Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
modu łzaplonu 5 pin-granice ich mozliwosci
|
|
karston |
Dodany dnia 26-10-2012 04:58
|
Biker![]() Postów: 67 Data rejestracji: 29.01.12 |
Cześć Mam laike 70cm. z innym licznikiem obrotomierzem. Zauważyłem ze moja moc silnika kończy się idealnie na 10tys obrotów, choć wskazana obrotomierza dopuszczają 12 tys. czy to możliwe ze moduł zapłonu gdzieś w końcu ma jakieś ograniczenia a w tym przypadku na 10tys obrotów czy są moduły, które pozwalają nam w laice przekroczyć te granice-/ barierę dźwięku /. Wskazania 10tys mam na 3,4 modułach zapłonu -i wszystkie miały być odblokowane a żadne z nich nie pozwoliło przekroczyć mi barierę 10tys tzn..czy na tym kończy się nasza moc |
|
|
kuba |
Dodany dnia 26-10-2012 14:21
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
wyreguluj porządnie gaźnik i wtedy będzie jeszcze wyżej kręcił, a po drugie te silniki 50 gdzieś tak max wyciągają, 125 kręcą się z tego co zauważyłem na filmikach do 12k
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 26-10-2012 15:55
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Masz obrotomierz cyfrowy? Jeżeli tak to może jednak jest on ograniczony do 10k. obr.? GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
karston |
Dodany dnia 26-10-2012 20:13
|
Biker![]() Postów: 67 Data rejestracji: 29.01.12 |
odnosnie obrotomierz to jest taki doslownie http://moto.alleg...73501.html Edytowane przez kamil_gs dnia 26-10-2012 20:19 |
|
|
Sanocki Ghost Rider |
Dodany dnia 26-10-2012 20:25
|
Biker ![]() Postów: 131 Data rejestracji: 13.07.12 |
Ja mam bardzo podobne w swoim Zumico (tylko bez mil) i na postoju dojdzie do 10 i ani mm więcej , może ten obrotek jest wyskalowany do 10 a pisze 12 ..![]() Jeśli pomogłem , kliknij POMÓGŁ , mała rzecz a cieszy ! ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 26-10-2012 20:54
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Karston, masz może schematy elektryczne podłączenia zegarów w tym obrotomierza lub cały schemat instalacji elektrycznej ? Zasilanie impulsem bierze z cewki WN ? |
|
|
karston |
Dodany dnia 26-10-2012 23:31
|
Biker![]() Postów: 67 Data rejestracji: 29.01.12 |
WIC TAK PODLACZENIE TO PESTKA JAK BEDZIESZ MIAL JUZ GO TO PODAM CI KOLORY BEZ PROBLEMU A OBROTOMIERZ BEZ PROBLEMÓW POD CEWKE JAK MÓWISZ . TEN LICZNIKMAJESZCZE WSKAZANIA BIEGÓ - CYFRY DIODOWY WYSWIETLACZ MIEDZY TYMI ZEGARAMI A OGÓLEM BARDZO JESTEM ZADOWOLONY PROSTY W MONTARZU |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 27-10-2012 08:24
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
O.K. dojdę sam. Linka prędkościomierza jest klasyczna zapewne, bo silnik nie ma żadnej elektroniki. |
|
|
karston |
Dodany dnia 27-10-2012 08:32
|
Biker![]() Postów: 67 Data rejestracji: 29.01.12 |
Nie ma problemu linka pasi kabelki tyż a ze wskaźnika biegów będziesz bardzo zadowolony
Edytowane przez karston dnia 27-10-2012 08:34 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 27-10-2012 08:45
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Daj swoje gg. |
|
|
karston |
Dodany dnia 02-11-2012 22:04
|
Biker![]() Postów: 67 Data rejestracji: 29.01.12 |
na gg jestem bardzo sporadycznie cesciej na poccie karson2010@wp.pl |
|
Przeskocz do forum: |