-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Regulacja gaźnika
1) Rozgrzewamy silnik (bardzo ważne)
2. po prawej stronie gaźnika mamy dwie śrubki:
3. Podkręcamy znacznie obroty
4. Wkręcamy do końca śrubkę od mieszanki
5. Wykręcamy ją o 450 stopni.
6. Sprawdzamy czy silnik wkręca się na maksymalne obroty.
7. Jeżeli nie no to Wykręcamy potem o 180 stopni i Spradzamy.
8. JJeżeli wkręca się maksymalne obroty, przechodzimy do następnego punktu, jeżeli nie wkreca się próbujemy nadal.
9. Jeździmy trochę i sprawdzamy kolor elektrody. Jeżeli jest jasno-brązowego koloru to oznacza że najprawdopodobniej mamy dobrze wyregulowany gaźnik. Jeśli jest okopcona wykręcamy mieszankę o 180 stopni.

0 komentarzy · 4478 czytań · Drukuj
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 100% [9 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Brak oceny]
Dobre Dobre 0% [Brak oceny]
Średnie Średnie 0% [Brak oceny]
Słabe Słabe 0% [Brak oceny]
Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 1,166
Najnowszy użytkownik: Lukeup
Ostatnie Fotki
efekt końcowy
5
4
3
2
1
Moto Expo 2017
Moto Expo 2017
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
TOP 5
ArtSpire5001 rep.
kamil_gs76 rep.
szymo_9745 rep.
hansrpg34 rep.
kew28 rep.