Regulacja ganika.
Regulacja gaźnika:
1. Dokładnie rozgrzewamy silnik(ssanie ma być wyłączone) i gasimy silnik.
2. Śrubkę od obrotów i składu mieszanki wykręcamy o 2 obroty.
3. Śrubką od obrotów (ta ze sprężynką) ustawiamy najwolniejsze obroty na jakich motor pracuje.
4. Teraz śrubkę od składu mieszanki bardzo powoli wkręcamy i zostawiamy w tym miejscu w którym są najwyższe obroty.
5. I teraz śrubką od obrotów zmniejszamy obroty do takich jakie powinny być.
I już mamy poprawnie wyregulowany gaźnik!!
Po przejechaniu ok 2km możemy sprawdzić kolor świecy a powinien on być koloru kawy z mlekiem.
10 komentarzy ·
6102 czytań ·
1. Dokładnie rozgrzewamy silnik(ssanie ma być wyłączone) i gasimy silnik.
2. Śrubkę od obrotów i składu mieszanki wykręcamy o 2 obroty.
3. Śrubką od obrotów (ta ze sprężynką) ustawiamy najwolniejsze obroty na jakich motor pracuje.
4. Teraz śrubkę od składu mieszanki bardzo powoli wkręcamy i zostawiamy w tym miejscu w którym są najwyższe obroty.
5. I teraz śrubką od obrotów zmniejszamy obroty do takich jakie powinny być.
I już mamy poprawnie wyregulowany gaźnik!!
Po przejechaniu ok 2km możemy sprawdzić kolor świecy a powinien on być koloru kawy z mlekiem.

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Nawigacja
Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Ostatnie Fotki
Logowanie