździłem trochę i mam problem:
-moto po przejechaniu 10 km ma gorący silnik jak nie wiem co
-moto jak stanąłem po 10 km samo zgasło i tak za każdym razem że motor już się zatrzymał i jak puściłem gaz zjechał z obrotami i zgasł
-jak jadę 1-2-3 i jest 70 licznikowe 4 i zamiast 80 jest 65 i maleje
To zdjęcia z dziś wydech taki już miałem a sakwy jeszcze zmienią położenie
img854.imageshack.us/img854/4518/wp000200s.jpg
img694.imageshack.us/img694/4250/wp000199x.jpg

Dodane przez Krisztu dnia 13-04-2013 18:41
#67

Miałem tak samo. Wyregulowałem zawory i już wszystko było ok

Dodane przez Kompozytor dnia 13-04-2013 18:45
#68

ale z czym tak samo przyspieszenie czy gaśniecie ? Od czego zabrać się do regulacji ?

Dodane przez Krisztu dnia 13-04-2013 19:30
#69

Miałem tak ze moto po wrzuceniu 4 zwalniał, nie chciał palić, sam gasł i był słaby strasznie.

Dodane przez Kompozytor dnia 29-05-2013 06:04
#70

postaram się jak najszybciej tym zająć aczkolwiek jeśli by to nie było to co jeszcze może być ?
_____________________________________________________________________________________________________________
Upload
takie rzeczy dziś dostałem sory że słaba jakość zdj
i odrazu pytanie da się zrobić coś takiego ?
img850.imageshack.us/img850/494/wp000363i.jpg
dostałem takie coś
img835.imageshack.us/img835/8066/wp000356p.jpg
img197.imageshack.us/img197/3199/wp000360r.jpg
założyłem na seryjnym króćcu. Co robić kupić króciec do łosia 22mm bo widziałem i by było?
Kolejny problem śruba od mieszanki jest od dołu gaźnika czy mogła być ona fabrycznie dobrze ustawiona bo było przejechane
farba po niej i po gaźniku równo. Jeśli tak to ok ale jeśli nie ja przy rozgrzanym silniku nie wsadzę tam ręki a poza tym
śrubokręt tam nie wejdzie POMOCY i jaka była by różnica miedzy króćcem 25 a 22 na gaźniku pz 26 ?

Dodane przez klemens244 dnia 29-05-2013 07:16
#71

Te kolanko masz do wersji bez rozrusznika lub z rozrusznikiem dolnym, więc odłóż na półkę. Jak już pisałem mam Pz26 i do śruby DOJDZIESZ małym płaskim śrubokrętem. Ale jak masz fabryczną farbę to jest O.K. Wyregulować zawsze można /robiłem to/.W Polsce króćca h=112 mm i fi 26 mm nie uświadczysz. Ja jego robię sam. Na razie jeżdżę na króćcu fi 22 mm i jest O.K., ale MUSZĘ przetestować ten, który robię na 26 mm. Nie będzie dławienia. Aha dokup podkładkę bakelitową, ale POD króciec ssawny. Tę podkładkę bakelitową pomiędzy gaźnikiem i króćcem usuń i daj nową podkładkę "papierową". Wtedy dasz gaźnik do tyłu. Po co kupiłeś Pz26 mm na ssanie z linką ? Wymień u dostawcy. On jest do quada a nie do łosia.

Edytowane przez klemens244 dnia 29-05-2013 07:18

Dodane przez Kompozytor dnia 29-05-2013 19:10
#72

to co mam zróbic kupić 22 mm? a na tym gazniku nie da sie jeździć? a co Z tą podkładka zła jest?
___________________________________________________________________________________
Zrobiłem taki mini śrubokręt i jakoś to ustawiłem jak sprawdzić czy ok zapalne nie gaśnie i wkręca się na max obroty fajnie? I kolejny FAIL świece jak wykręcam idzie lekko potem coraz ciężej wiec pier pewnie obrobiona głowica ale ja jej nigdy w życiu nie ruszałem jak wyjechałem od mechanika tak jest. Wkręciłem ją z powrotem i moto działa robić coś z tym ?

Dodane przez klemens244 dnia 29-05-2013 20:59
#73

Króciec powinien być do Pz26 minimum 22 mm, bo na mniejszym W OGÓLE nie wykorzystasz możliwości tego gaźnika. Słuchaj, niech ktoś ci przetłumaczy na twój język co ci napisałem. Niech ten mechanik "pokaże" ci jak on to zrobił fachowo, bo chyba gwint sknocił. Albo ja z kolei nie nadążam za twoją wypowiedzią.

Dodane przez Kompozytor dnia 29-05-2013 21:04
#74

No chyba on ale jeszcze pytanko co z tym gaznikiem ze do quada będzie nie tak ssanie to mam pomysł jak zrobić :D świece no cóż nie mogę jej wykręcić i jej nie ruszam narazie da się sprawdzić czy jest gaznik dobrze ustawiony bez wykręcania świecy

Dodane przez klemens244 dnia 29-05-2013 21:24
#75

W quadzie i innych moto masz ssanie na linkę. W czoperkach masz ssanie manualne bez linki. Też mi przysłali z silnikiem taki gaźnik. Chłopaki doradzili mi , ażeby załozyć na osi przepustnicy podkładkę oporową, która pokona sprężynę na stałe otwarcie przepustnicy ssania. Ktoś doradził mi założyć dźwignie na kierownicy. Ja wybrałem 3-ą opcję. Zareklamowałem gaźnik przy dostarczonym silniku jak nie nadający się do czoperka. Z dostawca wymieniliśmy się gaźnikami. Decyzja należy do ciebie. Z oceną świecy poczekaj na "pomoc mechaniora" jak wyżej. A ustawienie gaźnika masz opisane b. czytelnie w artykułach, czyli zaczynasz od 2,5 obr/śruba składu mieszanki

Dodane przez Kompozytor dnia 29-05-2013 21:31
#76

Ja wezmę linie od roweru i przeżudki i gdzieś to schowam ładnie :D a da się sprawdzić bez wykręcania świecy czy gaznik dobrze ustawiony ?

Dodane przez klemens244 dnia 29-05-2013 21:35
#77

Tak, ustaw śrubę skład mieszanki na największe obroty + 1/8 obrotu, a śrubą zderzakową przepustnicy /ta z boku/ ustaw na minimalne obroty ~1500-1700 obr/min

Dodane przez Kompozytor dnia 29-05-2013 21:39
#78

Wiem ze sam robię off w temacie ale jak ta srubke od składu mieszanki ustawić na + 1/8

Dodane przez klemens244 dnia 29-05-2013 22:28
#79

Fakt jest to OFF, pisz na gg. Wkręć jeszcze do 1/8 obrotu, dla łatwiejszego rozruchu, chyba że masz świecę irydową, to bez tego. Poczytaj inne CIEKAWE wypowiedzi. Wiele się dowiesz, bo chłopaki daję z siebie maksa dla innych, no prawie wszyscy poza malkontentami, ale sam to zauważysz.

Dodane przez Kompozytor dnia 29-05-2013 22:45
#80

Dzięki za pomoc. Nie ma ikonki pomógł bo cym ci walnął

Dodane przez klemens244 dnia 30-05-2013 04:42
#81

O.K. Zwróć uwagę kto i komu zależy na reputacji. Palec włóż zasłużonym. I trzymaj luz, niezależność i własny punkt widzenia jak w UE. Nie daj się tutaj sterować bo dla reputacji własnej ktoś Tobie włoży palec, ale.........w plecy.

Dodane przez Kompozytor dnia 12-07-2013 20:18
#82

Trochę się przy moto dzieje. Silnik 110 się popsuł wymieniłem tłok i szpilki i silnik szuka kupca cena 200zł ;D
img20.imageshack.us/img20/4413/t5zb.jpg
Kupiłem trochę taniej nowy silnik, miał być zwykły 110, a przyszedł 125. NIestety silnik jest bez biegów z reversem przód tył, ale nie jeździ się nim źle. Wręcz powiem że lepiej przyśpiesza jak zwykły manualny. Pod dużą górkę troszkę słabszy ale daje radę.Silnik ogólnie jest na + :P
img812.imageshack.us/img812/4893/hlbd.jpg
img9.imageshack.us/img9/7725/32li.jpg
img839.imageshack.us/img839/7765/x0jt.jpg
img27.imageshack.us/img27/6940/3th4.jpg
img856.imageshack.us/img856/3237/lgl8.jpg

Edytowane przez Kompozytor dnia 13-07-2013 10:00

Dodane przez szaraf dnia 13-07-2013 19:43
#83

Moto bardzo mi się podoba.
Ssanie na linkę? jakiś patent? :D

Dodane przez Kompozytor dnia 06-08-2013 16:16
#84

ssanie na linkę -zostało mi wolne sprzegło bo ten silnik nie ma wiec zapiąłem sprzęgło do ssania i jest OK

UP
Moto ma się fajnie trochę się zmienia mam co do niego poważne plany. Zdjęcie z tzr
img836.imageshack.us/img836/2420/jjy8.jpg
Zakupiłem błotnik tak jest bardzo duży dałem tylko 50zł za niego z lampą ze wszystkim
img560.imageshack.us/img560/3776/6gqh.jpg
zdjęcia przy pracy
img809.imageshack.us/img809/4950/08g7.jpg
img850.imageshack.us/img850/3347/ijvf.jpg
jaka opona mi tu wejdzie większa szersza ?
i już siedzi w łosiu
img89.imageshack.us/img89/2336/sz3h.jpg -nie moje audi ktoś przyjechał o kombajnowanie
na prawdziwo nie wygląda tak odstająco i wielko ;D
img577.imageshack.us/img577/7758/8ifp.jpg
img694.imageshack.us/img694/5431/16pk.jpg

Dodane przez Kubix dnia 06-08-2013 16:24
#85

Patrząc na te dwa zdjęcia pod napisem "zdjęcia przy pracy", widzę już idealnego bobbera ! :U
Jest nieźle, błotnik spory, ale widać że kombinujesz co jest zajebiste !
Lewa !

Dodane przez Kompozytor dnia 06-08-2013 16:26
#86

no staram się wiem myślałem o bobberze ale nie u mnie na WSI to nie przejdzie ;p hahahah ;D takie coś chciałbym
www.pingdubai.com/wp-content/uploads/2012/11/flstn-5-Softail-Deluxe.jpg

Edytowane przez Kompozytor dnia 06-08-2013 16:27

Dodane przez szymo_97 dnia 06-08-2013 22:15
#87

A co ma twoja wieś do bebbera? Tu powinno chodzić o twój gust :P
Zrób coś, żeby ładnie przylegał do koła, bo teraz to od razu widać, że ktoś coś kombinował, aż przekombinował :D

Ogólnie powodzenia w pracach!

Dodane przez Pchla10198 dnia 06-08-2013 23:00
#88

Dokładnie zrób cos z nim bo za bardzo odstaje :) ale jak zrobisz to bedzie mega!

Dodane przez Kompozytor dnia 07-08-2013 10:11
#89

Nie wiem nie lubią bobberow. Pokazałem im kiedyś bobbera bambo a oni łee takim czymś chcesz jeździć ? :D mi sie bobbery podobają ale nie. Buduje coś swojego. Błotnik tylko tak wygląda na zdj jak się siądzie idzie trochę na Dół i fajnie wygląda muszę kupić błotnik przód i bak .

Edytowane przez Kompozytor dnia 07-08-2013 10:17

Dodane przez Kompozytor dnia 12-08-2013 21:18
#90

Prace idą do przodu mam funkiel nówkę H4
img821.imageshack.us/img821/1299/yd6c.jpg
i zakupiłem używaną chłodnice od Kuby jestem z tego bardzo zadowolony
img829.imageshack.us/img829/1541/j4cf.jpg
img571.imageshack.us/img571/4651/mdp4.jpg
img23.imageshack.us/img23/4683/isrw.jpg - wiem uchlapany ale przez ten oryginalny błotnik

Edytowane przez Kompozytor dnia 12-08-2013 21:19

Dodane przez kurzac dnia 12-08-2013 21:19
#91

i co podoba się oświetlenie z h4 xd?

Dodane przez Kompozytor dnia 12-08-2013 21:24
#92

Bajka powiem a spaliła mi się stara żarówka to myślę walne H4

Dodane przez kurzac dnia 12-08-2013 21:31
#93

jeszcze zrób sobie przełącznik prądnica , akumulator i jest bajka ;p

Dodane przez Pchla10198 dnia 12-08-2013 22:50
#94

Zamierzasz coś nakleić na bak czy może kupić nowy bo brakuje tam jakieś naklejki:p ja tez bym swoją odkleił ale nie mam czym ją zastąpić a pomysłów nie mam narazie :D

Dodane przez kew dnia 12-08-2013 23:05
#95

A ja bym z chęcią zrobił bobbera ;P tylko to już prawie nie możliwe ;) maszyna spoko !

Dodane przez Kompozytor dnia 14-08-2013 17:59
#96

Aha dzięki KucaQ a działa ona normalnie czy nie działa w cale ? bo za bardzo nie chcę mi się jej odwracać. A na bak może walne jakieś emblematy od Hondy

Dodane przez szymo_97 dnia 14-08-2013 20:02
#97

Działa również, ale mniej "łapie" w siebie powietrze :P
Poza tym koślawo wygląda.

Dodane przez Kompozytor dnia 26-09-2013 22:23
#98

Chłodnica już poprawiona ;D moto leci w sumie teraz jeżdżę nie dużo. Moto czeka na błotnik który chciałbym zrobić dla niego. Aby był coś na wzór tylnego. Kilka zdj
img405.imageshack.us/img405/9595/hgrg.jpg
img69.imageshack.us/img69/2596/xg9d.jpg
img560.imageshack.us/img560/93/qka4.jpg
Co na lagu ;D ? - laga cieknie i to ,,pampers,, rozwiązanie na tą chwile mam lagi od yamasaki jak pewnie wiecie, ale nie mam przewodu i tak mi schodzi na kupienie go.
img20.imageshack.us/img20/2757/00ez.jpg
Leży tam błotnik który nie potrzebnie kupiłem ale za piwo to niech leży ;D

Dodane przez wujek dnia 27-09-2013 15:28
#99

Propozycja , daj mniejsze opony bo te kola wygladaja tak jak bys w traktorze tylne dal na przod w przednie na tyl. Wyobraz sobie. Sa nie proporcjonalne do ramy i reszty. Blotnik przymiarka czy tak zamontowany? Bo nieco odstaje. Reszta git. ;] Planujesz go pomalowac?

Dodane przez Kompozytor dnia 28-09-2013 19:13
#100

A moim zdanie te koła pasują nie po to wymieniałem na duże żeby zakładać małe opony.
Błotnik spróbuje wepchnąć głębiej przez zimę. Tak pomaluje całe moto.

Dziś żenił się mój nauczyciel od PIANINA który sprzedał mi łosia więc nie pasowało nie zrobić bramy!
img560.imageshack.us/img560/7982/vbco.jpg
img69.imageshack.us/img69/3480/3ol3.jpg
Co sadzicie o takim błotniku na przód chodzi o taki mega duży ten mi nie wyszedł trochę. To oczywiście pod formę
img855.imageshack.us/img855/1541/0d9t.jpg

Dodane przez klemens244 dnia 28-09-2013 21:14
#101

Uparłeś się na ten przedni błotnik.Czy ten kwadratowy jego przekrój nie jest zbyt potężny do całości hulajnogi ?

Dodane przez Kompozytor dnia 28-09-2013 21:22
#102

Jutro postaram się zrobić kilka zdj z różnych stron. Chciałem takie duże błotniki nie które choppery mają takie a mi się takie podobają ;D mówisz duży a mi się za krótki wydawał jeszcze ;D U mnie w planach jest dużo rzeczy jeszcze do wymiany chciałem bak i resztę alby cały się zrobił taki ,,duży,, wydłużyć,, ramę znaczy to na nogi ;D

Edytowane przez Kompozytor dnia 28-09-2013 21:24

Dodane przez LukMoto dnia 28-09-2013 22:07
#103

Daj z Jawy 50 "Kaczki" taki jest szerokości do łosia pasującej a kształt ma "a`la" większe cruiery.

Dodane przez Kompozytor dnia 28-09-2013 22:12
#104

O tym też myślałem ale nie mam w pobliżu ;D ale jak nici z odlewu to się nim musze zajać poszukiwaniem ;D Ale i tak
średnio mi się ten błotnik z jawy podoba naj lepszy z wektora 150/ rometa 250 ale wszystkie za szerokie ;/
i koniec już o tych błotnikach ;D

Edytowane przez Kompozytor dnia 28-09-2013 22:25

Dodane przez Kompozytor dnia 09-01-2014 18:04
#105

Tak tylko blotnik od wektora naj tańszy 110 zł a żywica 42 utwardzacz 9 mata 14 i juz nie mam 65 zł :D teraz chciałem go odlać a jak nie to będę musiał kupić nowy od wektora i go przerobić bo używanego nie ma :/


Na razie przy łosiu chyba nic nowego wziąłem się za obszywanie foteli chyba jeszcze nikt tak nie miał, błotnik stoi przedni
w proszku ;D forma jest wyrównana gipsem i czekam na chęci od własnego siebie na dalsze prace mam zamontowane neony
zdj na razie nie mam. A to zdj bez sakw jak jeszcze było ciepło
img19.imageshack.us/img19/2361/2ib6.jpg



UP

Trochę nie pisałem cześć osób może widziała druga część osób się domyślała:D sprzedałem stare błotniki , i kilka innych rzeczy
i zakupiłem silnik Loncin 250 1-0-2-3-4-5 na popychaczach zaworowych prawdo podobnie po przebiegu 1500km więc bajka.
Zobaczymy jak będzie jak wszystko poskładam


Ostatnie chwile 125
img14.imageshack.us/img14/8416/zpxo.jpg

A tu już bebeszony ;D
img62.imageshack.us/img62/2839/e8vt.jpg

Szymo_97 silnik się zmieścił trochę przyszlifuję górę dól wytnę i będzie ok
img13.imageshack.us/img13/953/jxyw.jpg


I od góry
img196.imageshack.us/img196/2050/t6ay.jpg

Edytowane przez Kompozytor dnia 09-01-2014 18:10

Dodane przez szymo_97 dnia 09-01-2014 18:26
#106

No musisz sanki niżej wspawać (ale wtedy może być problem, że łańcuch wejdzie w drogę wahaczowi).
Poza tym spróbuj zalozyć teraz bak :P

Wg mnie trzeba by było ciąć ramę w 4 miejscach (2 dwóch miejscach sanki, pod bakiem i z tyłu) i wszystko przedłużyć to wtedy będzie miało to ręce i nogi.

W dodatku podrośnie Ci łosiek wtedy :)

Dodane przez Kompozytor dnia 09-01-2014 19:13
#107

Nie muszę ;D nic ciąć raczej ;p Bak prawie wejdzie, będzie wyżej. On siedzi na tej rurce co łączy sanki i nie jest możliwie naj niżej jeszcze

Dodane przez PatryS50 dnia 10-01-2014 16:52
#108

Kolego, przy takim silniku możesz odlecieć :D
Czy to silnik z crossa?

Dodane przez Kompozytor dnia 10-01-2014 17:17
#109

Tak takie silniki są w crossach , quadach a mój był podobno kupiony nowy i jeździł w zetce ze jeździł w zetce to akurat prawda. I ostrego katowoania raczej nie widział. Mam nadzieje ze to prawda :D

Dodane przez kamil_gs dnia 10-01-2014 17:19
#110

silnik wszedł ale gaźnik już nie wciśniesz :P a do tego cuda to co najmniej PZ30 musi być :)

Dodane przez szymo_97 dnia 10-01-2014 17:57
#111

Wciśnie bez problemu, tylko będzie musiał wyrzeźbić króciec, który zaraz od wyjścia z głowicy będzie leciał w dół, a potem się zaginał w takim miejscu, żeby gaźnik spokojnie wszedł z filtrem powietrza :P

Dodane przez szymo_97 dnia 10-01-2014 17:57
#112

Wciśnie bez problemu, tylko będzie musiał wyrzeźbić króciec, który zaraz od wyjścia z głowicy będzie leciał w dół, a potem się zaginał w takim miejscu, żeby gaźnik spokojnie wszedł z filtrem powietrza :P

Dodane przez Kompozytor dnia 10-01-2014 17:58
#113

A tu się mylisz chyba :D tak jak mam teraz ustawiony silnik gaznik wchodzi ja mam krótki króciec 29 mm na bok i teraz gaźnik chyba by był wszystko się okaże juz po weekendzie :D a gaźnik mam na razi pz 26 albo większy nie jestem pewien a będzie kiedyś 30 + od jakiegoś 125/250 2T jak się uda. Czesto pada słowo chyba bo to wszystko nie pewne :P

Dodane przez Kropa dnia 11-01-2014 10:39
#114

a czemu piszesz ty i jedna osoba jeszcze nt. silnika 250ccm NA POPYCHACZACH. Z czymś takie OHV jest lepsze od CIH, czy jak?:p
Trochę śmiesznie wygląda tak wysunięty do przodu silnik, ale spoko jest

Dodane przez szymo_97 dnia 11-01-2014 10:58
#115

Kropa, na pewno ma bezkolizyjny rozrząd i nie pęknie Ci łańcuszek, który w skrajnych przypadkach może spowodowac pokruszenie się chińskiego tłoka po uderzeniu w zawór :P


Dodane przez Kompozytor dnia 11-01-2014 17:47
#116

A więc :D wyciąłem rurkę co łączyła sanki na dole i część mocowania dolnego(starego), moto wjechała na serio produkcyjna do kuchni letniej. Po wycięciu tych rzeczy zrobiło mi się więcej miejsca tam i to sporo. Nie mam blachy odpowiedniej ( chyba będzie to nie rdzewka
3/4 mm) ale takiej nie mam w domu i silnik nie jest jeszcze przymocowany. Czekam też na list w którym przyjdzie zębatka i jej zabezpieczenie bo sprzedawca zapomniał spakować.
I powoli do przodu po zamocowaniu wszystkiego rozbieram do samej ramy maluje, potem składam maluje bak błotnik tył, w miedzy kasie szukam też błotnika od Jawa 250 (model 353 o ile dobrze kojarzę). Będzie też myślę 2 kominy ale reszta wyjdzie w praniu. Kilka zdj z profesionalnego warsztatu, oczywiście przystosowanego do składania motocykli.:happy:
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/89/3f9q.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/59/g6sx.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/827/fkxd.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/703/m58r.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/41/yjxa.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/198/vxq5.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/812/6jc0.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/34/s0b6.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/855/kfs4.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/31/odka.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/571/xa9e.jpg



Dodane przez wujek dnia 11-01-2014 23:43
#117

Rometo-Loncin? Ile dałeś? :D

Dodane przez Kompozytor dnia 12-01-2014 09:30
#118

To jest Loncin kupiony w firmie Romet czy tam serwisie z tego co mi wiadomo po przebiegu 1500km,2013 dałem 755zł. Ale do wymiany iskrownik tak powiedzieli w tym serwisie Rometa

Dodane przez wujek dnia 12-01-2014 23:05
#119

Noo , nic innego nie powiem po za "niech sluzy" :)

Dodane przez Kompozytor dnia 08-02-2014 17:43
#120

Założyłem lagi yamasaki i pytanie
1.Jak ustawić 100% poprawie zbieżność przedniego koła ?
imagizer.imageshack.us/v2/4896x6528q50/197/jc1s.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/4896x6528q50/191/2mnz.jpg imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/c/33/flky.jpg imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/c/809/qe1e.jpg imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/c/580/0o7o.jpg imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/c/845/rxmy.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/480x640q90/c/811/bjbc.jpg

Na jednym zdj widać że śruba na dole silnika dotyka ramy po podniesieniu go do mocowania ,,tylnego,, już tak nie jest. ;)

Dodane przez wujek dnia 08-02-2014 20:09
#121

Ale ty Kompozytor jesteś po*BRZYDKO*. :D W pozytywnym sensie. Kiedy zakończysz ten prodżekt ?

Dodane przez Kompozytor dnia 08-02-2014 20:32
#122

Wszystko się pechowo przesuwa nic nie pasuje :D w następnym tygodniu skończę mocowania, potem rozbiórka malowanie ramy i będę chciał składać :D ale jeszcze nie mam kasy na bardzo dużo rzeczy. Mam bardzo duzo pomysłów. A 250 to tylko podstawa na razie bez planowania extra gaźnika turbo :P mam pomysły ale kasy nie hahah :D zobaczymy co wyjdzie

Dodane przez klemens244 dnia 09-02-2014 18:05
#123

1. Zbieżność, czy osiowość jazdy JEDNYM śladem. Te ostatnie robiłem przykręcając drewniane listwy/metalowe pręty do tylnej felgi wzdłuż osi moto. Jak ślad był jeden przedniego i tylnego koła to już miałem spokój. Również prześwity pomiędzy w/w listwami a przednim kołem powinny być takie same w 4-ch punktach na przedniej feldze.

Dodane przez wujek dnia 09-02-2014 18:37
#124

klemens możesz mi to rozrysować jak tą zbieżność robiłeś ?

Dodane przez Kompozytor dnia 09-02-2014 19:14
#125

O możesz rozrysować chociaż kumam i nie wiem czy tu czy na sb link np dać ;) dzięki jutro się od rana tym zajmę

Dodane przez klemens244 dnia 10-02-2014 02:21
#126

imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/208/7wfb.jpg

Dodane przez wujek dnia 10-02-2014 22:34
#127

Hmm , nie prościej zmierzyć prześwit między jedną a drugą lagą w środku , zmierzyć szerokość piasty w kole i wsadzić je centralnie pomiędzy dwa równe wym. szerokości prześwitu między lagami ? :D

Dodane przez Kompozytor dnia 24-04-2014 21:15
#128

Wszystkiego popróbuje ;D narazie mocowania ;D








UP

Czas leciał ja nic nie dodawałem główną przyczyną był pewnie Image.. ale Motocykl już prawie skończony zostały mi duperele dopieszczenia i poprawi ale to nie koniec czarnej listy zmian w może nie dalekiej przyszłości dojdą Podesty,gmol,pas na bak, sakwa narzędziowa,orzech i pewnie dużo innych bajerów. Mam zamiar nim dużo pojeździć i mam nadzieje że mi nic nie przeszkodzi. Dorobiłem także króciec moim zdaniem jest ok, Bordowy metalic z palety Alfa Romeo 195 (chyba dokładnie)
i.imgur.com/LY1w6C2.jpg
i.imgur.com/pWjN9OZ.jpg
i.imgur.com/mlQ9ch1.jpg
i.imgur.com/Rs4SQG3.jpg
i.imgur.com/8ldRpCq.jpg
i.imgur.com/L5FTefg.jpg
i.imgur.com/3QLIPZn.jpg
i.imgur.com/xj4eaGL.jpg
i.imgur.com/V61Zvo5.jpg


I coś piękne postaram się zrobić wam więcej zdjęć!
i.imgur.com/HnyKmIi.jpg





Dodane przez wujek dnia 24-04-2014 21:24
#129

oooo skurwesyn... nie mam pytań... :surprised:

PS: Widzę imgur do was przemówił. :D

Dodane przez szymo_97 dnia 24-04-2014 21:30
#130

No ja też jestem pod wrażeniem w sumie :D

Imgur najlepszy, odkąd imageshack jest płatny :)

Dodane przez Kropa dnia 25-04-2014 00:34
#131

gdyby lekko podnóżki wysunąć, chociaż z 10cm dalej, to byłby gites. Najlepszy jest tył w nim, ta lampa mega. Fajnie chodzi na tym silniku? :d

Dodane przez Damian8907 dnia 25-04-2014 11:20
#132

No mi się bardzo podobał do czasu aż nie zobaczyłem go z błotnikami :P
Śmiem twierdzić, że wszystkie te błotniki które wkładacie do swoich pięknie wyglądających maszynek po prostu są za duże i przez to niszczą cały efekt.
Ten motor z tym dużym cylindrem, na tych dużych felgach wyglądał wręcz rewelacyjnie nie było wrażenia że czegoś jest za dużo a czegoś za mało... myślę sobie: no to sie chłop postarał :) aż tu nagle widzę ten ogromniasty błotnik z tyłu i emocje opadły. Fakt faktem, Twoja maszyna ma sie podobać Tobie nie mnie, ale jeśli mogę zwrócę się do przyszłych konstruktorów. Jeżeli już włożycie tyle pracy w dopieszczenie swojej maszynki to lepsze dopasowanie tych błotników do ogółu nie będzie chyba wielkim wyczynem a myślę ze na prawdę warto.
Wiem sam po sobie ze jak coś jest za duże to psuje efekt. Nie modyfikuję swojego bzyka bo zwyczajnie nie mam na to czasu za to bawię się czym innym, i powiem szczerze to jest moja ukochana zabawka:
images61.fotosik.pl/875/4e755500e7b06e05med.jpg
no i tu widać ze orurowanie jest za duże ale brak czasu nie pozwala nawet zdjąć go z samochodu hehe
powodzenia w dalszych pracach

Dodane przez Kompozytor dnia 25-04-2014 14:09
#133

a wiec kolego wyżej :D nie sadze ze są za duże! Bo są piękne a bez błotników jeździć się nie da i nie cylinder do góry a 250 pojemność nie wiesz ile to pracy chyba. 250 chodzi bajka ciszę się ze nie którym się podoba :D a propos podnozkow ;D na tych zrobię podesty i dojdzie pewnie gmol kiedyś na następna zimę bede chyba znowu rozbieral aczkolwiek nie wiem. A jeszcze mi się jakieś czołgi z rurkami nie podobają. Mój motocykl :D ma jeździć ładnie wyglądać a tak jest i budzi duże zainteresowanie a teraz w tym sezonie chce więcej pojeździć i myślę ze mi się to uda :D

Dodane przez wujek dnia 25-04-2014 16:50
#134

Skąd ta Łada Niva ? o.O

Kompozytor ty po prostu go takiego chciałeś i tyle , coś na wzór Shadow 600 , ja bym też dał inne błotniki coś na wzór Hondy VT 500 C. Nie mój gust , ale odjebałeś kawał roboty. :)

Dodane przez Damian8907 dnia 25-04-2014 23:55
#135

Ja do niego grzecznie ładnie i z szacunkiem dla jego pracy wyrażam zdanie na temat jego maszyny ( która mi sie podoba poza tym jednym szczegółem) a on mnie jak wroga haha
ten czołg nie musi sie podobać tobie jak mnie nie musi błotnik w twoim motocyklu, nie ma co się unosić :D
niva jest z suwałk/olecka. Polecam terenówki dają tyle frajdy co motor.

Dodane przez Kompozytor dnia 26-04-2014 08:37
#136

Ok ok ;D może wyskoczylem ale niva nie jest dla mnie :D a te błotniki zajebiscie pasują :D

Dodane przez Toman94 dnia 26-04-2014 11:34
#137

Z czego jest przedni błotnik? :)

Dodane przez Kompozytor dnia 26-04-2014 12:09
#138

Z hondy shadow 125 bardzo ładny i bardzo okazyjnie kupiony ;p

Dodane przez wujek dnia 26-04-2014 12:09
#139

Jeśli się nie mylę to coś kompozytor o Jawie wspominał. :D

Dodane przez Kompozytor dnia 26-04-2014 13:42
#140

Tak :D ale nie było i dobrze! Kupiłem ładny z hondy za 50 zł pęknięty poklejony zywica szpachala malowania i nie ma grama śladu :D

Dodane przez Zipp3k dnia 26-04-2014 13:56
#141

Toman czy Ty umiesz czytać w ogóle? O.o
Motocykl bardzo ładny.

Edytowane przez Zipp3k dnia 26-04-2014 13:56

Dodane przez Zipp3k dnia 26-04-2014 14:09
#142

Kompozytor napisał/a:
Z hondy shadow 125

Dodane przez Toman94 dnia 26-04-2014 14:22
#143

Oj sory nie zauważyłem :P

Dodane przez Kedziorek dnia 28-04-2014 22:23
#144

Motocykl świetny.Nie ma co dużo mówić nic dodać nic ująć haha :D

Dodane przez Kompozytor dnia 01-06-2014 19:17
#145

A wiec maszynka Gwizda i zamiata i to bez kitu ;D dawniej łosiem bym się nie odważył wyprzedzać przy 80 a tu redukcja i poszedł ;D chodzi dużo ładniej niestety wydech jak widzicie nie jest za Estetyczny xD, teraz musze zrobić mu mocowanie z przodu silnika podesty gmol i oparcie sobie ;) i ruszam w trasę xD
i.imgur.com/34xDhuR.jpg
i.imgur.com/xVEgT3t.jpg?1[/img]<br />
[img]https://i.imgur.com/nmbatHG.jpg
i.imgur.com/DYX4WVe.jpg
Niestety osłonki na akumulator nie ma i starej puszki po filtrze ponieważ Redukcja 3 odciecie i tyle widziałem jak pofruneło za mną i jak trzasło nie opłacało się zatrzymywać
Opierdzieliłem quada i kupiłem zetkę 80/50 fajny motor nie powiem brat go użytkuje, i pytanko jakie przedkładnie mu dać bo te co ma 13/52 są całkowicie nie ODPOWIENIE.
i.imgur.com/S9LD012.jpg

Dodane przez wujek dnia 01-06-2014 21:37
#146

Tee , zajebistości. :D

Dodane przez LukMoto dnia 08-06-2014 14:38
#147

13/52 i jest za wolny czy za słaby ? I jak się ma prędkość do obrotów na ostatnim przełożeniu ?
A co do choppera to na tym zdjęciu i.imgur.com/pWjN9OZ.jpg
To mnie po prostu zamurowało :D chociaż efekt końcowy niczego sobie :)

Dodane przez wujek dnia 08-06-2014 18:26
#148

Dokładnie luk , to zdjęcie jest zajebiste. Ja bym tu dał na tył błotnik z Rebel 125 , bak i tyle. :P Ale Kompozytor woli inaczej i mam tu **** do powiedzenia. :P

Dodane przez Kompozytor dnia 17-10-2014 20:33
#149

A wiec wiem że jest ładny taki goły no ale te błotniki ich malowanie i wg było drogie żebym ich nie zakładał. 13/52 to do zetki miałem pytanie;) u siebie mam 17/38 a zmienie jeszcze sobie na 35 bo ma dużo mocy dalej 2 osoby duża górka i poniżej 3 nigdy nie schodze ;) a na 5 trochę gazu i jest ponad 80 i to troszkę że nawet nie czuć ;D


Up przygoda mojego 1 motocykla dobiega końca ;/ w najbliższym miesiacu max 2 wystawie go na srzedasz. Jeżdże już nie dużo
w krótce zaczne prawojazdy i kolejny kochany projekt zobaczycie go tu oczywiscie :) wyminiłem filtr powietrza bo poprzedni zginął
klocki hamulcowe, wymienie jeszcze łożyska głowki ramy tak wiem dużo roboty niestety ;/ ale szarpie i to tylko one zostają.
Gdyby ktoś chciał choppera 250/50 zapraszam PW. I odrazu mówie ze nie sprzedam komuś w wieku 13 lat i co bedzie miał zamiar nim sie
wybrać do lasu albo jeszcze gdzieś ;) Całość wyniosła mase pieniedzy i pracy. No i jeszcze go komuś na koniec pięknie wyczyscze
z pastą na opony i wg ;p i.imgur.com/PRsiTjq.jpg

Dodane przez wujek dnia 17-10-2014 20:38
#150

Ehh Kompozytor , trudna sprawa przed tobą.. Nie oddaj go za byle grosz i nie byle komu. :smutek:

Edytowane przez wujek dnia 17-10-2014 20:38

Dodane przez Kompozytor dnia 22-03-2015 20:15
#151

OFICJALNIE: THE END
Łoś jakiś czas temu został sprzedany jestem w miarę zadowolony bo dostałem 3 tysie za niego. Mam nadzieje że nowemu właścicielowi będzie chodził. Sentyment i pamięć po nim pozostanie na zawsze w końcu 1 moto :) tyle czasu tyle kilometrów... tyle odłożonych pieniędzy. Ale przyjdzie czas że mój garaż na nowo stanie na nogi ;D
i.imgur.com/14ISYr3.jpg

i.imgur.com/1WXuvLx.jpg
i.imgur.com/0kx1bwX.jpg
i.imgur.com/FpyG8Ja.jpg
i.imgur.com/AfjXuXA.jpg
i.imgur.com/cqb3JzK.jpg
i.imgur.com/fkiIiZI.jpg
i.imgur.com/5SkeRDS.jpg
I ostatnie zdjęcia.

Dodane przez wujek dnia 22-03-2015 20:24
#152

Jak tak się patrzę to przypomina mi się łoś Rylanda , on też poszedł coś ponad 3 tyś.

i.imgur.com/YzytVd0.jpg