Regulacja gaźnika
1) Rozgrzewamy silnik (bardzo ważne)
2. po prawej stronie gaźnika mamy dwie śrubki:
3. Podkręcamy znacznie obroty
4. Wkręcamy do końca śrubkę od mieszanki
5. Wykręcamy ją o 450 stopni.
6. Sprawdzamy czy silnik wkręca się na maksymalne obroty.
7. Jeżeli nie no to Wykręcamy potem o 180 stopni i Spradzamy.
8. JJeżeli wkręca się maksymalne obroty, przechodzimy do następnego punktu, jeżeli nie wkreca się próbujemy nadal.
9. Jeździmy trochę i sprawdzamy kolor elektrody. Jeżeli jest jasno-brązowego koloru to oznacza że najprawdopodobniej mamy dobrze wyregulowany gaźnik. Jeśli jest okopcona wykręcamy mieszankę o 180 stopni.
0 komentarzy ·
4478 czytań ·
2. po prawej stronie gaźnika mamy dwie śrubki:
3. Podkręcamy znacznie obroty
4. Wkręcamy do końca śrubkę od mieszanki
5. Wykręcamy ją o 450 stopni.
6. Sprawdzamy czy silnik wkręca się na maksymalne obroty.
7. Jeżeli nie no to Wykręcamy potem o 180 stopni i Spradzamy.
8. JJeżeli wkręca się maksymalne obroty, przechodzimy do następnego punktu, jeżeli nie wkreca się próbujemy nadal.
9. Jeździmy trochę i sprawdzamy kolor elektrody. Jeżeli jest jasno-brązowego koloru to oznacza że najprawdopodobniej mamy dobrze wyregulowany gaźnik. Jeśli jest okopcona wykręcamy mieszankę o 180 stopni.

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Świetne! | ![]() |
100% | [9 głosów] |
Bardzo dobre | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Dobre | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Średnie | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Słabe | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Nawigacja
Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Ostatnie Fotki
Logowanie