Alarm-Jak podłączyć
Link
1 Czarny to minus
2 Czerwony to plus
3 Szary podłączenie do odcięcia zapłonu(gaszenie silnika)
4 Wolny
5 Niebieski podłączenie do startera silnika (trzeba podłączyć do przycisku przy rączce gazu-czerwono żółty kabel pod siedzeniem)
6 Różowy dalsze podłączenie gaszenia silnika
Podłączenie do migacza prawego
7 Podłączenie plusa dodatkowego -plus po przekręceniu stacyjki
8/9 podłączenie pod migacze
Wygląd w rzeczywistości:
Link
.....................................................................
Link
Czarny-kabel to plus po przekręceniu stacyjki
Czerwony-to plus bezpośredni z akumulatora
Zielony-to minus
Ten szary i różowy trzeba tak podpiąć do instalacji jak jest przedstawione na obrazku przecinamy czarny kabel z białym paskiem ten co idzie do stacyjki do jednego końca tego kabla podpinamy szary kabel a do drugiego podpinamy różowy kabel i tyle.
kabelki:
Link
1. 12v(+) podłączamy do czerwonego kabla od stacyjki
2. 12v(-) podłączamy bezpośrednio do minusa akumulatora
3. Key on +12v podłączamy do czarnego kabelka w stacyjce
4. Start Wire (rozrusznik) przy włączniku na kierownicy- czerwono- żółty kabelek; podpinamy się
5. Ignition off przecinamy czarny kabel z białym paskiem (ten co idzie do stacyjki) do jednego końca podłączamy różowy do drugiego szary
6. Ignition off j.w.
7. kierunkowskazy- gdzieś w instalacji wyszukujemy kabelków od kierunkowskazów i podpinamy (są np. pod siedzeniem; idą od tylnych)
8. masa- podpinamy do zielonego kabelka gdzieś w instalacji
SKAN:
Link
Tekst z forum by Recerkulator and Nergall
Opracowanie i artykuł by Jacek
0 komentarzy ·
3331 czytań ·
1 Czarny to minus
2 Czerwony to plus
3 Szary podłączenie do odcięcia zapłonu(gaszenie silnika)
4 Wolny
5 Niebieski podłączenie do startera silnika (trzeba podłączyć do przycisku przy rączce gazu-czerwono żółty kabel pod siedzeniem)
6 Różowy dalsze podłączenie gaszenia silnika
Podłączenie do migacza prawego
7 Podłączenie plusa dodatkowego -plus po przekręceniu stacyjki
8/9 podłączenie pod migacze
Wygląd w rzeczywistości:
Link
.....................................................................
Link
Czarny-kabel to plus po przekręceniu stacyjki
Czerwony-to plus bezpośredni z akumulatora
Zielony-to minus
Ten szary i różowy trzeba tak podpiąć do instalacji jak jest przedstawione na obrazku przecinamy czarny kabel z białym paskiem ten co idzie do stacyjki do jednego końca tego kabla podpinamy szary kabel a do drugiego podpinamy różowy kabel i tyle.
kabelki:
Link
1. 12v(+) podłączamy do czerwonego kabla od stacyjki
2. 12v(-) podłączamy bezpośrednio do minusa akumulatora
3. Key on +12v podłączamy do czarnego kabelka w stacyjce
4. Start Wire (rozrusznik) przy włączniku na kierownicy- czerwono- żółty kabelek; podpinamy się
5. Ignition off przecinamy czarny kabel z białym paskiem (ten co idzie do stacyjki) do jednego końca podłączamy różowy do drugiego szary
6. Ignition off j.w.
7. kierunkowskazy- gdzieś w instalacji wyszukujemy kabelków od kierunkowskazów i podpinamy (są np. pod siedzeniem; idą od tylnych)
8. masa- podpinamy do zielonego kabelka gdzieś w instalacji
SKAN:
Link
Tekst z forum by Recerkulator and Nergall
Opracowanie i artykuł by Jacek

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Świetne! | ![]() |
100% | [1 głos] |
Bardzo dobre | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Dobre | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Średnie | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Słabe | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Nawigacja
Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Ostatnie Fotki
Logowanie